5 تخصص یک شرکت حسابداری برتر

خدمات شرکت حسابداری

5 تخصص یک شرکت حسابداری برتر

 

 

 

اگر شما می خواهید با شرکتهایی که می توانند بهترین تخصص شرکت حسابداری را در ایران آشنا شوید، کار خود را شروع کنید تا بتوانید تجارت خود را تا حد ممکن سالم بصورت اقتصادی حفظ کنید ، این یک چیز دیگر است که در واقع یکی را پیدا کنید که می خواهید با آن شریک شوید.

 

در زیر چند ویژگی اصلی هر شرکت حسابداری برتر که باید با آنها کار کنید آورده شده است:

 

خدمات شرکت حسابداری تخصص در صنعت شما

 

تخصص شرکت حسابداری یک نوع همه اندازه نیستند. صنایع مختلف با مجموعه های مختلفی از قوانین و مقررات اداره می شوند. کار با یک شرکت حسابداری برتر که در صنعت مربوط به تجارت شما تخصص ندارد بی فایده خواهد بود. درعوض ، شما می خواهید با شرکتی کار کنید که مشکلات و مزایای صنعت شما را می شناسد.

 

مجوزهای لازم مهارت شرکت حسابداری

 

شرکت حسابداری ثبت شده باشد ، اما آیا می دانید که همه شرکتهای حسابداری  ثبت شده معتبر نیستند

 

اندازه مناسب

خدمات شرکت حسابداری

شرکت حسابداری از نظر اندازه متفاوت هستند ، و بهتر است یک شرکت حسابداری را انتخاب کنید که بتواند ضمن ماندن در بودجه شرکت شما ، نیازهای شما را برآورده کند. اگر شرکت شما تنها با چند کارمند کوچک است ، دیگر نیازی به همکاری با یک چیرگی شرکت حسابداری نیست. در عوض ، مطمئناً بهتر است با کسی که در محلی کار می کند ، یا حتی با شخصی که تقریباً به اندازه کار شما است ، کار کنید.

 

با انتخاب اندازه مناسب حساب ، این احتمال را افزایش می دهید که آنها بهتر بتوانند نیازهای شغلی خود را درک کرده و در آن شرکت کنند.

 

خدمات شرکت حسابداری و آنچه به شرکت شما نیاز دارد

 

هنگام انتخاب تخصص شرکت حسابداری ، باید نگاهی بیندازید که آنها می توانند برای اولین بار به چه خدماتی ارائه دهند و شرکت شما به چه خدمتی نیاز دارد. اگر فقط به انجام امور حسابداری اساسی و کارهای مالیاتی انجام شده نیاز دارید ، پس می خواهید با خدمات شرکت حسابداری ئر ایران کار کنید که در مشکلات پیچیده ای مانند مشاوره مالی ، پشتیبانی مدیریتی و غیره تخصص ندارند. این یک احتمال بسیار بزرگ است که خدمات آنها گران تر باشد ، بنابراین شما صرف هزینه های غیر ضروری خواهید کرد.

خدمات شرکت حسابداری

دسترسی

آخر ، اما قطعاً کمترین چیزی نیست ، شما می خواهید تعیین کنید که چند مرتبه نیاز به تماس با شرکت حسابداری دارید. اگر فقط برای اهداف تشکیل پرونده مالیاتی به کمک نیاز دارید ، ممکن است ایده خوبی باشد که با بنگاهی که در نزدیکی شما قرار ندارد کار کنید اما هنوز هم می توانید به همان اندازه کارهایی که انجام می دهید خوب عمل کنید. با این حال ، اگر فکر می کنید سؤالات مکرر دارید که نیاز به پاسخ سریع دارند ، بهتر است باتخصصشرکت حسابداری خوب که فقط یک تماس تلفنی هستند یا برنامه ریزی جلسات اداری با آنها بسیار آسان است ، کار کنید.

