شرکت حسابداری خبره

شرکت حسابداری معتبر

یک شرکت حسابداری خبره چگونه کار می کند؟

حسابداری هسته اصلی سلامت مالی یک شرکت است و لازم است یک شرکت بتواند وظایف مربوط به حسابداری را به درستی انجام دهد. با این حال ، بسیاری از شرکت های تازه تاسیس دوست دارند نیازهای حسابداری را به  شرکت حسابداری خبره بسپارند زیرا استخدام یک حسابدار حرفه ای داخلی در خانه اغلب با مشکلات همراه است. عادات حسابداری انجام شده توسط متخصصان حسابداری داخلی ممکن است خطاهایی ایجاد کند که این امر تأثیر جدی بر شرکت خواهد داشت.

شرکت حسابداری خبره دارای گروهی از حسابداران رسمی مجرب و آگاه است که می توانند وظایف مختلف حسابداری را انجام دهند ، که بدون شک یک کار پیچیده برای حسابداران داخلی است. علاوه بر این ، این شرکت ها شرکت حسابداری خبره می تواند به طور مستقیم اطلاعات مرتبط با حسابداری را به دست آورند ، بنابراین می توانند مطابق استانداردهای حسابداری ، خدمات حرفه ای حسابداری را به مشتریان ارائه دهند.

– خدمات حسابداری ارائه شده توسط شرکت حسابداری خبره برای شرکتها شامل تهیه و حفظ صورتهای مالی سازمان است که یکی از فعالیتهای  اساسی آنهاست.

– شرکت حسابداری  اسناد مربوط به کلیه معاملات مالی شرکت ، از جمله صورت درآمد ، ترازنامه ، اسناد حسابداری و غیره را نگه می دارند .

– شرکت حسابداری خبره همچنین به صاحبان مشاغل در تهیه سوابق تجاری برای سرپرستان کمک می کنند

– به منظور بررسی رویه ها و صورتهای مالی شرکت ، شرکت حسابداری نیز روشهای حسابرسی داخلی و خارجی را برای شرکتهای کوچک ارائه می دهند که این یکی از کارکردهای اساسی خدمات حسابداری مختلفی است که آنها ارائه می دهند.

– شرکت حسابداری پشتیبانی ، مهارت و دانش را در مورد مسائل مربوط به رعایت مالیات به شرکت ها ارائه می دهد. حسابداران اینگونه شرکت ها در کلیه مقررات مالیاتی از تجربه و تخصص قابل توجهی برخوردار می باشد.، بنابراین با وجود شرکت حسابداری خبره ، این شرکت مالیات های اضافی را پرداخت نمی کند.

خدمات حسابداری شرکت حسابداری خبره

اگر اطلاعات دقیق داشته باشید به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کنند و این مکانهایی است که شرکت حسابداری خبره می تواند در خدمت شما باشد. وقتی موانع مختلفی وجود دارد تصمیم عاقلانه بگیرید. بنابراین ، اجازه دهید شرکت حسابداری حساب شما را مدیریت کندو تصویری شفاف از وضعیت مالی شرکت شماد ترسیم کند تا بتواند مقدمات لازم را برای تعیین اهداف استراتژیک شرکت شما تهیه کند.

تفاوت بین خدمات حسابداری  شرکت حسابداری خبره

تعریف دقیق تر شرکت حسابداری  این است که حسابداری به حفظ سوابق معاملات مالی است که به صورت روزانه اتفاق می افتد. در حسابداری ، اطلاعات موجود هر روز برای کمک به فرایند تصمیم گیری نهایی طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، تفسیر و خلاصه می شود.

مدیریت یک شرکت می تواند عملکرد و وضعیت شرکت را از اطلاعات ارائه شده در جدول جزئیات حساب در صورت های مالی بهتر بشناسد.

چرا خدمات حسابداری شرکت حسابداری خبره ضروری است؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، طبقه بندی ، تفسیر ، تجزیه و تحلیل و جمع آوری بخشی از حسابداری است ، نه فقط معاملات مالی ثبت شده در زمان حسابداری. مدیریت اطلاعات ارزشمندی را از اطلاعات مالی اصلی بدست می آورد.

برای مثال ، عملکرد شرکت نمی تواند تنها با برخی فروشها قضاوت شود. مدیریت شرکت می تواند عملکرد شرکت را از مشتریان درک کند. آنها می توانند با استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند نسبت های مالی و تجزیه و تحلیل واریانس ، استراتژی هایی را برای بهبود فعالیت خود ایجاد کنند.

بسیاری از شرکت ها برای هدایت ظرفیت رشد و گسترش مشاغل به سرمایه نیاز دارند. اما اگر شرکتها دارای حساب های دقیقی نیست ، که کاملاً دشوار است ، از این گذشته ، سرمایه گذاران فقط وقتی سرمایه گذاری در شرکتهایی را که دارای حساب های کامل هستند ، می توانند احساس راحتی کنند.

چگونه می توانید از خدمات حسابداری ما بهره مند شوید؟

مشاورانی که در شرکت حسابداری خبره مشغول به کار هستند گزارشهای مدیریتی ، مانند گزارش وضعیت مالی را ارائه می دهند. از این طریق ، مدیریت می تواند هشدارهایی در مورد اعتبار مشتری و تأخیر در پرداخت از گزارشهای دریافت شده دریافت کند.

مثال دیگر گزارش شرکتهای نفت وگاز است که درک آنها از وضعیت و عملکرد پروژه برای آنها بسیار مهم است. صورت درآمد و ترازنامه تهیه شده توسط شرکت حسابداری خبره می تواند به شما کمک کند تا تعیین کنید که کدام پروژه ها دارای سودآوری هستند و کدام یک از آنها هزینه های بالاتر را متحمل می شوند.

علاوه بر این ، تیم حرفه ای ما شرکت حسابداری  می تواند هرگونه خطا یا ناهنجاری در حسابداری را تشخیص داده و از پرداخت حسابهای معقول اطمینان حاصل کند. مشکلی که در هنگام حسابرسی برای مدیریت ایجاد شده است بسیار ناچیز است.

علاوه بر این ، هزینه به دست آوردن چنین پشتیبانی قوی و اطلاعات معنی دار تنها بخش کمی از حقوق شما نیاز به پرداخت یک حسابدار تمام وقت است. اطمینان حاصل کنید که از اطلاعات  شرکت حسابداری خبره با کیفیت استفاده می کنید تا تصمیمات استراتژیک و عملیاتی برای رشد کسب و کار بگیرید.

مشاوره

خدمات  شرکت حسابداری خبره مشتری مداری است. این شرکت برای ارائه خدمات مشاوره و کمک به مشتریان ما در اجرای برنامه های تجاری با مشتریان همکاری خواهد کرد. متخصصان شرکت حسابداری خبره به شما در کاهش خطرات کمک می کنند و به مشتریان در تدوین و اجرای استراتژی های عملی و مؤثر برای کمک به مشتریان در دستیابی به اهداف مورد نظر خود کمک می کنند.

خدمات مشاوره حسابداری

خدمات حسابداری شرکت حسابداری  می تواند به شرکت شما در صرفه جویی در نیروی انسانی ، منابع و منابع مالی کمک کند. ما همچنین به شما کمک می کنیم تا کار حسابداری را به موقع و به طور مؤثر انجام دهید.

تا زمانی که این بخش از مشاغل داخلی شرکت خود را به شرکت حسابداری خبره واگذار می کند ، دیگر لازم نیست نگران این باشید که صورتهای حسابداری شرکت شما طبق آخرین استانداردهای حسابداری تهیه شده باشد یا خیر. زیرا شرکت حسابداری خبره به شرکت شما کمک خواهد کرد تا کار حسابداری را به موقع و بطور مؤثر انجام دهید.

خدمات حسابرسی

خدمات حسابرسی  شرکت حسابداری خبره مبتنی بر استقلال ، عینیت و کیفیت است و می تواند خطرات را به طور مؤثر مدیریت کند ، به مشتریان این امکان را می دهد تا روی توسعه اصلی تجارت متمرکز شوند. شرکت حسابداری قادر است درک زیادی از وضعیت شغلی مشتری بدست آورد و سپس به اوضاع آگاهی داشته باشد ، به مشتری برای بهبود کارایی کار و تقویت سیستم گزارشگری مالی کمک کند.

رویه حسابرسی شرکت حسابداری  براساس ویژگی های عملیاتی و عملکرد اصلی مشتریان است و با توجه به مناطق مختلف ریسک مشتریان مختلف تدوین می شود. هر خدمتی که به مشتریان ارائه می دهد با دقت برنامه ریزی شده است ، ادغام برتری فن آوری حسابرسی با نوآوری مداوم روشهای حسابرسی است و در فرایند خدمات ، ارتباط و ارتباط تنگاتنگی با مشتریان برقرار می کند و این باعث ارزشی برای مشتریان می شود. همزمان با خدمات ، به مشتریان اجازه دهید تفاوت شرکت حسابداری خبره را حس کنید.

خدمات مالیاتی

خدمات مالیاتی  شرکت حسابداری خبره عمدتاً برای کمک به مشتریان در یافتن فضای صرفه جویی در مالیات است. شرکت حسابداری قادر است به ارائه راه حل های نوآورانه برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان می باشدتا به آنها کمک کند تا حد ممکن هزینه های مالیاتی را کاهش دهد.

سه خدمات اصلی شرکت حسابداری خبره شامل موارد زیر است:

خارجی و داخلی: خدمات انطباق مالیاتی ، خدمات مشاوره مالیاتی ، خدمات برنامه ریزی مالیاتی.

متخصصان مالیاتی نیز مشاوره مثبت و ارائه خدمات با کیفیت بالا ارائه می دهند.
یک شرکت حسابداری خبره شرکتی است که برای انجام سیستماتیک حسابرسی یا تهیه اسناد مالی حسابداری ( صورتهای مالی و غیره) تأسیس شده است. شرکت های حسابداری نه تنها از طریق حسابرسی بلکه از طریق فعالیت های مشاوره مالیاتی و مشاوره مدیریت به مشتریان خدمات ارائه می کند.

 

در چه موردی می توانیم به شما کمک کنیم؟

 

شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره یک شرکت حسابداری با تجربه و دارای 20 سال سابقه کار می باشد. کههر دو شركت كوچك و بزرگ را در در همه بخشهای مالی ومالیاتی  از اظهارنامه مالياتي ، ماليات بر ارزش افزوده ، حقوق و دستمزد ، حسابداري و حسابداري خدمات ارائه می کند. اگر برای مدیریت امور مالی به کمک حرفه ای نیاز دارید ، شرکت حسابداری خبره از کمک به  شما خوشحال است.

 

 

. بر خلاف اکثر شرکت های حسابداری ، شرکت حسابداری خبره نیز تهیه حسابداری و اظهارنامه مالیاتی را با کیفیت بالا وبا حد اقل هزینه به مشتریان خدمات ارائه می کنیم ، به همین دلیل شما این کار را همه در یک مکان انجام می دهید.

 

 

شرکت حسابداری خبره کاری را انجام می دهد که در آن تسلط دارد ، به طوری که مشتریان نیازی به صرف وقت برای حسابداری نداشته باشند بلکه در عوض می توانند تجارت کنند.

 

اگر به شرکت حسابداری خبره احتیاج دارید ، برای تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده ، حساب های سالانه ، حقوق ، مالیات یا کارهای حسابداری دیگر به کمک نیاز دارید ،  شرکت حسابداری هم می تواند اظهارنامه مالیاتی و هم حسابداری را کنترل کند و فوق العاده کامل است و حسابداری شما را جدی ودقیق انجام می دهد

شرکت حسابداری با حسابهای سالانه که شرایط قانونی را برآورده می کند کمک می کند

آیا شما کنترل کاملی در نحوه تهیه صورتهای مالی برای شرکت خود دارید؟ اگر اینطور نیست ، خوشبختانه کمک به انتخاب اینجاست. شرکت حسابداری خبره ما 20 سال تجربه در کمک به شرکت های مختلف در زمینه انجام امور حسابداری دارد.

 

اگر در صورتهای مالی ، ثبت مالیات بر ارزش افزوده و هر چیز دیگری به کمک نیاز دارید ، می توانید با اطمینان ازشرکت حسابداری کمک بخواهید. انجام کارهای حسابداری به طور مستقل در الزامات قانونی فعلی در مورد صورتهای مالی سخت است. خوشبختانه ، شرکت حسابداری کنترل کاملی در نحوه تهیه صورتهای مالی مطابق با کلیه الزامات قانونی قابل اجرا دارد.

 

چگونه می توان یک گزارش سالانه تهیه کرد؟

کلیه شرکت های ایران باید حساب های خود را حفظ کنند تا بتوانند نحوه عملکرد مالی تجارت را رعایت کنند ، بلکه می تواند مالیات شرکت را محاسبه کند. روش های مختلفی وجود دارد که باید این کار را انجام داد ، که ارزیابی آن بر عهده فرد است. اگر تصمیم گرفتید از شرکت حسابداری خبره کمک بگیرید ،شرکت حسابداری این کار را به روشی انجام خواهد داد که تضمین می کند تمام الزامات و قوانین رعایت شود.

 

 

شرکت حسابداری معتبر شرکتی است که طیف گسترده ای از وظایف مالی و اداری مانند حسابداری ، حسابداری مالیات بر ارزش افزوده ، حقوق و دستمزد و مدیریت بدهی را بر عهده دارد.

 

می دانیم که داشتن یک استقلال برای یک روز شلوغ ، جایی که تمرکز در جای دیگری است ، می تواند سخت باشد. بنابراین ، ایده آل است که یک شرکت حسابداری از صورت های مالی کنترل کند تا بتوانید به آنچه در بهترین حالت خود هستید ، پایبند باشید.

بنابراین شرکت حسابداری خبره یک شرکت با صلاحیت کامل مالی می باشد که برای صورتهای مالی برای شرکتهای بزرگ و کوچک کمک می کند. هزینه های آن بسیار رقابتی است.

سالها است که شرکت حسابداری به انواع شرکتها در ایران کمک های حسابداری ارائه می دهد اگر شرکتی دارید که به حساب های خود نیاز به کمک ، حسابداری اسناد و کمک به پرداخت قبض و مسئول صورت حساب دارید ، شرکت حسابداری خبره آماده است تا اقدامی انجام دهد.

 

به عنوان یک شرکت حسابداری حرفه ای ، مهمترین کار مدیریت همه ارسال ها و ایجاد یک بررسی کلی است. می توان در هر کجای کار مشاغل سخت باشد – اما حسابداری فقط یک بخش اساسی از آن است ، به همین دلیل باید 100٪ کنترل شود. شرکت حسابداری به عنوان یک کنترل کننده اسناد می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

 

 

با کمک شرکت حسابداری ، یک کنترل  بهتر به دست انجام دهید

اگر می خواهید سود و زمان بیشتری برای اداره شغل خود داشته باشید ، می توانید از شرکت حسابداری کمک حسابداری دریافت کنید. و تمام مهلت هاوالزامات  قانونی را رعایت می کند و حتماً به موقع به مقامات گزارش می دهد. البته شرکت حسابداری کنترل شرایط و مقررات قانونی قابل اجرا را انجام می دهد ، بنابراین شما نباید نگران این موضوع باشید.

 

در خدمات حسابداری سرمایه گذاری کنید و منابع ارزشمندی را برای توسعه تجارت خود منتشر کنید. شما با کنترل بهتر بلافاصله احساس خواهید کرد که سود بیشتری در زندگی روزمره به شما می دهد که می توانید به موارد دیگری که به شما ارزش می دهند منتقل کنید.

مشاور مالیات بر ارزش افزوده با سالها تجربه

شرکت حسابداری خبره در مشاوره مالیات بر ارزش افزوده تخصص دارد. سالهاست که به شرکت های مختلف از هر اندازه با حسابداری ، حسابداری و مالیات بر ارزش افزوده کمک می کند. اگر شرکت شما برای ثبت مالیات بر ارزش افزوده به کمک نیاز دارد ، شرکت حسابداری با کمال میل این کار را انجام خواهد داد.

شرکت حسابداری خبره مهلت های تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده را کاملاً کنترل می کند و همیشه مهلت های قابل اجرا را گزارش می کند که خیلی زود به مسئولان گزارش می شوند چه موقع تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده لازم است؟ این می تواند به صورت ماهانه یا سه ماهه مالیات بر ارزش افزوده تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده باشد. شرکت حسابداری همچنین می تواند به شما در تعیین بودجه نقدینگی کمک کند.

از کمک های حرفه ای شرکت حسابداری خبره برای تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده دریافت کنید

تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده چند بار؟ به طور معمول ، در هر سه ماه ، شما حساب های مالیات بر ارزش افزوده را تهیه می کنید و به سازمان مالیات بر ارزش افزوده گزارش می دهید. شرکت حسابداری می تواند به شما در ارسال ،تطبیق حسابها و گزارش همه آنها کمک کند. پس لازم نیست که خودتان وقت و منابع خود را صرف کنید – و در عین حال مطمئن هستید که به درستی اجرا خواهد شد.

 

آیا آگاهی کامل از مالیات بر ارزش افزوده ، قوانین و الزامات قانونی خود ندارید ، چه چیزی قابل پرداخت است و چگونه باید گزارش و پرداخت شود و همچنین آنچه را می توان کم کرد؟ شرکت حسابداری در تسویه حساب مالیات بر ارزش افزوده تخصص دارد و همیشه آماده کمک به مشاغل می باشد.

حسابداری – مالیات بر ارزش افزوده

با داشتن حسابداری مداوم و به روز ، شما و شرکتتان همیشه تصویری معتبر و صحیح از توسعه اقتصادی داشته باشید.

 

همکاری با شرکت حسابداری هزینه تهیه صورتهای مالی وگزارشات حسابداری با کیفیت بالا به حداقل می رسند.

 

گزارش مالیات بر ارزش افزوده بخشی جدایی ناپذیر از حسابداری در حال انجام است.

شما با وجود شرکت حسابداری خبره مطمئن هستید که مالیات بر ارزش افزوده به درستی و به موقع گزارش خواهد شد و همچنین اطمینان حاصل می کنید که شرکت مالیات بر ارزش افزوده کلیه هزینه ها و هرگونه مالیات را در صورت امکان بازپرداخت می شود.

