فرم اعلام عدم امکان صدور گواهی موضوع مالیاتی ماده187 قانون مالیاتهای مستقیم

مالی

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

فرم عمومی مالیاتی

دفتر اسناد رسمي شماره ……………………………………. شهرستان …………………………………………………….. بازگشت به نامه شماره …………………………………. مورخ …………………………………………دررابطه با صدور گواهي موضوع ماده 187قانون مالياتهاي مستقيم، به مودي با مشخصات ذيل كه در تاريخ………………………..دريافت و تحت شماره……………………………..در دفتر اداره امور مالياتي ثبت گرديد.

 

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

نشاني تلفن نش حقيقي شخص مشخصات نشاني تلفن نام ونام خانوادگي نام پدر تاريخ تولد محل تولد شماره شناسنامه محل صدور شماره ملي حقوقي شخص مشخصاتشماره اقتصادي شماره پستي شناسه ملي شماره ثبت تاريخ ثبت محل ثبت نوع فعاليت نوع شخص حقوقي نام شخص حقوقي شماره اقتصادي شماره پستي بدينوسيله اعلام ميدارد: مودي بابت عملكردسال/سالهاي…………………………… بدهي مالياتي قطعي شده دارد كه تا تاريخ صدوراين نامه نسبت به پرداخت يا ترتيب پرداخت آن اقدام ننموده است. به دليل نقص اطلاعات هويتي وملكي ارائه شده توسط مودي، امكان صدور گواهي مالياتي وجود ندارد. لذا ثبت و يا اقاله يا فسخ هر نوع سند در خصوص معامله مذكور از نظراين اداره / گروه مالياتي داراي منع قانوني مي باشد.

 

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

كارشناس ارشد مالياتي رئيس گروه مالياتي نام و نام خانوادگي نام و نام خانوادگي مهر و امضاء مهر و امضاء شناسه فرم 3172)اردي بهشت – 92 ( دفترخدمات موديان ويرايش: صفر فرم اعلام عدم امكان صدور گواهي موضوع ماده187قانون مالياتهاي مستقيم 1 از 1 صفحه F50-50-043 شماره : تاريخ: اداره كل امور مالياتي اداره امور مالياتي گروه مالياتي واحد مالياتي نشاني تلفن شماره پستي شماره پرونده

1 موسسه حسابرسی …. شماره:/2 000سامانه هوشمند مالیاتی | قوانین مالیات مستقیم و ارزش افزوده ابلاغ فرم اعلام عدم امکان صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۷ قانون مالیاتهای مستقیم بخشنامه در راستای یکسان سازی رویه پاسخ گویی به مراجع استعلام کننده،به پیوست فرم اعلام عدم امکان صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۷ قانون مالیاتهای مستقیم ابلاغ می گردد . مقتضی است ادارات امور مالیاتی در صورت عدم امکان صدور گواهی موضوع ماده ۱۸۷، فرم موصوف را ظرف ۱۰ روز از تاریخ دریافت استعلام،تکمیل و به مرجع مربوط تسلیم نمایند . علی عسکری رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور پیوست مربوط به قانون مالیاتهای مستقیم ساهوما | قوانین مالیات مستقیم و ارزش افزوده 1 / 1 تاریخ چاپ 2018.03.27

ر گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیات‌های مستقیم بلامانع است

در صورت عدم ارائه کد رهگیری

صدور گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیات‌های مستقیم بلامانع است

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، در صورت عدم ارائه کد رهگیری، صدور گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیات‌های مستقیم توسط ادارات امور مالیاتی بلامانع است.

علی‌اکبر عرب مازار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با توجه به برخی مشکلات اجرایی در ارائه کد رهگیری معاملات املاک و مستغلات، بخشنامه شماره 11839 را در تاریخ 7/2/1388 صادر کرد مبنی بر اینکه ادارات امور مالیاتی می‌توانند نسبت به صدور گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیات‌های مستقیم اقدام نمایند و عدم ارائه کد رهگیری مانع از صدور گواهی مزبور نیست.

ضمناً هرگونه ابهام و توضیح درباره این بخشنامه از طریق تلفن شماره 33967041 ـ 021 دفتر تشخیص مالیاتی قابل طرح و پیگیری است.