این یک دردسر انتخاب شرکت حسابداری مناسب است ، اما ارزش آن را دارد. یک شرکت حسابداری خوب می تواند به کسب و کار شما در صرفه جویی زیادی مبلغی کمک کند ، غالباً بیشتر از چیزی که در پایان به پرداخت آنها می پردازید ، که می تواند شانس موفقیت کسب و کار شما را در این زمینه افزایش دهد

  • یک شرکت حسابداری چه کاری انجام می دهد؟

آیا آنچه را که یک شرکت حسابداری برتر انجام می دهد کنترل می کنید؟ همیشه مشخص نیست که شما کنترل کاملی بر حسابرسان و ممیزی ها دارید و این بدان معنی است. چیزی است که شما باید آن را بشناسید در صورت داشتن مشاغل. تخصص شرکت حسابداری شرکتی است که که امور مالی و حسابهای یک شرکت را بررسی می کند تا اطمینان حاصل کند که از قوانین و مقررات مربوط پیروی می کند. این کاری است که باید توسط قانون انجام شود.

 

خیلی ها ممکن است آن را به عنوان چیزی که فقط اجباری است تلقی کنند و هیچ نکته ای را برای گذراندن وقت برای استفاده از مهارت شرکت حسابداری  نمی بینند. اما واقعیت این است که اگر وقت خود را با یک کارشناس شرکت حسابداری  می گذرانید ، می توانید به تجارت خود کمک کنید. به عنوان مثال ، می توانید ببینید که پول یک شرکت به کجا می رود و چه چیزی تغییر می کند. بعضی اوقات آشکار نیست. اما شرکت حسابداری  همه چیز راجع به حسابها می داند و حسابها را کنترل می کند تا ببیند آیا او از قوانین پیروی می کند یا خیر.حسابرس غالباً در یک شرکت حسابداری به کار می رود و از او دعوت می شود که برای شرکت های مختلف کار کند.

این یک احساس بسیار خوب است که یک شرکت حسابداری برتر پیدا کنید تا به شما در آرامش و گذراندن اوقات با کیفیت و تمرکز بر روی شرکت از راه های دیگری غیر از مخفی کردن در دفتر کمک کند. امکان در مورد تخصص شرکت حسابداری تحقیق کنید که به بهترین وجه می توانند به شما و شغل خود کمک کنند. موفق باشید و سعی کنید کمی کنترل کنید.

خدمات شرکت حسابداری

  • این یک بخش فوق العاده مهم است که شرکت به درستی کار می کند و امکان کار مداوم وجود دارد. شما لازم نیست روی تعمیر و مدیریت فناوری اطلاعات شرکت خود تمرکز کنید ، می خواهید آنها هموار و خوب کار
  • کنند
  • یعنی از مهارت شرکت حسابداری اینست که  از فناوری اطلاعات شرکت شما مراقبت می کند و

  •  در صورت بروز مشکل شرکت حسابداری  سریع ، کارآمد و یکنواخت برخورد خواهد کرد. ما می دانیم که چقدر مهم است که همه چیز کار کند و ادامه یابد ، بنابراین ما بر مراقبت از اطلاعات شما تمرکز می کند.
  • و به شما و کارمندانتان کمک می کند تا بهره وری خود را افزایش داده و ابزارهای مدرنی را که می توانید با کار می کند ،و در اختیار شما قرار می دهد کار با آن باید آسان و آسان باشد و با همه قسمت ها راحت تر کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیه خدماتی که ارائه می دهد.

  • .
  • و به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد و تخصص شرکت حسابداری اینست که می تواند طرحی را ارائه دهد دهد دهیم که چگونه می توانیم به بهترین وجه به شما و شغل خود کمک می کند. کاربردی تری فن آوری اطلاعات  را در محل کار خود داشته باشید. ما بصورت شبانه روزی خدمات کامل داریم.
  • . بنابراین در تماس با ما دریغ نکنید ، واز مهارت شرکت حسابداری به صورت جامع استفاده کنید.
  • حسابداری

    برای حمایت از موفقیت شغل خود ، ماز مهارت شرکت حسابداری استفاده کنید و در شکل ها و نمودارهای شفاف از وضعیت شغلی خود برای شما گزارش می می دهد. این به شما فرصت می دهد تا روی موارد اساسی تمرکز کنید. خدمات شرکت حسابداری متناسب با نیازهای مشتری  تنظیم می شود و از طریق جلسات ماهانه ، اطمینان حاصل می کند که خدمات مالی  از تجارت شما پشتیبانی می کند.