 

مدیریت حساب های پرداختنی

از طریق مدیریت بدهی خود از شرکت حسابداری کمک بگیرید و از وقایع  ناخوشایند خودداری کنید. بی توجهی به مدیریت بدهی – حتی برای دوره های کوتاه مدت – می تواند خطر هزینه های کلانی برای تجارت شما وبحران مالی و نقدینگی فوری شرکت شما را به همراه داشته باشد.

 

مدیریت خوب بدهی ، نقدینگی بهتری را فراهم می کند و خطر ضرر را به حداقل می رساند ، زیرا این شرکت می تواند به سرعت تشخیص دهد که کدام مشتری خطرناک است و می تواند عواقب آن را به همراه داشته باشد. بگذارید شرکت حسابداری خبره از مدیریت بدهی یا بخش هایی از آن مراقبت کند و از حفظ روابط شخصی خوب با مشتریان خود اطمینان حاصل کند و در عین حال مطالبات خود را نیز کاهش دهد.

 

شرکت حسابداری مطالبات مشتری و بدهی های شما را ردیابی و مستند سازی می کند و در صورت کسب اطلاعات به روز ، فوراً مطابق درخواست شما فوراً گزارش می کند.

 

شرکت حسابداری طبق قانون ، اسناد پیگیری شما را مطابق با شرایط و ضوابط مقرر در قوانین ضبط می کند و آنها را حفظ و توضیح می دهد.

صداقت ، تجربه و تجربه حرفه ای از اهمیت زیادی در زندگی تجاری برخوردار است. با این آگاهی ، شرکت حسابداری خبره به منظور ارائه بهترین ، بهترین کیفیت ، ارزان قیمت و صادقانه خدمات به مشتریان خود تأسیس شد.

 

شرکت حسابداری خبره ، که توسط مشاور مالی خبره تأسیس شده است و تا به امروز خدمات و تفاهم و فلسفه خدمات را با مشتریان خود انجام می دهد. با توجه به نیازهای امروز ، آن را به درک صحیح و سریع خدمات خود را همراه با یک زیرساخت های آینده نگر و زمینه های خدمات جدید ادامه می دهد.

 

امروز نزدیک به 20 سال با کارکنان خبره خود در این حرفه و بخش همکاری های مثبتی داشته است.

 

ماموریت ، چشم انداز ، اهداف ، ارزش ها ، درک کیفیت.

با 20 سال تجربه حرفه ای و کادر حرفه ای ما….

 

چشم انداز ماموریت

ما کشور خود را دوست داریم …

ماموریت ما؛ برای تبدیل اطلاعات به عنوان شرکت حسابداری خبره به روشی صحیح ، سریع و مناسب به نفع مشتریان ، کارمندان و کشورمان.

دیدگاه ما؛ فایده خدمات و دانش ، که یک مفهوم انتزاعی است که با گذشت زمان قابل درک است ، افزایش آگاهی مشتریان و درخواست کنندگان خدمات ما به عنوان شرکت حسابداری خبره و اطمینان از پیشرفت مستمر آنها است.

 

 

هدف ما

تنها سرمایه ما دانش و تجربه ماست …

شرکت حسابداری از آنچه که گفته می شود “به همان اندازه که شخص می بیند” آگاه هست و به اطلاعات اهمیت می دهد.

شرکت مرتباً تغییرات قانونی فعلی و نوآوری های فناوری را به کارمندان و مشتریان خود منتقل می کند.

از این طریق ، هدف شرکت حسابداری خبره گسترش چشم انداز کارمندان و مشتریان و به روز کردن آنهاست.

 

 

ارزش های شرکت حسابداری خبره

اصل صداقت است …

– تعهد به ارزشهای اخلاقی ، حرفه ای و اخلاقی ،

– بهبود مستمر و جهت گیری کیفیت ،

– برای عمل با حساسیت مشتری ،

– ایجاد رضایت و اعتماد ،

– ایده آل بودن ،

– کار با روحیه تیمی ،

– نسبت به جامعه و محیط زیست حساس باشند ،

– اتخاذ و پذیرش درک در مورد انجام مشاغل فعال ،

 

 

درک  شرکت حسابداری خبره از کیفیت

ایده آل گرا …

برآورده کردن انتظارات مربوط به خدمات حسابداری و مشاوره در چارچوب قانونگذاری (قوانین) ، در چارچوب مسئولیت حرفه ای ، حساسیت و قوانین اخلاقی ، به طور مداوم ، مؤثر ، کارآمد ، بی طرفانه و در اسرع وقت.

برای بهبود مستمر فرآیندهای خدمات شرکت حسابداری با مشارکت کارکنان خود به منظور رفع نیازها و انتظارات فعلی و آینده مشتر

کنترل و بازنگری …

 

شرکت حسابداری اقدامات لازم را برای جلوگیری از کلاهبرداری و فساد پرسنل تضمین می کند…

و سوابق حسابداری شما را یک به یک ، هر معامله کنترل می کند

و وضعیت آنها را در رابطه با رعایت قانون ارزیابی می کند.

آقای علی جعفری با هویت سازمانی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره خدمات حسابداری و مشاوره مالی ، که او بنیانگذار آن است ، همچنان به ارائه خدمات در موضوعات زیر می پردازد.

 

– شرکت تأسیس شرکت سهامی محدود و سهامی ،

 

– انتقال شرکت ، ادغام ، اصلاح و ،

 

– خدمات حسابداری (نگهداری شرکت) ،

 

– حقوق و دستمزد پرسنل و امور شخصی و خدمات پیگیری حساب جاری ،

 

– خدمات مشاوره مالی (مشاوره مالی) ،

 

– خدمات مشاوره و ممیزی مالیاتی (کنترل / بازنگری) ،

 

– خدمات نظارت و مشاوره در آزمون های مالیاتی ،

 

– خدمات مشاوره در اختلافات و اختلافات مالیاتی ،

 

– مشاوردهی در امر مدیریت.

و خدمات حسابداری ، مشاوره مالی و مشاوره مدیریت را ارائه می دهد.
شرکت حسابداری خبره به مشاغلی که می خواهند با داشتن منابع کمتری در محیط تجارت جهانی سود بیشتری کسب کنند ، در معرض فشارهای شدید هستند که نیاز به غلبه بر خطرات تجاری با منابع مالی متغیر و غلبه بر مشکلات اقتصادی سنگین ناشی از تغییر سریع فناوری و فرآیندهای تجاری و جهانی سازی دارد ، به ویژه کارخانه ها وپیمانکاران وتجارخدمات با کیفیت ارائه می کند.

 

با آگاهی از همه این چالش ها و انتظارات شغلی ، با در نظر گرفتن ریسک های مالی فعلی و آینده که بر فعالیت های مالی شرکت ها و عملکرد رقابتی آنها تأثیر خواهد گذاشت ، اطلاعات ارزشمندی ارائه می کند.

 

این امر به مشتریان  شرکت حسابداری خبره ، که در سال های اخیر در بازار پویا ، پیشرفته و رقابتی ، به سرعت در حال رشد و پیشرفت ، پویا ، پیشرفته و رقابتی از مشاوره شرکت هستند ، تأثیر مثبت می گذارد.

 

موفقیت مشتریان شرکت حسابداری بیان کننده عملکرد ما است.

 

 

شرکت حسابداری خبره خدمات حسابداری ، حسابرسی و مشاوره ای با کیفیت یکسانی را به کلیه شرکت های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ ارائه می دهد که طیف گسترده ای از مشتریان را بدون هیچ گونه تبعیضی تشکیل می دهند.

 شرکتحسابداری خبره سوابق حسابداری شما را یک به یک بررسی می کند و وضعیت هر تراکنش را خلاف قانون ارزیابی می کند.
شرکت حسابداری  مراحل را قبل از تحقیقات مالیاتی شما دنبال می کند ، آماده سازی برای تحقیقات ، در حال انجام است و تا زمان نهایی شدن آن و تبدیل به یک گزارش تحقیقات است.

.

شرکت حسابداری خبره انواع دادخواستها و تجدیدنظرهای دادخواستهای مالیاتی را در هییئت حل اختلاف مالیاتی قبل از شورای عالی مالیاتی آماده و پیگیری می کند.

و سیستم حسابداری و گزارشگری شما را تنظیم ، کنترل و گزارش می کند.

خدمات با کیفیت در زمینه حسابرسی و مشاوره ، بیش از هر چیز دانش و تجربه تخصصی را می طلبد. شرکت حسابداری خبره که می تواند استراتژی ها و نیازهای شرکت ها را درک کرده و توانایی تولید راه حل های مناسب را با دانش و تجربه خود نشان دهد ، در دستیابی به اهداف شرکت هایی که در خدمت آنها هستند نقش مهمی ایفا می کند. از طرف دیگر ، عناصر مرتبط با نحوه ارائه خدمات از قبیل استمرار تیم خدمت رسانی ، اختصاص زمان کافی و تمرکز تیم بر روی شرکت ارائه شده از جمله موارد ضروری یک خدمات مشاوره ای با کیفیت است.

 

 شرکت حسابداری خبره با داشتن کارکنان آگاه و باتجربه مجهز به توانایی پیگیری تحولات به معنای جهانی و با درک خدمات ایجاد شده در چارچوب ارزشهای اصلی فوق ، استانداردی را در بخش مشاوره مالی و حسابرسی مالیاتی ایجاد می کند. قدرت خود را از مراجع ارائه شده توسط مشتریانی که مزایای خدمات با کیفیت را می بینند ، استخراج می کند.

 

چشم انداز و رسالت  شرکت حسابداری خبره ؛

 

هدف اساسی  شرکت حسابداری خبره ایجاد راه حل ها در امور مالیاتی ، حسابداری و حسابرسی مالی ، ارائه اطلاعات و خدمات صحیح ، قابل اعتماد در این امور و ایجاد ارزش در تجارت است که اصلی ترین زمینه های تخصص برای شرکت هایی هستند که روز به روز در حال توسعه هستند و به بازارهای جهانی داخلی و بین المللی باز می شوند. کیفیت در ارائه خدمات شرکت حسابداری خبره ضروری است. شرکت حسابداری خدمات با کیفیت را به صورت دقیق ، قابل اعتماد ، راه حل محور ، مستقل و دوستانه ارائه می دهد.

حسابرسی:
این یک فرآیند سیستماتیک است که شواهد را به صورت عینی جمع آوری و ارزیابی می کند تا میزان انطباق رویدادهای مربوط به فعالیت های تجاری را با معیارهای از پیش تعیین شده بررسی کرده و نتایج را به علاقه مندان گزارش دهد.

 

خدمات حسابرسی حسابداری:

اینکه اطلاعات مالی تولید شده و ارائه شده توسط انواع حسابداری می تواند اهداف مورد انتظار را برآورده سازد ، در درجه اول به صحت این اطلاعات بستگی دارد. در شرکت حسابداری خبره بخش حسابداری ایجاد شده است تا در مورد صحت کلیه اسناد حسابداری ، داده ها و اطلاعات ، به عقیده ای برسد.

منشور اصلی شرکت حسابداری خبره

شور ، کار گروهی ، شفافیت ، کیفیت ، صداقت

 

کار گروهی

شرکت حسابداری خبره بدون محدودیت مشاور می باشد. با روابط شخصی محکم ما به مشتریان خود این امکان را می دهد تا در هر کشور دنیا یکپارچه کار کنند. شرکت حسابداری صاحبان مشاغل مشتریان خود می باشد که گویا خود ما بوده است. شغل ما؛ ما به موقع و با یک پاداش عادلانه و با احترام انجام می دهد.

 

شفافیت

 شرکت حسابداری خبره یک خدمات باز و شفاف ارائه می دهد.شرکت حسابداری همیشه شفاف عمل می کند. هدف شرکت حسابداری پشتیبانی از مشتریان در هر موضوعی است که آنها می توانند درک کنند.

 

شور
تمایل  شرکت حسابداری خبره به توسعه پایه اشتیاق به کار است. به عنوان شرکت حسابداری  ، تلاش می کند با خلاقیت و رویکردهای گرا به راه حل ، از انتظارات مشتریان فراتر می رود. با به اشتراک گذاشتن دانش خود با مشتریان و کارمندان خود ، از تداوم پیشرفت شخصی و رویکرد حرفه ای اطمینان می دهد. شرکت حسابداری پذیرای تفاوت های فرهنگی ، عزت شخصی و تنوع می باشد از همه مهمتر ، شرکت حسابداری بخش حسابداری  خود را به آنچه انجام می دهند دوست داشته و احساسات خود را به مشتریان خود منعکس می کند.

 

کیفیت

شرکت حسابداری خبره خدمات خود را با بالاترین استانداردهای خود انجام می دهد. و به عنوان شرکت حسابداری  ، از سیاستی پیروی می كند كه سطح مهارتهای تیم خود را افزایش داده و تداوم فعالیت مشتریان را تضمین می كند. به منظور حفظ استانداردهای خود ، مرتباً ترتیب استعلام ، مشاهده و آزمایش را کنترل می کند. به عنوان شرکت حسابداری ، به کیفیت خود متعهد می باشد.

 

تمامیت

ارتباطات منحصر به فرد  شرکت حسابداری خبره که در جامعه و بازار محلی مشخص می کند ، فقط تمامیت جمعی است که خود را نسبت به سایر شرکت ها برتر می کند. به اشتراک گذاشتن استانداردها و احترام یکسان برای کارآفرینان و رهبران ، دستیابی به مشتریان را برای شرکت حسابداری آسان تر می کند. و از شرکتهای مشتری حمایت جدی می کند تا مشاغل به پیشرفت مشترک و قوی برسند و صداقت را به عنوان یک اصل اساسی در کلیه کارهای خود در نظر می گیرد.

رویکرد  شرکت حسابداری خبره ، که کیفیت خدمات را با استانداردهای جهانی پیش بینی می کند ، با اطمینان با پشتیبانی از شما و خدمات مورد نیاز خود ، هر کجا که تجارت شما باشد ، به شما اطمینان می دهد و شما را پشتیبانی می کند. در این چارچوب ، شرکت حسابداری خبره در زمینه های حسابرسی مستقل ، حسابرسی مالیاتی و مشاوره ، خدمات مالی شرکت ها ، مشاوره مدیریت ، مشاوره منابع انسانی ، خدمات حسابداری و مشاوره امور مالی در استانداردهای بین المللی و محلی خدمات ارائه می دهد.

تیم شرکت حسابداری خبره خدمات مشاوره مالی و حسابداری ، راه‌اندازی سیستمهای حسابداری ، شرکتهای خرید ، ادغام و تقسیم ، انواع معاملات تغییر و ثبت نام ، قانون تأمین اجتماعی ، مشاوره مالی ، حقوق و دستمزد فنی ، مشوقهای مالیاتی ، با ارائه خدمات خارجی یا داخلی براساس ترجیحات مشتریان ارائه می دهد. خدمات مختلفی را در مورد استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) ارائه می دهد.

عمده ترین دلایل تهیه حساب های شما توسط شرکت حسابداری خبره عبارتند از:

 

درآمدهای حاصل از فروش وخدمات طبق استانداردهای حسابداری ایران باید ثبت بشود ، اینها پروتکل هایی برای برخورد با انواع مختلف روش ثبت حسابداری هستند. تهیه حساب های شما همچنین شرکت حسابداری خبره را قادر می سازد تا زمینه های دیگری از تخصص را در شناسایی فرصت های برنامه ریزی مالیاتی ، ایجاد توصیه های حسابداری و یا کشف چالشها ومشکلات مالی که ممکن است شما از آن آگاهی نداشته باشید ، به کار ببرد.

شرکتحسابداری خبره سودآوری شغلی شما را اندازه گیری می کند، دانستن اینکه آنها به طور مداوم تهیه شده اند ، به استفاده از آنها به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی آینده اطمینان می دهند. شرکت حسابداری با تهیه حساب شما وقت شما را آزاد می کند تا به شما امکان دهد روی اداره و توسعه کار خود تمرکز کنید.

شرکت حسابداری معتبر با تهیه صورتهای مالی استاندارد باعث می شوند که  بانکها ، کارگزار یا هنگام ایجاد روابط با مشتریان و تأمین کنندگان مهم اعتبار بیشتری کسب کنید.
ویک سرویس بسیار شخصی و پاسخگو ، برای اطمینان از مدیریت امن و محرمانه امور مالی شرکتایجاد می کنیم.

شرکت حسابداری خبره با یک رویکرد ساختار یافته و حرفه ای مدیریت شده برای توسعه مالی نقشه راه ، با امکان اجرای ابتکار عمل جدید تجارت الکترونیکی در موارد مناسب ، با هدف به حداکثر رساندن و بهینه سازی بهره وری مالی و مزایا را برای شرکتها ومشاغل ایجاد می کند.

شرکت حسابداری باتخصص و وسعت مدیریت مالی خود، اه یک راه حل برون سپاری ، به منظور پاسخگویی به نیاز مشتری و ارائه مزایای پایدار ، سفارشی سازی شده ارائه می کند.

تجربه ای طاقت فرسا در مدیریت شیوه های مدیریتی ، از جمله امور اداری ، قرارها و امور مالی ، که به مدیران این امکان را می دهد تا به نتایج بهتری برسند.

مشتری ها به دلیل کیفیت برتر پرسنل شرکت با ما همکاری  می کنند. تیم افراد حسابداری شرکت حسابداری خبره ، مبتکرانه و وخلاق هستند. شرکت حسابداری تجربه گسترده ای که از طریق کار برای شرکت های مختلف بدست می آورند..

دیدگاه شرکت حسابداری خبره که خدمات ارائه شده به مشتریان باعث می شود تا زمان تمرکز روی مهارت های کلیدی خود را داشته باشند. علاوه بر این ، هدفش اینست که که حساب های مدیریتی ماهانه را به مشتریانی ارائه دهد که از نظر تاریخی فقط شرکت های متوسط ​​و بزرگ بزرگتر از این منابع تولید داشتند.

