چرا باید مشاور مالیاتی داشته باشیم؟

وظایف و زمینه های فعالیت مشاور مالیاتی

استفاده از مشاوره مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، کارشناس مالی ، وکیل مالیاتی ، کارشناس حسابداری ، مشاور حسابرسی به تمام اشخاص، شرکت ها و مشاغل پیشنهاد می شود.

پرداخت مالیات و آگاهی از مسائل مربوط به آن، همیشه جزء دغدغه‌های هر کارفرما و کسب و کاری بوده است و مشاور مالیاتی برای شرکت­ها لازم و ضروری می­باشد.

کارفرمایان و صاحبان مشاغل تمایل دارند که با کمک مشاوره مالیاتی  و یا کارشناس مالیاتی کمترین میزان مالیات را پرداخت کنند و از طرفی، تمامی موارد قانونی را رعایت کنند. اما اکثر آن‌ها از مسائل روز مالیاتی و قوانین آن آگاهی ندارند.

همین امر باعث شده است که اکثر افراد برای کسب و کار خود به مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی روی بیاورند، تا علاوه بر آگاهی بیشتر نسبت به قوانین مالیاتی، بتوانند کمترین میزان مالیات را پرداخت کنند. در این مقاله شما می‌توانید تمامی اطلاعات مهم در مورد یک مشاور مالیاتی را به دست آورید، تا به اهمیت و ضرورت وجود آن در کسب و کار خود پی ببرید.

مشاور مالیاتی کیست؟ 

حسابداران و مشاوران مالیاتی در امور مربوط به مالیات و دستورالعمل‌های مالیاتی، آگاه و به ‌روز هستند.

مشاورین مالیاتی یک کارشناس مالی هستند که دارای تجربه و دانش ، در زمینه حسابداری و قانون مالیات می باشند. خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد معمولاً برای این است که حداقل میزان مالیات مطابق با قانون، پرداخت شود. آن‌ها ممکن است به عنوان حسابدار، وکلا یا مشاوران مالی آموزش ببینند و یا به صورت تیمی متشکل از دو یا چند حرفه ، فعالیت کنند.

مشاوران مالیاتی و کارشناس مالیاتی صرف نظر از آموزش، در امور مربوط به مالیات و دستورالعمل‌های مالیاتی، آگاه و به‌روز هستند. آن‌ها به افراد و یا شرکت‌ها کمک می‌کنند که اظهارنامه مالیاتی خود را تهیه کنند و آن را به درستی ارائه دهند.

آن‌ها برای مشکلات مالیاتی نیز راه حل ارائه می­دهند و قادر به نظارت بر بعضی از سیستم‌های مالیاتی پیچیده هستند . مشاور مالیاتی می‌تواند مزایایی که افراد به علت ناآگاهی نادیده گرفتنه­ اند را مورد بررسی قرار دهد.

یک مشاور مالیاتی چه وظایفی دارد؟

اشخاص مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، نقش مهمی دارد.

بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت خواهد بود. بنابراین یک مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، نقش مهمی دارد. مشاوران مالیاتی موظف هستند به روز و از آخرین شرایط مالیاتی آگاه باشند، تا در هنگام مشاوره برای موضوعات مالیاتی، نقش موثر و مفیدی داشته باشند.

مشاور مالیاتی
انتخاب مشاوره مالیاتی

برخی از وظایف و مسئولیت‌های عمده یک مشاور مالیاتی شامل موارد زیر است:

  • برنامه ریزی برای کمک به مشتریان برای درک آینده مالی خود
  • تهیه اظهارنامه مالیاتی
  • پر کردن و ارسال اظهارنامه مالیاتی
  • ساختاردهی امور مشتریان برای به حداقل رساندن بدهی مالیاتی
  • انجام محاسبات پیچیده
  • تهیه اسناد مختلف
  • تحلیل قوانین مالیاتی
  • ارتباط با مشتریان و یا مسئولان برای کمک به آن‌ها در درک قوانین در حال تغییر
  • خدمات حسابداری

چرا کسب و کارها به مشاور مالیاتی نیاز دارند؟

سوال را این گونه مطرح می کنیم که چه دلایلی باعث می شود که کسب و کارها و صاحبان مشاغل به مشاور مالیاتی نیاز پیدا کنند؟

دلایل مختلفی وجود دارد که صاحبان یک کسب و کار، سراغ مشاور مالیاتی بروند. اما عمده‌ترین دلایلی که یک کسب و کار به مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی نیاز پیدا خواهد کرد، شامل موارد زیر می‌شود:

  • یک مشاور مالیاتی، قوانین مالیاتی را رعایت می‌کند. قوانین مالیاتی روز به روز پیچیده‌تر می‌شوند و به علت کمبود وقت، صاحبان مشاغل کمتر فرصت دارند که از قوانین جدید اطلاعات کسب کنند.
  • یک مشاور مالیاتی می‌تواند به یک کسب و کار ، در زمینه امور مرتبط با مالیات کمک کند . همچنین متعهد است که همیشه طبق قانون عمل کند و به هیچ عنوان از قانون تخطی نکند.
  • یک مشاور مالیاتی می‌تواند به یک کسب و کار کمک کند تا مالیات خود را کاهش دهد و بار مالی صاحب کسب و کار را بهینه کند.
  • یک مشاور مالیاتی می‌تواند برنامه ریزی مالی کوتاه مدت یا بلند مدت را برای ماه‌های آینده انجام دهد.
در حقیقت یک مشاور مالیاتی می‌تواند با اداره مالیات ارتباط برقرار کند.

 اگر یک مشاور مالیاتی دانش و تخصص کافی داشته باشد، می تواند سرمایه زیادی را برای آن کسب و کار حفظ کند، که می‌توان از آن سرمایه در سایر مسائل مالی استفاده کرد. بنابراین وجود یک مشاور مالیاتی برای یک کسب و کار می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

شخص مشاور مالیاتی چه دانش هایی باید داشته باشد؟

  • دانش حقوقی داشته باشد، تا بتواند کارهای حقوقی شرکت را به خوبی انجام دهد.
  • دانش ریاضی داشته باشد، تا بتواند مسائل مالی را حل کند.
  • دانش درک حقایق پیچیده داشته باشد، تا بتواند مسائل را درک کند و آن‌ها را حل نماید.
  • دانش در زمینه حسابداری داشته باشد. از آن جا که حسابداری با دانش در زمینه امور مالیاتی با هم آمیخته است، دانش حسابداری برای یک مشاور مالیاتی، حائز اهمیت است.
  • روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط موثر با افراد داشته باشد، تا بتواند مذاکره خوبی با مشتریان و اداره مالیات داشته باشد.
  • قدرت تصمیم گیری داشته باشد، تا بتواند تصمیمات به موقع و درستی را برای شرکت و یا کسب و کار بگیرد.

آیا مشاور مالیاتی همان حسابدار است؟

بیان پاسخ به این سوال مستلزم آن است که بدانیم آیا وظایف حسابدار و مشاور مالیاتی یکسان است؟

مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی فردی است که در حوزه مالیات، آموزش‌های لازم را دیده است. او نسبت به تمامی قوانین و اصطلاحات در این حوزه آگاهی کامل دارد، ولی حسابدار یک اصطلاح عمومی‌تر است. از جمله وظایف حسابداران می‌توان از مشاوره در مدیریت مالی و هزینه ها، کمک به پیروی از قوانین، انجام گزارش‌های شرکت، کمک به حسابرسی و غیره نام برد.

علاوه بر این یک حسابدار، از قوانین عمومی حسابداری که ممکن است در کشورهای‌های مختلف یکسان باشد، پیروی می‌کند. اما یک مشاور مالیاتی باید به قوانین مالیاتی کشوری که کسب و کار در آن وجود دارد، کاملا آگاه و مسلط باشد.

با این حال برخی از حسابداران در زمینه مالیات اطلاعات کافی دارند و کارهایی در این زمینه انجام می‌دهند، اما به طور تخصصی‌تر، یک مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی می‌تواند در این حوزه، موثرتر و مفیدتر باشد. بنابراین توصیه می‌شود کارفرمایان، شرکت‌ها و صاحبان مشاغل از مشاور مالیاتی برای امور مالیاتی خود استفاده کنند، تا امور شرکت در این زمینه، بهتر و تخصصی‌تر پیگیری شود.

تماس با مشاور مالیاتی خبره

مزایای وجود یک مشاور مالیاتی چیست ؟

  • او تمامی کسری‌ها را شناسایی می‌کند و به شما توصیه می‌کند که چگونه برای پایان سال خود، تصمیمات استراتژیک بگیرید.
  • دانش کامل و جامع از قوانین کشور دارد و به خوبی می‌تواند کارفرما را توجیه کند.
  • راهکارهای موثری برای پس انداز بیشتر به شما می‌دهد.
  • با وجود یک مشاور مالیاتی، به خوبی می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • در تمام مراحل لازم می‌توانید از او مشاوره بخواهید و از توصیه‌ها و راهنمایی‌های او استفاده کنید.
  • او تمامی سوابق مالیاتی شما را در اختیار دارد و همیشه راهکارهای قانونی در اختیار شما قرار خواهد داد.
  • او به خوبی با نرم افزارهای مالیاتی آشنایی دارد.
  • او از کسری‌ها و اعتبارات کسب و کار شما اطلاع دارد و به شما اطمینان خاطر خواهد داد، که امور مالیاتی شما را به درستی پیگیری می کند و تسویه حساب مالیاتی را انجام می‌دهد.
دست آورد مشاور

توجه داشته باشید که یک شرکت یا کسب و کار، با وجود یک مشاور مالیاتی می‌تواند مشکلات حقوقی خود را به حداقل برساند و با به‌روز بودن در زمینه پرداخت مالیات خود، شهرت و اعتبار خوبی را در نظر سایرین به دست بیاورد؛ البته که  این امر برای هر کسب و کاری بسیار حائز اهمیت است.

اگر بخواهیم نقش مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی را در بعضی از کسب و کارها بیان کنیم برای هر کسب و کاری مشاور نقش متفاوتی دارد. شروع یک تجارت و کسب و کار همیشه با چالش­هایی مواجه بوده است که اگر فردی باشد که با بازار کسب و کار و مسائل مالی آشنایی داشته باشد می­تواند.

مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی می تواند بهترین تدابیر را به کار ببرد. وکیل مالیاتی به بیشتر کسب و کارها برای توانایی راه اندازی و شروع، پیشنهاد جذب سرمایه گذار را می دهد.

مشاور با شناخت کاملی از سرمایه گذاران و دادن ایده های تجاری تخصصی و مدونی اقدام به جذب بهترین سرمایه گذار می کنند.

نقش مشاور مالیاتی در جذب سرمایه گذار چیست؟

اگر در شرف شروع یک تجارت جدید هستید و از مسائل مالیاتی و حقوقی، جذب نقدینگی، جذب سرمایه گذار اطلاعاتی ندارید می توانید تمام این مسائل را با بهره گیری از خدمات مشاور مالیاتی به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

تنها با پیشنهادات وکیل مالیاتی می توانید نظر سرمایه گذار را جلب کنید و او را به کسب و کار خود جذب کنید.

برای جذب مشاور مالیاتی و یک کارشناس مالیاتی باید پارامترهای مشخصی نظیر انتخاب افراد از بین افرادی که تا حدودی با آن ها آشنایی دارند، میزان جلب اعتماد سرمایه گذار توسط مشاور، میزان امنیت سرمایه گذاری، میزان استفاده درست از ابزارهای تبلیغاتی، و همچنین پاسخگویی به تمامی سؤالات توسط مشاور را شامل می شود.

 یک مشاور مالیاتی می تواند فعالیت هایی از جمله سرمایه گذاری در رابطه با مسائل مالی، سود و زیان، بستن قرارداد محکم و همه جانبه، بررسی تمامی اظهار نامه های مالیاتی، جرائم مالیاتی و … را بررسی و انجام دهد.

اهمیت مشاور مالیاتی در جذب سرمایه گذار

اهمیت مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی در تمامی حالت های کسب و کار به چشم می خورد. برای کسب و کارهای جدید و کسب و کارهایی که نیاز به تأمین سرمایه دارند جذب بهترین و مناسب ترین سرمایه گذار بر عهده ی مشاور مالیاتی است.

اهمیت مشاور در حوزه هایی نظیر سرمایه گذاری خطر پذیر، تأمین مالی جمعی، ارزش گذاری استارت آپ، جذب سرمایه گذار برای استارت آپ و گرفتن تسهیلات و وام می باشد.

برای تنظیم اظهارنامه ها و آگاهی داشتن از قوانین معافیت و تخفیفات مالیاتی، مشاور مالیاتی به سازمان ها و تجارت ها کمک می­کند.

آگاهی از قوانین و مقررات باعث می شود تا مشاور بتواند در موقعیت های مخاطره آمیز بهترین تصمیمات مالی را بگیرند، تا اگر احتمال ضرر و زیان وجود داشته باشد به حداقل برسد و سودآوری به بالاترین حد ممکن برسد.

هزینه مشاور مالیاتی در جذب سرمایه گذار

استخدام مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی در کسب و کارهای نوپا و قدیمی از هزینه های جانبی برای بعضی مسائل می کاهد. هر کسب و کار که اقدام به جذب سرمایه گذار کند.

هزینه مشاور با توجه به نوع فعالیت که شامل تنظیم دفاتر قانونی، تنظیم تخصصی اظهار نامه، انجام کلیه خدمات حسابداری، دفاع مالیاتی، معافیت مالیاتی تعین می شود.

در بیشتر کسب و کارها دولت خود تمام هزینه ها را مشخص می کند. ولی اگر شرکت های خصوصی اقدام به استخدام مشاور کنند خود هزینه های پرداختی را تعیین می کنند و می توانند در هزینه ها دخل و تصرف داشته باشند و یا با توجه به نوع فعالیت هزینه مشاور را پرداخت کنند.

جهت دریافت هزینه مشاور مالیاتی کلیک کنید

مشاور مالیاتی
مشاوره مالیاتی

آیا مشوق های مالیاتی سرمایه گذاری را جذب می کند یا درآمد خود را دور می کند؟

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، یکی از مؤلفه های مهم مدیریت مالی ، وجود یک صدای هدفمند و مستقل است که نیازهای شما و دیدگاه شما را درک می کند ، ضمن اینکه یک دیدگاه جامع درباره وضعیت مالی فعلی شما دارد.

ما هیچ کالای سرمایه گذاری یا بیمه ای نمی فروشیم و یا کمیسیون نمی گیریم. بنابراین، مشاوران سرمایه گذاری ما می توانند ارزیابی صحیح از عملکرد سبد شما ارائه دهند و مشخص کنند که آیا این استراتژی های مالی شما را پشتیبانی می کند یا خیر.

غالباً ، مشتریان ما از ما می خواهند در کنار آنها بنشینیم و به آنها در تصمیم گیری مؤثر و آگاهانه که منعکس کننده اهداف بی نظیر مالی و سرمایه گذاری آنها باشد ، کمک کند.

استقلال ما چشم انداز گسترده ای در مورد بازیکنان مختلف در بازار به ما می دهد و می توانید با دانستن اینکه ما تخصص مشاوره سرمایه گذاری داریم اما هیچ علاقه ای به انتخاباتی که ما به شما ارائه می دهیم.

یا در تصمیماتی که می گیرید علاقه ای ندارید ، در ارزیابی ما اطمینان حاصل کنید. مشتریان اجرایی ما اطمینان دارند که توصیه ای که می کنند از یک منبع کاملاً عینی و مستقل صورت می گیرد.

سه مؤلفه خدمات مشاوره سرمایه گذاری وجود دارد که می توانند به صورت مشترک یا مستقل از یکدیگر ارائه شوند:
  • ایجاد بیانیه سیاستگذاری سرمایه گذاری
  • انتخاب مدیران و متولی یک یا چند بخش از تخصیص نمونه کارها
  • نظارت و گزارش عملکرد مداوم
علاوه بر این ، اغلب از ما خواسته می شود پروژه های ویژه ای را انجام دهیم ، مانند:

مشاوره در مورد مزایا و مضرات محصولات و استراتژی های مشتق شده ، هزینه ، ساختار و درمان مالیاتی ، مشاوره  به پرسنل ، سرمایه گذاری دقیق در مورد فرآیندها و رویه های مربوط.

ارتباط بین حسابرسی و مشاور مالیاتی  چیست؟

یک مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی به عنوان بررسی پرونده مالیاتی شخص حقیقی یا حقوقی با تنظیم اظهار نامه مالیاتی عمل می کند .

از آنجا که معاملات آنها بسیار زیاد و پیچیده است ، هم شرکت ها و هم مشاوران  مالیاتی باید بر کنترل های داخلی قوی تکیه کنند تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات طبقه بندی شده و به درستی برای اهداف مالیاتی ثبت می شوند.

  بسیاری از افراد مسائل مالیاتی را گیج کننده و سنگین می دانند و به جای اینکه مالیات خود را بپردازند ، اغلب ترجیح می دهند یک مشاور مالیاتی را استخدام کنند.

مالیات دهندگان که دارایی های قابل توجهی دارند و یا امور مالی شخصی پیچیده ای دارند ، ممکن است تصمیم بگیرند که با یک مشاور مالیاتی همکاری کنند ، که می تواند از دانش و تجربه عمیق او برای کاهش بدهی های مالیاتی مشتریان و محافظت از منافع خود استفاده کند.

 

تخصص مشاوره مالیاتی چیست؟

برای بسیاری از افراد روند تشکیل اظهارنامه مالیات بر درآمد بسیار هولناک است. قوانین مالیاتی به طور مکرر تغییر می کند ، و بسیاری از افراد و صاحبان مشاغل به سادگی از بی شمار بودن قوانین حاکم بر کسرها ، اعتبارات و درآمد قابل گزارش آگاهی ندارند.

در نتیجه ، اشخاص حقیقی وحقوقی  با تنظیم اظهار نامه غلط مالیات زیادی پرداخت نمایند. اگر مالیات دهندگان مالیات های خود را کمتر  پرداخت کنند ، ممکن است مشمول جرایم سنگینی بشوند که حق آنها نمی باشد.

شغل مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی از مشاغلی است که مشاوره تخصصی خدمات  مالیاتی ارائه می دهد. یک مشاور خوب مالیاتی قوانین مالیاتی را درک می کند ، و می تواند راهکارهایی را توصیه کند که تعهدات را به حداقل برساند.

و در عین حال احتمال رسیدگی  را که می تواند منجر به اختلاف مالیاتی با سازمان امور مالیاتی بشود کاهش می دهد. علاوه بر این ، مشاوران مالیاتی می توانند اظهارنامه مالیاتی و سایر اسناد را حسابداری را مستند سازی و تهیه کنند.

ضرب المثل معروف است که می گوید “هیچ چیز به جز مرگ و مالیات قطعی نیست.”

شرح شغل

از آنجا که اصطلاح مشاور مالیاتی یک حرفه تخصصی می باشد، وظایف شغلی می تواند در بین مشاوران متفاوت باشد. این تا حدودی بستگی دارد به این موضوع که برخی از مشاوران مالیاتی عضو یک حرفه دارای مجوز مانند حسابداران رسمی وعضو جامعه مشاوران رسمی مالیاتی هستند.

در زیر برخی خدمات ارائه شده توسط مشاوران مالیاتی ارائه شده است به شرح ذیل می باشد :

جمع آوری و تهیه گزارشات اداره دارایی و ارزیابی شرایط مالی و حقوقی مشتری برای تعیین و نحوه بازپرداخت بدهی های مالیاتی. تکمیل  اظهار نامه مالیاتی و گزارشات پیچیده مالیاتی که اکثر تهیه کنندگان مالیات با آن آشنا نیستند.

یک مشاور مالیاتی که دارای تخصص حرفه ای مالیاتی است ، یک وکالت نامه رسمی از مشتری دریافت می کند ، و معمولاً به نمایندگی از مشتری در جهت رفع اختلاف مالیاتی و کاهش پرداخت مالیات کمک می کند.

چگونه شما یک مشاور مالیاتی  می شوید؟

حرفه ای شدن در امور مالیاتی مستلزم  اخذ تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری و سایر رشته های مرتبط حسابداریاست. با این حال ، بسته به وضعیتی که یک متخصص مالیاتی می خواهد به آن عمل کند شرایط متفاوت خواهد بود.

اینجا برخی از الزامات معمولی برای تبدیل شدن به مشاور مالیاتی ذکر شده است:

مشاوران مالیاتی به طور معمول در محیط های اداری فعالیت می کنند.ودفتر کاری مستقل دارند ، یک مشاور ممکن است برای دیدار با مشتریان در  محل کار خود ، محل کار مشتری دیدار کنند.

خدمات تهیه مالیات آنلاین نیز ممکن است از مشاوران مالیاتی استفاده کند. در بعضی موارد ، ممکن است از مشاور خواسته شود که اظهارنامه مالیاتی تهیه شده توسط مشتری را بصورت آنلاین بررسی و ارسال کند.

این نه تنها مشتری را اطمینان می دهد که بازه به درستی تهیه شده است ، بلکه ممکن است جزئی از یک سرویس حفاظت از اطلاعات حسابرسی باشد که توسط بسیاری از شرکتهای مالیاتی ارائه می شود. و می تواند از منافع مشتری در قبال گزارش حسابرسی دفاع کند.

ریسک شرکت حسابداری

افرادی که به عنوان مشاور مالیاتی استخدام شده اند باید انتظار داشته باشند که سطح دانش فنی خود را در زمان ارسال اظهار نامه مالیاتی  در ایران افزایش دهند ، که به طور معمول پایان تیر ماه سال بعد ارسال می شود .

ممکن است یک مالیات دهنده متوجه شود که در اظهارنامه مالیاتی اشتباه کرده است و اکنون باید اظهار نامه  اصلاح شده را ارائه کند. یک مشاور مالیاتی می تواند مشکل را شناسایی کرده و مستندات لازم را به درستی تکمیل کند.

یک شهروند ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کند ممکن است به دلیل بدهی مالیاتی خود به کمک نیاز داشته باشد. یک مشاور مالیاتی می تواند اطمینان حاصل کند که مالیات دهندگان بدون پرداخت هزینه اضافی به تعهدات مالیاتی خود در هر دو کشور عمل می کنند.

امروز تجارت برای تحقق نتایج بهتر و ماندگار برای ذینفعان تحت فشار بیش از هر زمان دیگری  به مشاور مالیاتی نیاز دارد. مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی در شرکت حسابداری باید مانند یک سرمایه گذار فکر کند . می بینیم که چگونه فرصت های خرید ، فروش ، رشد ، شریک کاری ، صندوق یا تأسیس یک شرکت می تواند ارزش افزوده را حفظ کند.

معاملات امروز به صورت اتفاقی رخ نمی دهد. بنابراین ، از استراتژی تجاری خود گرفته تا استراتژی فروش ، برنامه های شما برای واگذاری  شرکت یا جمع آوری سرمایه و یا حتی نیاز به تغییر ساختار ، و هر تصمیمی در کل کار مشاغل ، بدون کمک از مشاور مالیاتی امکان پذیر نیست.

تیم های متخصصان مشاوران مالیاتی طرز تفکر جهانی و تجربه محلی را با دانش بخشی عمیق و ابزارهای برتر تحلیلی ترکیب می کنند تا شما را، در حرکت یک محیط پیچیده و پراکنده در بازار کمک نمایند.

شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره در برنامه ریزی و اجرای تغییرات استراتژیک گرفته تا حفظ ارزش دارایی کمک می کند .

نوع نتایج به دست آمده از همکاری به شما امکان می دهد به طور واضح ببینید که چه سود یا زیان از معامله مورد نظر به دست آورده اید ، و چگونه تصمیم بگیرید در مورد آنچه را که می خواهید برای معامله بعدی به دست آورید .