    از تخصص شرکت حسابداری اینست که وضعیت شرکت شما را بعد از هر دوره مالیاتی به طور واضح و با در نظر گرفتن نیازهای خاص شما به شما گزارش می کند.
  • ودر برنامه کاری شرکت حسابداری اینست که  حداقل برای هر سه ماه یک بار فرصت ملاقات حضوری را نیز داشته باشد ، بنابراین شما همچنین می توانید مشاوره و نکاتی را از شرکت دریافت کنید..
    حسابداری چیست و چرا نگهداری می شود؟

    مهمترین کارکرد وتخصص شرکت حسابداری، تولید اطلاعات برای خود شرکت است. صورت درآمد سودآوری عملیات را نشان می دهد ، ترازنامه میزان پرداخت و نقدینگی دیگران را نشان می دهد. محاسبات دیگری که در خدمت عملکرد شرکت است نیز می تواند براساس حسابداری یا با استفاده از ارقام آن انجام شود – محاسبات و پیش بینی های جریان نقدی ، بودجه ها ، محاسبات سودآوری مشتری و غیره.

    همچنین از مهارت شرکت حسابداری اینست که اطلاعات مهمی در مورد امور مالی و وضعیت شرکت در اختیار ذینفعان خارجی قرار می دهد. به عنوان مثال ، صورتهای مالی یک شرکت محدود در ثبت تجارت منتشر می شود که در این صورت این ارقام در اختیار سرمایه داران ، تأمین کنندگان شرکت و همچنین رقبا قرار می گیرد.
  • در هر صورت ، یک شرکت محدود یا مسولیت محدود که موظف به انتشار صورتهای مالی آن نیست ، باید هنگام درخواست تأمین اعتبار از یک بانک ، آن را ارائه کند. مالیات بر درآمد شرکت و اظهار نامه مالیات بر ارزش افزوده نیز براساس اطلاعات حسابداری است.
    شرکت حسابداری چگونه حسابها را نگهداری می کند؟
  • یک شرکت کالا یا خدمات را خریداری و به فروش می رساند. دریافت و پرداخت می کند. فروش ، خرید و پرداخت نقدی معاملات نامیده می شود. محتوای معاملات تجاری روی اسناد تشریح می شود. اسناد شامل فاکتورهای فروش و خرید ، رسید نقدی ، صورتحساب بانکی ، هزینه ایاب ذهاب وسایر هزینه هایی است که  در معامله اتفاق افتاده است – چه چیزی فروخته شده یا خریداری شده است ، چه چیزی پرداخت شده است و غیره.
  • براساس اسناد حسابداری اطلاعات ثبت می شود، وصورتهای مالی تهیه می شود.به عنوان مولفه اصلی درتهیه اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکت انجام می شود
  • پردازش معاملات تجاری تا حد زیادی به صورت خودکار انجام می شود ، اما تخصص شرکت حسابداری در بسیاری از زمینه ها از جمله ایجاد قوانین کار ، طراحی راه حل های مناسب مالیاتی و همچنین نتیجه گیری و توصیه هایی برای مدیران ارائه می دهد.
  • تخصص شرکت حسابداری را می توان به چهار بخش تقسیم کرد

    صورتهای مالی و حسابهای جاری.
    این خدمات شامل ثیت اسناد حسابداری معاملات و رسیدهای تجاری و همچنین خدمات روزانه یا هفتگی توافق شده ، و همچنین گزارش های ماهانه و سالانه دولت مانند گزارش های مالیات بر ارزش افزوده ، صورت های مالی و اظهارنامه مالیاتی است. به طور جداگانه ، مهم است که درمورد اینکه چه نوع گزارش شما به عنوان یک مدیر نیاز دارید.