گفتنی است مختصری از متن نامه جامعه سردفتران و دفتریاران استان یزد به عنوان سازمان بازرسی کل کشور مستقر در استان مذکور، که منتهی به صدور بخشنامه مالیاتی مورد اشاره شد، به انضمام دیگر مستندات به شرح زیر است؛

«اخیراً سازمان مالیاتی یزد پاسخ انجام معاملات ملکی مردم به دفاتر را موکول به داشتن کد رهگیری نموده و معلوم نیست برچه اساسی ارباب رجوع را جهت دریافت آن انحصاراً نزد شرکت خصوصی هدایت و شرکت موصوف نیز آنها را به تعداد قلیلی از بنگاه مشاور املاک (به اصطلاح دارای امضای دیجیتال) اعزام می‌نماید و مردم مجبورند به رغم داشتن قولنامه، با تنظیم قولنامه‌ای جدید (صرفنظر از مباحث حقوقی از نظر مغایرت شروط بین دو قولنامه) و پرداخت هزینه‌ای مضاعف و ارائه آن به شرکت، کد رهگیری دریافت و گواهی لازم برای سازمان مالیاتی را اخذ نمایند.

از آنجا که طبق مصوبه مورخ 21/10/87 دولت (صرفنظر از داشتن یا نداشتن اختیار تعیین تکلیف برای زیر مجموعه قوه قضائیه) و براساس:

الف: به موجب تبصره 3 بند 2 در شهرها و مناطقی که صدور شناسنامه هوشمند املاک و مستغلات آنها به اتمام برسد ارائه هرگونه خدمات منوط به ارائه شناسنامه هوشمند ملک موردنظر خواهد بود.

ب: طبق بند 3 وزارت بازرگانی مکلف گردیده حداکثر تا پایان دی ماه 87 سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات… را تشکیل و نسبت به اتصال تمامی دفاتر مشاورین املاک دارای پروانه کسب و دفاتر اسناد رسمی به بانک مذکور اقدام نماید به گونه‌ای که امکان اختصاص و پیگیری کد رهگیری معاملات و مستغلات برای آنها فراهم گردد

ج: طبق تبصره 2 بند 4 دفاتر اسناد رسمی موظفند در صورتی که معاملات فوق در دفاتر مشاوران املاک کد رهگیری دریافت نکرده باشند هنگام ثبت معامله، آن را در سامانه مذکور وارد نموده و به آن کد رهگیری تخصیص دهند.

حال با توجه به اینکه هنوز تکالیف وزارت بازرگانی به مرحله نهایی نرسیده و دستورالعمل‌های لازم و تمهیدات و سازوکارهای مناسب تهیه و ابلاغ نگردیده و حتی اکثریت قریب به اتفاق مشاورین املاک دارای پروانه کسب و آموزش دیده و نیز دفاتر اسناد رسمی هنوز به بانک اطلاعاتی مورد نظر متصل نگردیده‌اند چگونه سازمان مالیاتی در مقام اجرای بند 6 مصوبه (که علی‌القاعده تأسیس آن در راستای ضمانت اجرای تکالیف ارگان‌های مرتبط می‌باشد) برآمده و موجب سرگردانی مردم را فراهم ساخته است، از آنجا که آن سازمان به عنوان اهرم و نگهدارنده هرگونه تعدی به حقوق مردم و اجرای صحیح قوانین و مقررات می‌باشد بر خود لازم دانستیم به عنوان یک آسیب اجتماعی مراتب را به استحضار رسانده و منتظر اقدام عاجل آن مقام محترم بمانیم».

متن تصویب‌نامه وزیران عضو کارگروه موضوع بند الف مصوبه موضوع مستند اصل 138 قانون اساسی به شرح زیر است؛

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

تصویب‌نامه در خصوص تشکیل سامانه اطلاعات املاک و مستغلات

شماره: 190328/ت 41632ک                                                                       تاریخ: 21/10/1387

وزارت بازرگانی ـ وزارت مسکن و شهرسازی ـ وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ وزارت نفت وزارت نیرو ـ وزارت کشور ـ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ـ وزارت دادگستری
وزیران عضو کارگروه موضوع بند الف تصویب‌نامه شماره 29238/ت40001 هـ مورخ 19/3/1387 به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با رعایت تصویب‌نامه یاد شده تصویب نمودند:

 

1ـ با هدف ساماندهی بازار زمین و مسکن و جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی اطلاعات مربوط به تمامی املاک و مستغلات و صدور شناسنامه هوشمند، « سامانه اطلاعات املاک و مستغلات» تشکیل می‌شود.