امروز ، بیش از هر زمان دیگر ، شرکتها باید  بطور مداوم در حال رشد باشند تا بتوانند حضور خود را حفظ کنند . سرعت تکامل فناوری ، تغییر چشم انداز اقتصادی  ، افزایش مالیاتها و افزایش رقابت ، همگی مدلهای تجاری طولانی را ایجاد می کند. مقررات سختگیرانه همچنین بدان معنی است که شرکتها باید بتوانند نظم و انضباط ، کنترل و مسئولیت جدی را نسبت به همه ذینفعان نشان دهند.

 

مشاوره در حوزه مدیریت​

مشاوره در رعایت قانون مالیاتهای مستقیم​

مشاوره در مورد ریسک​

اجرای مالیات در ایران پدیده جدیدی نیست. پس از آنکه اداره امور مالیاتی قانون مالیات بر ارزش افزده را اجرایی کرد ، قانونهای جدیدی وضع شد و خدمات مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی بیشتر احساس شد.

علاوه بر این ، شرکت های بین المللی ، بازرگانان و کارآفرینان اکنون مایل به درک این سیستم های مالیاتی هستند. از این رو ، برای تحقق این هدف خدمات مشاور مالیاتی شکل گرفت.

سایر خدمات مالی

پس از اجرا قانون مالیات بر ارزش افزوده در ایران ، تجدیدنظر در خدمات حسابداری مالی و مالیاتی در ایران امری منطقی و ضروری است.

با درک تقاضای زیاد برای خدمات حسابداری تجاری ، مشاوران و حسابداران مالیاتی خدمات مالی سازنده و کاربردی را برای شرکتهای خصوصی ، اشخاص ، شرکتهای بزرگ و مشاغل  ارائه می دهند. مشاوران و حسابداران مالیاتی شرکت از طریق رعایت قانون و استفاده از معافیتهای مالیاتی به شما کمک می کنند.

مشاوران مالیاتی، خدمات مالیاتی شرکت ها را بر اساس استراتژی های کارآمد مالیاتی ارائه می دهند. ما در ایران ، برنامه ریزی و ایجاد و تشکیل پرونده مالیاتی و مشاوره مالیاتی ارائه می دهیم.

با اقدامات تقویت درآمد از طریق معافیتهای مالیاتی، خدمات مالیاتی و حسابداری دقیقی را در اختیار شرکتها قرار می دهد که نه تنها با پرداخت مالیات بیشتر جلوگیری می کند ، بلکه رویکردهای مؤثر را نیز برای شرکت ارائه می دهند.

مشاور مالیاتی

مشتریان ما ، چه مشاغل و شرکتها ، با طیف گسترده ای از چالش ها در رابطه با قوانین مالیاتی داخلی روبرو هستند. مشاوره مؤثر در امور مالیاتی ، برنامه ریزی نوآورانه برای کاهش بار مالیاتی که با آن روبرو هستید و عملکرد مالی شرکت را ارتقا می بخشیدو هزاران کار دیگر، اینها همان کاری است که ما از مشاوران مالیاتی انتظار داریم.

مشاور مالیاتی  شما را در مورد آخرین تغییراتی که بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد و همچنین به ارائه راه حل های مالیاتی که عملی و در عین حال خلاق هستند می پردازد.

به عنوان مثال انتخاب کارشناس مالیاتی برای تعداد فزاینده ای از شرکت های خصوصی و عمومی ، مشتری ها تشخیص می دهند که تحقیقات ، حل  پرونده و تخصص غیرقابل انکار آنها ، راه حل های فراگیر و قانونی را ایجاد می کند.

این که آیا برای مقابله با شرایط پیچیده پیرامون یک معامله ، تغییر ساختار ، تأثیر تغییر سریع قوانین مالیاتی ، انطباق غیرمستقیم مالیات یا صرفاً مدیریت درآمد شرکت ها و مالیات های ارزش افزوده و عملکرد، تجربه لازم را برای کمک به شما در بهینه سازی دارد.


جهت انتاب مشاور مالیاتی کلیک کنید

رعایت مالیات بارهای قابل توجهی را برای شرکت ها و مشاغل تجاری کشور نشان می دهد و پایدار ماندن این محیط در حال تغییر و همچنین نگه داشتن مرکز هدف برای به حداقل رساندن مالیات های پرداخت شده در حال حاضر و در آینده ، در توسعه کارآمدترین و پایدارترین مالیات ضروری است.

راه حل های نوین مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی مانند شفافیت در مورد مشوق های مالیاتی یا شغلی ضمن بررسی و اعمال قوانین مالیاتی ، به دستیابی بهینه برای رسیدگی مالیاتی و آشکار کردن فرصت های معافیت مالیاتی کمک می کند.

مشاوران بیشتر از انعکاس عمل می کنند ، و راه حل های مورد نیاز خود را در محیط مالیاتی در حال تغییر و پیچیده تر ارائه می دهند.

بیایید در مورد چگونگی کار با شما از انطباق با برنامه ریزی برای کارآمدترین ساختارهای مالیاتی صحبت کنیم.

تیمهای مشاور مالیاتی تحت هدایت شرکت ، به شرکتهای پویا کمک می کنند تا پیچیدگی را مرور کنند و با مشاوره علمی در مورد امور مالیاتی رشد کنند.

علاوه بر آن متخصصان امور مالیاتی خدمات مالیاتی اقداماتی شامل: تامین  سرمایه انسانی ، خدمات مشاوره مالیاتی ، خدمات مالیاتی ارزش افزوده ، خدمات مالیاتی تشکیل پرونده مالیاتی ، خدمات مدیریت دارایی ، گزارشگری و مشاوره مالیاتی ، و سایر خدمات حسابداری طراحی و پیاده سازی سیستمهای مالی و ثبت اسناد و تهیه صورتهای مالی و حسابرسی داخلی انجام می دهند.

موفقیت اصلی آرمان پرداز خبره در درک عمیق فنی از قوانین مالیاتی ایران و کاربردهای مناسب و ارائه راه حلهای پیشنهادی است.

نکات مهم برای انتخاب بهترین مشاور مالیاتی

یک مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی که به عنوان یک حسابدار رسمی مجاز یا یک عامل مالیاتی نیز شناخته می شود ، یک متخصص حسابداری است که فقط در خدمات مالیاتی تخصص دارد. مشاوران حرفه ای مالیاتی از دانش خود برای کمک به بیشتر مالیات دهندگان استفاده می کنند و به آنها توصیه می کنند در هنگام پرداخت مالیات خود از بهترین روشهای ها برای تنظیم اظهارنامه مالیاتی استفاده کنند.

قبل از استخدام یک مشاور مالیاتی حرفه ای ، درک این نکته ضروری است که بین دسته های مختلف مشاوران مالیاتی اختلافاتی وجود دارد.

حتی اگر هر یک از متخصصان امور مالیاتی بتوانند در مورد مشکلات مالیاتی کمک کنند ، توصیه می شود بهترین مشاور حرفه ای متخصص نیازهای شما را استخدام کنید.

اگر برخی از فاکتورهای مهم را که باید در حین انتخاب خود مورد توجه قرار دهید ، پیدا کردن یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی معتبر می تواند به یک کار سخت تبدیل شود.

یکی از بهترین راه هایی که می توانید انتخاب کنید ، مصاحبه حضوری با مشاوران مالیاتی است .

مشاور مالیاتی باید تجربه بالایی داشته باشد.

حتی اگر بسیاری از مشاوران مالیاتی معتبر در سراسر ایران وجود داشته باشند ، باید در جستجوی شما بر تجربه تأکید شود. اطمینان از کار با مشاور مالیاتی که در موقعیت مناسبی برای ارائه خدمات صحیح مورد نیاز خود بر اساس نوع تجارت شما تخصص دارد ، بسیار مهم است.

وقتی صحبت از سالها تجربه شد ، حتماً شخصی را استخدام کنید که بیش از ۱۰ سال در زمینه فعالیت شما و یا مشابه صنعت شما فعالیت کرده باشد .

حق الزحمه مشاور مالیاتی

هزینه مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی نیز یکی دیگر از عوامل اساسی است که باید هنگام استخدام به خاطر بسپارید. بسته به نیاز مالیاتی خود ، یقیناً شما هزینه مشاور را بر اساس نیاز خود پرداخت می کنید.

به عبارت دیگر ، هرچه به کمک بیشتری نیاز داشته باشید ، بیشتر هزینه خواهید کرد. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که قبل از تصمیم گیری ، درمورد هزینه های وی و نحوه پرداخت با مشاور مالیاتی خود قرارداد امضا نمایید.

مهارتهای ارتباطی عالی

وقتی با مشاور مالیاتییا کارشناس مالیاتی خود مصاحبه می کنید ، باید درباره نوع خدماتی که ارائه می دهند و راهکارهای اصلی از آنها بیشتر بدانید.همچنین شما باید در نظر بگیرید که یک مشاور مالیاتی را استخدام کنید که سؤالات زیادی از شما بپرسد.

زیرا او با پرسیدن از شما بهترین راه حل مالیاتی را ارائه خواهد کرد. لازم است به یاد داشته باشید که فقط تشخیص دقیق توسط یک مشاور مالیاتی حرفه ای منجر به صرفه جویی قابل توجهی در مالیات خواهد شد.

چگونه می توان یک مشاور مالیاتی حرفه ای را استخدام کرد

مشاورهای مالیاتی مهارت های مختلفی در رابطه با حسابداری و مالیات دارند. به همین دلیل است که انتخاب بهترین مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی یک فرایند بسیار چالش برانگیز است.

برای انتخاب بهترین ها به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارید. با این وجود ، با رهنمودهای ساده ، مطمئناً شما می توانید تصمیم آگاهانه ای اتخاذ نمائید. برای استخدام بهترین مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، نکات تخصصی و مهم را مد نظر داشته باشید.

بررسی کیفیت مشاور مالیاتی

قبل از همکاری صلاحیت اخلاقی و فنی مشاور مالیاتی را بررسی کنید ، زیرا انجام بررسی صلاحیت بسیار مهم است.

اطمینان حاصل کنید که سابقه حرفه ای و رابطه با سایر مشتری ها را بررسی کنید . بررسی تاریخچه به شما کمک می کند تا میزان تخصص نوع فردی را که با او کار می کنید درک کنید.

اگر آنها سابقه بدی دارند که به موجب آن مشتری های قبلیشان شکایات زیادی راجع به خدمات خود پخش کرده اند ، از چنین مشاور مالیاتی خودداری کنید. فقط به این دلیل که یک نماینده مشخص از تمام جنبه های گفته شده در بالا برخوردار باید برخوردار باشد.

همیشه اطمینان حاصل کنید که مشاور مالیاتی را استخدام می کنید که همه قوانین مالیاتی را رعایت می کند.

شرکت حسابداری پیمانکاری

هر شرکتی باید فرایند استخدام مؤثر را برای حفظ رقابت در نظر داشته باشد. جذب استعداد برتر یکی از بهترین روشهای افزایش رشد شرکت شماست.

این به نوبه خود به شما در استخدام بهترین مشاور مالیاتی برای شرکت بدون تعصب کمک می کند. این یکی دیگر از راه های عالی برای ارائه استراتژی هایی است که استعدادهای برتر شما را از ترک و کاهش مشکلات گردش مالی کارمندان باز می دارد.

کاهش استرس در مدیریت

بعضی اوقات ممکن است مشکلاتی داشته باشید که توسط مدیریت قابل حل نیست. بنابراین لازم است که به دنبال راههای دیگر مقابله با موضوعات اصلی در شرکت خود باشید. شما همیشه باید به دنبال مشاور مالیاتی معتبر یا دیدگاه بیرونی باشید تا به مدیریت شما در تصمیم گیریهای مهم کمک نماید.

این مشاوران می توانند با مدیریت همکاری کنند یا در مورد نحوه رسیدگی به موضوعات مختلف مالیاتی و تکنیکهای حل مسائل مختلف مالیاتی بهترین راهکارها را پیشنهاد نمایند.

تجربه و تخصص

صاحبان مشاغل کوچک افراد باهوش و با تجربه هستند. آنها تمایل دارند به طور همزمان با بخش های مختلف برخورد کنند. آنها با تمام بخشها به صورت انفرادی کار میکنند. توصیه می شود برخی از بخشهای  مهم شرکت خود را به مشاوران خود واگذار کنید.

مشاور مالیاتی به ارائه نظرات غیر مغرضانه شناخته شده اند، و شما از همه قوانین مالیاتی و مالی آگاه می نمایند.

ارزیابی عالی عملکرد

افرادی که خود را مشاور مالیاتی معرفی می کنند از لحاظ شغلی خیلی نزدیک هستند، لذا ممکن است پیدا کردن مشاور مالیاتی معتبر سخت می باشد.

مشاوران مالیاتی استخدام شده در کمک به ارزیابی عملکرد شرکتها مؤثر هستند. مشاوران مالیاتی می توانند در ارائه آموزش به کارمندان خود و همچنین بهبود سیستم کارایی آنها را یاری کنند. صاحبان مشاغل باید دیدگاه استخدام یک مشاور مالیاتی را در نظر بگیرند تا عملکرد مشاغلشان به سطح بالایی برسد.

چگونه می توان برای شرکت خود سرمایه گذار پیدا کرد

سرمایه همیشه اصلی ترین چالش برای هر تجارت است. مهم است که اطمینان حاصل نمائید می توانید برای تجارت خود سرمایه کسب کنید. شرکت های تولیدی درست مانند سایر شرکت های موجود هنگام افزایش سرمایه با چالش هایی روبرو هستند.

هنگام جستجوی سرمایه ، مهم است که بدانید سرمایه گذاران مناسب را برای تجارت خود چگونه پیدا کنید . افزایش سرمایه برای تجارت شرکت تولیدی شما این کمک را می کند تا تجارت خود را به سطح بالایی برسانید و حتی تجارت خود را نیز رشد دهید.

سرمایه گذاران خود را بشناسید

دانستن نوع تجهیزات تولیدی برای سرمایه گذاران مورد نظرشرکت شما مهم است. اگر به دنبال سرمایه گذاری برای شرکت تولیدی خود هستید ، به دنبال افرادی باشید که به این صنعت علاقه مند باشند. این احتمال وجود دارد که افرادی که علاقه به سرمایه گذاری در شرکت تولیدی دارند ، در این زمینه متخصص باشند. و شناخت کامل از حرفه شما را دارند.

شما برای افزایش سرمایه شرکت تولیدی باید پیشنهاد خود را به افراد صحیح ارائه دهید. تلاش برای متقاعد کردن افرادی که علاقه مند به این زمینه نیستند همیشه ایده خوبی نیست.

شما در نهایت وقت وهزینه خود را هدر دادید . جستجوی سرمایه گذاران مناسب همیشه ایده خوبی است. که مشاور مالیاتی بهترین راهکارها را برای جذب سرمایه گذار مناسب ارایه می کند.

نظر عمومی مردم برای سرمایه گذاری

مراجعه به عموم مردم همیشه گزینه ای برای استارتاپ ها نیست. قبل از مراجعه به عموم ، شما همچنان باید مطمئن گردید که به عنوان یک شرکت از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستید.

مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با شفاف کردن پرونده مالیاتی و ارایه گزارشات مالی صحیح اطمینان سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری را جلب می کند.

چون هیچ سرمایه گذاری نمی خواهد در شرکتی که هنوز تأسیس نشده است سرمایه گذاری کند. سرمایه گذار قبل از خرید عمومی سهام ، ابتدا اطمینان حاصل می کند که شرکت شما از وضعیت خوبی برخوردار است.

یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی از مهارت و دانش خود در مورد قوانین و مقررات مالیاتی استفاده می کند تا به مشتریان یا کارفرمایان خود در پرداخت مالیات با کارآمدترین و سودمندترین روش ممکن ، همیشه مطابق قوانین و رویه های دولت کمک کند.

آنها همواره در مورد چگونگی به حداقل رساندن تأثیر پرداخت مالیات بر شرکت ، مشاوره ای را به شرکت ها و مشتریان ارائه می دهند.


جهت دریافت معیارهای انتخاب سرمایه گذار کلیک کنید…

وظایف اصلی مشاور مالیاتی به شرح ذیل است

  • جمع آوری اطلاعات مالیاتی در مورد مشتری یا شرکت ها.
  • بررسی کتابها و مانده های مالی.
  • تجزیه و تحلیل سوابق مالی ، سیستم ها و بودجه ها.
  • انجام ممیزی و مصاحبه با مشتری برای جمع آوری داده های اضافی.
  • تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده برای یافتن کسر یا معافیت مالیاتی احتمالی.
  • محاسبه بدهی های مالیاتی.
  • گرفتن ذخیره مالیاتی مناسب.
  • طراحی استراتژی برای به حداقل رساندن بدهی.
  • جلسه با مشتری و سرپرستان.
  • توضیح قوانین و مقررات مالیاتی با زبان ساده روان برای مدیران و کارکنان شرکتها.
  • پیشنهاد راه هایی برای کاهش پرداخت مالیات.
  • تدوین استراتژی هایی برای کاهش پرداخت مالیات.
  • پیدا کردن کسری و معافیت مالیاتی.
  • درک قوانین و یافتن بندهای مالیاتی برای  معافیت مالیاتی.
مشاور مالیاتی
وظایف مشاور مالیاتی


ارائه گزارش های مالیاتی به موقع توسط مشاوران:

تکمیل و ارسال فرم های اظهارنامه مالیاتی قبل از مهلت در اولویت کارهای مشاور مالیاتی قرار دارد . و به بررسی اظهارنامه های مالیاتی گذشته و گزارش ها برای یافتن خطاهای احتمالی و اصلاح آنها می پردازد.


جلسه با ممیزان مالیاتی با وکالت رسمی  از مشتری یا کارفرمایان:

وی به بحث در مورد نحوه پرداخت مالیات با مقامات مربوطه و تقسیط بدهی مالیاتی میپردازد؛ آنها راه حلهای قانونی برای رفع اختلاف مالیاتی پیشنهاد می کنند.
آنها بطور مستمر در هماهنگی جلسه با مدیران ارشد شرکت برای پیشبرد و برنامه ریزی پرداخت مالیات فعال هستند و در آن جلسات به توضیح اهداف و استراتژی های کاهش مالیات پافشاری می کنند؛

آنها نسبت به قوانین و مقررات جدید و به روز در مورد مالیات توضیح می دهند؛ و توصیه هایی در مورد تأثیر مالیات بردرآمد شرکت اشاره دارند.
همچنین نسبت به ایجاد پیش بینی ها و استراتژی های مربوط به آینده مالی مشتری یا کار آفرین گام بر میدارند.

برنامه ریزی مشاوران در شرکت ها

در بیشتر مواقع ، مشتریان به دنبال مشاوره در مورد نحوه تشکیل ساختار مالیاتی خود هستند. شخصی یا تجارتی ، به روشی که کارآیی مالیاتی داشته باشد و از رعایت آنها اطمینان حاصل کند با الزامات قانونی و نظارتی آنها همسو باشد.

در انجام هرگونه کار مشاوره مالیاتی اعضا همیشه باید در اصول بنیادی و استانداردها و در چارچوب قانون کار کنند.

فرار مالیاتی

یک مشاور مالیاتی و یا کارشناس مالیاتی هرگز نباید آگاهانه درگیر فرار مالیاتی باشد. البته ، این موضوع برای مشتریانی که امور خود را اصلاح می کنند ، مناسب است که عمل کنند.

برنامه ریزی مالیاتی

برخلاف فرار مالیاتی ، برنامه ریزی مالیاتی قانونی است. مالیات دهندگان از طریق مشاوره مالی خود حق ورود دارند به معاملاتی که بتوانند از طریق آن به کاهش مالیات و معافیت مالیاتی در چارچوب قانون اقدام کند.


برای دریافت برنامه ریزی مالیاتی کلیک کنید…

چه کسی به مشاور مالیاتی احتیاج دارد؟

در بسیاری موارد ، ما به خوبی قادر به استفاده از خدمات مالیاتی خواهیم بود . این موضوع مخصوصاً در مورد افراد در شرایط خاص صادق است.

بدیهی است اگر زندگی مالیاتی پیچیده ای دارید ، با عواملی مانند حساب پس انداز بازنشستگی ، معاملات املاک و مستغلات ، صندوق های اعتماد ، درآمد خود اشتغالی ، دفتر خانه ، درآمد حاصل از اجاره ملک ، گزینه های سهام و غیره ، سرو کار دارید می توانید از مزایای مشاور مالیاتی بهره مند باشد.

هنگام تجربه یک رویداد مهم زندگی ، ملاقات با مشاور مالیاتی نیز هوشمند است. این قبیل وقایع شامل زمانی است که شما ازدواج می کنید یا طلاق می گیرید ، فرزند دارید و فرزند می گیرید ، از نظر مالی مراقب وابستگان هستید (که می تواند شامل والدین شما نیز شود) ، ارث دریافت می کنید ، بیوه می شوید ، شغل خود را از دست می دهید ، کار جدیدی را شروع می کنید و خرید یا فروش می کنید.

مشاوره مالیات نه تنها در فصل مالیات می تواند مفید باشد ، بلکه آنها می توانند بازده شما را در طول سال بیشتر کنند ، نیز مفید هستند.

آنها آخرین قوانین و مقررات را می دانند و می توانند به سؤالات پاسخ دهند و مشاوره و راهبردهای مالیاتی پس انداز را ارائه دهند ، مانند زمان واقعی فروش دارایی های مختلف ، استفاده از کلیه کسرها و اعتبارهای موجود و موارد دیگر.

نکاتی در مورد کاهش بدهی مالیاتی

به خاطر داشته باشید که اقدامات خاصی وجود دارد که می توانید از قبل با استخدام یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی برای کاهش بدهی مالیاتی انجام دهید. نه زمانی که موعد پرداخت مالیات فرا رسید و می خواهید پرداخت مالیاتی را برای به حداقل رساندن درآمد مشمول مالیات در نظر بگیرید از مشاور مالیاتی استفاده کنید.

همچنین شما همواره باید از خود بپرسید که آیا می توانید از یک معافیت مالیاتی بهره مند شوید یا اینکه کاهش مالیات برای وضعیت مالی شما مناسب تر است یا خیر.

اگر امیدوار هستید که به طور قابل توجهی بدهی مالیاتی خود را به مرور زمان کاهش دهید ، می توانید از مشاور مالی استفاده کنید.

 

برای یافتن یک مشاور که پاسخگوی نیازهای شما باشد ، از ابزار منطبق مشاور مالی شرکت آرمان پرداز خبره استفاده کنید.

بعد از اینکه به یک سؤال کوتاه درباره وضعیت مالی و اهداف خود پاسخ دادید  اطلاعات تماس مشاوران در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما را قادر می سازند شخصی را که برای شما مناسب است انتخاب نمائید.

ویژگی های بارز مشاور مالیاتی چیست؟

ما اغلب پیشنهاد می کنیم که مشتریان در رابطه با موضوعات یا تصمیمات خاص ، از تیم مشاور مالیاتی استفاده کنند.

دقیقا چه کسی مشاور مالیاتی است و چگونه باید در انتخاب یک نفر فکر کنید؟

هر کسی که با داشتن مدرک حسابداری می تواند  می تواند به صورت قانونی برای ارائه اظهارنامه مالیاتی از طرف دیگران اقدام کند. اما صرف داشتن این مدرک در مورد تهیه کننده مالیات ملاک نیست ؛ تهیه کنندگان اظهار نامه مالیاتی باید  تجربه ، مهارت و تخصص متفاوتی داشته باشد.

یک مشاور خوب مالیاتی و یا کارشناس مالیاتی خبره باید ارزش بیشتری را نسبت به پر کردن بازده شما فراهم کند. او باید به شما کمک کند تا امور مالی خود را به شکلی بهینه از منظر مالیات تغییر دهید .

پس از انتخاب مشاور ارسال اظهارنامه مالیاتی بر عهده وی است. در آن زمان که احتمالاً همه فرم های مالیاتی خود را دریافت کرده اید ، ممکن است شما ندانید که چگونه می توانید پرونده را تشکیل دهید: این کار را با نرم افزار مالیاتی انجام دهید یا یک مشاور مالیاتی حرفه ای استخدام کنید؟

مطمئناً استفاده از نرم افزار مالیاتی پیچیده است ، و در این حال استخدام یک مشاور مالیاتی بسته به شرایط مالی آنها برای افراد خاص معقول است.