  • شما چگونه کیفیت ومهارت شرکت حسابداری  را اندازه گیری میکنید

    نمونه هایی از معیارهایی که می توانید در مورد نیازهای شغلی خود اعمال کنید

    به موقع

     ازمهارت شرکت حسابداری اینست که  موارد ذکر شده در ساعت خدمات را تا تاریخ موعد تحویل داده است

    سهولت استفاده

    آیا از مهارت شرکت حسابداری برای سیستمهای الکترونیکی واضح و قابل فهم برای مثال تأیید فاکتورهای خرید را به شما ارائه می دهد؟ آیا گزارشاتی ساده وقابل فهم دریافت کرده اید که خلاصه پیشرفت و نتایج تجارت اصلی شماست؟

    سرعت ا

     از تخصص شرکت حسابداری اینست که در ثبت وپردازش صورتحسابهای فروش سرعت کافی دارد

    خودکار

    به عنوان مثال ، آیا فاکتورهای شما براساس یک قرارداد مداوم ماهانه در آخرین روز ماه به موقع به مشتری منتقل می شوند؟

    بهره وری

    آیابا مهارت شرکت حسابداری کار خود را سریعتر از آنچه خودتان انجام داده اید انجام داده است؟

    وقت شناسي

    برای شما ، آیا حسابدار اطمینان داده است که به طور مثال ، ماهانه پرداخت های مستمر به مودیان مالیاتی پرداخت می شود و تمام اعلامیه های سالانه انجام می شود؟

    یک سرویس در حال تحول

    آیا شرکت حسابداری چالشها و مسائلی را گزارش می کند که شما به عنوان مدیر شرکت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید؟ آیا وی در سال گذشته اقدامات توسعه یا تغییراتی را پیشنهاد كرده است؟

    به موقع

    آیا شرکت حسابداری شما موارد ذکر شده در ساعت خدمات را تا تاریخ موعد تحویل داده است؟

    سهولت استفاده

    از تخصص شرکت حسابداری اینست که به شما سیستمهای الکترونیکی واضح و قابل فهم برای مثال تأیید فاکتورهای خرید را به شما ارائه می دهد؟ آیا گزارشاتی با خواندن آسان دریافت کرده اید که خلاصه پیشرفت و نتایج تجارت اصلی شماست؟

    سرعت

    آیا فاکتورهای فروش شما در مدت 24 ساعت از صدور مجوز صدور صورتحساب شما شروع می شوند؟

    خودکار

    به عنوان مثال ، آیا فاکتورهای شما براساس یک قرارداد مداوم ماهانه در آخرین روز ماه به موقع به مشتری منتقل می شوند؟

    بهره وری

    آیا شرکت حسابداری کار خود را سریعتر از آنچه خودتان انجام داده اید انجام داده است؟

    وقت شناسي

    از مهارت شرکت حسابداری اینست که کلیه تکالیف مالیاتی در موعد مقرر رعایت گردد

    یک سرویس در حال تحول

    آیا با تخصص شرکت حسابداری چالشها و مسائلی را گزارش می کند که شما به عنوان مدیر شرکت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید؟ آیا وی در سال گذشته اقدامات توسعه یا تغییراتی را پیشنهاد كرده است؟
  • 10 مزیت ساختن یک استراتژی مالیاتی حسابداری

    استراتژی های مالیاتی برای افزایش بهره وری شما

    اگر شما یک شرکت  دارید ، باید س سوالات زیر را از خود بپرسید: من چقدر از وضعیت مالیات خود می دانم؟ آیا من از تعهدات مالیاتی خود مطلع هستم؟ آیا من به عنوان تیمی کار می کنم که مرا پاسخگو نگه دارد؟

     

    پس از پرسیدن این سوالات از خود و صادقانه پاسخ دادن به آنها ، خواهید فهمید که حوزه حسابداری و مالیات مهمتر از آن است که تصور کنیم ، زیرا در حال حاضر بسیاری از شرکتهای کوچک و مشاغل کوچک متوجه تأثیری که تعهدات مالیاتی می توانند داشته باشند نیستند. در شرکت ما تولید کنید.

     

    با انجام کار گروهی با حوزه حسابداری ، شما می توانید درک کنید که تصمیم گیری آسان تر و راحت تر خواهد بود ، زیرا عامل اقتصادی عاملی است که تصمیم نهایی را تعیین می کند و مزایا و معایب آن را می توان با پیش بینی از وضعیت اقتصادی که در آن قرار دارید.

     

    اهمیت تجزیه و تحلیل وضعیت مالیاتی شما به این دلیل است که ، 25 درصد از سود خودرا به عنوان مالیات عملکرد پرداخت می کنید.