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

2ـ کارگروهی متشکل از وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی، بازرگانی، دادگستری، کشور و امور اقتصادی و دارایی زیر نظر کارگروه مسکن حداکثر تا پایان بهمن ماه سال 1387، اقدامات لازم را برای راه‌اندازی و تشکیل سامانه یاد شده در بند (1) و نیز تعیین ضوابط صدور شناسنامه هوشمند برای تمام املاک و مستغلات کشور انجام خواهد داد. دبیرخانه کارگروه در وزارت دادگستری تشکیل می‌شود.

تبصره1ـ وزارت مسکن و شهرسازی موظف است، هزینه‌های اجرای سامانه مذکور را از محل اعتبارات یارانه‌ای موضوع ماده (18) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن ـ مصوب 1387 ـ تأمین نماید.گواهی موضوع مالیاتی ماده187

تبصره2ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شهرداری‌های سراسر کشور، شرکت پست، سازمان ثبت احوال کشور، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همه نهادها و سازمانهایی که به نوعی در ارتباط با اراضی و املاک فعالیت دارند، موظف به همکاری برای راه‌اندازی و فعالیت مؤثر سامانه مذکور می‌باشند.

تبصره3ـ‌ در شهرها و مناطقی که صدور شناسنامه هوشمند املاک و مستغلات آنها به اتمام برسد، ارایه هرگونه خدمات منوط به ارایه شناسنامه هوشمند ملک موردنظر خواهد بود.

 

3ـ وزارت بازرگانی مکلف است حداکثر تا پایان دی ماه 1387، سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات که جزئی از سامانه املاک و مستغلات مذکور در بند (1) است را تشکیل و نسبت به اتصال تمامی دفاتر مشاورین املاک دارای پروانه کسب و دفاتر اسناد رسمی به بانک مذکور اقدام نماید به گونه‌ای که امکان اختصاص و پیگیری کد رهگیری معاملات املاک و مستغلات برای آنها فراهم شود.

 

4ـ ثبت هرگونه معاملات راجع به عین یا منفعت املاک و مستغلات اعم از بیع، اجاره،وکالت، هبه، صلح و غیره بدون کد رهگیری در دفاتر اسناد رسمی ممنوع بوده و دفاتر مذکور موظفند در زمان ثبت معاملات ضمن احراز هویت اشخاص حقیقی و حقوقی که به وسیله سازمان ثبت احوال کشور (کد ملی) و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (کد اشخاص حقوقی) در اختیار قرار می‌گیرد، کد رهگیری (شناسه) معاملات یاد شده را نیز ثبت نمایند.

تبصره1ـ کلیه دفاتر مشاورین املاک موظفند از تاریخ اتصال به سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات تمامی معاملات را در سامانه مذکور ثبت نموده و کد رهگیری به آنها تخصیص دهند.

تبصره2ـ دفاتر اسناد رسمی موظفند در صورتی که معاملات فوق در دفاتر مشاوران املاک کد رهگیری دریافت نکرده‌اند، هنگام ثبت معامله، آن را در سامانه مذکور وارد نموده و به آن کد رهگیری تخصیص دهند.

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

5 ـ وزارتخانه‌های کشور، نیرو، نفت، امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلفند از ارایه هرگونه خدمات در خصوص آب، برق، گاز، تلفن، مفاصا حساب مالیاتی و نظایر آن به مالکان، مستأجران یا وکلایی که تاریخ قرارداد آنها پس از پایان دی‌ماه 1387 بوده و فاقد کد رهگیری باشد، خودداری نمایند.

تبصره1ـ وزارت بازرگانی موظف است امکان استعلام کدهای رهگیری به صورت الکترونیکی و بر خط، توسط دستگاه‌های یاد شده را فراهم نماید.

 

6 ـ کلیه ادارات امور مالیاتی موظفند در فرآیند استعلام دفاتر اسناد رسمی برای نقل و انتقال رسمی ملک، کد رهگیری ثبت معامله مذکور در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور را مطالبه نمایند.

 

7ـ وزارتخانه‌های بازرگانی و دادگستری مکلفند بر حُسن اجرای این تصویب‌نامه نظارت و نسبت به گزارش عملکرد ماهانه به کارگروه مسکن اقدام نمایند. این تصویب‌نامه در تاریخ 21/10/1387 به تأیید مقام محترم ریاست جمهوری رسیده است.