هدف شرکت حسابداری حذف مشکلات اداری برای اداره شرکت محدود ، ساده کردن حسابداری ، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات و رفع همه مشکلات مالی است.

شکل گیری شرکت

شرکت حسابداری  می تواند شرکتی متناسب با مشخصات شخصی شما ، چارت سازمانی ایجاد کند.

 

فرم های انتقال سهام

شروع یک تجارت جدید نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. شرکت حسابداری می تواند در مراحل اولیه مشاوره مالی ارائه دهد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. ساختار حقوقی مشاغل و نحوه تأمین آن مناطقی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خدمات حسابداری شرکت حسابداری خبره

در مراحل اولیه شرکت حسابداری می تواند به شما در تهیه یک برنامه و پیش بینی کسب و کار کمک کند. این امر نشانه ای از ماندگاری را نشان می دهد و معمولاً برای بدست آوردن کمک های مالی یا مالی دولت مورد نیاز است. این پیش بینی جریان وجوه نقدی ، سود و زیان و ترازنامه ها را برای مدت یک یا سه سال آینده پوشش می دهد و به عنوان معیاری عمل می کند که می توان نتایج واقعی را سنجید. در صورت نیاز به تهیه یک برنامه تجاری و پیش بینی ، لطفاً برای یک جلسه رایگان اولیه با شرکت حسابداری خبره تماس بگیرید

حسابداری مدیریت

شرکت حسابداری همچنین می تواند حسابهای مدیریتی کاملاً مستند را به صورت ماهانه یا سه ماهه و همچنین صورتهای مالی کامل قانونی در پایان سالها ارائه دهد.

 

راهنمایی دقیق شرکت حسابداری  از پیامدهای نتایج ، برنامه ریزی پیش رو و الزامات افشای قانونی به شما کمک می کند

و بسیار آگاهمی باشد که مالیات از هرنوع محبوب ترین جنبه مالی موجود نیست.

 

در حال فعالیت در تجارت ، می خواهید تأثیر مالیات بر پاداش های مالی را برای کارهای سخت خود به حداقل برسانید. شرکت حسابداری خبره به شما کمک خواهد کرد تا بدهیهای مالیاتی شما را به حداقل قانونی برسانید و از هرگونه فرصت پس انداز مالیاتی که ممکن است بوجود بیاید بهترین استفاده را ببرید ما خدمات مالیاتی زیر را ارائه می دهیم:

 

مالیات تجاری

مالیات شخصی

مالیات تجاری

شرکت حسابداری همچنین خدمات مالیات مشاغل از جمله تهیه محاسبات مالیاتی برای تجار و مشارکت تنها. مالیات شرکت شامل تهیه محاسبات مالیاتی برای شرکتهای مسولیت محدود ، تکمیل اظهارنامه مالیاتی شرکت را انجام می دهد.

 

مالیات شخصی

شرکت حسابداری خبره با تهیه اطهارنامه مالیاتی و تکمیل اظهارنامه مالیاتی و محاسبه موقعیت مالیاتی خود با حداکثر کارآیی و مقرون به صرفه بودن از یک برنامه نرم افزارحسابداری پیشرفته استفاده می کند وهمچنین برای به حداقل رساندن تأثیر مالیات بر درآمد ، یک خدمات برنامه ریزی مالیاتی کامل ارائه می دهد.

حقوق و دستمزد

شرکت حسابداری  قرارداد  حقوق و دستمزدکارکنان را تنظیم وحقوق ودستمزد آنها را محاسبه می کند که نیازهای شغلی شما را برآورده می کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که وقت خود را صرف انجام کارهایی که انجام می دهید بهتر – در حال اداره شرکت خود کنید.

ممیزی – بررسی – تالیفات

سهامداران ، طلبکاران یا سرمایه گذاران خصوصی سطح مختلف تحمل ریسک را دارند ، بنابراین ما سه سطح تضمین را برای تأمین نیازهای شما ارائه می دهیم.

مدیریت جریان نقدی

بحران پول نقد می تواند ویران کننده عواطف باشد. حتی می تواند تجارت شما را نیز از بین ببرد. نقطه شروع برای جلوگیری از بحران نقدی به شرکت حسابداری خبره این امکان را می دهد که پیش بینی جریان نقدی را برای شما توسعه دهد.

کنترل های داخلی شرکت حسابداری خبره

شرکت حسابداری  سیستم های کنترل داخلی شما را برای تعیین کارآیی و اثربخشی مراحل عملیاتی شما ارزیابی می کند ، سپس توصیه هایی را ارائه می دهیو که به شرکت شما کمک می کند تا کنترل بهتری در امور مالی خود داشته باشید.

خدمات شرکت حسابداری

یک سیستم حسابداری کارآمد برای موفقیت هر مشاغل ، بزرگ یا کوچک ضروری است. شرکت حسابداری خبره متعهد به ارائه خدمات حسابداری دقیق ، دقیق و سازمان یافته می باشد تا بتواند ضمن آزاد کردن وقت با ارزش خود ، در تصمیم گیری مالی خود به شما کمک کند. با داشتن حسابداری حرفه ای که توسط شرکت حسابداری اداره می شود ، اطمینان حاصل کنید که مبنای دقیقی برای تجزیه و تحلیل مالی بعدی ایجاد شده است.

 

 

اگر به دنبال خدمات حسابداری در ایران هستید ، امروز برای شروع کار با شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره تماس بگیرید.

 

خدمات حسابداری برای مشاغل کوچک

شرکت حسابداری ما برای نیازهای شما از شما پشتیبانی می کند. از تطبیق حساب تا تهیه صورتهای مالی ، شرکت حسابداری به کارهای حسابداری که برای سایر مراحل حسابداری و ایجاد گزارشهای پیچیده ضروری است ، رسیدگی می کند. از طریق حسابداری ، اسناد منبع ضروری را که برای ایجاد استراتژیهای پیچیده تر مالی ضروری هستند ، جمع آوری و سازماندهی می کند.

 

و متعهد كه اطلاعات مهم مالی را سازماندهی و در اختیار شما قرار دهد. تحقق اهداف شما سخت است که مدارک اداری شما و سوابق دیجیتالی دچار اختلال می شوند. شرکت حسابداری می تواند به شما در ایجاد یک سیستم سازمانی روشن ایجاد کند.

چرا حسابداری خود را به عهده شرکت حسابداری خبره می سپارید؟

مزایای برون سپاری این نوع کار ساده است – دانش! تیم شرکت حسابداری خبره دارای چندین دهه مهارت در ایجاد سیستم های حسابداری کارآمد است. با انجام این کار ، هدف نهایی تدوین و برنامه های شفاف و سودمند برای مالیاتهای تجاری شما و نیازهای حسابداری بزرگتر را در نظر می گیرد. هدف شرکت حسابداری این است که با رها کردن شما و کارکنان خود بتوانید شغل خود را بدون هیچ مشکلی اداره کنید و به جنبه های تجارت خود بپردازید که توجه شخصی شما را جلب می کند.

 

این که آیا شما تازه کار خود را شروع کرده اید ، آن را در حال رشد یا بازسازی آن هستید ، شرکت حسابداری ، شرکت شریک قابل اعتماد شماست و تعداد کم کاری لیست کارهای شما را از بین می برد. و با پشتیبانی مستمر از دبیرخانه های حرفه ای شرکت حسابداری خبره ، اهداف خود را برآورده کرده و از آنها فراتر بروید.

 

شرکت حسابداری خبره قادر است با شروع فرآیندهای مهم حسابداری ، نیازهای تجاری کوچک و متوسط ​​شما را برآورده کند. برای ایجاد سیستمی برای سیستمهای روتین پشتیبان مربوط به اداره یک تجارت ، به دنبال کمک شرکت حسابداری ، آرمان پرداز خبره باشید. و از همه صاحبان مشاغل استقبال می کند تا امروز با شرکت ما تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی فرآیند های حسابداری صحیح ساختمان کسب کنند. برای موفقیت در تمام تلاشهای آینده سرمایه گذاری می کند.

حسابداری مشاغل کوچک
با مشاوره رایگان برنامه ریزی کنید درباره خدمات شرکت حسابداری خبره بیاموزید

به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، کارهای مهم دیگری نسبت به نگهداری اسناد حسابداری خود دارید. شرکت حسابداری از اسناد شما برای شما نگهداری می کند ، بنابراین شما می توانید دوباره به کار اداره شغل خود و ایجاد سود بازگردید.

هر ماه یا سه ماه موارد زیر را برای شما انجام خواهیم داد …

حساب بانکی خود را دوباره تطبیق دهید
صورت درآمد ایجاد کنید
ترازنامه ایجاد کنید
حسابهای خود را اصلاح کنید
مشاوره نامحدود ارائه دهید
این وظایف پایه محکم سیستم حسابداری مشاغل کوچک شما را تشکیل می دهد. شما می توانید با اضافه کردن حقوق و دستمزد ، برنامه ریزی مالیاتی ، تهیه مالیات یا هر یک از خدمات دیگر شرکت حسابداری  ، بسته خدمات خود را سفارشی کنید.

تطبیق حساب بانکی

تنظیم شما در هر ماه به شرکت حسابداری  این امکان را می دهد تا حساب بانکی ، حسابداری و مالیات خود را به روز کند.

با استفاده از شرکت حسابداری خبره در هر ماه به شما امکان می دهد موارد ذیل را انجام دهید

چک های از دست رفته ، سپرده های از دست رفته و معاملات غیر مجاز وممنوع را شناسایی کنید.
شناسایی و جلوگیری از مبالغ اضافی / غیرقابل توجیه بانکی و اطمینان از ارسال صحیح معاملات توسط بانک شما.
کشف و جلوگیری از اختلاس وجوه از شرکت شما.
می دانید تجارت شما چگونه انجام می شود؟ شما واقعاً نمی توانید بدانید مگر اینکه همه حسابها با هم تطبیق داده شده و به درستی در صورتهای مالی شما حساب شوند.
پول نقدتان را موثرتر مدیریت کنید. مدیریت صحیح وجوه نه تنها موجب صرفه جویی در پول می شود بلکه برای شما نیز درآمد ایجاد می کند.
از خودت محافظت کن با تطبیق و به موقع اعتراض به بانک خود در مورد هرگونه چک غیرمجاز ، کلاهبرداری یا جعلی که به بانک شما ارائه شده و توسط آن بانک پرداخت شده است ، می توانید نمایندگی خود را از مسئولیت کمبود تسکین داده و ریسک را به بانک منتقل کنید. این دلیل به تنهایی برای وفق دادن باید کافی باشد.
شرکت حسابداری اطمینان می دهد. شما می توانید شبانه با آرامش بیشتر به امور تجاری خود بپردازید ، زیرا می دانید حساب های بانکی شما با یکدیگر تطبیق داده شده است ، و به این ترتیب همه وجوه سپرده گذاری ، حساب ها ، چک ها و وجوه های پرداخت شده به درستی حساب می شوند.
صورت حساب درآمد
صورت درآمد ، که در غیر این صورت به عنوان سود و زیان شناخته می شود ، شرکت حسابداری خبره اساساً لیستی از همه درآمدهای شما را اضافه می کند و لیستی از تمام هزینه های شما را برای کاهش سود یا ضرر برای دوره کاهش می دهد.

صورت درآمد به شما امکان می دهد تا …

درآمدها و هزینه های خود را پیگیری کنید تا بتوانید عملکرد عملیاتی کار خود را تعیین کنید.
مشخص کنید که چه مناطقی از مشاغل شما بیش از بودجه یا کمبود بودجه است.
موارد خاصی را که باعث هزینه های غیر منتظره می شوند ، شناسایی کنید. مانند هزینه های تلفن ، نمابر ، نامه یا هزینه های تهیه.
افزایش چشمگیر سود محصول یا هزینه کالاهای فروخته شده را به عنوان درصدی از فروش دنبال کنید.
بدهی مالیات بر درآمد خود را مشخص کنید.

ترازنامه

ترازنامه در یک زمان معین وضعیت مالی تجارت شما را به شما ارائه می دهد.

ترازنامه به شما کمک می کند:

به سرعت دسته ای در مورد قدرت مالی و قابلیت های کسب و کار خود بدست آورید
شناسایی و تجزیه و تحلیل روند ، به ویژه در زمینه مطالبات و بدهیها. به عنوان مثال ، اگر چرخه مطالبات دریافتی شما در حال افزایش است ، شاید شما بتوانید مطالبات خود را با سخت گیری بیشتری جمع کنید
تعیین کنید که آیا کسب و کار شما در حال گسترش است یا خیر
تعیین کنید که آیا کسب و کار شما به راحتی می تواند با جریان عادی مالی و جریان های درآمدها و هزینه ها روبرو شود
مشخص کنید که آیا شما نیاز به اقدامات فوری برای تقویت ذخایر نقدی دارید یا خیر
تعیین کنید که آیا تجارت شما کندتر شده است تا بدهی های کمبود اجتناب ناپذیر را پیش بینی کند یا خیر
ترازنامه ها به همراه صورت های سود وزیان وصورت جریان وجوه نقد اساسی ترین عناصر در ارائه گزارش مالی به وام دهندگان بالقوه مانند بانک ها ، سرمایه گذاران و فروشندگان هستند که در نظر دارند چقدر اعتبار برای شما اعطا کنند.

نگه داشتن یک سربرگ عمومی

صورتهای مالی هسته اصلی سوابق مالی شرکت شما است. این سوابق اسناد حسابداری سیستم شما را تشکیل می دهند. از آنجا که هر معامله از طریق اسناد حسابداری جریان می یابد
با بررسی سیستم دفترچه راهنمای عمومی شما در هر ماه ، به ما این امکان را می دهد تا اختلافات از قبیل صورتحساب شرکت حسابداری خبره مضاعف یا هر نوع پرداخت غیرقانونی را کنترل می کند. سپس اختلافات را برطرف می كند تا اسناد حسابداری شما همیشه دقیق باشند و به صورت دقیق بایگانی نگهداری شود.

مشاوره نامحدود

 شرکت حسابداری خبره همیشه در اختیار شما ست تا وقت خود را در اختیار شما بگذراند، بنابراین شما می توانید نحوه تفسیر و استفاده از اطلاعات مالی ارائه شده را کاملاً درک کنید. مشاوره شرکت حسابداری خبره در حال حاضر رایگان شده است ، بنابراین لطفا هر زمان سؤالی یا نگرانی دارید با شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره تماس بگیرید.

برای انجام یک مدیریت صحیح شرکت و شناختن وضعیتی که روزانه در آن پیدا می شود ، لازم است یک مدیریت صحیح از حساب ها انجام دهید که با این کار به شرکت حسابداری این امکان را می دهد تا بدانیم که با پول شرکت چه کاری انجام شده است و کدام مزایایی است که فعالیت برای ما به ارمغان می آورد. این مدیریت حسابها ، در آنچه شناخته شده است حسابداری شرکت است که همانطور که از نام آن مشخص است ، مسئولیت شرکت حسابداری خبره برای همه حرکات اقتصادی و مالی است که در درون سازمان رخ می دهد.

 

حسابداری در شرکت جایی است که وضعیت مالی هر کارآفرین سازماندهی و ترسیم شود. برای این امر لازم است به مجموعه ها ، مانده ها ، وام ها و بدهی های روز به روز توجه شود. هر اقدامی که توسط شرکت صورت می گیرد باید در حسابداری ثبت شود تا بتواند تاریخ شرکت را در همه زمان ها بشناسد و تصمیم گیری را بهبود بخشد.

 

حسابداری مشاغل چیست؟

 

حسابداری کسب و کار رشته ای است که وظیفه ثبت تمام فعالیتهای شرکت و طبقه بندی آنها به منظور تجزیه و تحلیل و تفسیر نتایج شرکت و وضعیت موجود در آن را دارد. با کمک شرکت حسابداری خبره می توانید وضعیت سلامتی شرکت خود را بشناسید و بدانیدکه آیا در جهت مثبتی یا منفی قرار دارید.

 

هدف اصلی  شرکت حسابداری خبره مبتنی بر ارائه اطلاعات مالی به مدیران شرکت است تا دریابند که چه کاری انجام می شود ، چه برسد به رسیدن به اهداف تعیین شده و تصمیم گیری بر اساس نتایج شرکت. .

 

بسته به اهدافی که دارید ، انواع مختلفی از حسابداری وجود دارد. اگرچه هدف نهایی یکسان است ، اما هر یک از انواع حسابداری ویژگی های خاص خود را دارد که باعث می شود آن را با دیگران متمایز کند ، گرچه برخی از آنها ذاتاً مرتبط هستند.

 

سرانجام باید در نظر داشته باشیم که حسابداری برای شرکت ها و افراد خود اشتغالی الزامی است ، بنابراین در صورتی که نمی خواهید در مدیریت عمومی مشکلی ایجاد شود ، مدیریت همه حساب های شرکت ضروری است.

 

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید می توانید با تمام اطلاعات موجود در این ویژه درباره حسابداری مشورت کنید. ویژگی ها ، اهداف ، انواع را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه حسابداری یک سازمان را مدیریت کنید با شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره تماس بگیرید.

حسابرسی داخلی چیست؟ | حسابرسی داخلی در سازمان چیست؟ | اهداف حسابرسی داخلی

حسابرسی

 

حسابرسی یک سیستم کنترل و بازرسی است که در هر شرکت در هر بخش از فعالیت رخ می دهد ، به منظور بهبود فرآیندها ، به عنوان مثال ، یا به منظور تأیید این که در امور حسابداری واقعاً با اصطلاحات قانونی عمل می کند. ، مثلا.

 

انواع مختلفی ازحسابرسی وجود دارد که شرکت حسابداری خبره  با انجام حسابرسی داخلی به یک شرکت کمک می کند تا اهداف خود را برآورده کند ، ارزیابی و بهبود کارآیی فرایندهای مدیریت و کنترل ریسک خود را انجام دهد.

حسابرسی داخلی چیست؟

حسابرسی داخلی یک سیستم کنترل داخلی شرکت است و از مجموعه اقدامات ، سیاستها و رویه های مستقر در یک سازمان خاص برای محافظت از دارایی های خود ، به حداقل رساندن ریسک ها ، افزایش کارایی فرآیندهای عملیاتی و بهینه سازی و سودآوری ، خلاصه می شود.