در اینجا دو عامل مهم در تصمیم گیری اینکه آیا مشاور مالیاتی برای شما مناسب است در نظر گرفته شده است:

زمان: حتی با وجود نرم افزارمالیاتی  که شما را راهنمایی می کند ، ثبت مالیات خود می تواند زمان بر باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که داده ها را از فرم مالیات خود صحیح وارد کرده اید ، که اغلب حداقل چند ساعت طول می کشد. ما قبلاً در مورد ارزش گذاری وقت شما در اینجا نوشتیم.

پیچیدگی: هرچه وضعیت مالی شما پیچیده تر باشد ، یک مشاور مالیاتی می تواند به شما بیشتر کمک کند. پیچیدگی هایی مانند درآمد عملیاتی یا درآمد غیر عملیاتی  دارید؟ در سالهای گذشته مشمول حداقل مالیات شده اید؟ و مواردی از این قبیل.

اگر تصمیم گرفتید که به وضعیت شما کمک حرفه ای داده شود، برخی سؤال های دیگر ارزش تحقیق دارند: مشاور مالیاتی و یا کارشناس مالیاتی دقیقا چیست و چگونه باید در انتخاب یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی فکر کنید؟

تفاوت بین یک حسابدار و یک مشاور مالیاتی چیست؟

بسته به نیاز مالی خاص شما ممکن است با استفاده از خدمات یک حسابدار یا یک مشاور مالیاتی متخصص بهتر خدمت کنید ، اما چگونه می دانید کدام یک را انتخاب کنید و تفاوت بین این دو چیست؟

حسابدار چه کاری انجام می دهد؟

حسابداران در واقع یکی از متفاوت ترین نقش ها در حرفه مالی را دارند. به طور معمول برای تبدیل شدن به یک حسابدار با اخلاق و مسلط به اصول حسابداری ، نیاز به نشان دادن دانش (و  مدارک معتبر) در حدود حوزه مختلف مالی ، اعم از حسابداری عمومی گرفته تا حسابرسی، مدیریت مالی ، قانون و گزارشگیری شرکت ها. آنها همچنین آموزش های حسابداری و حسابرسی تخصصی خواهند دید و از اصول مالیات و رعایت نکات مالیاتی آگاهی دارند.

اگرچه انواع مختلفی از حسابداران متخصص وجود دارد ، اما به طور کلی نقش آنها در تهیه اسناد مالی متعدد مانند گزارش سود و زیان ، حساب های سالانه و اظهارنامه مالیاتی ، تجزیه و تحلیل عملکرد و بودجه های تجاری ، حسابداری صنعتی مشاوره در مورد حسابداری و سایر مراحل مالی مربوط خواهد بود.

ارائه مشاوره عمومی در مورد مالیات

حسابداران می توانند وظایف مختلفی را از حسابداری روزانه گرفته تا فعالیت به عنوان مدیر امور مالی مجازی برای شرکت شما انجام دهند. بسیاری از حسابداران نیز در کار با انواع خاص ، صنایع کوچک یا تجارت های بسیار بزرگ تخصص دارند.

مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد؟

مشاوران مالیاتی معمولاً شغل خود را به عنوان حسابدار شروع می کنند و سپس با به دست آوردن مدارک حرفه ای مالیاتی ، مشاوره تخصصی مالیاتی را انجام می دهند. آنها آموزش های تخصصی را در زمینه هایی از جمله مالیات شخصی ، مالیات مشاغل و شرکت ها ، به همراه دانش عمیق درباره مالیات بر ارزش افزوده در معاملات داخلی و خارجی و مواردی از قبیل ارث و مالکیت دیده اند.

این سطح از تخصص از آنچه که از یک حسابدار ارائه می شود بیشتر است و به ویژه برای کسانی که به دنبال مشاوره مالیاتی پیچیده برای ساختارهای تجاری شخصی یا بزرگتر و پیچیده تر هستند ، مناسب خواهد بود.

قوانین مالیاتی بسیار طولانی و پیچیده است و بنابراین غیر واقع بینانه است که انتظار داشته باشید یک حسابدار بتواند عمق دانش راجع به این موارد را که یک مشاور مالیاتی تخصصی دارد ، حفظ کند.

باید حسابدار انتخاب کنیم یا مشاور مالیاتی ؟

پاسخ این سؤال دقیقاً به این بستگی دارد که به چه کمک مالی نیاز دارید. اگر تازه کار را شروع کرده اید ، ممکن است برخورداری از خدمات یک حسابدار محتاطانه تر انتخاب نمائید ، زیرا آنها می توانند تقریباً در تمام جنبه های مالی شغل خود ، به همراه تکالیف مالیاتی و مشاوره پیروی از آنها ، به شما کمک کنند.

 اما اگرپرونده مالیاتی شما پیچیده تر باشد ، احتمالاً یک مشاور مالیاتی می تواند دانش عمیق تری را ارائه دهد که می تواند سطح بالاتری از ذخیره مالیات را محاسبه نماید به طوری  که با برگ تشخیص مالیات تفاوت نداشته باشد.

برای برخی افراد انتخاب شرکتی که هم حسابداران و هم مشاوران مالیاتی را شامل می شود یک مسیر معقول است ، زیرا شما به هر دو تخصص زیر یک سقف دسترسی خواهید داشت و هم حسابدار و هم مشاور مالیاتی  یا کارشناس مالیاتی شما می توانند در کنار هم کار کنند تا بهترین نیازهای شما را برآورده سازند.

با این وجود ممکن است تجربه همکاری با یک حسابدار و مشاور مالیاتی جداگانه داشته باشید زیرا اغلب این دو نقش به طور مؤثر جدا می شوند.

 

ارتباط با حسابدار خبره

ارتباط با مشاور مالیاتی خبره

اگر مشاور مالیاتی و یا حسابدار را اشتباهی انتخاب کنم چه می شود؟

اگر متوجه شدید که یک مشاور مالیاتی را انتخاب کرده اید و هم زمان نیاز به یک حسابدار برای شما وجود دارد نگران نباشید. مشاور مالیاتی می تواند هم کار حسابداری و هم کار مشاور مالیاتی را توام انجام دهد.

مشاوران قبل از شروع کار همه نیازهای آن شرکت را بررسی و شناسایی می کنند.

4 مورد که در خصوص مالیات باید بدانید

  1.  ایجاد ساختار مالیاتی مناسب از ابتدا برای شرایط خاص شما کاملاً ضروری است. در غیر این صورت ، ممکن است مجبور باشید مالیات بیشتری را پرداخت کنید.
  2. اگر ساختار مالیاتی خود را از ابتدا ایجاد نکردید ، ممکن است نیاز باشد گزینه های بازسازی را اجرا کنید. آینده کاری خود را بدون ایجاد ساختار مالیاتی مناسب تضمین نمی کنید.
  3. هنگامی که چه سهام و چه دارایی بفروشید می تواند در بازده پس از مالیات تفاوت مهمی ایجاد کند. فروش سهم می تواند نیمی از مالیات قابل پرداخت را در مقایسه با فروش دارایی اساسی ایجاد کند.
  4. شما باید تأیید کنید که آیا در تجارتتان واجد شرایط دریافت یک یا چند از سرمایه های تجاری کوچک امتیازات مالیاتی برای کاهش یا حتی حذف هر گونه سود سرمایه در اختیار منافع سهام یا دارایی های اساسی هستید یا خیر

مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی یک متخصص در زمینه مالی است که به طور خاص در قانون مالیات آموزش دیده است.

قانون مالیات سیستم قوانین و مقررات حاکم بر معاملات اقتصادی است و مشاوران مالیاتی می توانند به شرکتها و افراد کمک کنند تا موضوعاتی از ماهیت مالی را تفسیر کنند.

آنها (مشاوران مالیاتی) وظیفه ارتباط با مشتری به منظور ارائه مشاوره در مورد قوانین مالیاتی دارد. قوانین مالیاتی همیشه تغییر می کند و مشاوران مالیاتی برای ارائه مشاوره دقیق باید به طور مداوم از آخرین تحولات مطلع شوند.

مشاغل و مشتری های با مشاوره و اطلاعات مالی به راحتی قابل فهم می باشند. ارائه اطلاعات مالی توسط مشاوران مالیاتی باعث می شود تا مشتری بتواند تصمیمات آگاهانه ای بگیرد.

مشاوران مالیاتی یا کارشناس مالیاتی وظیفه دارند تا به مشاغل و افراد کمک کنند تا راهکارهایی برای مقابله با مالیات ایجاد کنند و برای آینده خود در بازار مالی آماده شوند. برخی از کشورها در واقع برای بررسی ترازنامه شرکتهای بزرگ به مشاوران مالیاتی احتیاج دارند.

فعالیت ها مشاروان مالیات محاسبه بدهی مالیاتی با استفاده از محاسبات پیچیده ، ارائه اظهارنامه مالیاتی در مهلت مقرر و در مواردی ارائه خدمات حسابداری عمومی است.

مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم

مسئولیت های مشاور مالیاتی احتمالاً شامل موارد زیر است:

  • برنامه ریزی مالی برای کمک به مشتریان برای درک آینده مالی خود.
  • ایجاد ساختار مالیاتی برای  امور مشتریان برای به حداقل رساندن بدهی مالیاتی.
  • تهیه اظهارنامه مالیاتی.
  • ارسال اظهارنامه مالیاتی.
  • انجام محاسبات پیچیده برای گرفتن ذخیره مالیات.
  • تهیه اسناد و گزارشات درخواستی سازمان امور مالیاتی.
  • تحقیق و تحلیل قوانین مالیاتی.
  • ملاقات با مشتری برای کمک به آنها برای درک قوانین در حال تغییر.

مهارت های مشاور مالیاتی

افرادی که به دنبال مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی هستند باید بتوانند مهارتهای ذیل را داشته باشند:

  • ذهن تحلیلی قادر به تفسیر داده ها و اطلاعات کتبی .
  • توانایی به چالش کشیدن و ترجیحا لذت بردن از چالش های جدید.
  • توانایی مذاکره با دیگران با روشی آرام.
  • توانایی روابط عمومی بالا در شرایط خاص.
  • توانایی حل مشکلات پیچیده و متنوع مالی و مالیاتی.
  • مهارت های ارتباطی خوب.
  • توانایی سازگاری.
  • توانایی جذب بسیاری از اطلاعات پیچیده در یک ارائه خلاصه و کوتاه که می تواند توسط کلیه مشتری ها قابل بیان باشد.
  • داشتن دانش فنی به روز و آگاهی از همه زمینه های قانون مالیات، حسابداری و حسابرسی.

شرایط کاری

مشاورین و مشاوران مالیاتی و کارشناس مالیاتی معمولاً در یک محیط اداری شلوغ و تحت فشار کار می کنند ، اما برخی از آنها قادر هستند به صورت مستقل فعالیت داشته باشند. مراجعه حضوری  بعضی اوقات ضروری است و مشاوران مالیاتی اغلب مجبورند در جلسات سایر دفاتر بزرگ شرکت کنند.

ساعت کاری متفاوت است اما طبق جدول زمانی استاندارد بین نه تا پنج ساعت مشتریان خود را ملاقات می کنند. اما در مواقعی که قانونگذاری به سرعت در حال تغییر است ، مشاوران ممکن است مجبور شوند بعد از ساعت پنج عصر یا آخر هفته ها نیز کار کنند.

برنامه ریزی مالیاتی برای صاحبان مشاغل

معاملات تجاری هر ساله پیچیده تر می شود و با آن ، جهان مالیات نیز در پیچیدگی رشد می کند. همانطور که قوانین تجارت ، تغییر می کند ، لزوم ارزیابی تأثیرات مالیاتی آنها بر معاملات خاص نیز تغییر می کند.

شما به عنوان صاحب مشاغل ، موارد مهم دیگری برای نگرانی دارید مانند چرا با توجه به جنبه های برنامه ریزی مالیاتی مشاغل خود  به مشاور مالیاتی  اعتماد نکنید؟

چرا برنامه ریزی مالیاتی برای صاحبان مشاغل مهم است

برای صاحبان مشاغل دشوار است که در همه امور تجارت خود متخصص باشند. کارهایی مانند امور مالی ، منابع انسانی ، بازاریابی ، حسابداری ، حمل و نقل ، خرید و فروش هر کدام متخصص خود را نیاز دارند. بسیاری از این کارکردهای متفاوت یک چیز مشترک دارند: آنها نوعی عنصر مالیاتی را برای خود دارند.

مالیاتهای تجاری گاهی می توانند مانعی برای رشد و سودآوری شغل شما باشند. و اگر به درستی برنامه ریزی نشود ، ممکن است ضرایب مالیاتی و جریمه مالیاتی بیشتری لحاظ شود که صاحبان مشاغل را به ورشکستگی نزدیک تر می کنند.

بدون برنامه ریزی مالیاتی حرفه ای ، شما به معنای واقعی کلمه می توانید میلیاردها ریال در سال تخفیف ، مزایا ، بازپرداخت ، کسر و یا معافیت مالیاتی ، را از دست بدهید.

بنابراین ، وقتی نوبت به ارزیابی و برنامه ریزی مالیاتی می رسد ، شما به یک تیم مشاور مالیاتی با تجربه در برنامه ریزی مالیاتی نیاز دارید تا شما را راهنمایی کنند.

 

ارتباط با حسابدار خبره

ارتباط با مشاور مالیاتی خبره

چه کاری میتونیم براتون انجام بدیم

هدف مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی ارائه خدمات برنامه ریزی مالیاتی در مورد اجتناب از مالیات نیست بلکه متمرکز بر مؤثرترین تفسیر و استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی برای تعویق ، حذف یا کاهش مالیات های تجاری برای مشتریان است.

تیم مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی با ارئه مشاوره و خدمات ارزنده به طیف وسیعی از اشخاص تجاری اعم از مالکیت انحصاری ، مشارکت ، شرکتهای با مسئولیت محدود ، شرکتهای تجاری / شرکتهای درگیر ، ساختارهای تعاونی و اشخاص غیر انتفاعی ارائه می دهند.

تیم مشاوره مالیاتی به طور خاص خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • بررسی : بررسی و مشاوره به مشتریان در مورد تأثیر طولانی مدت قوانین مالیاتی در تجارت آنها و اصلاحات پیشنهادی.
  • مدیریت نرخ مالیات: مشاوره استراتژیک برنامه ریزی مالیاتی برای کمک به مشتری در مدیریت نرخ مالیات مؤثر.
  • حداقل مالیات جایگزین: برنامه ریزی و مشاوره در مورد حداقل پرداخت مالیات ، از جمله حمایت از مشتری در کلیه اسناد و مدارک و سایر تشریفات برای تعیین مبلغ بدهکاری.
  • پشتیبانی معاملات: مشاوره در مورد تأثیر مالیات بر معاملات خاص (فروش دارایی ، معاملات واردات و یا صادرات).
  • ساختار مالیاتی: ارائه مشاوره در مورد مؤثرترین ساختارهای مالیاتی برای نوع خاصی از تجارت.
  • به حداقل رساندن مالیات: ملاحظات در مورد مؤثرترین راه ها برای به حداقل رساندن بار مالیاتی مشتری.
  • اظهارنامه مالیاتی: تهیه اظهارنامه مالیاتی فردی ، شرکتی.
  • انطباق: مشاوره در مورد برنامه ریزی مالیاتی.
  • تشکیل پرونده الکترونیکی: تشکیل پرونده مالیاتی الکترونیکی ، و اقدام در راستای تخفیف ، بازپرداخت و استفاده از معافیت مالیاتی.
  • مشاوره: ارائه مشاوره مالیاتی به مشتریان هنگام برخورد با ممیزان مالیاتی.
  • مشاور مالیاتی با برنامه ریزی برای املاک و مستغلات: استراتژی ها و مشاوره های مربوط به برنامه ریزی مالیاتی و برنامه ریزی املاک ، برای اطمینان از این که تغییر در اساسنامه شرکت باعث ایجاد بدهی های عظیم مالیاتی نشود ، یا اینکه ذینفعان مشتری با بارهای مالیاتی ناعادلانه برخورد نکنند.

انواع مشاور مالیاتی و شرح وظایف جامع مشاور مالیاتی

دو نوع مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی ، شرکتی و شخصی وجود دارد. مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی شرکتی برای شرکتهایی ، به عنوان عضوی از شرکت در سمت حسابداری و یا به عنوان مشاور حسابداری کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که این شرکت مالیات بیشتری را بیش از قانون پرداخت نمی کند. از طرف دیگر برخی از مشاوران مالیاتی شخصی برای مشتریهای منفرد کار می کنند.

در نهایت مشاوران مالیاتی می توانند به عنوان کارمند یک شرکت در شرکتهای حسابداری تخصصی کار نمایند. آنها معمولاً با مشاغل کوچک و متوسط و همچنین برای افرادی که به دنبال کمک مالیاتی هستند کار می کنند. برخی دیگر از مشاوران  مالیاتی ترجیح می دهند مستقل از هر بنگاه یا شرکتی کار کنند و خدمات خود را به مشتریهای خاص ارائه دهند.

مسئولیت مشاور مالیاتی

شما به یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی احتیاج دارید که بتواند مهمترین موارد شما را برآورده کند.

مشاور مالیاتی قابل اعتماد!

شخصی است که نه تنها با شما در ارتباط است بلکه منافع خانواده شما نیز هست. با مشاور مالیاتی خود به خوبی آشنا شوید و ببینید که رفتار او چگونه است. او در امور شخصی خود چقدر صادق است ، (اطلاعات مربوط به پرداخت مالیات و غیره). با تمام این موارد ، شما مطمئناً می توانید حدس و گمان های دقیقی در مورد آن بزنید.

توانایی

فقط قابل اعتماد بودن کافی نیست. آیا مشاور مالیاتی شما از بهترین سرمایه گذاری و محصولات گزینه های بازده سرمایه گذاری آگاه است؟ در عین حال ، او باید بتواند بهترین توصیه را به شما ارائه دهد.

باید بدانید که مشاور مالیاتی شما، دوره برنامه ریز امور مالیاتی معتبر را انجام داده است؛ جدا از این ، او مطالعه و تحقیق مستمر در مورد مسائل مالیاتی دارد. به یاد داشته باشید ، اگر مشاور مالیاتی شما از توسعه اقتصادی و تغییرات فعلی آگاه نیست ، ممکن است ضرر و زیان زیادی را متحمل شوید.

در ذهن کارشناس مالیاتی همیشه ، باید این سوال وجود داشته باشد که آیا بهترین توصیه را به شما ارائه داده است یا خیر؟ شما باید در مورد سطح خدمات از مشاور مالیاتی خود به خوبی سؤال کنید.

آیا خدماتی وجود دارد که برای شما مهم هستند و تمایل دارند این امکانات را برای شما توضیح دهند؟ اگر این مورد است ، باید دوباره فکر کنید. شما به یک مشاور مالیاتی نیاز دارید که کاملاً متعهد به کار خود باشد این موضوع زمانی تجلی پیدا می کند که بتواند بهترین توصیه سرمایه گذاری را به شما ارائه دهد.

مشخصات مشتری

مدتی را با کارشناس مالیاتی و مشاور مالیاتی خود همکاری کنید و او را مورد ارزیابی قرار دهید و ببینید قبلاً چه خدماتی به شما ارائه داده است. ممکن است مشاور مالیاتی شما با جدیدترین تکنیک های نرم افزار مالی آشنا باشد و شما نمی دانید چگونه از رسانه های اصلی ارتباطی مانند اظهار نامه الکترونیکی استفاده کنید.

گاهی  شما مجبور می شوید بارها مشاور خود را در موضوعات مختلف مورد ارزیابی قرار دهید.

منابع جدی

باید ببینید که مشتریان مشاور مالیاتی شما نسبت به خدمات که دیده اند از وی چقدر رضایت دارند. اگر از نتیجه این نظر سنجی با آنها راضی هستید ، می توانید تصمیمات بهتری بگیرید.

از همه مهمتر ، چشم و ذهن خود را باز نگه دارید و یک مشاور مالیاتی تعیین کنید. به یاد داشته باشید که کمی صحبت می تواند در انتخاب بهتر به شما کمک کند.

اگر پول شما به دست مشاور مالی متخصص برسد ، فقط سود خواهید برد.

 

ارتباط با آرمان پرداز خبره

یک مشاور مالیاتی می تواند سؤالات مربوط به مالیات را حل کند و پیشنهادات خود را نیز به استراتژی های طرح پس انداز مالیاتی ارائه دهد.
مشاور مالیاتی برای مالیات و مشاور مالیاتی یا مشاور مالیاتی شخصی با آموزش پیشرفته و آگاهی از قانون مالیات است. خدمات یک مشاور مالیاتی معمولاً برای حداقل رساندن مالیات برای حسابها می باشد.

کارشناس قانون مالیات

آنها ، کارشناسان قانون مالیات و برنامه ریزی  هستند.

آنها با در نظر گرفتن قوانین جدید مالیات و تعیین منابع مالیات دهندگان برای بهینه سازی مالیات کوتاه مدت و بلند مدت ، به مشاغل و اشخاص بطور یکسان خدمت می کنند.
یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی به طور معمول نقش تهیه کننده مالیات را ایفا می کند. همچنین وکیل مالیاتی علاوه بر اینکه اظهارنامه مالیاتی را تهیه می کنند ، نیز اغلب در طول سال با مشتریان همکاری می کنند تا از حداقل مالیات بدهی مشتری اطمینان حاصل کنند.
مشاوران مالیاتی و وکیل مالیاتی ارتباطات کتبی و کلامی قوی دارند که قادر به توضیح قانون و راهکارهای مالیاتی به روشی هستند که به راحتی قابل درک برای مشتریان باشد.

متخصص مالیاتی یک کارشناس مالی است که به طور خاص در قانون مالیات آموزش دیده است. برخی از کشورها برای تأیید ترازنامه شرکتهای بالاتر از اندازه مشخص ، به مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی نیاز دارند.

افراد و شرکتها معمولاً برای به حداقل رساندن مالیات ، نوشتن اظهارنامه مناسب درآمد ، اجتناب از موارد مربوط به قانون مالیات در یک وضعیت مالی پیچیده و یا یادگیری جزئیات قانون مالیات به یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی حرفه ای ، نیاز دارند.

 به طور کلی ، یک مشاور مالیاتی به عنوان یک کارمند مستقل یا حقوق بگیر فعالیت می کند.

علیرغم اینکه آنها در ماههای قبل از انتظار مالیات ها در ماه تیر شلوغ هستند ، به همین ترتیب در تمام طول سال کار می کنند تا مشتریان بتوانند از ایجاد بدهی های مالیاتی خودداری کنند.

راه اندازی مشاغل کوچک دارای مسائل مالیاتی پرحاشیه ای است که نیاز به مشاوره مالیاتی و کارشناس مالیاتی از حسابدارانی دارد که در حوزه های مالیاتی و حسابداری با تجربه هستند. شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره یک رویکرد جامع به شما می دهد ، بنابراین شرکت شما می تواند بهترین مزیت رقابتی را بدست آورد.

خدمات تهیه مالیات و تشکیل پرونده مالیاتی

آنها تفاوت در مورد مقررات مالیات های تجاری و فردی را درک می کنند و به مشتریان توصیه می کنند که چگونه از قوانین مختلف مالیاتی پیروی کنند ، که شامل قوانین مالیاتی عملکرد و ارزش افزوده را شامل می شود.

خدمات مشاور مالیاتی در مشاغل کوچک

وی بهترین استراتژی ممکن مالیاتی را برای شرکت شما می سازد. اگر می خواهید به عنوان یک کارآفرین موفق شوید ، تجارت شما در تهیه مالیات مشاغل کوچک باید به همراه مشاوره با کیفیت ترکیب شود و بستر تجارت ما بر اساس این استراتژی ساخته شود. شما باید بدانید که چه اتفاقی می افتد:
بدون برنامه ، مالیات می تواند مسیر رشد هر مشاغل را نابود کند. حسابداران امور مالیاتی مشاغل کوچک ما برای کمک به شما هستند ،آنها با کوشش فراوان برای تجارت شما کار می کنند و همیشه برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات در دسترس هستند.