معاون اول رئیس جمهور ـ پرویز داودی

گفتنی است پیش از این، در خصوص همین موضوع و در اجرای ماده 9 آیین‌نامه اجرایی موضوع تبصره 7 قانون الحاق 5 تبصره به قانون نحوه اجرای اصل 85 و 138 قانون اساسی و نیز به منظور اعمال مقررات پیش‌بینی شده در ماده مزبور و ملحوظ نظر قرار دادن مفاد تبصره‌های این ماده رأی مقدماتی هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین و مقررات عمومی کشور مجلس شورای اسلامی در مورد تصویب‌نامه شماره 190328/ت 41632 گ ـ مورخ 21/10/1387 صادر شده که به شرح زیر است؛

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

رأی مقدماتی

1 ـ نظر به اینکه مقنن در ماده (1) قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی با رعایت بندهای ذیل ماده (1) پس از دریافت دلایل مالکیت و پاسخ استعلام از اداره ثبت محل به منظور تطبیق سند با دفتر املاک و اعلام وضعیت ثبتی و تنظیم سند رسمی و انتقال عین اراضی و املاک را مشخص و موارد دیگری را پیش‌بینی نکرده است لذا بند (1) تصویب‌نامه شماره 190328/ت 41632 ک ـ مورخ 21/10/1387 از آن جهت قید دیگری را به جز موارد قید ماده (1) قانون مذکور در نظر گرفته است مغایر نظر مقنن و در نتیجه مغایر با قانون می‌باشد.

2 ـ نظر به اینکه مقنن در قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی و دلایل مالکیت و پاسخ استعلام و تطبیق سند با دفتر املاک و اعلام وضعیت ثبتی و تنظیم سند رسمی و انتقال عین اراضی و املاک را مشخص کرده است و همچنین ماده 30 قانون مدنی در رابطه با ملکیت اشخاص نسبت به مایملک خود و حق همه گونه تصرف و انتفاع بیان نموده است لذا تبصره (3) ماده (2) تصویب‌نامه شماره 190328/ت 41632 ک ـ مورخ 21/10/1387 از آن جهت که ارائه هرگونه خدمات را منوط به ارائه شناسنامه هوشمند ملک موردنظر نموده است مغایر با نظر مقنن لذا مغایر با قانون مذکور می‌باشد.

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

بخشنامه

شماره 11839                                                                                                              7/2/1388

مخاطبین اصلی/ ذینفعان : امور مالیاتی شهر تهران، امور مالیاتی استان تهران، اداره کل امور مالیاتی استان‌(ها)

موضوع: کد رهگیری املاک و مستغلات

گواهی موضوع مالیاتی ماده187

پیرو بخشنامه شماره 116438 مورخ 12/11/87 در خصوص اجرای بند 6 تصویب‌نامه شماره 190328/ت 41632 ک مورخ 21/10/87 کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با توجه به برخی مشکلات اجرایی در ارایه کد رهگیری معاملات املاک و مستغلات توسط اشخاص و با عنایت به تکالیف دفاتر اسناد رسمی مندرج در بند 4 تصویب‌نامه یاد شده مقرر می‌دارد؛ مادامی که دفاتر اسناد رسمی ذی‌ربط کد رهگیری مربوط را در استعلام‌های موضوع ماده 187 قانون درج نمی‌نمایند، در مواردی که انتقال املاک و مستغلات براساس احکام قطعی دادگاه‌ها، واگذاری از طریق انتقال قهری (ارث)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، و یا انتقال از طریق تعاونی‌های مسکن به اعضاء مربوطه صورت می‌پذیرد، نقل و انتقالات مربوط به شهرداری‌ها، اجرائیات ثبت و نهادهای عمومی غیردولتی و همچنین سایر مواردی که با تشخیص رئیس امور مالیاتی ذی‌ربط معاملات آنها بدون مراجعه به دفاتر مشاوران املاک صورت می‌پذیرد، در صورت عدم ارایه کد رهگیری، صدور گواهی موضوع ماده 187 قانون مالیات‌های مستقیم توسط ادارات امور مالیاتی بلامانع است.

مدیران کل امور مالیاتی مسؤول حسن اجرای این بخشنامه می‌باشند.