 

 

 

با افزایش حجم  فعالیت یک شرکت ، انجام حسابرسی داخلی مهم وضروری می شود. دلیل؟ هرچه شرکت بزرگ شود ، مدیریت نمی تواند هر یک از فرآیندهای استفاده شده توسط شرکت را به تنهایی کنترل کند.

 

بنابراین ، همکاری باشرکت  حسابداری خبره  می تواند حسابرسی داخلی را آسانتر انجام می دهد مدیریت را بررسی کند که کلیه عملکردها در هر یک از بخش ها به طور مؤثر انجام می شود ، آن را به صورت عینی آنالیز می کند و در صورت لزوم اقدام می کند.

شرکت حسابداری خبره  با بهینه سازی کار حسابرسی ، به دلیل استفاده از نرم افزارهای حسابداری  جدید ، باعث می شود که بهره وری شما را بهینه کند ، فعالیت مشتریان خود را به حداقل برسانیم و هزینه ها را کاهش دهد.شرکت حسابداری خبره  تا زمانی که به فرض حداکثر رساندن سود مشتری در تلاشند تا هزینه ها را کاهش دهند ، وظیفه مشاور مشاور یا حسابرس را به عهده می گیرند. این متخصصان می توانند در بین سایرین در امور مالیاتی ، حسابداری شرکتها ، حسابداری پزشکی قانونی ، ارزش گذاری ها ، بیمه تخصص داشته باشند. حوزه کاری شرکت حسابداری خبره  از ، سازمانهای تجاری و اشخاص ، تا اشخاص دولتی و سازمانهای غیرانتفاعی ، جایی که مسئولیت مدیریت و کنترل منابع مالی را بر عهده دارد ، متغیر است.

توابع اصلی
در اینجا مهمترین خدمات جامع  یک شرکت حسابداری خبره  به شرح ذیل است
گزارش اسناد مالی برای مشتری:
دفترچه های مشتری را مرور کنید.
سود و هزینه را تجزیه و تحلیل می کند.
مانده حسابهای مالی را تهیه کنید.
شرکت حسابداری خبره  گزارش هایی در مورد وضعیت مالی مشتریان خود ارائه می کند.
مدیریت سوابق ، سیستم ها و بودجه های مالی.
برای مشتری خود ممیزی مالی انجام می دهد.
مشاوره به مشتریان در مورد امور مالی ، از جمله پیشرفت در کار خود ، کاهش هزینه ، ورشکستگی ، از جمله موارد دیگر:
مشاوره مالی و مالیاتی ارائه می کند.
گزارش بی نظمی.
گزارش های مالی و مالیاتی را با تجزیه و تحلیل موارد فوق تهیه کنید تا اطمینان حاصل شود که مطابق با استانداردها و قوانین مالیاتی وبیمه وکار قابل اجرا تضمین می شود:
حساب ها و سوابق مالی را بررسی می کند.
در مورد اظهارنامه مالیاتی خود به مشتریان توصیه می کند.
مبلغ قابل پرداخت برای مالیات را محاسبه می کند.
حسابداران و کارورزان تازه فارغ التحصیل را تحت نظارت و آموزش قرار می دهد.
وظایف روزانه
جمع آوری اطلاعات و انجام حسابرسی در شرکت ها یا افراد.
شرکت حسابداری خبره  سوابق حسابداری را تجزیه و تحلیل می کند.
مانده حساب درآمد و هزینه ها را در اسناد حسابداری مربوطه تهیه می کند.
تضمین می کند که درآمد و خروجی پول به درستی ثبت شده است.
تأیید می کند که اسناد حسابداری مطابق با قانون قابل اجرا است.
شرکت حسابداری خبره  گزارش های مالی را تهیه کنید و برای کاهش هزینه ها به مشتری خود توصیه می کند.
اظهارنامه مالیاتی را آماده می کند و کاهش و احتمالات مالیاتی احتمالی را شناسایی می کند.
بودجه ه ی شرکتها را را تهیه می کند
مدیریت حقوق و دستمزد شرکت ها

 

خدمات مشاوره حسابداری برای شرکت ها

مدیریت مؤثر تجارت نیاز به جریان مداوم اطلاعات حسابداری شما و تفسیر مناسب برای انتخاب بهترین تصمیمات دارد.

شرکت حسابداری خبره به شما در تجزیه و تحلیل داده های حسابداری کمک می کند تا واقعیت اقتصادی شرکت را بشناسید و از طریق مشاوره حسابداری مدیریت آن را بهینه کنید.

شرکت حسابداری از طریق مراجعه متخصصان خود به دفاتر مشتری یا جلساتی که در دفتر ما هستند ، توجه شخصی را حفظ می کنیم تا بتوانیم هر نوع مشکلی که ممکن است بوجود بیاید را حل کنیم. وبرای بهبود کنترل مالی شما اقدامات زیر را انجام می دهد.

مدیریت حسابداری شرکت شما.

مشاوره حسابداری و بررسی دوره ای حسابداری شما.

کمک به اداره حسابداری خود در تعطیلات سالانه و ممیزی.

برون سپاری در خدمات حسابداری.

تهیه گزارشهای اقتصادی – مالی.

برنامه ریزی اقتصادی-مالی.

حسابداری هزینه و کنترل های بودجه.

طراحی برنامه های حسابداری خاص.

تجزیه و تحلیل امکان سنجی.

ارزش گذاری کسب و کار

مشاوره کسب و کار

مشتریان  شرکت حسابداری خبره درک می کنند که کار ما به آنها کمک می کند تا کیفیت اطلاعات مالی خود را بهبود بخشند

 

مشتریان شرکت حسابداری خبره درک می کنند که کار ما به آنها کمک می کند تا کیفیت اطلاعات مالی خود را بهبود بخشند ، موضوعات رکارهای ریسک بالا را شناسایی کنند و از فعالبودن مشاغل خودبا حداکثرکارایی اطمینان حاصل کنند.

شرکت حسابداری خبره در بخش مشاور مالیاتی که در آن شما یک دید جامع از روند مدیریت اقتصادی را در اختیار شما قرار می دهد و در طول زمان به بهبود عملکرد شغل شما به روشی پایدار کمک می کند.

 

مشاورین  شرکت حسابداری خبره برای پیاده سازی روش و ابزارهایی که به شما در تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و کنترل اقدامات بر روی منابع لازم و با هزینه مناسب کمک می کنند ، همکاری خواهند کرد.

 

اهمیت حسابداری در موفقیت یک شرکت

سوابق حسابداری در یک شرکت برای موفقیت آن ضروری است ، زیرا علاوه بر کمک به تصمیم گیری استراتژیک ، راهی برای ارزیابی مداوم وضعیت مالی شما و تضمین سودآوری شماست.

 

اهمیت نگهداری حسابداری صحیح در شرکت به حدی است که بدون آن نمی دانید چقدر پول از سازمان شما خارج و خارج می شود و نه می توانید برای رشد آینده برنامه ریزی کنید.

 

استراتژی های حسابداری امکان نظارت بر وضعیت مالی شغلی شما را فراهم می کند و اجازه می دهد گزارش های نتایج و پیش بینی هایی را تهیه کنید که راه را برای پیشبرد راهنمایی می کنند.

 

در شرکت حسابداری خبره چه کاری انجام می دهند؟

آنها متخصصانی هستند که وظیفه شناسایی ، اندازه گیری و اطلاع رسانی اطلاعات اقتصادی شرکت را دارند که برای تصمیم گیری آگاهانه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

این کار معمولاً از طریق تسویه حساب های قابل پرداخت ، حساب های دریافتنی و سایر معاملات مالی انجام می شود و هم اکنون می توانید از نرم افزار حسابداری برای حفظ این سابقه استفاده کنید.

 

به طور کلی ،درشرکت  حسابداری خبره روی جزئیات تمرکز می کنند ، در حالی کهشرکت حسابداری تصویر کلی مالی شرکت را تجزیه و تحلیل می کنند ، گزارش های مالی را تهیه می کنند و استراتژی حسابداری آن را طراحی می کنند که شامل پیش بینی ها و اظهارنامه مالیاتی است.

 

در حال حاضر ،از  شرکت حسابداری خبره انتظار می رود که آموزش مالی داشته باشد و مهارت ها و توانایی هایی را برای انجام یک تحلیل مالی صحیح و مدیریت سرمایه گذاری های خود با هدف تضمین یا بهبود جریان پول نقد و ترویج رشد داشته باشد.

 

یک فعالیت مهم در مسئولیت های یک شرکت حسابداری ارائه اطلاعات مالی شرکت در مراکز لازم است تا افراد خارج از شرکت بتوانند آن را درک کنند.

 

به منظور اطمینان از یکنواختی در این گزارش های مالی ، شرکت حسابداری خبره دستورالعمل های خاصی را رعایت می کنند ، یا آنها را به مقامات و موسسات محلی یا خارجی ارائه می دهند.

 

هدف این گزارشها ایجاد اعتماد به نفس در سرمایه گذاران و سهامداران بالقوه با ارائه اطلاعات واقعی و شفاف در مورد شرکت است.

 

از طرف دیگر ، مسئولیت شرکت حسابداری مدرن تهیه صورت های مالی به گونه ای است که آنها مطابق با استانداردهای حسابداری ملی و بین المللی برای اطمینان از رعایت تعهدات مالیاتی باشند.

شرکت حسابداری خبره چگونه بر موفقیت شرکت تأثیر می گذارد؟

سوابق حسابداری اطلاعات لازم را برای سالم نگه داشتن تجارت در اختیار تیم مدیریت داخلی قرار می دهد.

 

برخی از این اطلاعات از معاملات ثبت شده سرچشمه می گیرد ، در حالی که بخش دیگر شامل برآوردها و پیش بینی ها بر اساس فرضیات مختلف است.

 

برای تهیه پیش بینی های شرکت ، ح شرکت حسابداری خبره به فرمول های مختلفی ، به اصطلاح نسبت های مالی ، تکیه می کنند که با بررسی اجزای فردی که نسبت را تشکیل می دهند ، به کشف شرایط و روندهایی که پیدا کردن آنها سخت است ، کمک می کند.

 

اطلاعات شرکت حسابداری خبره به مدیریت ارشد یک چشم انداز گسترده و واضح از چگونگی عملکرد اقتصادی تأمین می کند ، و اطلاعات مورد نیاز برای تصمیم گیری بهینه را در دسترس قرار می دهد.

 

کار حس شرکت حسابداری را به موفقیت راهنمایی می کند زیرا اطلاعات و تجزیه و تحلیل مالی آن به شما کمک می کند:

 

سودآوری را تضمین می کند.

از پیش برنامه ریزی.

افزایش بهره وری.

هزینه های بهینه تولید را تعیین کنید.

نمای کلی از وضعیت مالی تجارت را ارائه دهید.

بدون داشتن تمام اطلاعاتی که شرکت حسابداری خبره برای تصمیم گیری فراهم می کند ، رشد پایدار امكان پذیر نخواهد بود.

 

 

تفاوت بین شرکت حسابداری خبره و امور مالی

همچنین تفکیک بین این دو مفهوم که از هم نزدیک هستند اما با هم تفاوت دارند بسیار مهم است. شرکت حسابداری خبره ، همانطور که قبلاً نیز گفتیم ، حول ضبط ، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل عملکردهای مالی شرکت می چرخد ​​، در حالی که امور مالی به چگونگی مدیریت پولی که در اختیار کسب و کار است ، اشاره دارد.

 

شرکت حسابداری خبره از تمام اطلاعات موجود در سوابق حسابداری بهره می برد و تصمیم می گیرد ، علاوه بر این ، درمورد عوامل اقتصادی خارجی مانند بازار ارز تصمیم گیری کند.

 

هر دو عملکرد مهم هستند و اگرچه در نمودار سازمانی شرکت حسابداری خبره از حوزه مالی ظاهر می شود ، واقعیت این است که اولی برای داشتن دانش عمیق از وضعیت مالی شرکت ، به کلیه کارهای تفصیلی انجام شده توسط دوم نیاز دارد.

نکات مفید

برای اطمینان از صحت سوابق حسابداری شرکت شما ، نظارت کنید که شرکت حسابداری خبره از این نکات پیروی کنند:

 

  1. شرکت حسابداری خبره با ثبت سوابق دقیق: برای افزایش بهره وری ، ابزارهای الکترونیکی در اختیار آنها قرار می دهدکه ضبط ورودی ها و هزینه ها را تسهیل می کند ، در نتیجه وقت خود را آزاد کرده و از خطاهای پر هزینه انسانی جلوگیری می کنید.

 

  1. شرکت حسابداری خبره با استفاده از نرم افزار حسابداری الکترونیکی: علاوه بر این که در حال حاضر الزام مقامات مالیاتی است ، روند پرداخت و جمع آوری ، تهیه اظهارنامه مالیاتی و کسر هزینه ها را ساده تر می کند. با استفاده از این نوع ابزار ، می توان مبلغی را که مربوط به نوعی از مالیات است ، چه در زمان فروش و چه در هنگام پرداخت حقوق و دستمزد ، به راحتی تقسیم کرد. با کنار گذاشتن آنها از لحظه اول ، از برخورد مبالغ انباشته در پایان هر دوره مالی خودداری خواهد کرد و به دلیل عدم پرداخت به موقع مجازات نخواهد شد.

 

همچنین شرکت حسابداری خبره به شما کمک می کند تا ثبت نام صورتحساب به موقع را در اختیار مشتریان خود قرار دهید که حاوی اطلاعات مفید نه تنها درمورد میزان فروش بلکه درمورد شرایط معامله است.

 

  1. برنامه صورت سود و زیان: بسته به فعالیت شغل شما شرکت حسابداری خبره می تواند ماهانه ، سه ماهه یا سالانه باشد. به روز کردن اطلاعات به شما در تصمیم گیری به موقع کمک می کند

بهترین اقدامات و اشتباهات برای جلوگیری از

نکته اول این است کهبا همکاری شرکت حسابداری خبره شرکت به تعهدات مالیاتی خود عمل می کند و اظهارنامه های مندرج در سازمان امور مالیاتی را با پشتوانه اسناد پشتیبان صحیح به موقع تسلیم می کند.

 

همچنین تهیه یک برنامه حسابداری عمومی حائز اهمیت است که نشان می دهد چگونه باید حساب ها ثبت شود و رهنمودهایی که باید در این زمینه رعایت شود.

 

داشتن حسابدار ، شرکت حسابداری خبره نه تنها به روز بودن سوابق حسابداری را تضمین می کند و هم مقررات مالیاتی را رعایت می کند ، بلکه توصیه های لازم را نیز برای بهینه سازی منابع و مدیریت ریسک ارائه می دهد.

 

از جمله رایج ترین اشتباهاتی که شرکت حسابداری خبره باید برای جلوگیری از آن اقدام کند:

 

عدم ارزیابی صحیح دارایی.

استهلاک دارایی ها را مطابق معیارهای مالیاتی و نه حسابداری انجام دهید.

حسابهای دریافتنی را به صورت معوقه یا دارایی که ارزش ستون را از دست داده اند حذف نکنید.

عدم ثبت صحیح بدهی هایی که در دادخواهی هستند منجر به ضرر می شود.

درست ارزیابی نکردن ابزارهای مالی که شرکت در آن سرمایه گذاری می کند.

 

سوابق حسابداری برای مشاغل بسیار مهم است زیرا جریان سرمایه را دنبال می کنند ، بدون آن انجام فعالیت های تولیدی غیرممکن خواهد بود.

 

حوزه تولید و فروش شما به اندازه بخش حسابداری اهمیت دارد که نظارت بر ورود و خروج پول و رعایت تعهدات کار و مالیاتی شرکت را دارد.

 

بدون داشتن همه سابقه شسته و رفته حساب های دریافتنی و قابل پرداخت ، هرگز نمی دانید که آیا تجارت شما سودآوری کرده است یا خیر؟

 

از شماره های موجود در شرکت خود غافل نشوید و به آنها نظارت مداوم کنید. شرکت حسابداری خبره شما را به بهترین ابزار برای تشخیص سلامت سازمان خود و تصمیم گیری هایی است که شما را به سمت موفقیت سوق می دهد.

 

به یاد داشته باشید که شرکت حسابداری خبره بیشتر از افزودن و تفریق کارهایی انجام می دهد. داده های مالی خود را تجزیه و تحلیل می کند و اولین کسی خواهد بود که هشدار می دهد وقتی درآمد شما با رشدی سالم افزایش نمی یابد یا هزینه های شما را پوشش نمی دهد.

 

شرکت حسابداری خبره با توجه به گزارشات ومشاهد اتمی تواند تفاوت بین ماندن در شغل یا مجبور به اعلام ورشکستگی اعلام کند

شرکت حسابداری خبره به مشاغل کوچک کمک می کند و مدیریت امور حسابداری آسان ، راحت می کند.

 

شرکت حسابداری خبره خدمات خود را مخصوصاً برای مشاغل کوچک متناسب کرده و خدمات حسابداری ساده ارائه می دهد ، روی موارد ضروری تمرکز می کند و امورحسابداری را ساده نگه می دارد.

 

 

شرکت حسابداری خبره که به تجارت شما اهمیت می دهد برخورد کرده و می دانید به کجا بروید. شرکت حسابداری خبره از حسابداری ، اظهارنامه مالیاتی و صورتهای مالی برای شما مراقبت خواهد کرد و در امور مالیاتی و حسابداری به شما کمک می کند.

حسابداری شرکت

 

انجام حسابداری نادرست می تواند پرهزینه باشدوخسارات جبران ناپذیری ایجاد می شود – کمک حرفه ای ارزش آن را دارد

در تجارت ، باید روی آنچه می دانید بهترین تمرکز کنید. حسابداری یکی از مواردی است که شما باید از آن خارج شوید – باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و از ضررهای بزرگ جلوگیری می کند.