با بهترین خدمات مالیاتی آنلاین برای مشاغل کوچک کار کنید

داشتن یک مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با تجربه برای حمایت از مشاغل شما تفاوت بزرگی در استراتژی مالیاتی که برای سالهای آینده اعمال می کنید ، ایجاد می کند. تهیه مالیات در مشاغل کوچک تنها بخشی از معادله است: زیرا شما به یک متخصص ماهر نیاز دارید تا برنامه های خود را در مسیر خود نگه دارید.

کمک مالیاتی در مشاغل کوچک ما می تواند در وقت ما صرفه جویی کند و از اشتباهات بزرگ جلوگیری نماید. زمانی که با وکیل مالیاتی خبره کار می کنید ، در واقع طعم یک شریک زندگی را نه تنها در فصل تشکیل پرونده مالیات بلکه در طول سال با کمک هایی که به شما می کند احساس می کنید.

در هر سه ماه ، مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی شما استراتژی مالیاتی شما را تجزیه و تحلیل می کند و با شما دیدار خواهد کرد تا گزینه های خود را مورد بحث قرار دهد. بر این اساس می دانید که بدهی مالیاتی شما چقدر است و برنامه ریزی برای مدیریت آن خواهید داشت.

راهنمایی برای تهیه مالیات در مشاغل کوچک:

 چگونه می توان مالیات های خود را آماده کرد

اقداماتی که برای تهیه پرونده مالیاتی خود باید انجام دهید:

  • تمام سوابق مالیاتی خود را جمع آوری کنید.
  • شما به سابقه درآمد و مخارج ، سابقه معافیت و غیره نیاز خواهید داشت.
  • فرم های صحیح مالیات را مشخص کنید.
  • فرم ها را پر کنید. این می تواند وقت گیرترین و ناامید کننده ترین بخش روند باشد.
  • از مهلت ها آگاه باشید. این یک مرحله مهم در تهیه مالیات است و گامی اشتباه می توانند پر هزینه باشند.
  • مالیاتی شما به موقع ثبت شود.

ما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید …

WhatsApp

Email

LinkedIn

چه چیزی ما را از سایر شرکتهای حسابداری تهران جدا می کند؟

ما معتقدیم که دو نکته مهم وجود دارد:

  1. مشاوره مالیاتی که به مشتریان خود می دهد.
  2. برنامه ها و استراتژی های متناسب با تجارت که ارائه می دهد.

متخصصان مالیاتی قبل از شروع به کار ، نیازها ، سؤالات ، نگرانی ها و اهداف مشتری خود را از نزدیک گوش میدهند و اطمینان می دهند که کلیه خدمات آنها متناسب با نیازها و اهداف تنظیم می شود.

ما فکر نمی کنیم که استراتژی مالیاتی همه مشاغل یکسان باشد. برای مثال دو تجارت املاک و مستغلات و کسب و کار نوپا و یا حتی بزرگ ، باید یکسان نیستند زیرا هیچ دو کسب و کار استراتژی، بازار هدف، مشتری، دیدگاه، محصول و بسیاری ویژگی یکسان با هم ندارند.

متخصصان مالیاتی دانش، مهارت و تجربه ای برای شکل دادن به برنامه مالیاتی دارند که دقیقاً مناسب تجارت و اهداف شما باشد.

این که آیا شما به رسیدگی ساده به مالیات و دفترداری خود نیاز دارید یا به وجود یک مشاور تجاری طولانی مدت در کسب و کارتان نیاز دارید و بسیار نیاز دیگر را می توانید در کنار متخصصان این حوزه برطرف نمائید.
در دیدار اول شما و یا نماینده تجارتتان با یکی از مشاوران مالیاتی با تجربه به سخنان و صحبت های شما گوش می دهدو از شما در خصوص سوالات زیر پاسخ می خواهد:

  • شغل شما چیست؟
  • خدمات مورد نیاز شما چیست؟
  • اهداف شما چیست؟
  • چه موانعی در سر راه شما قرار دارد؟
  • چگونگی و نحوه دستیابی به اظهار نامه مالیاتی جهت ارزیابی و تجزیه و تحلیل؟
  • نحوه دستیابی به فرم ها جهت بررسی ناهنجاری ها؟

فرایند به حداقل رساندن مالیات ، پرداخت اقساطی مالیات

اگر مشکلی در جریان گردش پول دارید ، متخصص مالیاتی شما می تواند با امکان تعویق در پرداخت مالیات یا مذاکره در مورد اقساط پرداخت متناسب با درآمد را از طرف شما بررسی نماید.

وکیل مالیاتی و متخصصان حوزه مالیاتی می توانند نگرانی های مالیاتی شما را ارزیابی نمایند و این امکان را به شما ببخشند که بتوانید روی اداره کار خود متمرکز شوید.

مالیات شرکت و وکیل مالیاتی

هر شرکتی که در ایران مستقر است مشمول مالیات شرکت ها در سود می باشد. اولین کاری که شما باید انجام دهید اینست که شرکت خود را با استفاده از فرم های رسمی خود در سامانه جامع مالیاتی ثبت کنید و به آنها بگویید که از میزان مسئولیت پرداخت مالیات شرکت را آگاه هستید.

اگر شرکت شما مسئولیت پرداخت مالیات شرکت را بر عهده دارد ، باید ابتدا بررسی نمائید که شرکت شما برای هر دوره حسابداری چقدر سود دارد و چه مقدار مالیات برای آن سود قابل پرداخت است. این اطلاعات باید دراظهار نامه مالیاتی گزارش شود و حساب ها و محاسبات مالیاتی نیز باید در حمایت از بازده ارائه شود.

جریمه های سختگیرانه ای برای ثبت بازده دیررس وجود دارد و بهره مربوط به مالیات پرداخت شده دیرتر است ، بنابراین مهم است که مهلت هایی که توسط تاریخ حسابداری سالانه شرکت شما تعیین می شود رعایت شود.

متخصصان حوزه مالیاتی می توانند در تهیه حساب های شرکت ، اظهارنامه مالیاتی شرکت و محاسبات مالیاتی کمک کنند و همچنین می توانند در مورد زمینه های برنامه ریزی مالیاتی که ممکن است به نفع شما و شرکت شما باشد مشاوره دهنند.

 در چنین شرایطی ، فرد منصوب ممکن است سعی کند راهی برای دستیابی به هر دو نکته در همان زمان پیدا کند.

 

ارتباط با متخصصان مالیاتی شرکتی

ارتباط با متخصصان مالیاتی اشخاص

۸ راه برای دانستن اینکه آیا شما نیاز به مشاوره مالیاتی دارید یا خیر

در اینجا هشت دلیل رایج برای استخدام مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی آورده شده است:

1- شما صاحب یک تجارت هستید.

صاحبان مشاغل تمایل دارند کارآفرین باشند ، نه متخصص مالیاتی. متأسفانه ، در هر سال هزاران مشاغل کوچک به دلیل عدم آشنایی به قوانین مالیاتی و بروز مشکلات مالیاتی در حال از بین رفتن هستند. کار با یک مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی واجد شرایط ، یک سرمایه گذاری در تجارت شما است که می تواند برای شما یک در وقت و هزینه صرفه جویی کند. یک مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی نه تنها به کسرهای ارزشمندی اشاره می کند که می تواند صورتحساب مالیات شما را کاهش دهد ، بلکه به شما در برنامه ریزی برای سال آینده نیز کمک می کند.

2- شما ملکی را خریداری کرده اید یا فروخته اید.

خرید و فروش املاک و مستغلات می تواند بر مالیات شما تأثیر بگذارد. مثلا اگر سال گذشته خانه ای خریداری کردید ، یک مشاور مالیاتی متخصص و حرفه ای به شما کمک می کند تا از سود وام مسکن با ارزش و کسر مالیات بر دارایی استفاده کنید.

اگر صاحب خانه اول هستید ، می توانید برخی از هزینه های بسته شدن خود را بطور بالقوه کسر کنید.

3- شما سرمایه گذاری های زیادی دارید.

حسابهای سرمایه گذاری مجموعه ای از پیامدهای مالیاتی خود را دارند. بیشتر حساب های بازنشستگی دارای مزایای مالیاتی هستند ، اما از نظر نوع متفاوت هستند. حتی حساب پس انداز تابع قوانین مالیاتی مخصوص به خود هستند.

4- شما تغییرات اساسی در زندگی را تجربه کرده اید.

آخرین چیزی که هنگام تغییر زندگی چشمگیر به آن فکر می کنید مالیات است. با این حال ، تغییرات بزرگ زندگی نیز می تواند به معنای پیامدهای مالیاتی بزرگ باشد. اگر ازدواج کردید ، طلاق خود را پشت سر گذاشتید یا یک فرزند در طی سال گذشته داشتید ، با یک مشاور حرفه ای مشورت کنید تا بهترین راه حل برای مشکلات مالیاتی در ایران توسط او برای شما تعیین شود.

5- شما بیش از یک شغل دارید.

اگر مواظب نباشید ، در هنگام پرداخت مالیات چندین کار ، ممکن است به یک سردرد بزرگ تبدیل شوند. سوابق دقیق درآمد خود را نگه دارید و با یک حسابدار مالیاتی کار کنید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی از هر چک برای مالیات های درآمد خود در صورتی که به طور خودکار کسر نشوند ، کنار گذاشته اید.

6- شما کمکهای خیریه می کنید.

آیا به مسجد خود یا سازمان غیرانتفاعی دیگری کمک اهدا می کنید؟ مشارکت های انجام شده در سازمان های خیریه ممکن است به عنوان کسر مالیات شناخته شود. رسیدگی های مفید برای اهدای کمک را انجام دهید.

7- هزینه های خود را تعیین می کنید.

هزینه های مراقبت از کودک و وابستگان ، کمک های خیرخواهانه ، پرداخت بهره وام مسکن در خانه و مالیات بر املاک و مستغلات تنها معدود هزینه هایی است که می توانید در اظهارنامه مالیاتی خود تعیین کنید.

بسیاری از مالیات دهندگان در نهایت مبلغی را پرداخت می کنند که نباید به عنوان مالیات بپردازند زیرا وقت لازم را برای تعیین هزینه های خود صرف نکرده اند. یک  مشاوره مالیاتی حرفه ای روند کار را طی می کند و مطمئن می شود که مبلغ زیادی پرداخت نمی کنید.

شما خودتان هنگام انجام این کار گیر می کنید.

اگر می خواهید مالیات خود را انجام دهید و مطمئن نیستید که در مرحله بعد چه باید بکنید ، این یک علامت خوب است زیرا وقت آن است که برای خود از مشاور کمک بگیرید. جهت قرار ملاقات با یک مشاوره مالیاتی حرفه ای که قوانین مالیات را بهتر از شما می داند برنامه ریزی کنید. یک مشاوره مالیاتی یا کارشناس مالیاتی حرفه ای می تواند شما را از یک مشکل بزرگ نجات دهد.

انتخاب نوع صحیح کمک مالیاتی برای شما

اگر در مورد استخدام وکیل مالیاتی جدی هستید ، موضوع مالیات مورد نظر را در نظر بگیرید. آیا می خواهید از طریق مالیاتهای پیچیده شخصی یا مشاغل فریب بخورید و یا می خواهید بدهی مالیات را به حداقل برسانید؟ یک وکیل مالیاتی استخدام کنید.

اگر یک پرونده پیچیده مالیاتی دارید ممکن است نیاز به وکیل مالیاتی داشته باشید. اگر مشکل مالیاتی جدی دارید ، به یک وکیل امور مالیاتی مراجعه کنید.

راه دیگر که وکلا در امور مالیاتی کمک می کنند ، برنامه ریزی مالیاتی است. اگر به کسی احتیاج دارید که یک برنامه مالیاتی تهیه کند که مالیات شما را به حداقل برساند بهتر است به سراغ وکیل مالیاتی و یا مشاوره مالیاتی بروید

 

تماس با وکیل مالیاتی …

هنوز هم نمی دانمید که چرا یک کسب و کار کوچک باید مشاور مالیاتی انتخاب کند؟

  • وکیل مالیاتی تمام قوانین و مقررات را رعایت می کند.
  •  از مشاوره با مشاوران مالیاتی و وکیل مالیاتی حرفه ای اطمینان حاصل می کنید که اظهارنامه مالیات صحیح را ارائه می دهید و همچنین کلیه جزئیات مهم به خوبی از آن حفظ کرده و از یک آئین نامه سختگیرانه پیروی می کنید. وقتی حرف از اظهارنامه مالیاتی به میان می آید ، مهم است که اطلاعات و پیش بینی های جدیدی را در مورد تجارت همراه با انتصاب حسابداران حرفه ای مالیاتی نیز داشته باشید.
  • یک مشاور مالیاتی ثبت شده نه تنها به عنوان مشاور مالیاتی بلکه به عنوان یک حسابدار مالیاتی عمل می کند.
  •  او به عنوان مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی می تواند در مورد برنامه ریزی مالیاتی در طول سال مشاوره به شما دهد و به شما کمک کند تا راهکارهای مشخصی در سه ماهه یا نیم ساله برای جلوگیری از مالیات (نه فرار مالیات ها) تنظیم کنید.
  • آنها به عنوان حسابدار امور مالیاتی ، طبق روال مطالبات ، حسابداری را دنبال می کنند و وظایف حسابداری و ممیزی ها را نیز انجام می دهند.
  • در این راستا ، حسابداران مالیاتی و حسابداران مالیاتی نهایت به صورت حرفه ای و تخصصی عمل می کنند و اطمینان می دهند که از هر معامله ای که توسط تجارت انجام می شود ، تصویری مناسب را برای ترسیم می کنند.
  • صرفه جویی در هزینه: برای یک تجارت کوچک ، حتی یک ریالی تنها اگر صرف فعالیت های ناخواسته شود می تواند بر بودجه تأثیر منفی بگذارد. هزینه یک مشاور  مالیاتی ثبت شده ممکن است زیاد باشد ، اما به مراتب بهتر از تحمل خسارت مالیاتی عظیم است.
  • متخصصان همچنین با استفاده از نقاط ضعف در قوانین مالیاتی ، در قانونی نوشتن برخی از هزینه های انجام شده به عنوان کسر مالیات ، کمک می کنند.
  •  معرفی “بیمه خسارت حرفه ای حسابداران” دلیل دیگری برای استخدام مشاور مالیاتی ثبت شده برای کارهای تشکیل پرونده مالیاتی است. این بیمه نامه مطالبات ناشی از سهل انگاری یا اشتباه در ارائه خدمات حسابداری است و از این رو تضمین می کند که در صورت اصلاح هرگونه اختلاف مبلغ در آینده ، توسط نماینده مالیات باز پرداخت می شود. این امر نه تنها شما را در برابر محاسبات اشتباه و خطاها محافظت می کند بلکه تضمین می کند در صورت عدم موفقیت استراتژی های مدیریت ریسک ، مقدار مناسب بازپرداخت می شود.
  • درخواست کمک های مالی و معافیتهای مالیاتی  مختلف: هر ملتی برای تشویق مشاغل در مقیاس کوچک امتیازات خاصی را از نظر مالیات و کمک های مالی آغاز کرده است. اما به دلیل عدم این دانش ، صاحبان مشاغل معمولاً از مزایای چنین طرح هایی ناکام هستند.
  •  اما یک مشاور مالیاتی حرفه ای اطمینان خواهد داد که از این همه طرح های پس انداز مالیاتی بهره مند می شوید و همچنین در جلوگیری از فرار مالیاتی غیرقانونی به شما کمک می کند.

پرداخت مالیات مجازات نیست؛ بلکه مسئولیتی برای همه شهروندان است.

درک مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی

شرکتهایی که وضعیت مالی پیچیده ای دارد (به عنوان مثال سرمایه گذاری ها و کسورات پیچیده) می تواند از تخصص یک مشاور مالیاتی استفاده کند تا به حداقل رساندن میزان مالیات های پرداخت شده کمک کند.

بسته به وضعیت مالیات دهنده ، مشاوره و خدماتی که یک مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی ارائه می دهد متفاوت خواهد بود. آنها در برنامه ریزی فردی برای بازنشستگی توصیه های متفاوتی را ارائه می دهند و یا به یک کارآفرین که به دنبال راه اندازی فروشگاه است مشاوره می دهند و یا آنها می دانند که یک سرمایه گذار در املاک و مستغلات مالیات متفاوت از یک تاجر کالا دارد و حتی می دانند این تفاوت در کجاست.

مشاوران مالیاتی قوانینی را که برای اشخاص و شرکت ها تنظیم می کنند ، درک می کند و بنابراین در هدایت مالیات دهندگان در مورد چگونگی پیروی از قوانین مالیاتی  نقش مهمی دارند.

مشاوران مالیاتی موظفند نسبت به آخرین قوانین مالیاتی به روز باشند تا در هنگام ارائه مشاوره در مورد موضوعات مالیاتی فعلی مؤثر باشند.

خدمات مشاوره مالیاتی و ساختار مالیاتی

خدمات دهندگان مالیاتی صورتهای مالی و اظهارنامه مالیاتی را تهیه می کنند و گزارش های مفصلی و ضمائم اسناد را در اختیارتان قرار می دهند که می تواند مبنای تصمیمات تجاری شما از جمله ارزیابی شرکت باشد.

صورتهای مالی ، حسابداری مبتنی بر پول نقد ، صورتهای مالی تلفیقی ، ترازنامه با اهداف ویژه و ترازنامه مالیاتی را برای اهداف تجاری و مالیاتی تهیه می کنند.

در مورد مقررات حسابداری و استفاده از گزینه های حسابداری جایگزین و گزینه های ساختاری ، مشاوره مالیاتی تخصصی ارائه می دهند.

کلیه اظهارنامه های مالیاتی شرکت های بزرگ و خصوصی ، از جمله اظهارنامه مالیات بر درآمد ، مالیات بر ارزش افزوده را آماده می کنند.

به عنوان بخشی از خدمات جامع ،همه برگ تشخیص های مالیات را مرور می کنند و منافع شما را در مورد اهداف مالیاتی و حسابرسی های مالیاتی و در هیئت حل اختلاف مالیاتی نمایندگی می کنند.

مالیات بر درآمد شرکت

ساختار مالیاتی یکی از عناصر اصلی استراتژی تجارت شرکتها در تلاش برای دستیابی به رعایت کامل مالیات و کاهش خطرات است.

با نظارت و پیگیری مداوم تغییرات در قوانین مالیاتی ، کارشناسان امور مالیاتی می توانند دقیقاً به آنچه شما نیاز دارید ، استفاده به موقع و دقیق اطلاعات را به شما ارائه دهند.

هفت گام برای تبدیل شدن به مشاور مالیاتی معتبر

  

  1. برنامه ریزی مالی و کنترل فرآیند مالی: مشاور مالیاتی باید کلیه فرایندهای یک برنامه ریزی مالی را بداند و به ارائه انواع ابزارهای تحلیلی برای مدیران مسلط باشد. همچنین به تشریح مباحث از اخلاق و تحمل ریسک گرفته تا تکنیک های ارتباطات و موضوعات نظارتی بپردازد. همچنین ارزش زمانی پول و چشم انداز متغیر محیط های اقتصادی و حقوقی جهت برنامه ریزی مالی را برجسته نماید.
  2. اصول برنامه ریزی بیمه: همانطور که از نام آن پیداست ، مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی بر نقشی که بیمه در برنامه ریزی مشاور مالیاتی ایفا می کند ، متمرکز است. مفاهیم پوشش داده شده متنوع هستند ، از جمله مدیریت ریسک و کل صنعت بیمه. بر اصول قانونی صنعت و تنظیم بیمه گذاران نیز تأکید دارد. بر مباحث دیگر شامل بیمه عمر ، سالیانه ، بیمه درآمد پزشکی و معلولیت ، بیمه مراقبت طولانی مدت و بیمه مسئولیت دارایی تجاری و شخصی نیز مسلط باشید.
  3. مالیات بر درآمد: مشاور مالیاتی می بایست کاملاً به تجزیه و تحلیل سیستم مالیات بر درآمد مسلط باشد . مشاور در رابطه با مالیات بر افراد تأکید دارد. مفاهیم تحت پوشش شامل کاهش و معافیت مالیاتی و همچنین سود و زیان سرمایه است. و درک درستی از قوانین مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده دارد .همچنین در تنظیم لایحه های مالیاتی همیشه به قوانین مالیاتی و دستورالعملها و بخشنامه های مالیاتی استناد کند.و گزارشات مالیاتی را تهیه کند و همچنین اطلاعاتی در مورد درآمد ناخالص و معافیتهای های آن ارائه می دهد. سرانجام ، بررسی می کند که چگونه مالیات بر درآمد بر سهامداران ، شرکا ، مشارکت ها و شرکت ها تأثیر می گذارد.
  4. برنامه ریزی برای نیازهای بازنشستگی: مشاور مالیاتی  با تمرکز برای کمک به مشاغل و افراد در انتخاب برنامه بازنشستگی متناسب با نیازهای خاص خود ، را شامل می شود، علاوه بر برنامه های جبران خسارت معوقه و برنامه های واجد شرایط. دوره برنامه ریزی بازنشستگی ، مزایای تأمین اجتماعی و سایر جنبه های عملی بازنشستگی را بررسی می کند تا به شما در تنظیم مشاوره برای سناریو مالی و شیوه زندگی هر مشتری کمک کند.
  5. سرمایه گذاری: مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی کاملاً حول سرمایه گذاری ، در حوزه های مختلف برنامه ریزی مالی اعمال می چرخد. خدمات مشاور مالیاتی در سرمایه گذاری شامل محاسبات ریسک و بازده ، مسائل مربوط به مالیات در رابطه با سرمایه گذاری ، متنوع سازی برای کاهش ریسک و نحوه تحلیل بازده مورد انتظار است. این مؤلفه از دوره های برنامه ریزی مالی شما به ماهیت و سازماندهی شرکت های سرمایه گذاری و بازارهای امنیتی می پردازد و همچنین با مدیریت نفع استراتژیک و اخلاقی تمرینات کافی را ارائه می دهد.
  6. اصول برنامه ریزی املاک: هدف مشاور مالیاتی به شما در ایجاد درک اساسی در مورد سیستم مالیات بر املاک و مستغلات است. این استراتژی های مختلف برنامه ریزی املاک و جنبه های مختلف مالیات هدیه و برنامه ریزی مالیات بر املاک را بررسی می کند. مشاور شامل ارزیابی دارایی ها ، معیارهای اخلاقی ، توافق نامه خرید و فروش ، یافتن واقعیت و تدوین برنامه های املاک شخصی است. مشاور مالیاتی  و کارشناس مالیاتی در مورد انتقال ارزش گذاری ، مالیات بر دارایی و نحوه انتقال ملک از طریق ابزارهایی مانند وصیت نامه ها و امانت ها ارائه خدمت می کند
  7. برنامه ریزی مالی شخصی: تجزیه و تحلیل پرونده: این مطالعه موردی نیاز به یکپارچه سازی مهارت های شما در سرمایه گذاری ، بازنشستگی ، مالیات بر درآمد ، مدیریت ریسک و مزایای کارمندان دارد.

مشاوره مالی اشخاص

مشاوره مالی شرکت ها

از مشاور مالیاتی خود بخواهید که آیا آنها در طول سال  برنامه ریزی مالیاتی را به شما ارائه می دهند یا خیر؟

 بسیاری از متخصصان امور مالیاتی پس از اتمام اظهارنامه مالیاتی با شما می نشینند و نکات مالیاتی مفیدی را برای سال آینده به شما ارائه می دهند ، بدون پرداخت هزینه اضافی.