 

علی‌اکبر عرب‌مازار

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور

 

‹ سند قطعی نقل و انتقال وسایل نقلیه موتوری در دفاتر اسناد رسمی تنظیم و صادر شودبالاطرح اهم مسائل و مشکلات سردفتران کشور در نخستین همایش رؤسای کانون ها و جوامع ›

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

عضویت در خبر نامه

مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید

در این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه یک مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید و به او اعتماد کنیم. در پایان اعتماد شما را به آرمان پرداز خبره جلب می کنیم. مشاور مالیاتی معتبر

ادامه مطلب »
اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و اهمیت مشاور مالیاتی در آن اهمیت مشاوره در زمینه مالیات کسب

ادامه مطلب »
انتخاب کارشناس حسابداری و مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت توسط آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت

در این نوشته می خواهیم در مورد نکاتی در خصوص انتخاب مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت و نحوه انتخاب کارشناس حسابداری بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید و جهت هرگونه نیاز به مشاور مالیاتی

ادامه مطلب »
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی

در این نوشته میخواهیم به شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی در سازمان امور مالیاتی بپردازیم. جهت هرگونه سوال در خصوص مشاور مالیاتی با ما در ارتباط باشید. مشاور مالیاتی کیست؟ مشاور مالیاتی کسی است که

ادامه مطلب »
انواع هزینه ها در حسابداری و مالی توسط مشاور مالیاتی
شرکت حسابداری
انواع هزینه ها در حسابداری

در این نوشته میخواهیم در خصوص انواع هزینه ها در حسابداری و مالی ، بهبود هزینه ها توسط مشاور مالیاتی و همچنین در خصوص انواع هزینه بپردازیم انواع هزینه ها در حسابداری یکی از مهم‌ترین مفاهیم

ادامه مطلب »
مدارک مثبته
شرکت حسابداری
مدارک مثبته

در این نوشته به مفهوم مدارک مثبته و یا اسناد مثبته و نقش آن در حسابداری و چگونگی رسیدگی به آن توسط مشاور مالیاتی می پردازیم. مدارک مثبته یا اسناد مثبته مدارک مثبته اسناد نشان‌دهنده وقوع

ادامه مطلب »
مشاور مالیاتی کیست ؟
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی کیست ؟

مشاور مالیاتی کیست؟ در این مطلب درباره مشاور مالیاتی کیست و خصوصیات یک وکیل مالیاتی خبره ، هم چنین میزان آشنایی او با قوانین مالیاتی و امور مالیاتی کشور به صورت مفصل صحبت می کنیم. با

ادامه مطلب »
اهمیت مشاوره مالیاتی
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی تمامی مشاغل نیازمند دانش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی و اهمیت مشاوره مالیاتی برای روبه رو شدن با قانون مالیات سازمان امور مالیاتی هستند. با ما باشید زیرا در این نوشته به این

ادامه مطلب »
مفاصا حساب مالیاتی
مشاور مالیاتی
مفاصا حساب و نحوه دریافت مفاصا حساب

درخواست گواهی مفاصا اولین کاری است که مودی و یا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی وی ملزم است برای دریافت گواهی مفاصا حساب مالیاتی انجام دهد. براساس ماده ۲۳۵ قانون مالیات های مستقیم، اداره امور مالیاتی

ادامه مطلب »
مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد

اشخاص حسابرس و مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، در تمام امور مالی، حسابداری و پرداخت مالیات نقش مهمی دارد. بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت

ادامه مطلب »
مالیات بر ارزش افزوده
مشاور مالیاتی
مالیات املاک و مستغلات

مالیات املاک و مستغلات ، نوعی از مالیات می باشد، که از درآمدهای به دست آمده از ملک محسوب می شود. املاک و مستغلات شامل سه نوع مالیات می شوند: مالیات بر درآمد اجاره از املاک

ادامه مطلب »
تکنولوژی نرم افزار
شرکت حسابرسی
موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی

    موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی     جمع داراییهای شرکتی ۲۰۰ میلیارد ریال است. حسابرس معتقد است تحریف داراییها بالای ۲۰ درصد، منجر به اظهار نظر مردود می‌شود (برای پرهیز از تردیدهای احتمالی در

ادامه مطلب »
بیمه‌ای به کارفرمایان
شرکت حسابداری
مدیریت سود چیست؟

مدیریت سود چیست؟   در کسب و کار برای حفظ عملیات، ارائه خدمات بهتر، و ارائه محصولات جدید، آن نیاز به سود می باشد. در هر کسب و کار، سود همیشه با زیان های خاص همراه است. مهم

ادامه مطلب »

مقاله های مرتبط

اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره

اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و

ادامه مطلب »
درخواست خود را بنویسید ...
ما را در نقشه بیابید ...