 

اولین اقدامات مهم برای مدیران یافتن یک شرکت حسابداری خبره برای خودشان است. کلیه شرکتها به وظیفه حسابداری متعهد هستند که به نوبه خود توسط قانون حسابداری تعریف شده است. اگر قانون به درستی انجام نشود و حسابداری توسط خود شما انجام شده است ، ممکن است اشتباهاتی از قبیل ثبت نادرست ویا عدم ثبت اسناد حسابداری رخ دهد. اینها می توانند با خسارت سنگین تمام شوند.

 

شرکت حسابداری خبره حسابداری را به سرعت و با دقت انجام می دهد و می توانید از زمان پس انداز آن برای توسعه و فروش خدمات و محصولات خود استفاده کنید – یعنی در هسته اصلی تجارت شما.

 

 

شرکت حسابداری خبره را از کجا پیدا کنیم؟

 

شرکت حسابداری خبره امروز طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهد..

 

شرکت حسابداری همچنین از مدیریت مالی شرکت پشتیبانی می کند

 

نرم افزارهای حسابداری مدیریت مالی و سرویس های مختلف برای به روز ماندن وضعیت مالی شرکت کمک می کند. آنها سهولت اسناد و مشاغل را با یک شرکت حسابداری شرکت حسابداری خبره آسان می کنند.

 

 

 

شرکت حسابداری خبره  باید صورتهای مالی ، گزارش هیئت مدیره ، اسناد ، لیست حسابها و لیست اسناد و سوابق باید از پایان سال مالی حداقل 10 سال نگهداری کند.

 

خدمات حسابداری

شرکت حسابداری خبره کلیه خدمات حسابداری قانونی را با حرفه ای بودن به مدیران پیشنهاد می کند. با کمک شرکت حسابداری  ، شما همیشه وضعیت مالی فعلی شرکت خود را می دانید ، و شرکت حسابداری روشهای مدرن حسابداری الکترونیکی برای شما تضمین می کند. شرکت حسابداری همیشه مراقب مدیریت مالی و مدیریت حقوق و دستمزد با کیفیت و به موقع می باشد ودر موفقیت مدیران نقش کلیدی دارد.

 

آیا حسابداری شرکت شما به صورت معوقه است؟

 

بعضی اوقات به دلایل مختلف ، نگه داشتن حساب می تواند کنار گذاشته شود. با این حال ،طبق قانون مالیاتهای مستقیم به هر مدیر موظف است حساب های خود را به روز نگه دارد. وشرکت حسابداری می تواند همه حسابهای معوقه شما را بروز کند.

 

شرکت حسابداری خبره با تجربه ما برای بروزرسانی حسابداری شما برنامه و برنامه ای را تهیه می کند. پس از دریافت مطالب ، میزان معوقات را بررسی خواهد کرد و مراحل لازم برای به روز بودن سوابق را با شما بحث خواهد کرد

حسابداری

شرکت حسابداری خبره در شکل ها و نمودارهای شفاف از وضعیت تجارت شما به شما گزارش می دهد. این به شما فرصت می دهد تا روی موارد اساسی تمرکز کنید. خدمات شرکت حسابداری متناسب با نیازهای مشتری مشتری متناسب است و از طریق جلسات ماهانه ، اطمینان حاصل می کنید که لیست خدمات شرکت حسابداری شما شامل خدماتی باشد که از تجارت شما پشتیبانی می کنند.

 

شرکت حسابداری خبره وضعیت شرکت شما را بعد از هر دوره مالیاتی به طور واضح و با در نظر گرفتن نیازهای خاص شما به شما گزارش می کند. وبرای حداقل برای هر یک ماه یک بار فرصت جلسه حضوری را داشته باشد ، بنابراین شما می توانید به صورت حضوری مشاوره و نکاتی را نیز از حسابدار وقوانین مالیاتی وبیمه خود دریافت کنید

حسابداری برمبنای فعالیت

هدف شرکت حسابداری خبره از این راهنمایی کوتاه این است که به مدیران بگویید که چرا حسابداری نگهداری می شود و همچنین چالشهای حسابداری را نیز برطرف می کند. بنابراین شرکت حسابداری به شما می گوید چگونه اسناد شرکت ، حسابداری ، صورتهای مالی و اظهارنامه مالیاتی تهیه می شود. در عین حال ، امیدوار که مدیر بتواند بهتر بفهمد که چرا شرکت حسابداری یا حسابدار خودش درخواست کلیه اسناد و توضیحات اضافی را دارد. مسئولیت های مدیریت شرکت و شرکت حسابداری خود در مورد موقعیت های مختلف خطا یا ابهامات به طور فزاینده ای روی تصویر زمینه قرار می گیرند. شرکت حسابداری خبره البته طبیعتاً حسابگر است اما به نفع کارآفرین نیز هست.

حسابداری و چرا در حال حفظ است؟

مهمترین کارکرد شرکت حسابداری خبره ، تولید اطلاعات برای خود شرکت است. صورت درآمد سودآوری عملیات را نشان می دهد ، ترازنامه میزان پرداخت و نقدینگی دیگران را نشان می دهد. محاسبات دیگری که در خدمت عملکرد شرکت است نیز می تواند براساس حسابداری یا با استفاده از ارقام آن انجام شود – محاسبات و پیش بینی های جریان نقدی ، بودجه ها ، محاسبات سودآوری مشتری و غیره.

 

شرکت حسابداری خبره همچنین اطلاعات مهمی در مورد امور مالی و وضعیت شرکت در اختیار ذینفعان خارجی قرار می دهد. به عنوان مثال ، صورتهای مالی یک شرکت محدود در ثبت تجارت منتشر می شود که در این صورت این ارقام در اختیار سرمایه داران ، تأمین کنندگان شرکت و همچنین رقبا قرار می گیرد. در هر صورت ، یک شرکت محدود یا مشارکت محدود که موظف به انتشار صورتهای مالی خود نیست ، باید هنگام درخواست تأمین اعتبار از یک بانک ، آن را ارائه کند. مالیات بر درآمد شرکت و بازده مالیات بر ارزش افزوده نیز براساس آمارهای حسابداری است.

 

پس حسابها چگونه نگهداری می شوند؟

یک شرکت کالا یا خدمات را خریداری و به فروش می رساند. دریافت و پرداخت می کند. فروش ، خرید و پرداخت نقدی معاملات نامیده می شود. محتوای معاملات تجاری روی کوپن ها تشریح می شود. اسناد شامل فاکتورهای فروش و خرید ، رسید نقدی ، صورتحساب بانکی ، فاکتورهای مسافرتی و لیست های اضافه کاری است. بنابراین رسیدها به شما می گویند چه اتفاقی در معامله رخ داده است – چه چیزی فروخته شده یا خریداری شده ، چه چیزی برای آن پرداخت شده است و غیره.

شرکت حسابداری خبره بر اساس سند ، ورود به حساب ها را ثبت می کند. رسید ها محتوای معامله را افشا می کند. براساس مدخل ها صورتهای مالی تهیه می شود که شامل صورت های سود و ترازنامه به عنوان مؤلفه های اصلی است. اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکت نیز براساس صورتهای مالی انجام می شود. پردازش معاملات تجاری تا حد زیادی به صورت خودکار انجام می شود ، اما تخصص شرکت حسابداری خبره در بسیاری از زمینه ها مانند قوانین مالیاتی ، طراحی راه حل های مناسب مالیاتی و همچنین نتیجه گیری و توصیه هایی برای مدیران مورد نیاز ارائه می  کند.

 

وقتی که از شرکت حسابداری خبره استفاده می کنید تا خدمات حسابداری را به شما ارائه دهد ، از مزایای زیادی بهره مند می شوید

  • تجربه زیادی در ارائه خدمات حسابداری دارند چون با شرکتهای مختلف وبا صنایع ورشته های مختلف هزمان کار کرده اند.حسابداری شرکتها را بطور دقیق وعینی وبی طرفانه انجام می دهندومتناسب با نیاز مشتری وانعطاف پذیر می باشد وطبق رضایت مشتری عمل می کند.وخدمات ارائه شده به موقع وبا کیفیت می باشد. شرکت حسابداری خبره

شرکت حسابداری خبره یکی از شرکت های یزرگ ​​و پیشگام در زمینه حسابرسی داخلی درایران است.

شرکت حسابداری خبره تجربه زیادی در ارائه انواع خدمات حسابرسی مالی و داخلی ، ارزیابی سهام شرکت ها دارد

مدیریت ریسک و خدمات پشتیبانی دارد. خدمات حسابرسی شرکت حسابداری متمرکز و با کیفیت بوده و نهایت دقت و حرفه ای ارائه می دهد و برای شناسایی مشکلات وچالشهای احتمالی ، توصیه‌ها ، اجرای راه حلها و کمکهای برنامه شرکت حسابداری در برنامه ریزی بلند مدت و تصمیم گیری تا صورتهای مالی و عملیاتی را تجزیه وتحلیل می کند.

مالیات بر ارزش افزوده

 

رویکرد شرکت حسابداری خبره به مشاوره مالیاتی با ارزش افزوده شامل موارد زیر است:

  1. خدمات قبل از برنامه

دولتایران از اول مهر 1387 مالیات بر ارزش افزوده وضع کرد. همه شرکت ها آماده اجرای الزامات ، بنابراین لازم شرکت ها از خدمات تخصصی شرکت حسابداری  استفاده کنند تا بتوانند از قانون مالیات بر ارزش افزوده پیروی کنند

الف)شرکت حسابداری  برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت بصورت جداگانه ثبت نام می کند

 

ب) تحلیل اثرات تجاری

  • تحلیل اثرات تجاری شرکت حسابداری خبره شامل ارزیابی تمایل اشخاص تجاری برای اعمال مالیات بر ارزش افزوده و پیامدهای مالیات بر ارزش افزوده در معاملات مالی شرکت ها است.
  • شکاف های موجود در سیستم فعلی را شناساییمی کند
  • برنامه ریزی معاملات مالی براساس قانون مالیات بر ارزش افزوده
  • تأثیر آن بر سرمایه در گردش را مطالعه می کدد

ج) اجرای مالیات بر ارزش افزوده و پشتیبانی انتقالی

  • شرکت حسابداری خبره ساختار جریان معاملات مالی و کمک به ایجاد یک مدل عملیاتی برای نهاد
  • کمک به هماهنگی شیوه های شرکت با مقررات مالیات بر ارزش افزوده
  • در مرحله اول راهنمایی ارائه می دهد ونرم افزار حسابداری متناسب با شرکت را انتخاب می کند
  1. خدمات پس از برنامه

الف) خدمات مشاوره معاملات

  • شرکت حسابداری در مورد معاملات شرکتها مشاوره می دهدوهمچنین بهترین روش کاری در مورد معاملات بین المللی وتاثیر آن ها بر مالیات بر ارزش افزوده توصیه ها ودستورالعملهایی را ارائه می  کند

ب) رعایت مالیات بر ارزش افزوده

  • شرکت حسابداری خبره اعتبار مالیات بر ارزش افزوده شرکتها ومشاغل را بررسی می کندوهمچنین
  • اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده ارسال می کند ودر مورد تهیه اسناد حسابداری و سایر سوابق حسابداری طبق قانون مالیات بر ارزش افزوده مشاوره می دهد.
  • مشاوره

ج) آموزش مالیات بر ارزش افزوده

  • شرکت حسابداری خبره برای امور مالی ، فروش و مدیریت اشخاص مختلفی که در صنایع مختلف فعالیت میکنند بسته های آموزشی ارائه  می دهد که شامل
  • امکان اعمال مالیات بر ارزش افزوده در شرکت ها (مقررات مربوط به تجارت مورد بحث قرار گرفته است)
  • نحوه ثبت معاملات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده را آموزش می دهد
  • نحوه تهیه و ارسال درآمد
  • نگهداری اسناد حسابداری و سایر اسناد پشتیبان

د) حسابداری مالیات بر ارزش افزوده

مالیات بر ارزش افزوده یک سیستم مالیاتی مبتنی بر معاملات است که نیاز به ثبت دقیق درآمد ، هزینه ها ، درآمد مالیات بر ارزش افزوده ، ورودی های مالیات بر ارزش افزوده و غیره دارد. داشتن یک سیستم حسابداری مناسب با شرکت حسابداری خبره با رعایت قوانین مالیات بر ارزش افزوده وکنتربهای مالی مناسب  در ایجاد سوابق دقیق حساب به شما کمک می کنند.

سایر خدمات مشاوره ای

 

مشاور مالیاتی خبره با ترکیب مهارتهای مشاوره با تخصص ، نوآوری و خلاقیت ، تجاری ، رشد و توسعه تعریف و. برای کمک به تجزیه و تحلیل و توصیه سیستم ها و کنترل ها برای بهبود وکمک به اهداف فعالیت شما خدمات ارائه می کند.

به شرکتهای مشکل دار خدمات چرخشی ارائه می دهد و در ادغام. مشاور مالیاتی خبره  زمینه هایی از قبیل ارزیابی خدمات مشاوره مدیریتی را در ریسک سازمانی ، محک ، برنامه ریزی استراتژیک و تاکتیکی ، مدل سازی مالی و تبدیل فرآیند ارائهمی دهد.

خدمات مشاور مالیاتی  شامل موارد زیر است:

  • خدمات مدیر مالی
  • تحقیقات بازار و مطالعات امکان سنجی فنی
  • ارزیابی کسب و کار
  • خدمات توسعه اشتغال
  • مدیریت ریسک شرکت
  • خدمات آی تی
  • اعتبار و مدیریت سرمایه در گردش
  • خدمات ادغام
  • خدمات اشتغال

خدمات

خدمات مدیر مالی

شرکت های در حال توسعه معمولاً به جایی می رسند که به یک مشاور مالیاتی خبره نیاز دارند ، اما آنها قادر به تمام وقت نیستند.

راه حل مناسبی برای شرکتها دارد. مشاور مالیاتی خبره برای شرکتهای متوسط ​​و هم برای شرکتهای بزرگ ارائه می و می توانیم به عنوان شریک استراتژیک شما برای مدیریت جنبه های مالی شرکت خود منصوب شوید.وخدمات مشاوره مالیاتی  اختصاصی دهد که د کلیه وظایف را از معاملات مالی پیچیده گرفته تا کارهای ساده مانند ردیابی مطالبات به امور مالی به شما توصیه های عملی می دهد تا تجارت خود را محکم تر و انعطاف پذیر ترمدیریت کنید.

.

خدمات مشاور مالیاتی خبره در ایران توسط متخصصان مالی ارائه می شود که درک عمیقی از بازار و روشهای مالی بر اساس تجربه گسترده خود دارند.

خدمات مشاور مالیاتی خبره برای شرکتهای در حال توسعه شامل موارد ذیل می باشد

  • تجزیه و تحلیل مالی و گزارشگری
  • راهنمایی حرفه ای برای برنامه ریزی شغل و پیش بینی روند شرکتها
  • مدیریت جریان پول و سرمایه در گردش   کنترل وبهبود
  • بررسی وکنترل قراردادهای شرکت
  • تهیه و کنترل بودجه
  • آموزش وپشتیبانی از تیم حسابداری شرکتها
  • بهبود کنترل فرایندهای حسابداری شرکتها
  • مشاوره در مورد مالیات بر ارزش افزوده واظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • پشتیبانی از استراتژی های مالی و معاملات

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این خدمات ، از درخواست جلسه با تیم مشاور مالیاتی خبره  ما دریغ نکنید

وقتی صحبت از کیفیت و ارزش خدمات شرکت حسابداری خبره می شود ، تعارف نمی کنیم

شرکت حسابداری خبره از طریق خدمات مالی باکیفیت ، به شرکتها  ارائه می کند ، به مشتریان خود این امکان را می دهد که ضمن داشتن بالاترین اخلاق حرفه ای در همه زمانها ، مزیت استراتژیک و رقابتی روشنی کسب می کند. شرکت حسابداری خبره از شما دعوت می کند با بهره گیری از تجربه بی نظیر اعضای تیم 20 ساله ، شریک استراتژیک خود باشید.

 

شرکت حسابداری خبره از دانش فنی وتخصصی خود در مورد بازارهای ، منطقه ای و بین المللی استفاده می کند تا به مشتریان خود کمک می کند تا شرکت هایی را که در حال توسعه است گسترش یابند. شرکت حسابداری در زمینه های تجاری وصنعتی متنوع کارمی کند. از طریق خدمات شرکت حسابداری و ایجاد روابط با مشتریان برای فعال کردن آنها و کمک به شرکتها در تصمیم گیری به موقع به منظور دستیابی به اهداف اداری آنها حرکت می کند. شرکت حسابداری با درک خطرات و سیستم های مالی شرکت شما و همچنین چشم انداز گسترده تر اقتصاد کلان ، راه حل هایی متناسب با نیازهای شما ارائه می دهد.

 

طبق تحقیقات نشان می دهد که مدیریت شرکت یکی از چالش های مهم پیش روی بازارهای نوظهور و صنایع نوظهور است. این امر به ویژه در مورد چشم انداز تجاری منحصر به فرد در ایران صدق می کند .

شرکت حسابداری خبره با انجام حسابرسی و ارائه گزارش جامع و بی طرفانه در مورد سلامت مالی شرکت ، فرهنگ تجارت ، سیاست ها و رویه ها و عملکرد عملیاتی به صاحبان مشاغل به طور واضح نشان می دهد. چالش واقعی شرکت حسابداری در حین انجام حسابرسی ، استقلال ، شفاف و هدفمند بودن با آگاهی از حساسیت های فرهنگی و استانداردهای غالب است. مشاوره و مدیریت ریسک ، ارزیابی کارایی عملیاتی و بررسی پیروی از سیاست ها و رویه ها (مانند تهیه)از فعالیتهای حسابرسی می باشد.

از آنجا که دنیای تجارت همچنان در حال تحول است ، ضروری می شود که شرکت ها سعی کنند از این تحولات که به سرعت در حال تحول و پیشرفت هستند به شکلی پیچیده گام بردارند ، به گونه ای که این شرکت ها بتوانند به رقابت و توانایی باقی ماندن در بازارها دست یابند و این امر نیاز به شرکت حسابداری خبره دارد.. شرکت حسابداری خبره با مشتریان خود کار می کند تا یک روش حسابرسی قوی ، جامع و مقرون به صرفه را توسط گره حسابرسی مجرب وآگاه اجرا کند. اگر به دنبال یک شرکت حسابداری خبره هستید که معتبر باشد ، جستجوی شما به اینجا ختم می شود. شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره نامی درخشان در دنیای امور مالی و تجاری است.