گاهی اوقات دریافت این کمک ها در طول  سال می تواند ارزشمند باشد حتی اگر هزینه کمی هم داشته باشد. برخی از تهیه کنندگان مالیات می توانند به شما در مدیریت حقوق و دستمزد نیز کمک کنند. و برخی ممکن است مایل به بررسی وضعیت شما در طول سال باشند تا ببینند آیا کارهایی وجود دارد که بتوانید جهت پیشرفت مالیات خود و یا برای کارآمدتر بودن مالیات خود انجام دهید.

این یک سرویس مفید است که می تواند به شما در طول سال ارائه گردد. به این ترتیب ، شما در تلاش نیستید که راه های کاهش و معافیت مالیاتی را بیابید و اقدامات لحظه آخری را در زمان مالیات انجام دهید.

به یاد داشته باشید: شما اجازه می دهید تا یک مشاور مالیاتی یا کارشناس مالیاتی در عمق زندگی شما وارد شود. آنها انواع و اقسام جزئیات مالی و همچنین اطلاعات شخصی را در اختیار شما قرار می دهند.

نقش مشاور مالیاتی در مدیریت جریان نقدی

یک طرح پیگیری گردش پول ، مربوط به پول سازی و صرفه جویی در هر ریال نیست ، بلکه درک اینکه در چه زمینه هایی پول خود را خرج می کنید و از چه راه هایی می توانید پول خود را برای رشد دارایی خود قرار دهید می باشد.

شما غالباً در دام نظرات شخصی قرار می گیرید که می توانید با جلب درآمد بیشتر مشکلات جریان نقدی خود را حل کنید. متأسفانه ، حتی اگر این اتفاق بیفتد ، تمایل به کار ندارید زیرا می بینید با افزایش چرخه کسب درآمد بیشتر ، به مراتب هزینه بیشتر می شود.

به عنوان مدیر یک تجارت، متداول است که هر آنچه را که امروز می خواهید و همه چیزهایی که فردا به آن نیاز دارید را اولویت بندی کنید.

برنامه ریز زندگی مالی شما ، در کنار شما کار خواهد کرد تا یک ساختار انعطاف پذیر را ایجاد کند و اینکه بتواند برای نیازهای فردا برنامه ریزی کند و اغلب به شما در رسیدن به اهداف و حتی زودتر از آنچه انتظار می رود کمک خواهد کرد.

برنامه ریزی مالی همه چیز در مورد داشتن یک برنامه واقع بینانه و دست یافتنی با شخصی است که در گوشه زندگی شما قرار دارد تا مالیات شما را جهت حداقل رساندن تا جای ممکن پیگیری کند.

خدمات ویژه و خاص مشاور مالیاتی شامل  موارد زیر است:

  • برنامه ریزی برای کمک به مشتریان برای درک آینده مالی خود
  • ایجاد ساختار مالی و مالیاتی برای به حداقل رساندن بدهی مالیاتی
  • تهیه اظهارنامه مالیاتی
  • ارسال اظهارنامه مالیاتی
  • انجام محاسبات پیچیده
  • تهیه اسناد مختلف
  • تهیه و تنظیم لایحه مالیاتی
  • جلسه با مشتری برای کمک به آنها برای درک قوانین در حال تغییر

مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
وظایف مشاور حسابداری

تخصص و ویژگیهای مشاور مالیاتی چیست؟

  • دانش ریاضی
  • دانش حقوقی
  • ارتباط قابل درک از حقایق پیچیده
  • قابلیت اطمینان و احساس مسئولیت
  • مهارت حسابداری
  • سابقه
  • هدف

شرایط لازم برای مشاور مالیاتی

  • حداقل ۱۵ سال تجربه در زمینه وکالت مالیاتی
  • دانش گسترده ای از قوانین مالیاتی
  • تجربه استفاده از نرم افزار تهیه مالیات
  • مهارت های عالی ارتباط کلامی و نوشتاری
  • توانایی کار با نظارت حداقل
  • توانایی در تجزیه و تحلیل قوانین مالیاتی وبیمه
  • توانایی و تجربه در زمینه نرم افزار های مالیاتی و حسابداری
  • تفکر انتقادی ، حل مسئله
  • پشتکار و عزم

مشاور مالیاتی

تعهدات مالیاتی در خارج از کشور

گاهاً مشاوران مالیاتی یا کارشناس مالیاتی می توانند در مورد فعالیتهای شما در یک کشور خارجی نیز مشاوره ارائه دهند و مشخص نمایند که آیا شما به دلایل مختلفی تعهدات مالیاتی خارجی دارید.

اگر حضور مشمول مالیات ایجاد کرده اید می توانیم در مورد اقدامات به حداقل رساندن بدهی مالیات برون مرزی خود صحبت کنیم و با توضیح تعهدات خارج از کشور و سایر زمینه ها به شما کمک کنیم.

وکیل مالیاتی در مورد عملیات های مالی شما در خارج از کشور یا شرکتهای سرمایه گذاری مشترک، و یا حضور شما به واسطه تأمین مالی ، ادغام با شرکتهای خارج از کشور و مشاوره در مورد پیامدهای مالیاتی از ورود به کشور یا خروج  ارائه می دهد.

انطباق مالیات خارجی

شرکت ها و افراد مشاور می توانند شما را در انجام کلیه تعهدات مربوط به تعهدات مالیاتی خارجی از جمله کمک به تشکیل اظهارنامه مالیاتی (و تکمیل محاسبات و برنامه های پشتیبانی) ، رسیدگی به ارزیابی های مالیاتی و مکاتبات سازمان امور مالیاتی یاری کند.

وکیل مالیاتی که بتوانند نیازهای شما در مورد تعهدات مالیاتی را به صورت جهانی تحقق بخشند ، بسیار کارآمدتر هستند زیرا این کار نسبت به صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و مشتریان را قادر می سازد تا سایر اهداف تجاری را متمرکز کنند.

ساختار مالیاتی

بعنوان مشاور مالیاتی چگونه میتوانیم در ساختار مالیاتی به شما کمک کنیم؟

چشم انداز ساختار مالیاتی جدید به سرعت در حال شکل گیری است زیرا تعداد بیشتری از کشورها پس از انتشار گزارش های لایحه مبارزه با پولشویی را تصویب می کنند. با تغییراتی که در تنظیمات مالیاتی “ترکیبی” ، معاهدات مالیاتی و کسر پرداختهای بین شرکتها ارائه شده است ، ماده و انگیزه سازها با دقت بیشتری روبرو هستند.

ساختارهای موجود خود را مرور کنید و ساختارهای جدیدی را برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها با تغییرات هماهنگ هستند و اثبات می کنند به عنوان ارائه دهنده خدمات مالیاتی، مجموعه کاملی از ساختار مالیاتی و خدمات مالیاتی را ارائه می دهند.

وکیل مالیاتی خارج از کشور

وکیل مالیاتی داخل کشور

مالیات بر ارزش افزوده

پاسخ بسیاری از کشورها به بحران مالی جهانی افزایش نرخ (در حال حاضر بالا) مالیات بر ارزش افزوده است و در تلاش برای کاهش کسری بودجه دولت ، افزایش در آمد مالیاتی و عدم اتکا به درآمدهای نفتی  می باشد. با وجود بهبود اقتصادی چند سال گذشته ، این نرخ ها حفظ شده است.

از نظر تئوریکی ، “هزینه” مالیات های غیرمستقیم فقط توسط مصرف کننده نهایی کالاها و خدمات تحمل می شود و بنابراین مشاغل صرفاً به عنوان عوامل جمع آوری عمل می کنند. در عمل ، مسائل مربوط به انطباق ، یک روش معافیت جزئی ناکارآمد ، شارژ نادرست مالیات بر ارزش افزوده ، تأثیر جریان نقدی و ناسازگاری های نظارتی اغلب گران و ناخوشایند است.

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده و انطباق با عملکرد شرکت

در جزئیات سیستم مالیات بر ارزش افزوده که در سراسر ایران اعمال می شود ، مجازات های شدید برای عدم رعایت حتی در موارد اشتباهات غیر عمدی اعمال شده است.

در صورتیکه منابع و مهارتهای لازم در داخل ، برای حفظ عملکرد دقیق و به موقع انطباق خود ندارید ، ممکن است بخواهید این امر را با همکاری مشاوران مالیاتی  شرکت حسابداری انجام دهید .

مشاوران با تجربه می توانند طیف کاملی از خدمات انطباق مالیات غیرمستقیم ، از جمله تهیه و ارسال کلیه بازده ها و نگهداری از پشتیبانی مستند مناسب را انجام دهند.

دریافت بازپرداخت

اگرچه مالیات بر ارزش افزوده، از نظر تئوری هیچ هزینه ای برای تجارت شما ندارند ، اما اغلب هنگامی که تفاوت های زمانی بین جمع آوری مالیات بر میزان فروش و جبران مالیات های ورودی بر خریدها وجود دارد ، تأثیر قابل توجهی در جریان پول به وجود می آورند. اگر صادرکننده باشید ، تأثیر بیشتری نیز می تواند ایجاد کند و حتی اگر واجد شرایط بازپرداخت مالیات ورودی خود هستید یا سرمایه گذاری های قابل توجهی را انجام می دهید. با برنامه ریزی دقیق و رویه های درخواست بازپرداخت قوی می توانید بطور چشمگیری تأثیر منفی بر جریان وجوه نقد خود بگذارد .

درک و استفاده از استثنائات و معافیت های مالیاتی

مالیات های غیرمستقیم از نظر مفهومی ساده هستند ، اما در بسیاری از حوزه های قضایی با معرفی تعداد زیادی از استثنائات و معافیت ها پیچیده شده است. درک تأثیر این موارد بر روی خروجی ها (فروش) و ورودی ها (خریدها) برای اطمینان از محاسبه دقیق و گزارش دهی از بدهی غیرمستقیم مالی شما بسیار مهم است.

اگر خروجی های معافیت (به جای صفر) داشته باشید ، احتمالاً اعتبار شما برای اعتبار مالیات ورودی محدود است. اگر در حال وارد کردن خدمات “واردات” هستید ، آیا خود ارزیابی می کنید؟

 

مشاوره در خصوص استثنائات مالیاتی

خدمات بحث برانگیز مشاوره مالیاتی

روندهای فعلی نشان می دهد که شرکتهای بزرگ همچنان به صرف وقت و منابع بیشتری برای مدیریت اختلافات مالیاتی در بازارهای داخلی و خارجی خود می پردازند. ممیزان و حسابرسان سازمان امور مالیاتی اطلاعاتی را در مورد شرکت ها به صورت تخصصی رسیدگی می کنند و فقط به اسناد و مدارک مثبته و زمان اجرای  و ثبت و ارسال آن توجه می کنند.

حسابداری مالیاتی برای مالیات بر درآمد

حسابداری مالی و گزارشگری مالیات بر درآمد بطور فزاینده ای پیچیده شده است. ادارات مالیاتی باید با آخرین تحولات نظارتی و راهنمایی های مربوط به حسابداری مالیات بر درآمد ، افشای اطلاعات و اسناد و مدارک ، و همچنین به دنبال یافتن راه هایی برای رسیدگی به فرایند تأمین مالیات و نیازهای فناوری خود با اطمینان و کارآمد تر عمل کنند.

وکیل مالیاتی و مشاوران پیچیدگی های قوانین مالیاتی و دستوالعملهای سازمان امور مالیاتی را درک می کنند و می توانند آگاهی عملی ، استاندارد سازی و تخصص فنی را برای کمک به شرکتها و مشاغل برای حرکت در پیچ و خم فراهم کنند.

  • مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی باید یک رهبر تیم با مهارت های ارتباطی قوی و طرز فکر کارآفرینی باشد.
  • با مشاوره مالیاتی همیشه نتیجه گرا هستید و یک مدیر واقعی هستید.
  • با مشاوره و وکیل مالیاتی شما یادگیرنده انگیزه ای برای حل چالش های جدید شرکت هستید.
  • با مشاوره مالیاتی می توانید از فرصت هایی برای پیشرفت مهارت های جدید و پیشرفت در حرفه خود به خوبی آگاه شوید.
  • از طرف وکیل مالیاتی ، آزادی و انعطاف پذیری در انجام وظیفه خود به روشی که مناسب شما باشد برخوردار شوید.
  • مشاوره های مالیاتی مهم برای رفع نیازهای تجاری شما

مدیریت مؤثر در مسایل مالیاتی شما بسیار مهم است و گرفتن مشاوره صحیح می تواند تفاوت قابل توجهی در میزان بدهی مالیاتی شما ایجاد کند. با تیم های خدمات مشاوره مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، مالیات بر عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده، تحقیقات و توسعه ، و طیف گسترده ای از خدمات تخصصی مالیاتی را برای مدیریت خطرات مالی و مالیاتی خود بهره مند شوید.

مدیریت خطرات مالیاتی و نحوه مواجهه با مسایل مالیاتی

این که آیا شما با اداره امور مالیاتی مشکلی دارید ، نیاز به اطمینان در مورد فرآیندهای فعلی یا کمک در تعیین رفتار مالیاتی برخی از موارد تجارت خود دارید ، مشاوران مالیاتی در اینجا هستند تا به شما کمک کنند و پیچیدگی را از مالیات شما خارج نمایند.

مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی شرکت ها بین المللی

مشاغل باید با موضوعات مالیاتی متنوعی از جمله تغییرات قانونی ، تأثیر جریان نقدی در پرداخت مالیات و مالیات کارمندان برخورد کنند. پیامدهای مالیاتی نیز وجود دارد که باید در مورد خرید یا تجدید ساختار در یک تجارت و در مورد خریداران مدیریتی در نظر گرفت.

مشاوران و وکیل مالیاتی توصیه هایی برای هیئت مدیره و سهامداران در مورد مسایل مهم و برجسته ، ارزیابی ارزش دارایی های نامشهود ، بررسی نقاط ضعف یا انجام تکالیف قانونی مالیاتی و بیمه ، همکاری با شما برای درک بهتر از چگونگی حمایت از الزامات مالیاتی شرکت ها می پردازند.

آیا عملکرد مالیاتی شرکت شما با محیط پیچیده مالیاتی امروز همگام است؟

حرکت با موفقیت در تعهدات مالیاتی شرکتها نیاز به مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با تجربه در امور مالیاتی دارد که نگرانی های مشخص مالیاتی شرکت ها را درک می کنند. مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی قوانین مالیاتی ، فرایند مالیات ، فناوری مالیات و نحوه تعامل آنها با استراتژی و فعالیتهای تجاری شما را برای ایجاد نتایج مالیاتی مؤثر درک می کند.

خدمات جامع مالیاتی شرکتها به ویژه برای شرکتها و ادارات مالیاتی که تجربه تغییر یا تحول دگرگونی را تجربه کرده اند ، سودمند است ، مانند:

  • رهبری تغییر می کند.
  • ادغام فناوری صورت می گیرد.
  • تنظیمات قابل توجهی نظارتی اعمال می شود.
  • تغییرات عملیاتی در کارها انجام می پذیرد.
  • نسبت به گسترش بازارهای بین المللی یا خدمات جدید اقدام می گردد.
  • باعث کم شدن پیچیدگی در رسیدن به موفقیت می شود.
  • کلیه فرایند های شرکت را ساده سازی می کند.
  • رهبر خدمات را هوشیارتر از پیش می کند.

چشم انداز و ارزش های اصلی گروه مشاور مالیاتی شامل موارد ذیل است:

  • حرفه ای گری
  • صداقت
  • صلاحیت
  • مسئولیت پذیری و پاسخگویی
  • تقدیم روحیه کاری
  • آگاهی اقتصادی

اما عموماً می توانند ادعا کنند که رابطه نزدیکی با مشتری های آنها در این بازار وجود دارد ، و مشتریان بین المللی از دسترسی به یک شبکه قوی و منسجم ارزش می گیرند ، در حالی که برای دیگران دیدگاه محلی یک مزیت است و خود را از نظر جغرافیایی محدود می کنند.

مقررات با سرعت زیادی تغییر می کنند ، انتظارات عمومی افزایش یافته و فضای خاصی ایجاد شده است. هرگز نیازی به ادعای صداقت یک شخص مهم نبوده است. به طور فزاینده ، مشاور  به مشتریان معتبر ، چند ملیتی و شرکتهای بزرگتر خصوصی نیز خدمت می کند.

 

تماس با مشاور مالیاتی بین المللی

ابزارهای مدیریت صحیح

مشاوران راهنمایی و ابزاری برای مدیریت صحیح آنها ارائه می دهد ، از جمله:

  • شناسایی خطرات و فرصتهای احتمالی از طریق بررسی های تشخیصی مالیات بر ارزش افزوده.
  • اطلاعات مربوط به قوانین مربوطه و همچنین تحولات استراتژی مالیاتی و برنامه توسعه دولت.
  • کمک در برنامه ریزی استراتژیک با توجه به مالیات بر ارزش افزوده به منظور مدیریت تأثیر آنها بر نتایج مالی شرکت.
  • برنامه ریزی در خصوص مشخص نمودن سبد ریسک شرکت.
  • پشتیبانی در حین رسیدگی مالیاتی یا سایر مراحل مالیاتی.
  • مشاوره مالیاتی در مورد استراتژی و برنامه ریزی با هدف کاهش خطرات و هزینه های مالیات بر ارزش افزوده.
  • مشاوره مالیاتی درمورد رویه های داخلی و مدیریت ریسک غیرمستقیم مرتبط با مالیات.
  • کمک در طی بحث و گفتگو با مقامات مالیاتی و تهیه سوالات فردی مطابق الزامات سازمان امور مالیاتی کشور.

رعایت مالیات

تغییرات مداوم در قوانین و مقررات مالیاتی ، انطباق مالیات آگاهانه را بسیار دشوار می کند.

مشاور مالیاتی با ارائه طیف گسترده ای از خدمات با توجه به ساختار بندی و بهترین راه حل های مربوط به تعهدات مربوط به تعهدات مالیاتی شما از جمله موارد زیر است:

 

 

ساختار مالیاتی بین المللی

کاهش نرخ مالیات جهانی قابل اجرا برای مشاغل فعال در مقیاس بین المللی برای موفقیت آنها بسیار مهم است. شرکت ها باید با استفاده از معیارهایی که فراتر از قوانین مالیات داخلی کشورها است ، به برنامه ریزی مالیاتی خود نزدیک شوند.

از تأسیس شرکتهای تابعه و شعب گرفته تا ساختار برای بازپرداخت سود ، مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی به شما کمک می کنند تا یک هزینه مالیاتی قریب الوقوع را کاهش و بهینه کنید و از تحولات مالیاتی تأثیرگذار بر مشاغل خود مطلع باشید.

خدمات مشاوران مالیات برای ایجاد ساختار مالیاتی بین المللی شامل موارد زیر است:

  • استراتژی های موثر و کارآمد برای مالیات و سرمایه گذاری های داخلی و بین المللی را برنامه ریزی کنند.
  • هرگونه معامله ساختاری را پیش بینی و ارسال کنید.
  • به روزرسانی های مربوط به تحولات مالیاتی بین المللی با توجه به اینکه ممکن است در تجارت شما تأثیر بگذارد.
  • ساختار مالیاتی برای معاملات داخلی و بین المللی را بهیه سازی کنید.
  • مدیریت مطالبات و بدهی های مالیاتی تجارت شما را انجام دهند.

چارچوب خطر مالیاتی

چارچوب ریسک مالیاتی خطرات کلیدی مالیاتی و اقدامات کاهش دهنده ای را که شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره برای مدیریت و نظارت بر آن خطرات در نظر گرفته است ، بیان می کند. پنج حوزه خطر اصلی وجود دارد که تحت پوشش چارچوب ریسک مالیاتی مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی قرار دارند – سیاست ، دولت و سازمان ، مردم ، رعایت اسناد و مدارک ، گزارشگری و مدیریت ریسک.

  1. مشاوره مالی و تجاری : مشاوران مالیاتی و وکیل مالیاتی از طریق طیف گسترده ای از خدمات مالی و مشاوره ، به شرکتهای بزرگ و کوچک کمک می کنند تا استراتژی های مالیاتی خود را با مشاغل خود تراز کنند.
  2. خدمات سازگاری و گزارش دهی: برای هر شرکت ، مدیریت مالیات و انطباق قانونی همچنان یک چالش است. با گسترش مشاغل به بازارهای جدید ، پیچیدگی های مدیریت ریسک های مالیاتی و مطابقت با گزارش های مورد نیاز چند برابر می شود. تیم مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی ، خدمات رعایت مالیاتی کارآمد ، مقرون به صرفه ، از جمله گزینه های تأمین منابع را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مجموعه ای از فناوری های مالیاتی یکپارچه می تواند به شرکتها کمک کند تا اهداف خود را با کیفیت بالا ، انطباق با هزینه کمتری به دست آورند.
  3. بازنگری استراتژیک مالیاتی: با گسترش شرکتها در سطح ایران ، استراتژی های مالیاتی باید یکپارچه تر ، انعطاف پذیر و پایدار تر شوند. بررسی مالیاتی مشاوران به شرکتها کمک می کند تا ضریب مالیات شرکتها را درک کنند ، خطرات را ارزیابی کنند و مدیریت مالیات را بهتر با پیشرفت های مدل آینده تجاری تراز کنند. مشاور مدیریت ریسک ، پس از ادغام و منطقی سازی اشخاص حقوقی همکاری می کند. رویکرد مبتنی بر واقعیت ، تحلیلی – و نه بصری – به شرکت ها کمک می کند تا استراتژی مالیاتی خود را بطور عینی و بصورت روشنی ترسیم کنند و ریسک را به پیش ببرند.
  4. ادغام و مالکیت بین المللی: کلیه معاملات – اعم از ادغام ، مالکیت ، سرمایه گذاری مشترک ، سرمایه گذاری سهام عدالت یا واگذاری معاملات ، مسائل پیچیده ای را در مورد ریسک های احتمالی مالیاتی مطرح می کنند و فرصت هایی را برای اجرای استراتژی های عملی برای بهبود بهره وری و قطعیت مالیات فراهم می کنند. هنگامی که معاملات شرکتهایی را با فعالیتهای جهانی درگیر می کنند ، دامنه موضوع مورد بررسی پیچیده است. شرکت ها به یک مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با تجربه عمیق در طیف گسترده ای از موضوعات در حوزه های مختلف قضایی نیاز دارند. مشاور از همه جنبه های ادغام ، معاملات خرید یا تملک از جمله دقت ، ساختار ، مدل سازی ، تأمین اعتبار ، ادغام و گزارش پس از ادغام ، پشتیبانی می کند. وی می تواند در جهت یابی موثر تعداد بیشماری از امور مالیاتی ، حسابداری ، نظارتی ، فرهنگی و کارهایی که در یک معامله بوجود می آیند کمک کند و به شرکتها کمک می کند تا مزایای پیش بینی شده پس از ادغام را کاملاً تحقق بخشند.
  5. بهینه سازی مدل تجاری: با توجه به شرایط پویای امروز اقتصاد جهانی و پتانسیل تغییرات قانونی ، ارزیابی مدل جهانی تجارت چند ملیتی ممکن است دیگر یک تمرین اختیاری باشد. تیم های بهینه سازی مدل کسب و کار خدمات با کیفیت بالا ، مالیات سفارشی و خدمات تحول مدل کسب و کار را ارائه می دهند. آنها بویژه در زمینه های زنجیره تأمین جهانی و مالکیت معنوی تخصص دارند و به دنبال هماهنگی اهداف تجاری با حداقل مالیات هستند. هدف آنها کمک به چند ملیتی است تا برنامه های عملیاتی و مالیاتی خود را به صورت مقیاس پذیر و پایدار ادغام کنند تا رهبران مشاغل بتوانند تصمیمات مؤثرتری را بر مبنای مالیات بگیرند.همچنین خدمات بهینه سازی مدل کسب و کار را با استفاده از روش مناسب و حرفه ای  ارائه می دهند ، مجموعه ای از رویکردهای مبتنی بر تجربه برای توسعه راه حلها برای طیف وسیعی از موضوعات و فرصتهای مالیاتی می باشد.