    با این حال ، هدف این نیست که سعی در فرار از تعهدات مالیاتی خود داشته باشید ، پرداخت مالیات را متوقف کنید زیرا این بدترین ایده ای است که می توانید داشته باشید از زمانی که به روز می شوید باید جریمه ها و هزینه های اضافی را پرداخت کنید به همین دلیل داشتن یک وضعیت مالیاتی بسیار مهم است بدون بدهی پرداخت مالیات سالم و حسابداری دقیق ، به موقع و شفاف برای اینکه بتوانید با برنامه ریزی استراتژی مالیاتی خود کار را شروع کنید.

    بسیاری از اوقات که آنها در حال اصلاح وضعیت مالی و مالی خود هستند ، یکی از بهترین گزینه ها را کاهش کارکنان می دانند ، بدون اینکه بدانند این تصمیم در طولانی مدت می تواند هزینه بالاتری ایجاد کند ، در حالی که آنچه باید در نظر گرفته شود هدف ما افزایش کارایی کارکنان است ، که به معنی سرمایه گذاری در آموزش ، استفاده از بهترین روش ها در زمینه های دیگر شرکت ، جلوگیری از جابجایی کارکنان برای دیدن نتایج در افزایش درآمد و کسر است. این هزینه ها در امور مالیاتی

    به یاد داشته باشید که این برنامه ها و استراتژی ها در امور مالی و کمک های شرکت ها تأثیر دارد ، بنابراین مهم است که شرکت حسابداری  آنها را توسعه دهد همیشه با مالکان و روسای منطقه درگیر باشند.

    سپس گزینه جدیدی مطرح می شود كه كاهش هزینه ها است ، برای این منظور لازم است توسط شرکت حسابداری معتبر  نقاط قوت و ضعف شركت تجزیه و تحلیل شود و در مواردی كه باعث ضعف شركت شود ، كاهش هزینه ایجاد نشود.

     

    هر شرکت وضعیت منحصر به فردی دارد که باید برای ایجاد برنامه عملیاتی مورد تجزیه و تحلیل و مطالعه قرار گیرد ، با این وجود پنج تخصص شرکت حسابداری وجود دارد که می تواند به عنوان پایه ای برای طراحی استراتژی ها می  باشد:
    1) قرار دادن منابع در خدمت تصمیم گیری

    2) تقویت ظرفیت های تمایز

    3) از اطلاعات مالیاتی به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تجارت استفاده کنید و آنها را در سیستم های فرایند سازمانی بگنجانید

    4) تبادل شفاف اطلاعات و گفتگو با نهادهای نظارتی را ارتقا دهید

    5) عملکرد مالی را به عاملی که در استراتژی کمک می کند ارتقا دهید

     

    با رعایت تعهدات مالیاتی خود ، و شرکت حسابداری با ایجاد یک استراتژی خوب  و پیاده سازی شده ، می توانید ده مزیت زیر را داشته باشید:

    • همسویی و ساده سازی ساختار مالی و عملیاتی
    • کاهش خطرات در قیمت هایی که توسط قانون عرضه و تقاضا کنترل نمی شوند (قیمت های انتقال)
    • چابکی بیشتر در تقاضای مشتری جهانی و منطقه ای
    • کاهش نرخ موثر مالیات
    • افزایش انتقال و کنترل خطرات
    • گردش پول بیشتر
    • عملکرد بهتر و زنجیره تأمین بهینه
    • افزایش ثبات در نتایج محلی
    • دقت بالا در انطباق با تعهدات مالیاتی
    • بهینه سازی جریان اطلاعات در تمام سطوح شرکت

    سرانجام ، توصیه می شود ، در صورت کاهش در میزان موثر منابع پرداختی ، این منبع به عنوان سود یا سود سهام در نظر گرفته نشود ، بلکه به عنوان سرمایه در گردش تبدیل شود تا توسعه تجاری طولانی مدت ایجاد کند ، علیرغم تغییراتی که می تواند در بخش اقتصادی رخ دهد.