5 دلیل برای همکاری با شرکت حسابداری خبره

با تکامل دنیای تجارت ، خطرات تجاری وریسک تجاری نیز تغییر می کند. شرکت حسابداری خبره، با مشتریان خود برای پیاده سازی یک روش حسابرسی قوی واستاندارد ، جامع و مقرون به صرفه کار می کند.

تخصص مالی

شرکت حسابداری خبره تجربه زیادی در بازار داخلی دارد. ما خدمات ارزش افزوده ای داریم که شرکت حسابداری  با تخصص  حسابداری وحسابرسی خود در طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها هزینه ها را کاهش وارزش افزده زیادی  را برای مشتریان خود فراهم می کند.

تعهد ما

در فرایند حسابرسی ، کیفیت اولویت اصلی شرکت حسابداری  از شروع تا تحویل کار است و کیفیت پایه واصول اصلی هر مرحله از روش حسابرسی است. شرکت حسابداری ، منابع لازم را برای درک نیازهای مشتری اختصاص می دهد. و هرگز یک رویکرد واحد ویکسان اتخاذ نمی کند که متناسب با همه باشد. هدف شرکت حسابداری ایجاد مشارکت تجاری با مشتریان بر اساس برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد از طریق بالاترین کیفیت و نتایج کار است.

شفافیت ، هدف و محرمانه بودن

شرکت حسابداری خبره کار خود را با رعایت بالاترین سطح معیارهای اخلاقی انجام می دهد. و در حفظ محرمانه بودن اطلاعاتی که در طول حسابرسی ، بسیار دقت می کند. و با مشتریان خود کار می کند تا دامنه فعالیت حسابرسی پیشنهادی را تعریف کند. پس از اتمام این کار ، شرکت حسابداری مسئولیت اجرای مشارکت را به شکلی که فراتر از بهترین شیوه ها و استانداردهای بین المللی برعهده می گیرد.

رویکرد ما در شرکت حسابداری خبره

شرکت حسابداری خبره از فن آوری به عنوان یک ابزار قوی استفاده می کند تا کار خود را به طور موثر و کارآمدوبا کیفیت انجام دهد. با استفاده از قدرت فن آوری می تواند تحلیل توصیفی سیستماتیک ارائه دهد و این امر از طریق روشهای سنتی نمونه گیری امکان پذیر است. تخصص شرکت حسابداری در تشخیص الگوی و تحلیل علت استثنائات از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات ، بینش معناداری در تصمیمات مدیریت استراتژیک ارائه می دهد. شرکت حسابداری  می تواند با روشی مقرون به صرفه ارزش افزده زیادی  به مشتریان ایجاد کند.

ارتباط

شرکت حسابداری معتقد است که ارتباط مؤثر برای هر سازمان از جمله در بین ما بسیار مهم است! پروتکل ها و رویه های ارتباطی در هر مرحله از کار با مشتریان توافق می شود تا اطلاعات مهم را به ذینفعان مربوط منتقل کند. وعنصر تعجب را در طی قراردادهای خود حذف می کند و کلیه اطلاعات مربوطه قبل از به اشتراک گذاشتن آن با مدیریت ارشد ، با سطح صحیح اقتدار کاملاً بررسی و توافق می شود.

بهترین خدمات حسابداری درایران

 

حسابداری گاهی اوقات می تواند برای همه شرکت ها از همه اندازه یک چالش بزرگ باشد.شرکت حسابداری خبره می تواند واقعاً کارهای روزمره تجارت شما و همچنین زمینه گسترده تر درک صنعت شما و بخشی از موفقیت در کسب و کار شما را کمک کند.شرکت  حسابداری از دانش وتخصص بالا و چندین دهه تجربه جمعی در ایران و حسابداران خبره دارد تا به شما اطمینان دهد که شرکت حسابداری شریک ایده آل برای الزامات حسابداری و حسابرسی برای تجارت تجاری شما هست.

درک حسابهای تجاری شما را نمی توان دست کم گرفت ،. مشاغل کوچک به ویژه از درک سودآوری و سایر معیارهای مالی مربوط به عملکردشان بهره مند می شوند. این هوش تجاری به اثربخشی می پردازد و می تواند زمینه ای ارزشمند برای تصمیم گیری های لازم در زمینه تجارت فراهم کند.

شرکت حسابداری خبره ازروند ثبت حسابداری منظم از مشاغل شما به ویژه در برنامه ریزی و مدیریت حقوق و دستمزد ، مدیریت هزینه ها و خریدها و سایر کارهای مهم پشتیبانی می کند. شرکت حسابداریبرای تهیه  اسناد حسابداری مناسب برای شرکت شما همچنین در مدیریت هزینه های حسابداری به شما کمک می کند ، این امکان را به شما می دهد تا روی مشاغل تجاری خود که درآمد ایجاد می کنند تمرکز کنید. تهران و بسیاری از دفاتر حسابداری در تهران و در بخش های مختلف ایران وجود دارد که می توانند اسناد حسابداری را برای شغل شما حفظ کنند و خدمات حسابداری و مشاوره ارائه دهند.

 

اما با شرکت حسابداری خبره با بیش از 20 سال تجربه در بازار ، درک کاملی از تجارت در تمام سطوح و یک تجربه مدیریت جمعی در سراسر صنایع مختلف دارد که همه مورد استفاده شماست تا با داشتن حسابداری دقیق خود آرامش خاطر را به شما ارائه دهد. یک حرفه ای برای توسعه تجارت شما می باشد.

بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل کوچک درک نمی کنند که حسابداری مناسب در واقع در چارچوب قانونی لازم وضروری شده است ، و قانون مالیاتهای مستقیم  کلیه شرکتهای تجاری نیاز دارد تا سوابق حسابداری مالی را شفاف نگه دارند. با پیاده سازی طرح جامع مالیاتی  ، روند به سمت حاکمیت قوی تر شرکت ها بدون شک همه شرکت های تجاری را ملزم به حفظ این سوابق و همکاری با شرکت حسابداری خبره می کند.

صورتهای مالی را مرور کنید

  حسابرسی مالی یکی از مهمترین و بزرگترین خدمات حرفه ای است که توسط شرکت حسابداری خبره ارائه می شود که توسط گروه بزرگی از متخصصان ، مشاوران ، حسابرسان واجد شرایط و کسانی که تجربه بزرگ و گسترده ای در حسابرسی مالی (صورتهای مالی) دارند ارائه می شود. شرکت حسابداری خبره در مورد صورتهای مالی و ارائه توصیه های حرفه ای به شرکتهای تجاری از همه نوع و زمینه ها ارائه می کند.

کار حسابرسی مالی فقط به بیان نظر درباره صورت های مالی بستگی ندارد بلکه در عوض ، شرکت حسابداری خبره سیستم کنترل داخلی را بررسی می کند و توصیه های خود را در مورد میزان قوت و ضعف نظارت در شرکت صادر می کند. گزارش شرکت حسابداری خبره در شرکت حسابداری خبره همچنین شامل توصیه ها ، مشاهدات و پیشنهادات زیادی برای افزایش کارایی و اثربخشی است. همکاری با شرکت ها و سازمان هایی مانند کاهش و به حداقل رساندن تکثیر وظایف و مشاغل ، اصلاح ساختار اداری ضعیف ، مناسب بودن آن با شرکت و میزان سازگاری وظایف و اختیارات با مشاغل را بررسی می کند

یکی ازخدمات شرکت حسابداری خبره حسابرسی مالی است.

خدمات حسابرسی مالی شامل بررسی صورتهای مالی تهیه شده توسط شرکت حسابداری خبره و ارائه گزارش به مدیران در مورد اینكه آیا صورتهای مالی وضعیت اقتصادی بنگاه اقتصادی را در پایان دوره نشان می دهد.

بخش حسابرسی مالی شرکت حسابداری خبره دارای صلاحیت حرفه ای و علمی جهت درک استانداردهای حسابرسی و حسابرسی حرفه ای مورد استفاده است و یک متخصص برای شناسایی انواع بررسی های پذیرفته شده عمومی است که بطور انحصاری انجام می شودکه شامل موارد ذیل می باشد:

·         بررسی دوره ای دوره ای و گزارشگری مالی برای دوره های دوره ای منظم.

·         بررسی نهایی صورتهای مالی در پایان هر سال مالی.

·         تهیه نامه های مدیریتی شامل یادداشت ها و توصیه های مربوط به کاستی های موجود.

·         برنامه ها را برای موسسات ، شرکت ها و سازمان های دولتی بررسی کنید.

·         برگزاری یک بازدید گروهی از موسسه در طول سال مالی.

·         پیروی از استانداردهای حسابرسی که به طور کلی پذیرفته شده است.

·         تهیه گزارشهای حاصل از حسابرسی ها و ارسال آنها به مدیران.

·         ارزیابی مشاغل مدیریت مالی تسهیلات.

·         با توجه به نیازهای تجاری انواع مختلف حسابرسی را اعمال می کند.

·         نقاط قوت ، ضعف ، فرصت و تهدید را آشکار می کند و برای جلوگیری از نقاط ضعف کار راه حلهایی ارائه می کند.

·         ارزیابی سیستم های کنترل داخلی مورد استفاده مشتری و صدور گزارشی از نتایج ارزیابی ، به همراه توصیه های پیشنهادی مشاوران ، برای تقویت روشهای کنترل و افزایش اثربخشی آنها ارائه می کند.

خدمات حسابداری به دلیل کمبود منابع یا دلایل دیگر در دسترس کلیه شرکتهای تولیدی وپیمانکاری و تجاری نمی باشد.

بنابراین ، شرکت حسابداری خبره  خدمات حرفه ای خود را در زمینه های حسابداری ، حسابرسی و مالیات و همچنین خدمات مشاوره ای (ایجاد و ثبت حساب ها ،) برای بخش وسیعی از شرکتهای بخش و سایر خدمات برای رفع کلیه نیازهای شرکتها وموسسات وشعب خارجی ارائه می دهد و شرکت حسابداری که دانش بسیار خوبی در استانداردهای حسابداری و استانداردهای بین المللی داشته باشد.

اول: خدمات ایجاد حساب

طراحی وپیاده سازی سیستمهای حسابداری از موارد مهم و اصول اساسی است که شرکت ها و موسسات بر اساس آن پایه گذاری می کنند تا یک سیستم حسابداری یکپارچه و مطمئن را برای ایجاد گزارش های حسابداری معتبر و خوب برای صاحبان ایجاد کنند و ویژگی های خدمات شرکت حسابداری خبره در طراحی وپیاده سازی سیستمهای مالی به شرح ذیل  خلاصه می شوند:

  • طراحی و ارزیابی سیستم های حسابداری برای شرکت ها و موسسات.
  • ارائه مشاوره با سیستم های حسابداری موجود و کار در مورد چگونگی افزایش اثربخشی و توسعه بیشتر آنها.
  • طراحی کدینگ حسابداری و ایجاد کدینگ حسابداری مناسب با توجه به فعالیت شرکت ها و موسسات.
  • الزامات مدیریت طراحی از گزارش های صادر شده
  • تنظیم خط مشی حسابداری که باید دنبال شود.
  • تهیه سیستم های مالی و طراحی سیستم های کنترل داخلی مؤثر.
  • اجرای و به روز کردن دوره ها و مدل های حسابداری سازگار با سیستم حسابداری مستقر و دستیابی به کنترل داخلی.

دوم: سرویس ثبت حساب (محدودیت های روزانه) برای شرکت ها و موسسات

سوابق حسابداری و حسابداری

سوابق حسابداری و حسابداری برای کلیه شرکتهای تجاری بسیار مهم است تا صاحبان و مدیریت را قادر سازند از تمام فرایندی که این شرکتها انجام می دهند آگاهی داشته و آنها را قادر به اندازه گیری میزان موفقیت شرکت به عنوان یک کل یا موفقیت بخشی از آن کند. علاوه بر آن ، سوابق حسابداری مبنای مهمی برای اهداف محاسبه مالیات و تهیه گزارشات مالیاتی است.

ویژگی های خدمات شرکت حسابداری خبره به شرح زیر خلاصه می شوند:

  • سندهای حسابداری را در برنامه حسابداری ثبت می کند.
  • کار محدودیت های حسابها  مطابق باکدینگ حسابداری و گزارش های مالی.
  • گزارش های مالی دوره ای را به بخش ارسال می کند.
  • صورتهای حساب و مقیاسهای قابل اعتماد بررسی را ارائه می دهد.
  • صورتهای مالی را برای مدیریت بطور منظم تنظیم می کند.
  • گزارش های دیگری را که شرکت به آن احتیاج دارد ارسال می کند.

سوم: خدمات حسابرسی (برای اطمینان از ضبط صحیح داده ها)

پس از تأیید صحت ثبت حسابداری فعالیت شرکت ، تیم تخصصی حسابرس شرکت حسابداری خبره برای انجام موارد زیر به این شرکت مراجعه می کنند:

  • نظارت بر اجرای صحیح ثبت نام در برنامه حسابداری ، که به سرعت و سهولت ضبط
  • ابتدا حرکت و تعادل انواع حساب های لازم برای دستیابی به کنترل داخلی و بیانیه نتایج کسب و کار شرکت و وضعیت مالی در پایان هر ماه را نشان می دهدکه به فعالیتهای کل بخشهای شرکت منجر شود.
  • بررسی دوره ای مانده حسابها و اسناد با مطالبات و اوراق بهادار و حسابهای بانکی با حسابهای مربوط به شرکت.
  • تطبیق صورتهای بانکی حسابها با مانده حساب در اسناد حسابداری.
  • کنترل مانده مانده صندوق با مانده حساب تنخواه در حسابها.
  • ازروند فعالیتهای عملیاتی شرکت مانند ، هزینه فروش و درآمد اطمینان حاصل می کند .

چهارم: خدمات مالیاتی در ثبت معاملات حسابداری

خدمات مالیاتی در حال حاضر از جمله مهمترین خدماتی است که شرکت ها و موسسات به دنبال عدم تجربه حسابداران در سیستم مالیاتی و مقررات مالیاتی و در ارتباط با حساب ها و ثبت آنها هستند و بر این اساس شرکت حسابداری خبره خدمات زیر را در رابطه با مالیات به شرح زیر انجام داده است:

  • بررسی فرآیندهای حسابداری مشتری برای تعیین زمینه های تغییر یا تغییر در سیاست ها و رویه ها مطابق با قوانین مالیاتی ، به ویژه مالیات بر ارزش افزوده.
  • برای ارائه اصلاحات و رویه هایی که شرکت اعمال می کند تا بتواند مقررات قانون مالیات بر ارزش افزوده را رعایت کند.
  • در ارائه اظهارنامه های مالیاتی بر اظهارنامه های ماهانه یا سه ماهه به ارزش افزوده کمک کنید.
  • ارائه خدمات مشاوره ای در رابطه با مالیات بر درآمد ، از جمله تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی و همچنین نمایندگی شرکت ها در مقابل هیئتهای حل اختلاف مالیاتی .
  • درمورد استعلام و سؤالات مطرح شده از سوی اداره کل امور مالیاتی و مالیات بر ارزش افزوده پاسخ می دهد
    • طراحی اسناد داخلی متناسب با ماهیت فعالیت.
    • شرکت حسابداری خبره یک چرخه کامل فرایند مالی را طراحی می کند که جریان کار ساده و پردازش دقیق اطلاعات را تضمین می کند.
    • پردازش اطلاعات و ایجاد محدودیت های لازم روزانه متناسب با روش حسابداری که بصورت دستی یا خودکار صورت می گیرد.
    • تهیه گزارشات مالی اطلاعات مالی و دوره ای (ماهانه – سه ماهه – سالانه) مطابق الزامات سازمان امور مالیاتی .
    • صحت کنترل داخلی بر مدیریت مالی را تأیید می کند.
    • تهیه صورتهای مالی ، صورتهای مالی و یادداشتهای پیوسشرکت حسابداری خبره خدمات خود را در رابطه با امور حسابداری در موارد زیر ارائه می دهند:
  • شرکت حسابداری خبره با خدمات و توصیه های مشاوره مشخص شده توسط بهره وری، کیفیت، حرفه ای و تجربه انباشته به مشتریان خدمات ارائه می کنند مدیران ومشاوران شرکت حسابداری خبره که برای ارائه انواع مختلف از خدمات حرفه ای ، از جمله مشاوره و تخصصی مالی و برجسته چندین موضوع مختلف به مشریات ارائه می کنند مانند:

    ·         ایجاد و بازسازی شرکتها و موسسات ، طراحی ساختار جدید اداری یا اصلاح ساختار قدیمی با توجه به وضعیت شرکت

    ·         به روز کردن رویه های کاری شرکت و ایجاد مرجع مناسب و انعطاف پذیر متناسب با وضعیت و شرکت شرکت یا سازمان ، همچنین به مشاغل خانوادگی کمک می کنیم تا از تمرکز در مدیریت استفاده کنند.

    ·         سیستم های فعلی و نیازهای استقرار را مطالعه وبررسی می کند و سپس به آنها در انتخاب برنامه هایی که نیاز به تجربه زیادی دارند کمک می کند تا بهترین نرم افزار های حسابداری را بشناسند و مناسب ترین آنها را انتخاب کنند ،.

    ·         اثرات سیاستهای فعلی را مطالعه کنید.

    ·         در زمینه بهای تمام شده محصولات جدید را مطالعه می کند.

    ·         مطالعات امکان سنجی و ارزیابی.

    ·         مشاوره در زمینه منابع انسانی و انتخاب کارمندان

    ·         دوم: خدمات مشاوره تخصصی

    شرکت حسابداری خبره مبنایی را ارائه می دهد که براساس آن یک تصمیم درست گرفته شده است

    خدمات حسابداری شرکت حسابداری خبره شامل کمک به شرکت ها در همه ابعاد ، از شرکت های کوچک گرفته تا شرکت های متوسط ​​و بزرگ با خدمات تجاری مانند حقوق و دستمزد ، حسابرسی ، خدمات مالیاتی و انحلال

    که با هدف ارائه راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه مالی و حسابداری برای مشتریان در داخل و خارج از کشور و در عین حال راهنمایی و کمک به آنها در دستیابی به ظرفیت تجاری خود متمرکز شده است.