خدمات توسعه بین المللی

به طور فزاینده ، شرکت هایی که به دنبال رشد درآمد و افزایش سودآوری هستند ، فروش و بهره برداری را به جغرافیای جدید گسترش می دهند. مشاوران با شروع اهداف استراتژیک یک شرکت ، به مشاغل کمک می کنند تا با توصیه به طیف گسترده ای از فعالیت های راه اندازی ، به سرعت در مناظر جدید حرکت کنند.

خدمات شرکت های مشاور بین المللی شامل ارزیابی موقعیت مکانی ، تجزیه و تحلیل روند بازار و انتخاب منطقه، از طریق ساختار قانونی ، ساخت و سازهای سرمایه گذاری ، الزامات انطباق ، استعداد و راهبردهای کارکنان و شناسایی و ارزیابی ملاحظات مالیاتی غیرمستقیم ، شرکتی و اشتغال است.

آنها از طریق تنها نقطه تماس با مشاغل یک روش هماهنگ را ارائه می دهند و متخصصان را با مهارت های تخصصی در نقاط مناسب در زمان گرد هم می آورند. این به سازمانها کمک می کند تا اطمینان داشته باشند که در یک زمان مناسب به مهارتهای مناسب دسترسی پیدا کنند ، جدول زمانی را تسریع کرده و از مزایای تلاشهای گسترش خود پی ببرند.

 

تماس با مشاور توسعه بین المللی

خدمات ممیزی

گروه مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی به سرمایه گذاران اطمینان معقول می دهد که صورت های مالی منعکس کننده وضعیت مالی شرکت ، و نتایج عملیات مطابق با چارچوب تعیین شده استانداردهای حسابداری است.

حسابرس همه معامله ها را بررسی نمی کند و اطمینان نمی دهد که همه کارمندان صادق هستند و کلیه معاملات شرکت در بالای تابلوها بوده است ، اما ممیزی مشاور مالیاتی ، باید اختلافات عمده ای را که ممکن است روی تصویر مالی شرکت تأثیر بگذارد ، کشف کند.

حسابرسی به هیچ وجه محدود به شرکتهای دولتی نمی باشد. شرکتهای های کوچکتر ، از جمله شرکت هایی که توسط خانواده های انفرادی نگهداری می شوند ، مرتباً مورد بازرسی قرار می گیرند ، اگرچه نتایج به طور کلی برای عموم صادر نمی شود.

حسابرسی صورتهای مربوط به داراییها و بدهیهای خود را که معمولاً در درخواست وامهای بانکی یا انجام سازماندهی مجدد عمده شرکت ضروری است ، به شرکتها ارائه می دهد. حسابرسی به عنوان ابزار تصمیم گیری ، ممیزی ها به همان اندازه برای سرمایه گذاران مهم هستند.

تیم مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، استانداردی از تعالی دارد که منعکس می شود ، نه تنها در مشاوران مالیاتیو وکیل مالیاتی بلکه در خدمات حرفه ای که به مشتریان ارائه می دهند.تیم مشاور مالیاتی فراتر از انجام ممیزی ها هستند. آنها با کسب و کار شما به صورت شخصی آشنا می شوند و به بررسی پیچیدگی ها ، امکانات و فرصت های آن می پردازند.

 

اقدامات تیم حسابرسی:

    • تیم مالیاتی برنامه ریزی کلی را انجام می دهد و زمینه های حسابرسی را مشخص می کند.
    • منابع مهم اطلاعات را درک و ارزیابی می کند.
    • ارزیابی خطر را انجام می دهد.
    • روش حسابرسی را توسعه داده و ارزیابی می کند.
    • نتیجه گیری های کل حسابرسی را ترسیم می کند.

 

کمک به یک تجارت برای بهبود کارآیی خود و استفاده حداکثری از منابع آن مرحله دیگری از خدمات مشاور مالیاتی است. مدیریت اغلب در تدوین برنامه های صحیح و تصمیم گیری های آگاهانه به مشاوره حرفه ای عینی، از خارج نیاز دارد.

با مشتریان خود آشنا می شوند و به عنوان مشاوران مالیاتی نه تنها وقت و تجربه لازم برای کمک به حل مشکلات مدیریتی را دارند بلکه دیدگاه درونی سازمانی نیز دارند.

هیچ کس تجارت شما را به روشی که شما می دانید نمی داند ، اما گاهی اوقات برای مدیریت غیرممکن است که مشاغل خود را با مدیریت تمام وقت و کارمندان مالی حل کند ، یا تخصص لازم را نداشته باشد.

تیم مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، خدمات مشاوره مدیریت را در حوزه های اصلی مانند: مخارج سرمایه ، سیستم های حسابداری هزینه های دولت ، تحقیقات عملیاتی ، سیستم های بودجه بندی ، تجزیه و تحلیل حسابداری هزینه ها ، برنامه ریزی مالی ، روش های تأمین اعتبار ، مدیریت وجه نقد ، حسابداری سودآوری ، طراحی و بررسی سیستم های حسابداری ، برنامه ریزی استراتژیک (تجارت و فناوری اطلاعات) ، مدیریت پروژه (برنامه ریزی و سازماندهی) ، طراحی مجدد فرایندهای تجاری ، تعریف نیاز ، ارزیابی و انتخاب نرم افزار ، طراحی مفهومی و جزئیات و تبدیل داده ها ارائه می کند.

خدمات حسابداری عمومی

تیم مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، خدمات حسابداری کلی را برای مشاغل و شرکتهای کوچک در مرحله آغازین ارائه می دهد.

در طول دوره راه اندازی ، می توانند به شما در انتخاب بهترین نوع سازمان تجاری ، انتخاب سیستم حسابداری مناسب کمک کنند، و بررسی کنند که آیا سیستم کنترل داخلی اساسی را پیاده سازی کرده اید یا خیر؟ و آنها بودجه مناسب را برای دستیابی به بهترین نتایج مالیاتی پیدا می کنند.

تیم مشاور مالیاتی با رشد شرکت شما همراه می شوند و در برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های جدید ، تجزیه و تحلیل مالی نیازهای سرمایه در گردش ، مدیریت پول نقد ، مراحل اعتبار و جمع آوری ، تهیه بودجه های عملیاتی ، تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعاتی حسابداری و مدیریتی ، کنترل موجودی و راهنمای روش کمک کنند.

به عنوان بخشی از تعهد تیم مشاور مالیاتی به مشتریان خود ، با یک نرم افزار استاندارد برای اطمینان از وجود برنامه ها و برنامه های رایانه ای لازم جهت ارائه دقیق و کارآمد نیازهای خود راه اندازی می کند.

با همکاری مناسب با تیم مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، چالش ها و آینده تجاری خود را تضمین کنید. چالش هایی که مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی می تواند حل کند شامل موارد ذیل است:

  • مالیات عملکرد و چالش ها را پیش بینی می کند.
  • راه حل هایی که عملکردهای مالیاتی ممکن است در آینده با آن روبرو شوند را ارائه می کند.
  • چالش های قانونی و نظارتی جدید بینش بینی می کند

 

مشاوره مدیریت مالیاتی

شخص وکیل مالیاتی و مشاور مالیاتی با مشتریان برای طراحی و پیاده سازی فرایندهای مالیاتی و ساختارهایی که کارمندان و منابع را برای فعالیتهای ارزش افزوده مجدداً طراحی می کنند ، کار می کند.

ادغام و مالکیت

عملکرد ادغام و خرید به عنوان رهبر بازار در ارائه خدمات با تجربه ، با کیفیت بالا ، گسترده ، مبتنی بر استراتژیک ، حسابداری و مشاوره متناسب با نیازها و شرایط خاص خریداران و فروشندگان شناخته می شود.

تیم مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی متشکل از متخصصان با تجربه ای است که به همه اشکال کسب و کار ، ساختارهای سرمایه گذاری و تأمین مالی ، گزینه های مناسب و فعالیتهای پس از معاملات آگاهی دارند.

همچنین او به سرمایه گذاران سهام خصوصی و خریداران استراتژیک شرکت با طیف گسترده ای از موضوعات مهم در طول چرخه زندگی یک معامله کمک می نماید.

قیمت گذاری انتقال

مشاوران و مشاورین با مشتریان کار می کنند تا به آنها در تعیین چگونگی رسیدگی به قوانین قیمت گذاری، نقل و انتقالات در سراسر جهان کمک کنند و در عین حال ، بار مالیات جهانی خود را کاهش داده و هزینه های داخلی و خارجی مرتبط با دفاع در برابر چالش های سازمان مالیاتی را کاهش دهند.

وکیل مالیاتی همچنین به مشتریان کمک می کنند تا استراتژی های یکپارچه جهانی را برای مدیریت موضوعات مربوط به تأمین بودجه برای توسعه دارایی های ارزشمند نامشهود ، تأمین اعتبار کارآمد درون گروهی و مدیریت متمرکز خزانه داری و جابجایی کالاها و خدمات از طریق مرزها یاری کنند.

هدف مشاور مالیاتی موفقیت مشتریان می باشد

او مشتریان خود را در طیف وسیعی از نیازهای فردی آنها بصورت جامع در نظر می گیرد. عامل تعیین کننده برای مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی حرفه ای همیشه افرادی هستند که شرایط زندگی و اهداف شخصی و کارآفرینی خود را دارند.

پشتیبانی مطلوب از مشتریان مشاور مالیاتی معتبر به معنای شناخت چالش های فردا و جلوگیری از بروز مشکلات در وهله اول است.

آیا می توان موفقیت را کنترل کرد ؟

بله! با مشاوره درست مالیاتی از طرف کارشناس مالیاتی و وکیل مالیاتی این موضوع انجام شدنی است. وکیل مالیاتی و کارشناس مالیاتی همیشه به روز می باشد و به تمام جزئیات قانون مالیات و عوارض آگاهی دارد. مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با سالها تجربه همه سوالات مالیاتی و امور شما را پاسخ می دهد و شما را در برنامه ریزی آینده شرکت خود پشتیبانی می کند.

 

تماس با حسابداران آرمان پرداز خبره

تماس با حسابرسان آرمان پرداز خبره

مشاور مالیاتی شما را به اهدافتان می رساند

آیا می خواهید وضعیت مالیات خود را بهینه کنید؟ آیا در اظهارنامه مالیاتی خود به کمک پیچیده ای نیاز دارید ؟

از بسته خدمات متناسب با نیاز خود بهره مند شوید. ما شما را از وظایف مربوط به حسابداری مداوم ، حسابداری دستمزد و تهیه صورتهای مالی سالانه خلاص می کنیم.

مشاور برتر به خوبی در مورد آینده مطلع است

او با انجام محاسبات و برنامه ریزی ، از شما در مدیریت شرکت پشتیبانی می کند.

همچنین نتیجه سالانه و همچنین بار مالیات را محاسبه می کند و در اتخاذ تصمیم گیری به شما کمک می کند. و به شما این امکان را می دهد که آینده خود را حتی بهتر برنامه ریزی کنید و برای نتیجه بهینه مالیات اقداماتی انجام دهید.

از توصیه های فردی مشاور مالیاتی بهره مند شوید

  • اطلاعات مستمر در مورد نوآوری های قابل توجه در قانون مالیات.
  • تهیه صورتهای مالی سالانه، ترازنامه ، صورت سود و زیان.
  • برنامه ریزی مالیاتی برای بهینه سازی بار مالیات.
  • وکالت در دادرسی های مالیاتی برای حذف و یا کاهش جرایم مالیاتی.

مواردی که مشاور مالیاتی معتبر به طور معمول انجام می دهد

    • تسویه حسابداری شرکت (دارایی های جاری ، حسابداری مالی، حقوق و دستمزد).
    • تهیه اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقیقی و حقوقی.
    • تشکیل پرونده در امور مالیاتی ، مانند تعویق بدهی های مالیاتی، کاهش پرداخت مالیات و یا فرمت از مهلت بازدید کنندگان.
    • پشتیبانی در بحث مالی با بانک ها.

برنامه ریزی ، نیمی از موفقیت در تجارت است

    • پشتیبانی در برنامه ریزی مالی و دارایی خصوصی.
    • برنامه ریزی تصفیه ها ، بنیادهای جدید و سازماندهی مجدد.
    • برنامه ریزی مالیاتی و تدوین استراتژی.
    • مشاوره نوسازی.

بهترین مشاوره مالیاتی

    • مشاوره جامع تجاری و اقتصادی.
    • مشاوره در زمینه ارث و خرید وفروش  شرکت.
    • مشاوره و آموزش برای کارمندان حسابداری شما.
    • حل و فصل حسابرسی مالیاتی بازدید کنندگان.
    • فعالیت های ارزیابی مالیات.

چرا مشاوره مالیاتی ارزش دارد؟

به نظر ما مشاوره مالیاتی و کارشناس مالیاتی از الزامات راه اندازی مشاغل است. مشاور مالیاتی وظیفه پاسخگویی به نیازهای شرکت نوپا را دارد تا همه مشاوره های تخصصی و راه حل های لازم را ارائه کنند. یک مشاور مالیاتی مستقل به طور مداوم سبد خدمات خود را گسترش می دهد تا همیشه بتواند به سوالات پیرامون موفقیت اقتصادی در زمینه های پیچیده تر پاسخی دقیق دهد.

مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی به شرکت های نوپا تلاش می کند تا در بلند مدت بار مالیاتی شما را به حداقل برساند. در بهترین حالت ، یک مشاور مالیاتی خوب برای شرکت های نوپا  به زبان عامیانه صحبت خواهد کرد . صرف نظر از اینکه شما یک خرده فروش ، صنعتگر ، کارآفرین صنعتی و … هستید که مشاور مالیات برای مشکلات خاص هر صنعت وجود دارد.

همچنین تغییرات در یک صنعت نیاز به مشاوره مالیاتی خوب دارد که می تواند آنها را برطرف نماید. این امر به فرصت خوبی بر تحولات گذشته و همچنین رویدادهای تجاری فعلی می دهد. ارزش تماس با مشاور مالیاتی ، به ویژه در زمینه راه اندازی مشاغل بسیار بالاست، زیرا مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی به آنها اطلاعات گسترده ای درباره راه اندازی کسب و کار و تجارت ارائه می دهد.

تعریفی از مشاوره مالیاتی خوب:

      • تدوین استراتژی بلند مدت برای وضعیت مالیاتی فردی و توسعه آینده.
      • درج سایر جنبه های تجاری.
      • جهت به حداقل رساندن خطر ، یک سیستم معیارهای مالی ایجاد می کند.
      • آسانترین راه برای بهینه سازی مالیات.
      • افزایش انگیزه کارمندان از طریق حذف موارد اضافی دارای مالیات برای نیروی کار شما.
      • خدمات مشاوره مالیاتی برای شرکتهای نوپا و تأسیس شعب و شرکتهای تابعه از دیدگاه مالیات و تجارت.
      • ایجاد بسته های خدمات انعطاف پذیر.
      • ساختار هزینه عادلانه و شفاف.
      • برقراری شبکه خوب با همکاران متخصص در مورد مسائل خاص.

چشم انداز بهره مندی از مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی

      • از مشاوره جامع ، آینده نگر و سطح شفافیت بالایی در مورد مالیات بهره مند می شوید.
      • مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی به عنوان شریک زندگی ، به شدت متعهد به دفاع از منافع اقتصادی ، مالی و مالیاتی شما می باشد.
      • فلسفه مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی فلسفه ای است که مشاور مالیاتی به دنبال فردی متناسب با راه حل اهداف خود برای همه مشتریان خود می باشد و آنها را پیاده سازی می کند.
      • مشاور مالیات و وکیل مالیاتی سالها تجربه گسترده در صنایع مختلف همراه با دانش تخصصی در زمینه مشاغل بهداشتی ، حسابداری حقوق و دستمزد و معاملات مالیاتی املاک و مستغلات می باشد. این دانش تدریجی به شما انتقال می یابد.

 

تماس با مشاور برتر مالیاتی آرمان پرداز خبره

تماس با مشاور برتر حسابرسی آرمان پرداز خبره

مشاوره مالیاتی و مالیات شرکت ها

مشاوره تخصصی مالیات برای کارآفرینان کمکی بسیار ارزشمند است ، زیرا مالیات شرکتها در ایران به شکل شرکت شما بستگی دارد. مالیات از نام تجاری ، مالیات از مشارکت محدود ، مالیات از شرکت سهامی عام یا مالیات از شرکت محدود به دلیل وجود گزینه های مختلف ارزش دارد که همراه با یک مشاور مالیاتی  انجام شود.

برنامه ریزی مالیاتی با کمک یک مشاور مالیاتی به شما کمک می کند از قبل برای تأثیرات مالیاتی کسب و کار خود آماده شوید و به طور موثرتری از خطرات ناشی از مالیات شرکت جلوگیری کنید. علاوه بر خدمات شرکت حسابداری ، شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره مشاوره و مشاوره تخصصی در زمینه مالیات شرکت شما ارائه می دهد.

از مشاور مالیاتی معتبر مشاوره بخواهید

مشاور مالیات بر اساس قوانین مالیاتی به روز و قوانین حسابداری ، راه حل های روشنی برای برنامه مالیاتی شرکت شما ارائه می دهد. مهمترین چیز همیشه سود کلی مشتری است. این که آیا این مالیات است ؟ مالیات سود سهام است ؟ مالیات بر حقوق است ؟ مالیات بر ارزش افزوده است ؟ و یا سود بدون مالیات است؟ برای تمام این سوالات شما یک پاسخ تخصصی از مشاور مالیاتی خواهید گرفت.

مشاور مالیاتی  به شما کمک می کند تا هم برای مشاغل روزمره و هم برای نقاط عطف کسب و کار خود برای مالیات بهینه برنامه ریزی  مالیاتی کنید. علاوه بر مالیات ، یک جنبه مهم مسائل  شرکت است. افراد همچنین با شرایطی روبرو می شوند که استفاده از یک مشاور مالیاتی مناسب باشد.

بهینه سازی مالیات کارآفرینی

منظور از بهینه سازی مالیات کارآفرینی ، بهینه سازی کل مالیات شرکت و صاحب آن است تا کمترین نرخ مالیات ممکن از طریق قانونی حاصل شود.

در کوتاه مدت ، موضوع مالیات نتیجه سال مالی ، تقسیم درآمد مشمول مالیات به سرمایه و درآمد کسب شده و امکان و عقلانیت پرداخت بهینه حقوق و توزیع سود سهام است. در طولانی مدت ، این مسئله مربوط به مالکیت و ساختارهای سازمانی است و همچنین مالیات بهینه که با بسته شدن توافقات در صورت تعطیل شدن یک کارآفرین از طریق خرید شغل ، تغییر سهامداران یا انحلال ، امکان پذیر می شود.

بهینه سازی مالیات همان حداقل سازی مالیات نیست ، زیرا هدف مشاور مالیاتی  از بهینه سازی یافتن کارآمدترین راه حل برای اهداف مالیاتی و تجاری با در نظر گرفتن فضای عملیاتی شرکت است. با این حال ، در بسیاری از موارد ، بهینه سازی مالیات به همان نتیجه ای می رسد که حداقل مالیات است.

بهینه سازی مالیات مالک و کارآفرین

هدف مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی از بهینه سازی مالیاتی سالانه مالک و یا کارآفرین معمولاً افزایش دارایی از شرکت با کمترین هزینه مالیاتی ممکن است.

نوع درآمدی که مالک از شرکت خود به دست می آورد از نظر مالیاتی از اهمیت زیادی برخوردار است. سودمندترین شکل توزیع دارایی با توجه به شرایط فردی شرکت و صاحب آن و با در نظر گرفتن علاوه بر مالیات پرداخت شده توسط سهامدار ، مالیات پرداختی توسط شرکت برای سود آن می تواند برنامه ریزی شود.

در طول چرخه عمر یک شرکت ، می توان سازماندهی مجدد شرکتها را که در خدمت سازمان عملیات شرکت است و از نظر مالی نیز مناسب است ، انجام داد. همچنین ، به عنوان مثال ، تغییر به موقع سهامداران   می تواند یک ابزار بهینه سازی بسیار موثر برای به حداقل رساندن میزان مالیات هدیه ، مالیات بر ارث باشد ، با در نظر گرفتن شرایط تداوم تجارت . در تغییرات نسلی و سازماندهی مجدد شرکت ها ، هزینه های مالیات باید برای همه طرف ها در نظر گرفته شود.

بهینه سازی مالیات کل چرخه عمر شرکت و در نتیجه مالیات نسل بعدی که به تجارت خود ادامه می دهند را در نظر می گیرد. به طور کلی ، موثرترین نرخ کلی مالیات از طریق برنامه ریزی طولانی مدت حاصل می شود که با مالیات بر درآمد شرکت ها آغاز می شود و با مالیات شخصی جانشین تجارت پایان می یابد.

مشاور مالیات در بهینه سازی مالیات به همه مودیان کمک می کند

مشاورین مالیاتی و وکیل مالیاتی به مشاغل ، مالکان ، سرمایه گذاران و افراد کمک می کند مالیات خود را بهینه کنند. به طور کلی ، یافتن بار مالیاتی مناسب با نگاشت وضعیت و اهداف مشتری آغاز می شود ، بر این اساس مشاور مالیاتی بهینه سازی مالیاتی مناسب را همراه با مشتری برنامه ریزی و اجرا می کند.

تهیه و تأیید اظهارنامه مالیاتی

هر مالیات دهنده ایرانی باید اظهارنامه مالیاتی سالانه ارائه دهد یا حداقل صحت اطلاعات اظهارنامه مالیاتی از پیش تکمیل شده را بررسی کند. عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی یا اظهارنامه مالیاتی نادرست ممکن است منجر به افزایش مالیات یا هزینه تأخیر در پرداخت شود. در بدترین حالت ، عدم اعلام درآمد مشمول مالیات یا خطاهای کسر می تواند منجر به مسئولیت کیفری شود.

تهیه و بررسی اظهارنامه مالیات شرکت ها

مدیرعامل شرکت و سایر مدیریت شرکت در نهایت مسئول صحت اطلاعات ارائه شده در اظهارنامه مالیاتی هستند ، حتی اگر وی اظهارنامه مالیاتی را بدون گذر از آن با دقت تصویب کرده باشد. مدیریت شرکت همچنین مسئول اشتباهات در اظهارنامه مالیاتی در شرایطی است که مشاور مالیاتی به طور مستقل اظهارنامه مالیاتی را تهیه می کند.

با توجه به خطر افزایش مالیات ، باید به اظهارنامه مالیاتی و توضیحات مندرج در آن توجه شود ، به طوری که اظهارنامه مالیاتی در شرایطی که دیدگاه اداره مالیات درباره تفسیر با دیدگاه خود شرکت متفاوت باشد ، نادرست تلقی نشود. به عنوان مثال ، باید توجه ویژه ای به گزارش فروش سهام دارایی ثابت در اظهارنامه مالیاتی شود. دلیل این امر این است که معامله سهام ممکن است در صورت تحقق شرایط با مالیات باشد ، اما اغلب تحقق شرایط معافیت مالیاتی تفسیری است. بنابراین توصیه می کنیم در مورد تفسیر مالیات ، مانند مالیات بر نقل و انتقال دارایی های ثابت ، قوانین مالیاتی بررسی گردد .

اگر اظهارنامه مالیاتی اشتباه انجام شده باشد و مطابق اظهارنامه مالیاتی نادرست مالیات تأیید شده باشد ، می توان از مالیات تجدیدنظر کرد.

اظهارنامه مالیاتی که به درستی انجام شود باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود

شخص وکیل مالیاتی و کارشناس مالیاتی به مشتریان شرکتی و خرده فروشی در تهیه اظهارنامه مالیاتی و بررسی اظهارنامه های مالیاتی آماده کمک می کند تا از به موقع بودن و محتوای آنها اطمینان حاصل کند.

اطمینان از صحت اظهارنامه مالیاتی با یک مشاور مالیات ، به طور قابل توجهی احتمال خطاها را کاهش می دهد ، و یک اظهارنامه مالیاتی که به خوبی تهیه شده باشد ، می تواند پس انداز مالیاتی را نیز به همراه داشته باشد ، از جمله با گزارش صحیح کسرهایی که میزان مالیات نهایی را کاهش می دهد. اظهارنامه مالیاتی که به درستی تهیه شده باشد نیز به میزان قابل توجهی نیاز به جبران خسارات و درخواست های تجدیدنظر مالیاتی و در نتیجه میزان اختلاف مالیاتی و اداری و هزینه های مربوطه را کاهش می دهد.