     

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

عضویت در خبر نامه

مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید

در این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه یک مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید و به او اعتماد کنیم. در پایان اعتماد شما را به آرمان پرداز خبره جلب می کنیم. مشاور مالیاتی معتبر

ادامه مطلب »
اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و اهمیت مشاور مالیاتی در آن اهمیت مشاوره در زمینه مالیات کسب

ادامه مطلب »
انتخاب کارشناس حسابداری و مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت توسط آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت

در این نوشته می خواهیم در مورد نکاتی در خصوص انتخاب مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت و نحوه انتخاب کارشناس حسابداری بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید و جهت هرگونه نیاز به مشاور مالیاتی

ادامه مطلب »
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی

در این نوشته میخواهیم به شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی در سازمان امور مالیاتی بپردازیم. جهت هرگونه سوال در خصوص مشاور مالیاتی با ما در ارتباط باشید. مشاور مالیاتی کیست؟ مشاور مالیاتی کسی است که

ادامه مطلب »
انواع هزینه ها در حسابداری و مالی توسط مشاور مالیاتی
شرکت حسابداری
انواع هزینه ها در حسابداری

در این نوشته میخواهیم در خصوص انواع هزینه ها در حسابداری و مالی ، بهبود هزینه ها توسط مشاور مالیاتی و همچنین در خصوص انواع هزینه بپردازیم انواع هزینه ها در حسابداری یکی از مهم‌ترین مفاهیم

ادامه مطلب »
مدارک مثبته
شرکت حسابداری
مدارک مثبته

در این نوشته به مفهوم مدارک مثبته و یا اسناد مثبته و نقش آن در حسابداری و چگونگی رسیدگی به آن توسط مشاور مالیاتی می پردازیم. مدارک مثبته یا اسناد مثبته مدارک مثبته اسناد نشان‌دهنده وقوع

ادامه مطلب »
مشاور مالیاتی کیست ؟
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی کیست ؟

مشاور مالیاتی کیست؟ در این مطلب درباره مشاور مالیاتی کیست و خصوصیات یک وکیل مالیاتی خبره ، هم چنین میزان آشنایی او با قوانین مالیاتی و امور مالیاتی کشور به صورت مفصل صحبت می کنیم. با

ادامه مطلب »
اهمیت مشاوره مالیاتی
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی تمامی مشاغل نیازمند دانش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی و اهمیت مشاوره مالیاتی برای روبه رو شدن با قانون مالیات سازمان امور مالیاتی هستند. با ما باشید زیرا در این نوشته به این

ادامه مطلب »
مفاصا حساب مالیاتی
مشاور مالیاتی
مفاصا حساب و نحوه دریافت مفاصا حساب

درخواست گواهی مفاصا اولین کاری است که مودی و یا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی وی ملزم است برای دریافت گواهی مفاصا حساب مالیاتی انجام دهد. براساس ماده ۲۳۵ قانون مالیات های مستقیم، اداره امور مالیاتی

ادامه مطلب »
مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد

اشخاص حسابرس و مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، در تمام امور مالی، حسابداری و پرداخت مالیات نقش مهمی دارد. بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت

ادامه مطلب »
مالیات بر ارزش افزوده
مشاور مالیاتی
مالیات املاک و مستغلات

مالیات املاک و مستغلات ، نوعی از مالیات می باشد، که از درآمدهای به دست آمده از ملک محسوب می شود. املاک و مستغلات شامل سه نوع مالیات می شوند: مالیات بر درآمد اجاره از املاک

ادامه مطلب »
تکنولوژی نرم افزار
شرکت حسابرسی
موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی

    موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی     جمع داراییهای شرکتی ۲۰۰ میلیارد ریال است. حسابرس معتقد است تحریف داراییها بالای ۲۰ درصد، منجر به اظهار نظر مردود می‌شود (برای پرهیز از تردیدهای احتمالی در

ادامه مطلب »
بیمه‌ای به کارفرمایان
شرکت حسابداری
مدیریت سود چیست؟

مدیریت سود چیست؟   در کسب و کار برای حفظ عملیات، ارائه خدمات بهتر، و ارائه محصولات جدید، آن نیاز به سود می باشد. در هر کسب و کار، سود همیشه با زیان های خاص همراه است. مهم

ادامه مطلب »

مقاله های مرتبط

اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره

اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و

ادامه مطلب »
درخواست خود را بنویسید ...
ما را در نقشه بیابید ...