    حسابداران خبره حرفه ای شرکت حسابداری خبره تخصص خاصی در رفع نیازهای متنوع مشتریان را برآورده می کند.

    شرکت حسابداری خبره جزئ شرکت حرفه ای متخصص در زمینه حسابداری می باشدو به دنیای تخصص دانش و منابع مختلفی که در اختیار دارد مسلط می باشد.

    شرکت حسابداری خبره به شما اطمینان می دهد که صرف نظر از اندازه و میزان کار مورد نیاز ، ما حداکثر توجه و پشتیبانی را به مشتری انجام می دهد

    شرکت حسابداری خبره معتقداست حضور یک تیم حرفه ای و حرفه ای یک مزیت مهم برای مشتریان ماست ، که منجر می شود نتیجه ، افزایش تجربه و مهارت کارکنان موجود و کاهش میانگین زمان تلف شده در یادگیری برای کارمندان جدید است.

    و به شما اطمینان می دهد که فعالیت وخدمات ارائه پاسخ سریع نیست بلکه شرکت حسابداری خبره به دنبال ارائه مشاوره ای می باشد که متناسب با همه تغییرات در محیط کار یا محیط شخصی باشد و همچنین متناسب با تحولات و تغییر در آیین نامه های دولت و قوانین مالی باشد. و همچنین کلیه نیازهای شما را برای یافتن کلیه راه حلهای واقع بینانه وشرکت حسابداری در رابطه با محیط تجاری پیچیده را درک می کندوهمیشه به کیفیت خوب حسابداری معتقد می باشد وآخرین تحولات قوانین مالیاتی را به مدیران گزارش می کند.

  • خدمات حسابداری شرکت حسابداری معتبر

    شرکت حسابداری خبره علاوه بر مشتریهای خاص ، خدمات گسترده ای در زمینه حسابداری برای شرکتهای کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد.

     

     

    اسناد تجاری خود را حفظ کنید

    شرکت حسابداری خبره بخش گسترده ای از خدمات حسابداری و حفظ وثبت اسناد حسابداری شرکت و کوچک و متوسط – به عنوان خدمات به مشتریان فراهم می کند .

    شرکت حسابداری خبره با همکاری افراد با صلاحیت تجربه و دانش و منابع لازم برای ارائه به بالاترین سطح از خدمات را به مشتریان ارائه می کند .

    پایان هسته ای از ارائه از خدمات حسابداری است به کمک کارآفرینان کسب و کار به تمرکز بر روی توابع و وظایف از پایه کار و تمرکز بر روی و نمی صرف زمان اضافی وظایف غیر – هسته و در نتیجه افزایش نرخ از بهره وری و موفقیت از کار

    خدمات حسابداری شرکت حسابداری خبره

    شرکت حسابداری خبره  برای حفظ تمامی اطلاعات و مالی مشتریان خود در زمان مشخص متعهد است

    حسابداری تجاری

    زمانی که شما مشاغل جدید و محدودی را شروع می کنید ، یا مشاغل موجود را اداره می کنید ، تمام راه شرکت حسابداری خبره حل های عملی و مناسب در رابطه با حسابداری تجاری را ارائه می دهد و دسترسی مستقیم به متخصص در کلیه امور و حسابداری کسب و کار را به شما ارائه می دهد

    خدمات حسابداری تجاری شرکت حسابداری خبره شامل موارد زیر است:

    مدیریت حساب های قابل پرداخت ، از جمله (فاکتورها و پرداخت ها

    مدیریت و وصول حساب های دریافتنی برای مشتریان.

    تطبیق حساب با بانک ها.

    خدمات مدیریت سرمایه.

    سرویس بایگانی ، ثبت و تسویه حساب نقل و انتقالات مالی.
    مدیریت وارزیابی سها م

    نظارت مالی

    خدمات نظارتی و دسترسی به سیستم کاری که شرکت حسابداری خبره در اختیارتان قرار می دهد ، در صورت نیاز به کار ، می توانید از دانش و تجربه حسابداری شرکت حسابداری خبره استفاده کنید ، با توجه به اینکه شرکت های کوچک و متوسط ​​ممکن است نتوانند بار هزینه های بالا برای کارمند در آن سمت را تحمل کنند ، این منجر به از بین رفتن بسیاری از شرکت ها به تخصص لازم برای تهیه و تحلیل بودجه های عملیاتی می شود.

    سیستم خدمات نظارت بر مالی الکترونیکی شرکت حسابداری خبره متناسب با تمام نیازهای شما تنظیم شده است که شامل موارد زیر است:

    نظارت و حسابرسی حسابهای مالی برای کارکنان حسابداری.

    اطمینان حاصل می کند که تمام درآمد و هزینه های جاری در طول دوره مالی به درستی ثبت شده است.

    مدیریت دارایی ثابت.

    تنظیم تمام حساب های ترازنامه.

    خدماتی برای تهیه ، اصلاح و بستن کلیه ورودی های مالی.

    تهیه صورتهای مالی

  • امکان دسترسی به داده های حسابداری خود را بصورت آنلاین

    شرکت حسابداری خبره امکان دسترسی به اطلاعات حسابداری مربوط مربوطه به شرکت شما از طریق طراحی و پیا ده سازی نرم افزارهای تحت وب فراهم می کند.

     

    جرم مالی – کشف تقلب مالی

    تشخیص جرائم مالی که ترکیبی از روشهای حسابداری و بررسی کلیه معاملات و نقل و انتقالات مالی به منظور اثبات وجود هرگونه تخلف یا جرم مالی است.

    جرائم مالی و تخلفات انجام شده توسط حسابداران خبره ، به عنوان جرایم طبقه بندی می شوند.

    متخصصان مالی شرکت حسابداری خبره از بهترین تخصص و مهارت های لازم در زمینه کشف انواع سوءاستفاده های مالی و تخلفات برخوردار هستند.

    شرکت حسابداری خبره با انجام عملیات تأیید و کشف جرائم کلاهبرداری مالی ، علاوه بر ارائه گزارشهای مشاوره و گزارش های حرفه ای به صاحبان مشاغل و شرکتهای ذیربط ارائه می کند

    خدمات کشف جرم مالی شرکت حسابداری خبره  شامل موارد زیر است:

    • تشخیص جرائم و کلاهبرداری علیه شرکتها و موسسات و در نتیجه خسارات مالی ناشی از کارکنان یا اشخاص مرتبط با تسهیلات مربوطه
    • محاسبه خسارات و خسارات مالی ناشی از نقض توافق نامه های طرفین
    • تجربه برخورد با همه اختلافات مالی ، تخلفات ناشی از قراردادهای ضمانت نامه و موارد زیر
    • کلیه موارد مربوط به تغییر ساختار شرکت ها ، ورشکستگی ، ورشکستگی و انحلال
    • موارد کلاهبرداری که علاوه بر پولشویی و مسائل مربوط به آن ، امنیت مالی شرکت را نیز تهدید می کند شرکت حسابداری خبره از آنها جلوگیری می کند
    • مطالعه و ارزیابی شرکتها و مشاغل
    • انجام مطالعه و ارزیابی فعالیتهای شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی برای انطباق ، مبارزه با فساد مالی ، بدهی مالیاتی و نقل و انتقالات مشکوک
    • اختلافات مالی مربوط به گزارش های حسابداری
    • پیگیری و جلوگیری از کلاهبرداری و نقل و انتقالات مالی مشکوک
    • حسابرسی مالی شرکتهای تجاری بین المللی

      شرکت حسابداری خبره که طیف کاملی از خدمات حقوقی مربوط به رویه های حسابرسی مالی را برای شرکت ها و الزامات آنها ارائه دهد ، به ویژه آنهایی که با شرکتهای تجاری بین المللی در ایران در ارتباط هستند.

       

      • شرکت حسابداری خبره علاوه بر استاندارد بین المللی گزارشگری مالی ، حسابرسی های مالی را مطابق با استانداردهای حسابداری بین المللی انجام می دهد
      • مطالعه ارزیابی ریسک
      • شرکت حسابداری خبره با ارائه یك سطح خدمات مشاوره ای كه بطور خاص برای شركت های بین المللی مطابق با استانداردهای بین المللی و مطابق با الزامات قانونی بین المللی و ملی طراحی اختصاصی کرده كه با ماهیت كار سایر شرکتها ی حسابداری ، متمایزمی کند.
      • شرکت حسابداری خبره استانداردهای بین المللی حسابداری و علاوه بر اصول حسابداری بین المللی به طور کلی پذیرفته وبطور کامل رعایت می کند

       

      شرکت حسابداری خبره خدمات مدیریت امور حسابداری وحسابرسی  رابا تخصص حرفه ای خود با روشی حرفه ای تر ومناسب انجام می دهد.

    • مزایای شرکت حسابداری خبره
      • هنگامی که یک کارمند تمام وقت استخدام می کنید ، علاوه بر حقوق ، مجبور خواهید بود علاوه بر حقوق ، هزینه های اضافی شامل پایان مزایای خدمات ، عیدی ، بیمه و پاداش را نیز متحمل شوید. علاوه بر این ، یک کارمند با هزینه زیادی را برای شرکت های کوچک و نوظهور هزینه های زیادی را که قادر به پرداخت آنها نیست ، ایجاد می کند.
      • صرفه جویی در وقت – شرکت حسابداری خبره با انجام حسابداری برای صاحب مشاغل کوچک این امکان را به شما می دهد تا روی توسعه وسایر مسایل شرکت تمرکز کنید ..
      • خدمات تخصصی – شرکت حسابداری خبره آخرین تحولات در گزارشگری ، برنامه های حسابداری ، قوانین مالیاتی

      • به صاحبان مشاغل کوچک وشرکتهای تازه تاسیس ارائه می دهد..

      • .
      • کنترل های دقیق تر داخلی – شرکت حسابداری خبره کمک می کند تا هرگونه سوء استفاده در سازمان را تشخیص دهد
      • . برای ارائه خدمات با کیفیت و کنترل دقیق می توانید به این نوع شرکت اعتماد کنیدد
      • بسیار دقیق – شرکت حسابداری خبره معمولاً وظایف حسابداری و حقوق و دستمزد را با درجه کارایی و دقت بالایی انجام می دهند.
      حفظ تیم حسابداران – در بازاری که متخصصان حسابداری دائما به دنبال فرصت های جدید هستند ،همکاری با شرکت حسابداری خبره با عث می شود هیچ وقت روند فعالیت مالی شما متوقف نخواهد شد
      • اهداف اصلی شرکت حسابداری خبره هدف از حسابداری به طور کلی تهیه اطلاعات مالی:
        1. تعیین نتیجه فعالیت واحد اقتصادی در یک دوره زمانی خاص (سود یا زیان)
        2. تعیین وضعیت مالی واحد اقتصادی (شرکت).
        3. آگاهی و محاسبه جریان خالص پول نقد واحد اقتصادی در همان مدت زمانی مشخص.
        4. ثبت کلیه عملیات واحد اقتصادی.
        5. فراهم کردن وسیله ای برای کنترل وبررسی عملیات مالی واحد اقتصادی ، به ویژه معاملات نقدی.

         

    • یکی از خدمات شرکت حسابداری خبره انجام  حسابداری مالی است که یکی از شاخه های حسابداری است که به تهیه و نمایش اطلاعات حسابداری تاریخی در مورد وضعیت مالی (صورت وضعیت مالی) ، عملکرد مالی (صورت درآمد) و جریان وجوه مطابق با مجموعه ای از استانداردهای حسابداری مربوط می شود.یکی از خدمات شرکت حسابداری خبره انجام حسابداری مدیریت است که در موسسات یا شرکتهایی استفاده می شود که عمومی (محرمانه) نیست و فقط توسط تعداد کمی از کاربرانی که تصمیم گیرنده و تصمیم گیرنده هستند .
    • ، می توان به آنها دسترسی یا مشاهده کرد. که عمدتاً به دو بخش مربوط است ، اول تأمین اعتبار لازم برای شرکت با کمترین هزینه ممکن ، اعم از ارائه اوراق قرضه یا سهام (یعنی با استقراض یا افزایش سرمایه) و بخش دوم کنترل هزینه ها به گونه ای است که اهداف شرکت و منابع مالی موجود با استفاده از بودجه های برنامه ریزی و مطالعه انحرافات واقعی از آنها و نتایج را کنترل می کند.
    • این انحرافات از عملکرد مالی و عملیاتی شرکت بوجود می آید.شرکت حسابداری خبره با جمع آوری ، ثبت و جدول بندی داده های هزینه به منظور تهیه اطلاعات مربوط به هزینه است که در بخشهایی برای اهداف برنامه ریزی ، کنترل ، قیمت گذاری و تصمیم گیری استفاده می کند و همچنین در تهیه صورت های مالی برای طرفهای خارجی کمک می کند.

      مشاوره

       

      شرکت حسابداری خبره مشاوره های مختلفی را برای بهره مندی از مشتریان خود در شناسایی و اجرای گزینه های استراتژیک خود ارائه می دهد

      • مشاوره مدیریت:
        کمک به تأسیس شرکتها (رویه های اداری و حقوقی ، انتخاب سیستم اجتماعی بهینه ، مطالعه انتظارات ، یافتن روشهای تأمین اعتبار ، انتخاب شرکای مالی ، دستیابی به برنامه های نرم افزاری برای حسابداری …) و پروژه های سرمایه گذاری و نظارت بر بودجه
      • مشاوره در زمینه امور مالی:
        کمک به استفاده صحیح از بودجه ، یافتن روشهای تأمین اعتبار و استفاده از روابط با موسسات مختلف بانکی و مالی ، محاسبه شاخص ها
      • مشاوره استراتژیک:
        تجدید ساختار ، تهیه طرحی برای صرفه جویی در شرکت، خرید شرکت ، توسعه مشاغل ، ارجاع جزئی از فعالیت ، ادغام شرکتها ، اجرای پروژه های خارج از کشور
      • شرکت حسابدای خبره می داند که حساب های سالانه می توانددلهره آور باشد ، بنابراین شرکت حسابداری خبره همه مسائل را برای شما مدیریت می کند

        تهیه صورت های مالی سالانه بدون در نظر گرفتن نوع شرکت ضروری است.شرکت حسابدای خبره موارد مورد نیاز برای حساب های سالانه را تهیه می کند ، و کلیه موضوعات مطابق با قوانین و استانداردهای موجود در پایان سال تهیه می کند


        چشم انداز ویژه شرکت حسابداری خبره : –
        توجه به محورهای اصلی تجارت به شرح زیر:

        ابزارها :
        – فراهم کردن محیط کار مناسب که موجب ایجاد خلاقیت در محل کار
        – تهیه کتابخانه علمی کتابها ، قوانین و دستورالعمل هایی شود که منجر به خدمت به محیط کار شود
        – مشارکت در جوامع حرفه ای و انجمن حسابداران منجر به افزایش حرفه ای پرسنل می شود
        – تحریک دسترسی به مدارک تحصیلات تکمیلی منجر به بالا بردن صلاحیت علمی برای کارفرمایان
        مشتری :
        – ارائه خدمات حسابداری عالی که منجر به برآورده کردن نیازهای مشتری می شود
        – ارائه خدمات مالی و اداری مختلف و متمایز که منجر به برآورده کردن نیاز مشتری می شود
        – دستیابی به تخصص تخصصی درهمه موضوع منجر به انتقال تجربیات بین شرکت ها
        – انتخاب جامعه مشتری متناسب با دید کلی دفتر ما منجر به حفظ در سطح برخورد با
        پرسنل شرکت حسابداری خبره :
        گسترش سطح ارتقاء منجر به تحریک رقابت حرفه ای می شود
        – ایجاد روشهای کاری خلاقانه که منجر به ایجاد تمایز در عملکرد می شود
        – کار گروهی که منجر به فعال سازی انتقال تجربیات و پیشرفت های مداوم افراد وتوسعه وپیشرفت شرکت می شوند
        – صلاحیت علمی مناسب از طریق دانشگاه ها و سازمان ها منجر به افزایش وبهبود بهره وری علمی می شود
        – صلاحیت حرفه ای مناسب از طریق شرکت در سمینارها و همایش های عمومی منجر به افزایش کارآیی بهره وری افراد می شود.
      • برنامه ریزی مالی

        شرکت حسابداری خبره به شما توصیه می کند که چگونه برنامه مالی خود را در رابطه با اعتبارات ، وامها ، بازنشستگی ها ، حساب های بانکی ، حقوق و هر آنچه برای درک برنامه ریزی هست بهتر بشناسید.

         

        هدف اصلی شرکت  حسابداری خبره این است که با در نظر گرفتن برنامه ها و نیازهای مختلف مشتریان و ارائه خدمات حسابداری ، مالیات ، حقوق و خدمات مالی و با هدف حداکثر بهره وری در تجارت خود در ایران دسترسی داشته باشد.

        شرکت حسابداری خبره با درک نیازها و انتظارات مشتریان ، خدمات حسابداری خود را در سراسر ایران ارائه می دهدبه عنوان یک شرکت حسابداری رسمی معتبر ، خدمات شرکت حسابداری شامل حقوق و دستمزد ، مشاوره مالیاتی با هدف حداکثر بهره وری برای مشتریان می باشد .

        خدماتی که شرکت حسابداری خبره به سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد

        شرکت حسابداری خبره به شرکتهای خارجی که به دنبال راه اندازی یک تجارت در ایران هستند ، نیاز به راه حل های سریع دارند ارائه طیف گسترده ای از خدمات حسابداری ، در زمینه یاری رسانی به این مشتریان تخصص دارد و به مشتریان این امکان را می دهد تا روی جنبه های مهم تر عملکرد شرکت تمرکز کنند. شرکت حسابداری خبره با داشتن یک مشتری متنوع شرکتهای خارجی که به دنبال حسابداری هستند شرکت حسابداری خبره می تواند در تهران یا در سراسر ایران کمک کند..