همچنین افراد و مشاغل را تشویق می کند تا اظهارنامه مالیاتی و مالیاتی خود را در فواصل منظم بررسی کنند. چون هر زمان که سازماندهی مجدد شرکتها یا تغییرات دیگری در فعالیتهای تجاری یا تغییرات قابل توجهی در درآمد یا دارایی های فرد ایجاد شده باشد ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حسابرسی مالیاتی

اشخاص وکیل مالیاتی و کارشناس مالیاتی هر ساله هزاران حسابرسی مالیاتی انجام می دهد و ممکن است حسابرسی به صورت تصادفی یا در نتیجه مدیریت ریسک مالیاتی ، به عنوان مثال پس از یک ترکیب تجاری یا بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده زیاد ، یا هنگام فعالیت در یک صنعت خاص انجام شود. حسابرسی مالیاتی نوعی خاص از کنترل مالیاتی است که در آن مقام مالیاتی دامنه فعالیت های مودی ، قابلیت اطمینان و صحت حساب ها و اینکه آیا قوانین مالیاتی را رعایت کرده است و اطلاعات به درستی به مقامات مالیاتی منتقل شده است ، بررسی می کند یا خیر. در عمل ، بازرسی مالیاتی عمیق ترین شکل کنترل مالیاتی برای یک مودی شخصی است. مشاور  مالیاتی و وکیل مالیاتی اطمینان می دهد که مودی اطلاعات کافی و صحیحی را برای ارائه مالیات خود ارائه داده است.

حسابرسی مالیاتی به چه کسی و تا چه اندازه انجام می شود؟

کلیه شرکت ها و اشخاص حقیقی داخلی و خارجی درایران و همچنین وضعیت مسئولیت مالیاتی آنها می توانند در ایران مشمول بازرسی مالیاتی شوند. یک بازرسی مالیاتی ممکن است به عنوان یک بازرسی کامل ، یک بازرسی جزئی ، یک حسابرسی دیگر محدود شود ، یا یک بازرسی اطلاعات تطبیقی انجام شود. دولت های مالیاتی همچنین به طور فزاینده ای از اشکال سبک کنترل مالیاتی مانند بازدید کنترل و بحث های قبلی استفاده می کنند.

دوره حسابرسی مالیاتی

کارشناس مالیاتی و مشاور ابتدا با صنعت و محیط کار شرکت یا شخصی که مورد بازرسی قرار می گیرد آشنا می شود و اطلاعات ارائه شده توسط مودی به مشاور مالیاتی و همچنین تصمیمات و تصمیمات مربوط به مودی را بررسی می کند. پس از بررسی اطلاعات ، بازرس مالیاتی برای توافق در مورد بازرسی مالیاتی و زمان آن با شما تماس می گیرد.

در بحث اولیه ، مشاور مالیاتی برای ایجاد تصویری کلی به مشاغل شرکت معرفی می شوند و از جمله توضیح می دهند که چگونه حسابداری ، حقوق و دستمزد و مدیریت مالی در شرکت سازمان یافته است. در حین بازرسی ، مشاور مالیاتی با مطالب مورد بازرسی آشنا می شوند و هدف مشاور مالیاتی این است که در همکاری با مودی مالیات ، مواردی را که در حین بازرسی به وجود آمده است ، روشن کنند. علاوه بر این ، همیشه به مودی این فرصت داده می شود که به موضوعاتی که می تواند منجر به عواقب مالیاتی شود ، کتباً پاسخ دهد. در بحث نهایی ، مشاور مالیاتی یافته های خود و اقداماتی را که احتمالاً براساس آنها انجام می شود ، بررسی می کند.

سرانجام ، مشاور مالیاتی گزارش حسابرسی  مالیاتی را تهیه می کند که حاوی یافته های مالیاتی مشخص شده در حین حسابرسی و همچنین اقدامات مالیاتی حاصل و سایر اقدامات احتمالی است. در صورت لزوم ، شخص مشمول مالیات می تواند پاسخی به اقدامات مالیاتی پیشنهادی ارائه دهد ، که هنوز هم ممکن است در تصمیمات نهایی تأثیر بگذارد. هرگونه تعدیل مالیاتی و تصمیمات مربوط به ارزیابی مالیات پس از تصویب گزارش حسابرسی مالیاتی انجام می شود.

کمک مشاور مالیاتی در حسابرسی مالیاتی لازم است

حتی اگر شخص یا شرکتی تمام امور خود را مطابق با مقررات انجام داده باشد ، روند حسابرسی مالیاتی ممکن است دست و پا گیر و وقت گیر به نظر برسد. شایسته است که از ابتدا کارشناس مالیات را در روند بازرسی مالیاتی مشارکت داده و به عنوان مثال توافق کنید که ارتباطات بازرس مالیاتی با مشتری و همچنین مشتری با بازرس مالیاتی از طریق کارشناس در تمام مراحل انجام می شود. حضور مشاور مالیاتی اطمینان می دهد که در هنگام بازرسی بلافاصله به امور مادی رسیدگی می شود و به دلیل حسابرسی هیچ عواقب مالیاتی ایجاد نمی شود.

کمک مشاور مالیاتی به مودیان در رسیدگی مالیات بر ارزش افزوده

همانطور که از مطالب فوق مشخص است ، مالیات بر ارزش افزوده شامل طیف گسترده ای از مباحث تفسیری است که مشاور مالیاتی و مدیریت مالی تجربه خوبی در حل آنها دارند. به عنوان مثال ، املاک و مستغلات و مشاغل املاک و مستغلات مشمول مقررات خاص زیادی هستند.

همچنین مشاورین و کارشناس مالیاتی در حل انواع مشکلات مالیات بر ارزش افزوده کمک خواهند کرد. مشاور مالیات تعهدات لازم را روشن و ثبت نام و گزارشات لازم را انجام می دهد مشاور مالیات همچنین بهره وری مالیاتی مدل عملیاتی انتخاب شده را به عنوان یک کل ارزیابی می کند ،و مشاور مالیاتی جریان نقدی مالیات بر ارزش افزوده شرکت را بهینه می کند ، که باعث آزاد شدن سرمایه در گردش و کاهش ترازنامه می شود.

کارشناس مالیاتی و مشاور مالیاتی همچنین با ارائه آموزش و راهنمایی سفارشی مالیات بر ارزش افزوده ، مشاوره بازرگانان در مورد کسر و بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده و ارائه خدمات به مشاغل در فرآیندهای مختلف بازرسی مالیاتی ، تجدید نظرخواهی و حکم اولیه ، به مدیریت مالی نیز کمک می کند.

مساعدت مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی در تهیه لایحه مالیاتی

وکیل مالیاتی و مشاور مالیاتی به مشتریان در تهیه لایحه مالیاتی در مورد کلیه امور مالیاتی کمک می کنند. طبق تجربه مشاور مالیاتی، باید در اولین مرحله ممکن درخواست تجدید نظر شود تا نتیجه درست حاصل شود و در اسرع وقت روند کار قطع شود. مهم است که مشاور مالیاتی الزامات و دلایل تعیین شده در دادخواست تجدیدنظر به طور موثر هدف گذاری شده و منعکس کننده مقررات موجود مالیاتی  باشد. در این کار ، تجربه گسترده متخصصان مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی بسیار ارزشمند است.

مشاور مالیاتی راه حل های کلی مالیاتی ارائه می دهد

در وظایف خود ، مشاور مالیاتی همیشه عواقب مالیاتی مربوط به گزینه های مختلف سیاست را روشن می کند و در صورت لزوم ، موارد تفسیر را با اظهارات اولیه سازمان مالیاتی اطمینان می دهد. علاوه بر جنبه مالیاتی ، مشاور مالیاتی در راه حل های پیشنهادی خود جنبه های حسابداری و قانون شرکت را نیز در نظر می گیرد. مصلحت کسب و کار نقطه شروع همه برنامه ریزی ها است و مشاور مالیاتی همیشه مسائل مالیاتی را به عنوان بخشی از کل در نظر می گیرد.

تخصص عمیق اعتماد را تقویت می کند

مشاوره تخصصی با راه حل هایی که ارائه می دهد و با در نظر گرفتن فضای عملیاتی شرکت و صاحب آن عملی است. از طریق روابط طولانی مدت با مشتری ، مشاور مالیاتی درک خود را از تجارت مشتری خود عمیق تر می کند ، در این صورت مشاور مالیاتی همچنین یک مشاور  در هر گونه بازرسی مالیاتی یا شرایط پس از مالیات می باشد. در این حالت ، مشاور مالیات همچنین به عنوان نماینده در تهیه لایحه مالیاتی  و پاسخ های بعدی عمل می کند.

 

انتخاب های مالیاتی مناسب تأثیر قابل توجهی در امور مالی شرکت دارد

آیا خرید ماشین برای یک شرکت یا مالک ارزان تر است؟ چقدر حقوق باید به خود کارآفرین پرداخت کنید؟ فرم شرکت مناسب چیست؟

اینها همه سوالاتی است که باید برای آشنایی با امور مالیات و مالیات کل شرکت به آنها پاسخ داده شود.

انتخاب درست مالیاتی بسیار مهم است زیرا تأثیر قابل توجهی در امور مالی شرکت دارند. چندین گزینه و قوانین در حال تغییر ، تصمیمات مالیاتی را پیچیده می کند و از کار شرکت وقت می گیرد.مشاور مالیات به شما کمک می کند تا در جریان تغییرات قانون مالیات قرار بگیرید و گزینه های سودآوری مالیاتی را انتخاب کنید.

 

تماس با مشاور مالیتماس با مشاور حسابداریتماس با مشاور مالیاتی

تماس با مشاور حسابرسی

تغییر سهامداران شرکت با کمک مشاورین مالیات

تغییر سهام یک راه حل کاملاً مالی است ، با این حال ، باید مقررات قانون شرکت را نیز در نظر بگیرد ، بدون اینکه اهداف خود شغل را فراموش کند. در نظر گرفتن منافع انتقال دهنده و منافع جانشین آن بسیار مهم است.

مشاورین بهترین راه را برای پیاده سازی شرکت در امور مربوط به مالیات برای شما پیدا خواهند کرد.

خدمات مشاورین مالیاتی مناسب تمام کسب و کارها

استفاده از مشاوره مالیاتی ، کارشناس مالیاتی، کارشناس حسابداری ، وکیل مالیاتی و مشاوره حسابرسی به تمام اشخاص و شرکت ها و مشاغل پیشنهاد می شود.

پرداخت مالیات و آگاهی از مسائل مربوط به آن، همیشه جزء دغدغه‌های هر کارفرما و کسب و کاری بوده است و مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی برای شرکت­ها لازم و ضروری می­باشد.

کارفرمایان و صاحبان مشاغل تمایل دارند که با کمک مشاوره مالیاتی کمترین میزان مالیات را پرداخت کنند و از طرفی، تمامی موارد قانونی را رعایت کنند. اما اکثر آن‌ها از مسائل روز مالیاتی و قوانین آن آگاهی ندارند.

همین امر باعث شده است که اکثر افراد برای کسب و کار خود به مشاور مالیاتی روی بیاورند، تا علاوه بر آگاهی بیشتر نسبت به قوانین مالیاتی، بتوانند کمترین میزان مالیات را پرداخت کنند.

 

مشاور مالیاتی خبره

مشاغل در تمام مراحل چرخه زندگی خود ، چه هنگام راه اندازی و چه با رشد و توسعه کسب و کار ، به مشاور مالیاتی خبره نیاز دارند. برای یک شرکت کوچک ، مشاور مالیاتی می تواند به معنای مشاوره ای باشد که با هدف بهینه سازی مالیات کلی یک سهامدار و یک شرکت محدود انجام می شود ، در حالی که برای یک شرکت بزرگتر ، می تواند به معنای بهینه سازی کل مالیات گروه یا برنامه ریزی مالیاتی مربوط به سازماندهی مجدد شرکت ها باشد.

وظیفه کارشناس مالیاتی و مشاور مالیاتی خبره این است که قوانین را بدانند، و همچنین بدانند که چگونه آنها را به بهترین شکل ممکن برای شرکت اعمال می کنند. به طور کلی ، برنامه شامل دانستن نحوه انتخاب راه حلی است که اثرات مالیاتی غیر منتظره را از بین ببرد یا اثرات مالیاتی را به حداقل برساند. همچنین شرایطی وجود دارد که بهینه سازی مالیات شرکت ها به نفع سهامدار نیست. مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی با شناخت کافی از قانونگذاری ، می تواند چنین شرایطی را به موقع پیش بینی کند.

اظهارنامه مالیاتی و مشاوره مالیاتی معتبر

مالیات بر شرکت ها گاهی اوقات پیچیده به نظر می رسد ، به خصوص اگر یک شرکت بزرگ باشد یا فعالیت شرکت گسترده باشد. مشاوران اغلب ، مشاوره مالیاتی جامعی را برای شرکتها در هر اندازه ارائه می دهند. مدیریت عملیاتی مالیات موجب صرفه جویی در وقت و تلاش می شود. اگر کاستی ها یا مشکلات دیگری در زمینه مالیات وجود داشته باشد ، می تواند به روندهای طولانی و پیچیده ای با اداره مالیات منجر شود.

حسابداران با تجربه به خوبی با بخشهای مختلف و انواع مختلف مالیات شرکتها آشنا هستند. آنها خواهند فهمید که بهترین راههای فعالیت شرکت شما برای اهداف مالیاتی و تجاری چیست. کارشناسان در مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات کارآفرینان و سهامداران و سایر امور مالیاتی مانند مالیات شرکت به شما کمک می کنند .

ما در برنامه ریزی مالیاتی کلیه مسائل مربوط به قانون شرکت ها و شرکت ها را در نظر می گیریم. نیازهای مالیات بر ارزش افزوده غالباً در ابتدا به صورت موضوعات منفرد مربوط به بدهی مالیاتی و کسر مالیات ظاهر می شوند ، اما به طور فزاینده ای مربوط به شرایط بین المللی هستند. علاوه بر این ، گزارشگری مالیاتی باید هم در شرایط داخلی و هم در شرایط بین المللی مورد توجه قرار گیرد

مالیات شرکت ها و مشاور مالیاتی خبره و اظهارنامه مالیاتی

مالیات بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره یک شرکت است و امور مربوط به آن گسترده و در یک وضعیت همیشه در حال تغییر است. به همین دلیل ، برای کارآفرین بسیار مهم است که یک مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی خبره قابل اعتماد داشته باشد و قادر به ارائه مشاوره و بهترین روش های مالیات باشد. علاوه بر این ، مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی به برنامه ریزی مناسب مالیاتی و پیش بینی و جلوگیری از خطرات مالیاتی کمک می کند.

مشاور مالیاتی معتبر

خدمات مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی معتبر کلیه امور مالیاتی را ارائه می دهد، اظهارنامه مالیاتی را تهیه می کند ، و محاسبه مالیات بر ارزش افزوده را انجام می دهد و مشاور مالیاتی می تواند در انواع مسائل مربوط به کسر مالیات کمک کند.

مشاور مالیاتی معتبر و مالیات شرکت و کارآفرین

مالیات شرکت ها و کارآفرینی یک سیاهچاله یا حتی موشک نیست بلکه یک فرآیند پیچیده است. برای مقابله با آن ، باید روش های روشنی در مورد نقاط شروع و اهداف کارآفرین و شرکت وجود داشته باشد. از طرف دیگر ، نیاز به دانش مقررات پیچیده مالیات ، حسابداری و قانون شرکت وجود دارد. دانستن مالیات شرکت شما ارزش دارد و این موضوع می تواند با مشورت یک مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی انجام شود.

با توجه به مالیات بر درآمد ، اغلب این گونه است که درآمد یک تجارت و درآمد صاحب مشاغل (یا درآمد خانواده صاحب آن) نیز باید با هدف به حداقل رساندن بار مالیاتی کل برای انواع مختلف درآمد ، سالهای مختلف مالیاتی و مودیان مختلف ، به طور کلی دیده شود.

در اهداف بلند مدت ، همچنین بهتر است پیشاپیش شرایطی را در نظر بگیریم که کارآفرین به دلیل تعطیل شدن کسب و کار ، تغییر نسل یا تملک یک کارآفرین دیگر از کار خود منصرف خواهد شد. در آن شرایط ، سودمندترین گزینه ها از نظر مالیاتی اغلب مربوط به ساختارهای شرکت است و در عین حال به گونه ای است که امکان استفاده از آنها باید سالها قبل از تحقق شرایط ، در نقشه های اهداف شرکت موجود باشد.

حتی اگر شرکت احساس نمی کند که در حال حاضر یک مشکل حاد مالیاتی وجود دارد ، یک بررسی کلی مالیات و جلسه مالیاتی با مشاوران و خبره این تخصص می تواند مفید باشد. وظیفه مشاور مالیاتی این است که به بررسی سطح فعلی مالیات بر درآمد برای یک شرکت و یک کارآفرین بپردازد و بررسی نماید آیا ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بتواند بهبود یابد یا خیر؟

بعلاوه این کار ، مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی می تواند خطرات احتمالی مربوط به مالیات بر ارزش افزوده یا شیوه های مالیات را شناسایی نماید. برای یک جلسه سرمایه گذاری، مشاور مالیاتی می تواند صورتهای مالی سه ساله شرکت انجام دهد.

مشاوره مالیاتی برای پشتیبانی از عملیات شرکت

مالیات بخش مهمی از تجارت است ، زیرا تصمیمات گرفته شده تأثیر قابل توجهی در امور مالی شرکت دارد. با این حال ، در بسیاری از موارد ، گیج کننده و چالش برانگیز به نظر می رسد. وقتی مالیات شرکتی سوالاتی را به وجود می آورد ، یک مشاور مالیاتی آگاه می تواند در آن زمان ، حتی از طلا گران تر شود. مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی به سوالات پاسخ می دهد و به شما در تصمیم گیری کمک می کند. اگر مالیات شرکتی کمی چالش برانگیز باشد ، مشورت با مشاور مالیاتی لازم و ضروری است.

مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی یک سرویس مشاوره ای است که هدف آن بهینه سازی مالیات شرکت شما است. هدف مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی معتبر ارائه راهنمایی جامع در مورد مدیریت مالی و به ویژه امور مالیاتی به مشتریان است ، به طوری که پایه مالی شرکت شما قوی باشد.

برنامه ریزی مالیاتی

برنامه ریزی مالیاتی بخشی از توصیه های مالیاتی است. برنامه ریزی مالیاتی سرویسی است که مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی حرفه ای برای به حداقل رساندن تأثیر بلند مدت مالیات بر تجارت خود از آن استفاده می کند. قانون مالیات در حالت تغییر مداوم است. مقررات اغلب در کوتاه مدت تغییر می کنند. نظارت و اعمال تغییرات در قانون مالیات در مدیریت امور مالی شرکت های مشتری به مهارت های حرفه ای خوب و تخصص مجرب نیاز دارد.

طرح تأمین مالی توسط مشاور مالیاتی خبره

برنامه تأمین مالی هنگام تأسیس یک شرکت یا شرکت تابعه موضوعی است. همواره مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی خبره از فرصت های بودجه شما مطلع می شود و یا در تهیه یک برنامه بودجه کمک می کند. طرح تأمین مالی همچنین شامل اطلاعاتی در مورد هزینه های شروع کار است.

تجزیه و تحلیل صورت مالی توسط حسابرس مالیاتی

مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با تجزیه و تحلیل صورت های مالی اطلاعات مفیدی در مورد سودآوری یک کسب و کار ارائه می دهد و مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی نمای کلی از وضعیت مالی شرکت را ارائه می دهد. محتوای تجزیه و تحلیل صورت های مالی گسترده تر از گزارش ماهانه است که هدف آن تجزیه و تحلیل سودآوری بلند مدت شرکت و پیش بینی تحولات آینده فراتر از بودجه سالانه است.

رایج ترین شکل همکاری مشاور مالیاتی

مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی مداوم را به صورت مشاوره های موقت یا بر اساس همکاری دائمی ارائه می دهند. ارزیابی خدمات و اجرای سفارش بر اساس تجزیه و تحلیل اسناد ارائه شده (قراردادها ، تصمیمات اداری و غیره) است. انتظارات مشتری های ما هر بار با انجام مصاحبه بررسی می شود.

در زمینه مشاور مالیاتی مداوم ، خدمات زیر  ارائه می گردد

    • حل مشکلات مالیاتی.
    • تجزیه وتحلیل مالیاتی از وقایع اقتصادی رخ داده.
    • تحلیل قراردادها از دیدگاه عواقب مالیاتی.
    • توسعه قراردادهایی که دستیابی به اثرات مالیاتی مورد نظر را در نظر می گیرند.
    • توسعه مفاهیم بهینه مالیاتی برای انجام عملیات اقتصادی مورد نظر.
    • کمک در اجرای مفاهیم پیشنهادی انجام عملیات اقتصادی با تهیه پیش نویس اسناد قانونی.

     

به لطف چنین تجربه گسترده ای ، مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی قادر به ارائه راه حل های جامع برای مشتریان خود می باشد که امنیت مالیاتی ، مالی و حقوقی و همچنین اهداف تجاری مورد نظر را تضمین می کند.

با اجرای مراحل زیر مشاوران مالیاتی به شما اطمینان می دهند

    • تماس آسان با یک سرپرست دائمی ،
    • تعبیه مشاوره در ویژگی فعالیت مشتری ،
    • سرعت و اجرای به موقع دستورات ،
    • انجام توصیه هایی در مورد نحوه کار کردن ،
    • بهینه سازی اشکالات احتمالی،
    • فرم های انعطاف پذیر مشاوره (تلفن ، ایمیل ، نظر) ،
    • دسترسی در یک قرارداد به متخصصانی با صلاحیت بالا در زمینه مالیات ، حسابداری ، مالی ، قانون مدنی ، قانون شرکت و قانون کار ،
    • حسابرسی مالیاتی.

مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی با حسابرسی مالیاتی یک بررسی جامع از صحت تسویه حساب های مالیاتی به منظور تشخیص و کاهش یا از بین بردن بی نظمی ها و خطرات احتمالی مالیاتی مربوط است.

این یک ابزار موثر برای بهینه سازی بارهای مالیاتی ، ایجاد یک امکان واقعی برای بهبود نتیجه مالی است.

گزارش حسابرسی مالیاتی مشاور مالیاتی شامل موارد زیر است:

      • تشخیص بی نظمی ها.
      • تشخیص مسائل ایجاد کننده خطرات مالیاتی.
      • توصیه های راه حل ها و اقدامات صحیح برای محدود کردن یا از بین بردن خطرات احتمالی مالیاتی.
      • ارزیابی صلاحیت مالیاتی ساخته شده توسط شما در رابطه با عملیات مشخص شده.

با کمک مشاور مالیاتی یک گام جلوتر از حسابرسی مالیاتی باشید

مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی فرصتی را برای بحث و شفاف سازی در مورد تسویه حساب های مالیاتی و ارزیابی صحت اصول به کار رفته در زمینه تسویه آماده می کند.

برای هر شرکت ، بدون استثنا ، بهترین راه حل همکاری نزدیک بین مشاور مالیاتی و رئیس حسابدار است.

به منظور بالاترین کیفیت خدمات ، کار در زمینه بازرسی مالیاتی توسط یک تیم باتجربه از مشاوران مالیاتی و بازرسان بر اساس روش توسعه یافته با سالها تجربه انجام می شود.

مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی با ترکیب دانش در زمینه مالیات و حسابداری ، راه حل های جامعی را در زمینه مسائل منتخب موجود در شرکت شما ارائه می دهد.

 

تماس با مشاور مالی خبره

تماس با مشاور مالیاتی خبره

مشاور مالیاتی  هم به افراد مستقل و هم به اشخاص حقیقی خدمات زیر را  ارائه می دهد:

          • ارائه مشاوره ، نظر و توضیح در مورد تعهدات مالیاتی ،
          • نمایندگی مشتری در دادرسی در مراجع مالیاتی در همه موارد وهیئت حل اختلاف مالیاتی،
          • مشاوره در زمینه حقوق بین الملل مالیاتی،
          • حسابرسی مالیاتی،
          • بهینه سازی مالیات،
          • تهیه لایحه مالیاتی ، برنامه ها ، اظهارنامه ها و اظهارنامه ها در امور مالیاتی،
          • کمک در راه اندازی یک تجارت،
          • تهیه اظهارنامه و اظهارنامه در زمینه مالیات بر درآمد (به ویژه برای مودیان دریافت کننده درآمد از خارج از کشور) ، مالیات بر معاملات قانون مدنی ، مالیات بر ارث و اهدای مالیات ، مالیات بر املاک و مستغلات و سایر موارد،
          • نماینده مالیات دهندگان در برابر مقامات مالیاتی.

         

آموزش مالیاتی

مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی ، بخصوص در مورد مالیات بر درآمد خارجی ، اشتغال خارجی ها ، قیمت گذاری نقل و انتقالات و همگی با آموزش های مالیاتی سر و کار دارد.

مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی همچنین از شرکتها و کارفرمایانی که می خواهند برای کارمندان خود آموزش مالیات داخلی انجام دهند خدمات آموزشی ارائه می کند. مشکلات و تردیدهای زیادی در رابطه با مالیات در فعالیت های هر شرکت وجود دارد. مقررات پیچیده و مرتباً در حال تغییر نوعی دام برای کارآفرینان به حساب می آید که ممکن است عواقب جدی به دنبال داشته باشد (در بدترین حالت ، معوقات مالیاتی می تواند منجر به ورشکستگی شرکت ها شود).

اعزام کارمند به یک دوره آموزشی آزاد همیشه برای شرکت مفید نخواهد بود. برنامه آموزش آزاد به گونه ای سازماندهی می شود که بیشترین مشتری ممکن را به خود جلب کند – این بدان معنی است که حداقل برخی از اطلاعات به دست آمده در حین آموزش بی فایده است و موضوع مورد علاقه شرکت کننده اغلب به طور کلی ارائه می شود. در بعضی مواقع آموزش بیشتر کارمندان نیز ضروری است که در صورت آموزش آزاد هزینه زیادی به همراه خواهد داشت.

راه حل این مشکلات سرویس آموزش داخلی است که مشاور مالیاتی پیشنهاد می کند. طرح چنین آموزشهایی دقیقاً متناسب با نیازهای شرکت و با درنظرگرفتن ویژگی فعالیت آن طراحی شده است – بنابراین هیچ خطری وجود ندارد که دانش غیرضروری به شما ارائه شود. شرکت کنندگان در آموزش تحت مراقبت های پس از آموزش قرار می گیرند ، از جمله امکان پرسیدن سوال و کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوعات مربوط به مسائل آموزش از طریق ایمیل باشد.

چنین آموزش هایی در دفتر مرکزی شرکت انجام می شود ، بنابراین آموزش فقط چند کارمند مقرون به صرفه تر از اعزام آنها به آموزش های خارجی است.

هدف مشاور مالیاتی برای شرکت ها چیست؟ چه کسی می تواند مشاوره دهد؟

تعداد اصلاحات برای مالیات دهندگان و بیش از همه کارآفرینانی که به عنوان یک فعال حرفه ای در بازار رفتار می کنند ، کار دشواری را برای محافظت از خود در برابر عواقب منفی ناآگاهی ایجاد می کند . با این حال ، آنها می توانند با استفاده از خدمات مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی حرفه ای برای شرکت ها ، این خطر را به حداقل برسانند.

شکل همکاری بین یک تجارت و یک مشاور

بنابراین ، مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی برای شرکت ها چیزی بیش از کمک متخصصان این رشته از حقوق در محافظت از شرکت در برابر عواقب منفی اعمال نادرست قانون مالیات یا استفاده ناقص از فرصت های ارائه شده توسط آنها نیست. لازم به یادآوری است که این واقعیت که یک شرکت باور خواهد کرد که نمی خواهد و مجبور نیست از آن استفاده کند ، مثلاً از مزایای برنامه ریزی مالیاتی به این معنی نیست که تاثیری در وضعیت بازار آن نخواهد داشت. و این هنگامی بدتر خواهد شد که رقبا از چنین راه حلهایی استفاده می کنند و همچنین وقتی شرکت به موقع برای تغییرات تهیه شده توسط قانونگذار آماده نشود.

بهینه سازی مالیات شرکت چیست؟ از بهینه سازی مالیاتی چه چیزی می توانیم بدست آوریم؟

بهینه سازی مالیات در یک شرکت فرایند مدیریت مسئولانه فعالیتها و دارایی های آن است. مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی به شما این امکان را می دهد که فقط بارهای مالی لازم را متحمل شود و از آن در برابر ضرر غیرضروری اموال ناشی از عدم شناخت کافی از موازین قانونی و در نتیجه پرداخت عوارضی که با استفاده از اقدامات بهینه سازی ، مجبور به پرداخت آنها نیست ، محافظت می کند.

اگر چه به اصطلاح برنامه ریزی مالیاتی مانند بهینه سازی در هر زمینه دیگر از زندگی ، روشی که قانون پیش بینی کرده و مجاز به آن گفته است ، مانند چشم گاو بر اساس مقامات مالیاتی عمل می کند. این به این دلیل است که آنها مسیر خود را به حداکثر میزان دریافت عوارض محدود می کنند ، به همین دلیل مقامات با شور و حرارت بیشتری به این فعالیت ها نگاه می کنند. بنابراین ، بهینه سازی مالیات در شرکت باید به مشاور مالیاتی سپرده شود ، زیرا اگر به درستی اجرا نشود ، می تواند بیش از سود به شرکت آسیب برساند.

بهینه سازی مالیات شرکت چیست؟

از نظر مشاور مالیاتی و کارشناس مالیاتی ، بهینه سازی سازماندهی فعالیت ها به گونه ای است که با کمترین هزینه بیشترین نتایج ممکن را به دست می آورد. این همچنین جستجوی بهترین راه حل برای یک مسئله اقتصادی معین است ، با در نظر گرفتن محدودیت های خاص. به دنبال این تعریف ، بهینه سازی مالیات در بنگاه اقتصادی شامل سازماندهی ساختارهای تجاری آن خواهد بود تا در صورت تحمل بار مالیاتی ، مالیات را تا حد ممکن متحمل شود. این امر با جستجوی بهترین راههای ممکن برای دستیابی به این هدف ، در حدود مجاز قانون محقق خواهد شد. به عبارت دیگر ، برنامه ریزی مالیاتی برای اطمینان از عدم پرداخت مالیات شرکت بیش از آنچه لازم است ، طراحی شده است.

از بهینه سازی مالیات چه چیزهایی می توانید بدست آورید؟

بار مالیاتی پایین به معنای پول بیشتر در صندوق ثبت شرکت است که به معنای بودجه بیشتر برای ایجاد مشاغل جدید ، سرمایه گذاری در ماشین آلات ، زیرساخت ها ، خط تولید و حتی تبلیغ و تبلیغات است. سرمایه در گردش بیشتر به شرکتها این امکان را می دهد تا به طور موثرتری با رقابت بازار مبارزه کنند ، موقعیت قدرتمندی را توسعه و تقویت کنند. به هر حال ، خواه بهینه سازی مالیات در یک شرکت بزرگ باشد ، یا بهینه سازی مالیات در یک شرکت کوچک ، در نتیجه این فعالیت ها ، طبق تعریف ، شرکت را به دستیابی به هدف اقتصادی مورد نظر نزدیک می کنند.

نمونه هایی از بهینه سازی مالیات

بیهوده نیست که مشاور مالیاتی  بهینه سازی مالیات را برنامه ریزی مالیاتی می نامد. منافع در این زمینه فقط مشاور مالیاتی  با برنامه ریزی و پخش در طول زمان هزینه های مربوط به هزینه های اداره یک کسب و کار و کاهش پایه مالیات درآمد شرکت ، می تواند توسط شرکت حاصل شود.

با انجام نقل و انتقالات مناسب ، بسته به برنامه ها و مفروضات شرکت ، می توان مقدار معینی از هزینه ها را در یک سال جمع کرد تا بار مالیاتی کمتری را برای فعالیت انجام شده متحمل شود و حتی ضرر آن را ثابت کند. بهینه سازی مالیات نیز همان انتخاب مالیات توسط کارآفرین به صورت یکجا یا بر اساس اصول عمومی خواهد بود.

از آنجا که پاداش پرداخت شده به کارمند درآمد او را تشکیل می دهد ، مشمول مالیات بر درآمد می شود. بنابراین ، اقدامات بهینه سازی شامل جستجوی سودمندترین اشکال اشتغال توسط شرکت ، به دلیل مالیات کمتر است. اگر ماشین شرکت فقط برای مقاصد تجاری استفاده شود و همچنین کارمندان برای اهداف خصوصی استفاده نکنند ، این شرکت مالیات کمتری را نیز پرداخت خواهد کرد.
سرانجام ، بهینه سازی قانونی مالیات در شرکت ، ساختمان مناسب ساختارهای سازمانی آن یا در طی فعالیت های انجام شده تحول آنها خواهد بود. مالیات بر درآمد متفاوت از آنچه در صورت تقسیم درآمد است در بین چندین شریک ، به عهده یک مالک خواهد بود.

به دست آوردن وضعیت مالیات دهنده

مالیات بر ارزش افزوده فعال برای شرکتی مفید است که هزینه های کلان سرمایه گذاری را انجام می دهد و مالیاتی را که بعداً پرداخت می شود، پس می گیرد . به عنوان مثال به دلیل خرید املاک و مستغلات ، مشمول مالیات بر کالاها و خدمات ، به این شرکت امکان می دهد معافیت مالیات معاملات قانون مدنی را با این معامله بدست آورد و سپس مالیات بر ارزش افزوده پرداختی پس از انعقاد آن را پس بگیرد. برای یک کارآفرین دیگر ، به دلیل رقابت پذیری بیشتر مشتری ، کسب و کاری که از معافیت مالیات بر ارزش افزوده سود می برد ، مزیت بیشتری خواهد داشت.

چه کسی باید مالیات را در شرکت بهینه کند؟

بهتر است بهینه سازی مالیات در یک شرکت را به مشاور مالیاتی  با دانش مناسب بسپارید. آنها مشاور مالیاتی، وکیل مالیاتی ، مشاور حقوقی و حسابدار خواهند بود. و ساده ترین راه مراجعه به یک شرکت مشاور مالیاتی است که خدمات حسابداری ، مالیاتی و حقوقی جامعی را برای کل پروژه ارائه می دهد.

مسئله اصلی در اینجا تنها دانش آئین نامه ها و رویه های حقوقی نیست ، بلکه همچنین آگاهی از روش درمان برخی روش های بهینه سازی توسط مقامات مالیاتی و هیئت حل اختلاف مالیاتی که نمونه عالی تری در اعمال مقررات بین المللی برنامه ریزی مالیاتی است.

قوانین مالیاتی تعدادی از محدودیت ها و جرایم را برای نقض یا عدم انجام تعهدات ناشی از آن پیش بینی کرده است ، که ممکن است در نتیجه برنامه ریزی مالیاتی نامناسب نیز انجام شود. بدهی های مالیاتی جبران کننده ، اضافی و مجازات کننده می تواند به طور قابل توجهی از هدفی که شرکت می خواست به عنوان بخشی از بهینه سازی مالیات بدست آورد ، فراتر رود. در موارد شدید ، حتی منجر به تصفیه آن می شود.

مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی به طور موثر ریسک مالیاتی مشتریان را به طور مداوم ، با شناسایی راه حل های بهینه فرآیند و شکل دادن به سیاست مالیاتی آنها در طولانی مدت ، مدیریت می کند.

اظهارنامه مالیاتی و سایر خدمات مالیاتی

کار مشاور و وکیل مالیاتی مطابقت با مقررات مالیاتی را تضمین می کند. این امکان را برای مدیریت دقیق و مداوم امور مربوط به مالیات مستقیم و غیرمستقیم فراهم می کند که به لطف آن به ما در حفظ بالاترین سطح کیفیت فعالیتهای مداوم کمک می کنیم.

هرچه شرکت رشد کند ، قادر خواهد بود از تجربه و دانش یک تیم اختصاصی از مشاوران مالیاتی متخصص در انواع مالیات ، بدون در نظر گرفتن درجه عارضه استفاده کند.

وظایف مشاور مالیاتی در ثبت مالیات و اظهارنامه های مالیاتی:

  • ثبت اظهارنامه و ثبت اظهارنامه مالیاتی ؛
  • نگهداری دفاتر مالیاتی؛
  • انطباق مالیاتی و خدمات حسابداری و گزارشگیری ؛
  • مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی در زمینه قانون مالیات بر درآمد.

وظایف مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی در ارائه مالیات شرکت:

 

وظایف مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی در ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده:

  • مشاوره در مورد تجزیه و تحلیل تسویه معاملات محلی و بین المللی از نقطه نظر مالیات بر ارزش افزوده ؛
  • ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده و ارتباط با مقامات مالیاتی ؛
  • کمک در ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مطابق با مقررات مالیاتی محلی ؛
  • بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده؛
  • مدیریت ریسک در زمینه مالیات بر ارزش افزوده.

مراحل مالیاتی

مشاوران و وکیل مالیاتی اغلب امور مالیاتی مشتریان خود را اداره می کنند. آنها با تجربه هستند و می دانند که هر پرونده مالیاتی دارای یک شخصیت منحصر به فرد است. حقایق اثبات شده در یک پرونده مالیاتی در هیچ مورد دیگری تکرار نخواهد شد. هیچ دو موضوع مالیاتی یکسان نیستند.

قوانین مالیاتی به طور پویا تغییر می کند و این نوع خاصی از پویایی است که طبیعت برای هرج و مرج پیش بینی کرده است. اما همه چیز نیست. منشأ مشکلات مودیان هر دو تغییر مداوم در قانون مالیات و تغییرات ناگهانی در تفسیر قانون مالیات است که اغلب در طی چندین سال فعالیت ایجاد می شود. اختلافات مالیاتی ناشی از آن و در نتیجه روندهای مالیاتی بی پایان در دستور کار قرار گرفته است.

فعالیت های چک کمترین رسمیت را دارند و علاوه بر این ، کنترل مالیاتی ، گمرکی و کنترل مالیاتی یا اقدامات مالیاتی به معنای دقیق این اصطلاح وجود دارد. علاوه بر این ، فرجام خواهی و دادرسی در امور مالیاتی نیز وجود دارد. مراحل اجرایی وجود دارد. رویه های امنیتی وجود دارد.در تمام مراحل دادرسی ، تعداد قابل توجهی از معافیت قانونی به مودیان اعطا شد. علاوه بر این ، به روش مناسب ، می توانید برای یک گواهینامه ، تفسیر فردی یا نظر امنیتی درخواست کنید.

همچنین آنها از مودیان مالیاتی از یک وکیل حرفه ای که در امور مالیاتی فعالیت می کند ، انتظار دارند. چنین نماینده حرفه ای یک وکیل متخصص در امور مالیات ، یک مشاور مالیاتی است. اولاً ، یک مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی نمی تواند از پس یک روال معمول برآید. ثانیاً ، همه مجاز به نوشتن دادخواست هستند.

 برنامه ریزی مالیاتی

در بخش مشاور مالیاتی استراتژی های مالیاتی مربوط به فعالیت های فعلی مشتری و مربوط به معاملات خاص مشتریان خود را تهیه می کنند. و در بخش مشاور مالیاتی در طراحی ساختار فعالیت فعلی یا ساختار معامله در نظر گرفته شده به گونه ای توصیه می کنند که اجرای آن برای شرکت کنندگان آن بار بیش از حد نداشته باشد و در عین حال تجاری و از نظر عملیاتی نیز موثر باشد.

حسابرسی های مالیاتی

در بخش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی تحقیقات مالیاتی را از مشتریان خود انجام می دهند تا دامنه تعهدات مالیاتی آنها را تعیین کرده و امکان بهینه سازی آنها را تجزیه و تحلیل کنند. همچنین تحقیقات مالیاتی درباره اهداف سرمایه گذاری مشتریان خود (به عنوان مثال املاک و مستغلات ، سایر نهادهای تجاری) در ارتباط با خریدهای برنامه ریزی شده توسط مشتریان خود ، با هدف تعیین وقوع خطرات مالیاتی خاص و به حداقل رساندن یا حذف آنها قبل از انجام یک سرمایه گذاری خاص ، انجام می دهند. حسابرسی های مالیاتی نیز بخشی از تحقیقات حقوقی گسترده تری است در بخش مشاور مالیاتی انجام شده است.

مشاوره مالیاتی در حال انجام

در بخش مشاور مالیاتی در مورد امور مالیاتی فعلی مربوط به فعالیتهای تجاری آنها و وکیل مالیاتی به مشتریان مشاوره می دهند و در درجه اول از حسابداران و مدیران پشتیبانی می کنند. به عنوان بخشی از خدمات مشاوره مالیاتی در حال انجام ، در مواردی که به دلیل تردیدهای موجود یا لزوم اطمینان از امنیت مالیاتی ، چنین اقدامی توجیه پذیر است ، مشاوره هایی را انجام می دهند، نظرات را آماده می کنند و برنامه هایی را برای تفسیر مالیات آماده می کنند.

نمایندگی در دادرسی های مالیاتی و در جریان حسابرسی ها

در بخش مشاور مالیاتی ، وکیل مالیاتی نمایندگان مشتریان خود در هیئت حل اختلاف مالیاتی هستند. در محدوده فوق ، لایحه مالیاتی (از جمله دادخواست ها) و پرونده های مربوط به رسیدگی های معلق را آماده می کنند ، شکایات را به هیئتهای حل اختلاف مالیاتی ، به ویژه علیه تصمیمات مالیاتی صادر شده توسط مقامات ذی صلاح ، و تجدیدنظر را تهیه می کنند.

به هر حال ، اطلاعات ، به ویژه مشاوره مالیاتی و وکیل مالیاتی معتبر در امور مالیاتی ، می تواند چندین برابر هزینه های مالیاتی و جریمه های اجتناب شده را بپردازد ، یا می تواند پایه محکمی برای یک طرح تجاری برای شرکت های نوپا یا شرکت های در حال توسعه فراهم کند. اگر این اتفاق به صورت آنلاین رخ دهد ، ممکن است مشکل مالیات با سرعت بیشتری نسبت به حالت معمول برطرف شود.

چرا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی مفید است؟

آگاهی از قوانین داخلی و خارجی و انطباق دقیق با مقررات نیاز به کمک مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی دارد. برای برخی معاملات آسان است که منجر به عواقب غیر منتظره مالیاتی شوند که می تواند منجر به هزینه های محاسبه نشده شود.

تخصص مشاور مالیاتی ، که در زمینه مالیات داخلی و بین المللی باتجربه هستند ، می تواند کمک موثری در جلوگیری از عواقب مالیاتی باشد.

کارشناس مالیاتی و مشاور مالیاتی می توانند اطمینان حاصل کنند که مشتریان به طور کامل در معرض مقامات مالیاتی قرار ندارند. در بخش مشاور مالیاتی کمک می کنند خطرات مالیاتی متحمل شده را تا حد قابل قبولی کاهش داده و کمترین جریمه ها و هزینه های اضافی را برای اشتباهات پرداخت کنید.

 

تماس با مشاور مالی خبره

تماس با مشاور مالیاتی خبره

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

عضویت در خبر نامه

مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید

در این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه یک مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید و به او اعتماد کنیم. در پایان اعتماد شما را به آرمان پرداز خبره جلب می کنیم. مشاور مالیاتی معتبر

ادامه مطلب »
اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و اهمیت مشاور مالیاتی در آن اهمیت مشاوره در زمینه مالیات کسب

ادامه مطلب »
انتخاب کارشناس حسابداری و مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت توسط آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت

در این نوشته می خواهیم در مورد نکاتی در خصوص انتخاب مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت و نحوه انتخاب کارشناس حسابداری بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید و جهت هرگونه نیاز به مشاور مالیاتی

ادامه مطلب »
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی

در این نوشته میخواهیم به شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی در سازمان امور مالیاتی بپردازیم. جهت هرگونه سوال در خصوص مشاور مالیاتی با ما در ارتباط باشید. مشاور مالیاتی کیست؟ مشاور مالیاتی کسی است که

ادامه مطلب »
انواع هزینه ها در حسابداری و مالی توسط مشاور مالیاتی
شرکت حسابداری
انواع هزینه ها در حسابداری

در این نوشته میخواهیم در خصوص انواع هزینه ها در حسابداری و مالی ، بهبود هزینه ها توسط مشاور مالیاتی و همچنین در خصوص انواع هزینه بپردازیم انواع هزینه ها در حسابداری یکی از مهم‌ترین مفاهیم

ادامه مطلب »
مدارک مثبته
شرکت حسابداری
مدارک مثبته

در این نوشته به مفهوم مدارک مثبته و یا اسناد مثبته و نقش آن در حسابداری و چگونگی رسیدگی به آن توسط مشاور مالیاتی می پردازیم. مدارک مثبته یا اسناد مثبته مدارک مثبته اسناد نشان‌دهنده وقوع

ادامه مطلب »
مشاور مالیاتی کیست ؟
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی کیست ؟

مشاور مالیاتی کیست؟ در این مطلب درباره مشاور مالیاتی کیست و خصوصیات یک وکیل مالیاتی خبره ، هم چنین میزان آشنایی او با قوانین مالیاتی و امور مالیاتی کشور به صورت مفصل صحبت می کنیم. با

ادامه مطلب »
اهمیت مشاوره مالیاتی
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی تمامی مشاغل نیازمند دانش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی و اهمیت مشاوره مالیاتی برای روبه رو شدن با قانون مالیات سازمان امور مالیاتی هستند. با ما باشید زیرا در این نوشته به این

ادامه مطلب »
مفاصا حساب مالیاتی
مشاور مالیاتی
مفاصا حساب و نحوه دریافت مفاصا حساب

درخواست گواهی مفاصا اولین کاری است که مودی و یا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی وی ملزم است برای دریافت گواهی مفاصا حساب مالیاتی انجام دهد. براساس ماده ۲۳۵ قانون مالیات های مستقیم، اداره امور مالیاتی

ادامه مطلب »
مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد

اشخاص حسابرس و مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، در تمام امور مالی، حسابداری و پرداخت مالیات نقش مهمی دارد. بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت

ادامه مطلب »
مالیات بر ارزش افزوده
مشاور مالیاتی
مالیات املاک و مستغلات

مالیات املاک و مستغلات ، نوعی از مالیات می باشد، که از درآمدهای به دست آمده از ملک محسوب می شود. املاک و مستغلات شامل سه نوع مالیات می شوند: مالیات بر درآمد اجاره از املاک

ادامه مطلب »
تکنولوژی نرم افزار
شرکت حسابرسی
موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی

    موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی     جمع داراییهای شرکتی ۲۰۰ میلیارد ریال است. حسابرس معتقد است تحریف داراییها بالای ۲۰ درصد، منجر به اظهار نظر مردود می‌شود (برای پرهیز از تردیدهای احتمالی در

ادامه مطلب »
بیمه‌ای به کارفرمایان
شرکت حسابداری
مدیریت سود چیست؟

مدیریت سود چیست؟   در کسب و کار برای حفظ عملیات، ارائه خدمات بهتر، و ارائه محصولات جدید، آن نیاز به سود می باشد. در هر کسب و کار، سود همیشه با زیان های خاص همراه است. مهم

ادامه مطلب »

مقاله های مرتبط

اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره

اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و

ادامه مطلب »
درخواست خود را بنویسید ...
ما را در نقشه بیابید ...