        پیام شرکت حسابداری خبره

        .

        هدف اصلی شرکت حسابداری خبره یافتن راههای جدید برای خدمت رسانی به مشتریان است ، زیرا وظیفه خود را برای آموزش مدیران و همچنین جذب متخصصان واجد شرایط در زمینه های جدید می باشد تا بتواند مطابق انتظارات آنها خدمات باکیفیتی را به مشتریان ارائه دهد.

        شرکت حسابداری خبره با ارائه بهترین خدمات با استانداردهای حرفه ای بین المللی ، وبا انجام حداکثر تلاش و توانایی در جهت آینده ای روشن یکی از شرکت های پیشرو در زمینه حسابرسیوحسابداری  و مشاوره مالی ومالیاتی در ایران می باشد

        مدیریت حقوق و دستمزد درشرکت حسابداری خبره.

        مدیریت حقوق و دستمزد دنیایی از قوانین ، قوانین و بندهای پیچیده برای همه بخش ها است که می تواند شما را دچارمشکل کند شرکت حسابداری خبره می تواند حسابداری ومحاسبه حقوق گزارش دهی آن را انجام دهد

        مشاوران حرفه ای شرکت حسابداری خبره همیشه آماده رسیدگی وپاسخگویی به همه سوالات شما هستند که ممکن است هنگام مدیریت شغل شما دشوار به نظر برسد.

      • مزایای شرکت حسابداری خبره  شامل پس انداز در مدیریت حسابداری ، ساده سازی مهم فرایندهای  حسابداری ، حرفه ای بودن است که شما را به عنوان یک مشاغل قادر می سازد نتایج و عملکرد را بهبود بخشد و جنبه های پرداخت مالیات و پرداخت را بر اساس تجزیه و تحلیل اطلاعات بخش مدیریت حسابداری شرکت حسابداری خبره  ، گزارش دهی مناسب به سازمان امور مالیاتی انجام دهد.
      • وقتی می خواهید حسابهای تجاری خود را مدیریت کنید ، آرام باشید تا بتوانید در زمینه توسعه مشاغل خود ، افزایش درآمد و بهبود سودآوری متمرکز شوید – با کمک جامع حرفه ای شرکت حسابداری خبره  و کارمندان حرفه ای در اختیار شمامی باشد.حسابرسی از حقوق و دستمزد برون سپاری برای انواع مشاغل و سازمان هامحاسبه وحسابرسی دستمزدها یک رشته پیچیده و منشعب است که نیاز به دقت ، اطمینان و آشنایی عمیق با همه جوانب مدیریت دستمزد و قوانین کار درایران دارد. این که آیا شما یک مشاغل کوچک هستید
      • که به تازگی استخدام خود را آغاز کرده اید یا شرکتی هستید که در حال حاضر میزان استخدام مناسب و معقولی را داشته باشید ، مدیریت حقوق و دستمزد به منابع و توجه زیادی نیاز دارد ، انجام  خدمات حقوق و دستمزد به شرکت حسابداری خبره یک الگوی موفق است که کل روند را ساده می کند و حتی موجب صرفه جویی می شود.حقوق و دستمزد چیست؟

      • حقوق و دستمزد امروزه حرفه ای بسیار مهم و مورد نیاز در بازار تجارت و اشتغال است ، شرکت حسابداری خبره  در زمینه مدیریت حقوق و دستمزد ، از دانش و مهارت عالی در زمینه و قابلیت های مدیریتی برخوردار هستند و مسولیت  شما راکم کرده و از مدیریت حقوق و دستمزد شما را بهینه می کند.
      • آنچه شرکت حسابداری خبره به مشتری جدید ارائه می دهدشرکت حسابداری با درک نیازهای مشتری خدمات زیر را به هر مشتری جدیدی که به دفتر شرکت می آید ارائه می دهد:بررسی نحوه مدیریت اسناد حسابداری- بسیاری از مشاغل در حال ثبت اسناد حسابداری ضعیف هستند ند ، بنابراین بررسی دقیق نحوه مدیریت اسناد حسابداری مانع از بروز مشکلات غیرضروری در سازمان امور مالیاتی می شود.
      • بررسی وضعیت مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده – بسیاری از دارندگان مشاغل از وضعیت حساب خود در سازمان امور مالیاتی مطلع نیستند ، در نتیجه جریمه های سنگینی را پرداخت می کنند.ارزش گذاری هاارزیابی دقیق. نتایج دقیق.ارزش گذاری شرکت در موارد اختلاف بین سهامداران در هنگام مشاجره تجاری ، در صورت فروش یا خرید شرکت ، در راه اندازی یک شرکت نوپا ، در یک روند حسابرسی پایان سال و موارد دیگر انجام می شود.
      • تجزیه و تحلیل ارزش دارایی های مالی یا عملکرد شرکت در سالهای گذشته در ارزیابی ارزش شرکت کافی نیست و همچنین ضروری است بدانیم که چگونه می توان برنامه ریزی های خود را مطابق با تحلیل های بازار منحصر به فرد و فرمول های منحصر به فرد انجام داد. ارزیابی باید دقیق باشد و رسیدن به بهترین نتیجه بدون شک نتیجه تجربه گسترده ، تخصص ، دانش فنی و حس تجاری سالم است. شرکت حسابداری خبره شامل کارشناسان با تجربه و دانش عمیق در زمینه های مختلف فعالیت است که بهترین نتیجه را در هر ارزیابی که تحت مسئولیت شرکت انجام می شود تضمین می کند.

        ارزش گذاری چیست؟

        در دنیای تجارت ، هنگام تصمیم گیری احتیاط شدید لازم است و این به معنای سرمایه گذاری عظیم در یک یا معامله دیگر است. اندازه سرمایه گذاری اندازه سود یا ضرر است. ما اغلب در مورد معاملات غیرقانونی و حقوقی یا افرادی که در معاملات مشکوک سرمایه گذاری کرده اند و پول زیادی را از دست داده اند می شنویم.

         

        اگر با تصمیمات مهم و معنی دار در رابطه با سرمایه گذاری جدی در خرید یا معامله روبرو هستید ، توصیه می شود و احتیاط کنید که تمام کنترل های لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که معامله ای که ارائه می دهید برای شما بهترین است. شما می توانید از خدمات شرکت حسابداری خبره واجد شرایط و حرفه ای از دریافت کلیه اطلاعات مورد نیاز از جمله ارزیابی ، استفاده کنید تا با تصمیمی که گرفته اید کامل باشد.

         

        ارزیابی شرکت یا شرکت معمولاً برای تعیین ارزش تجارت یا شرکت مورد نیاز است. در برخی موارد ، شرکت حسابداری خبره موظف است ارزش سهام شرکت را ارزیابی کند. در اکثر موارد ، ارزیابی برای شرکتهای بورس سهام انجام می شود. برای ورود یک سرمایه گذار انجام می شود.
        در موارد دیگر ، ارزیابی شرکت به منظور ادغام شرکتها لازم است. یا به چالش کشیدن هزینه ارزیابی مالیات برای فروش سهام و موارد دیگر.

         

        مقادیر محاسبه شده براساس داده های واقعی موجود در صورت های سود و زیان شرکت در سالهای اخیر و همچنین بر روی رقم سود و زیان پیش بینی شده برای آینده است. اینها براساس تجربه گذشته و وضعیت فعلی زمینه ای که شرکت در آن فعالیت می کند و روی کل اقتصاد ارزیابی می شود.

        شرکت حسابداری خبره با کنترل های ارزش گذاری شامل بررسی جریان وجوه نقد شرکت ، علاوه بر شناسایی بدهی های موجود و آینده و بررسی قراردادهایی که ممکن است در درآمد و هزینه شرکت. داراییهای نامشهود ت نیز از منظر مالکیت ، ارزش و توانایی تولید درآمد برای شرکت و موارد دیگر بررسی می کند.

        برنامه کاری
        راه موفقیت را هموار کنید
        یک برنامه مهم تجاری برای هر مشاغل مورد نیاز است. شرکت حسابداری خبره با ارائه برنامه کسب و کار ، هر مشاغل می تواند اهداف واضح و منطقی را تعیین کند و از این طریق ریسک شکست را کاهش دهد و سپس در مسیر امن موفقیت گام بردارد. تهیه برنامه کسب و کار معمولاً هنگام شروع یک تجارت جدید یا گسترش یک تجارت موجود انجام می شود.

        از مشاغل کوچک گرفته تا فناوری های پیشرفته یا مبتدیان ، یک برنامه کسب و کار یک ضرورت است زیرا تنها می تواند یک ایده بزرگ را به یک تجارت مناسب تبدیل کند – یک تجارت بدون برنامه کاری منظم نمی تواند وجود داشته باشد ، بنابراین تهیه یک برنامه تجاری که یک نقطه عطف مهم در دنیای تجارت محسوب می شود برای تعیین مسیر مشخص برای مدیران ضروری است. مشاغل ، کارآفرینان و سرمایه گذاران. نکته اصلی ایده کسب و کار ، شرح دامنه ، خدمات ، محصول ، رقبا ، مدل کسب و کار و پیش بینی مالی برای سالهای آینده تجارت است.

         

         

         

        برنامه کاری
        شرکت حسابداری خبره با تهیه برنامه کسب و کار یک برنامه اقتصادی برای گسترش تجارت مشتریان اقدام می کند. در این موارد ، ارزیابی سرمایه گذاری های مورد نیاز ، نیاز سرمایه در گردش و جریان نقدی مورد انتظار ، و همچنین یک برنامه تجاری که چارچوب بودجه ای را برای سرمایه گذاری برنامه ریزی شده فراهم می کند.

         

        به منظور اجرای یک برنامه تجاری ، می توانید با یک شرکت حسابداری خبره حرفه ای با کیفیت و کارآمد ، که متخصص در تهیه یک برنامه تجاری برای هر مشاغل آینده یا گسترش یک تجارت موجود است ، تماس بگیرید. خدمات ارائه شده توسط شرکت حسابداری خبره شامل مطالعه دقیق کلیه اطلاعات و اطلاعات مربوط به مشاغل مربوط به تأسیس یا گسترش آن است.

        و کلیه اطلاعات لازم از قبیل نوع دامنه ای که مشاغل در آن فعالیت می کنند ، ماهیت خدمات و محصولات ارائه شده توسط تجارت و محاسبه هزینه های عملیاتی آن و هزینه های عمومی اداری برای تجارت را بدست آورید. علاوه بر این ، شرکت حسابداری خبره باید اطلاعات مربوط به ساختار اعتباری تجارت از جمله مراجعه به اعتبار از تأمین کنندگان و مشتریان مختلف را بدست آورد. و جریان پول نقد در مشاغل و همچنین جزئیات مربوط به کارمندان کلیدی مهم و همه آنچه در جوانب مثبت و منفی کسب و کار گنجانده شده است.

         

        علاوه بر اطلاعات جمع آوری شده از مشتری در حال سفارش کار ، شرکت حسابداری برای اطلاعات در مورد صنعتی که در آن مشاغل فعالیت می کند و نقاط ضعف و قوت آن و سایر موارد با افراد مختلف گزارش می دهد.

      • دقت کافی شفافیت قبل از همه. هدف از دقت کافی – کاهش ریسک انجام یک کار تجاری مانند خرید یا پیشنهاد عمومی با بررسی جامع وضعیت شرکت ، دارایی ها و فعالیت های آن به منظور سرمایه گذاری انجام می شود. فرایند دقت کافی معمولاً در شرکت حسابداری خبره شامل حسابداری و بررسی حقوقی ، شناسایی فرصتها و خطرات تجاری و تجزیه و تحلیل پیش بینی های مربوط به عملکرد شرکت می باشد.دقت کافی برای ارزیابی کلیه جنبه های تجاری و حقوقی فرایند تجارت برای تعیین میزان ماندگاری معامله برای سرمایه گذار طراحی شده است.
      • نتایج دقت کافی – “دفترچه راهنمای شرکت” اطلاعات سرمایه گذار را در مورد شرکت یا معامله فاش می کند و به آن اجازه می دهد تا تصمیمی مبتنی بر داده ها را به خوبی آگاه سازد. بنابراین ، واضح است که همیشه فرایند مراقبت دقیق قبل از امضای توافق نامه یا انتقال وجوه به عنوان بخشی از معامله انجام می شود. شرکت حسابداری خبره خوشحال خواهند شد که در این زمینه به شما توصیه کند.

      • جمع آوری و کنترل بودجهبرای اطمینان از مدیریت مؤثر بودجه برای رشد اقتصادی ، دو مؤلفه ضروری است: کنترل بودجه و مدیریت مجموعهشما به عنوان یک صاحب مشاغل یا شرکت ، نمی خواهید با وجود شرایط پویا و در حال تغییر محیط کسب و کار ، سال اقتصادی غافلگیر شده در مورد نتایج سود و زیان شرکت را به پایان برسانید.
      • شرکت حسابداری خبره یک سیستم مؤثر برای مدیریت هزینه ها و درآمدها ، برنامه ریزی کارآمد بودجه هزینه و نظارت و کنترل مؤثر بر آنها ، رسیدن به اهداف مورد نظر خود را تضمین می کند.وضعیت ایده آل برای یک سازمان ، توانایی پیش بینی و کنترل درآمد و هزینه های آن است. شرکت حسابداری خبره با کنترل مؤثر بودجه به صورت بلادرنگ و به روشی انجام می شود که امکان شناسایی انحراف بودجه را فراهم می کند ، که منجر به رسیدگی فوری این انحراف می شود.در پایان سال ، پس از اتمام تمام تعهدات مالی ، نتایج قابل تغییر نیست – نه درآمد و نه هزینه.
      • در مقابل شرکت حسابداری خبره با دانش و کنترل موقعیت مالی شرکت  خود در هر زمان تضمین کننده توانایی آن برای هدایت آن در جهت صحیح ، انجام تعدیل بودجه و تطبیق فعالیت های اقتصادی خود با تغییرات بیرونی و داخلی است که ممکن است بر وضعیت مالی آن تأثیر بگذارد.
      • به طور کلی ، شرکت حسابداری خبره با کنترل بودجه دو هدف اصلیرا دنبال می کند: تحقق هدف هزینه و رسیدن به هدف درآمد. هدف هزینه مستقیماً به هدف درآمد بستگی دارد و بالعکس. بنابراین تحقق هدف هزینه باعث افزایش مازاد بودجه مورد انتظار و افزایش درآمد خواهد شد. اگر در سمت هزینه استثنائی وجود دارد ، درک منبع و “خاموش کردن آتش” و یک ساعت زودتر مهم است.
      • حتی در حوزه درآمد ، تعیین اهداف سالانه و تحقق آنها از کارهای مهم برای رشد اقتصادی مشاغل است. هنگامی که شرکت حسابداری خبره کنترل بودجه فعلی داده هایی را تهیه می کند که متناقض با اهداف نباشند ، منبع مشکل را می توان یافت و راه ها و وسایل افزایش درآمد یافت می شودمحتاط بودن چیست؟مراقبت دقیق ، که به آن احتیاط کافی نیز گفته می شود ، تهیه صورت های مالی توسط یک حسابدار برای یک واحد خاص است ، زیرا طبق نیاز مشتری و هدف آن کمک به مشتری در تصمیم گیری در مورد خرید یا سرمایه گذاری در آن شرکت می کند.
      • شرکت  حسابداری خبره میزان دقت کافی معمولاً روی اطلاعات مالی مشاغل مورد بررسی قرار می گیرد قبل از اینکه مشتری تصمیم بگیرد خرید یا سرمایه گذاری را که برای آن بحث می کند بسازدشرکتحسابداری خبره با بررسی دقیق و تجزیه و تحلیل بدهی ها و دارایی های قابل توجه تجارت و همچنین باارتباط با مشاوران حقوقی مشاغل برای تعیین وضعیت حقوقی آن انجام می دهد. در عین حال ، توصیه می شود با رعایت حقوقی توسط یک وکیل خبره نیز انجام شود.

      • علاوه بر این ،  شرکت حسابداری خبره اطلاعات مالی شرکتها  را تجزیه و تحلیل می کند ، و منابع را برای اثبات مطالبات صاحب تجارت نسبت به مشتری بررسی می کند. شرکت حسابداری خبره همچنین بررسی قراردادها و توافق نامه ها را انجام می دهد و همچنین آزمایش های اضافی مرتبط با آنالیز و شفاف سازی وضعیت تجارت را در بسیاری جهات مهم برای مشتری سفارش کار انجام می دهد.
      • شرکت حسابداری خبره طیف گسترده ای از خدمات حسابداری و مالی را برای شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می دهد و می تواند شامل خدمات زیر باشد: طراحی بودجه مشاغل یا شرکت ، مدیریت و مدیریت جریان وجوه نقد ، ایجاد پیش بینی های مالی ، انجام کنترل بودجه ، تحلیل درآمد و هزینه ، نظارت. و حسابداری حسابداری شرکت ، انجام پرداخت به تأمین کنندگان ، مدیریت فعالیت با بانکها ، هزینه ساخت و کنترل و کنترل. تهیه صورتهای مالی ، تجزیه و تحلیل مالی و امکان سنجی ، حسابداری از خدمات شرکت حسابداری خبره می باشد.

      • توصیه می شود در استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری خبره حرفه ای و کارآمد در نظر بگیرید که می تواند در هر زمان دیگری نیازهای شغلی را برطرف کند و برای مشاوره و راهنمایی و مشاغل در مراحل مختلف توسعه اقتصادی و تجاری آن در دسترس باشد. بدون شک خدمات یک شرکت حسابداری خبره حرفه ای قابل اعتماد و با کیفیت بالا و همچنین مشاوره اولیه و آماده سازی محتاطانه برای حفظ تعادل اقتصادی تجارت و همچنین پیشرفت و رشد سریع آن در حوزه و حرفه که در آن فعالیت می کند ، مهم است.
      • ارزش های ماشركت حسابداری خبره متعهد است ضمن حفظ صداقت ، انصاف و اخلاق حرفه ای ، خدمات حرفه ای با کیفیت  به مشتریان خود ارائه می کند. شرکت حسابداری بر اساس هدف مشتری پیش می برد و شرکت را در رتبه اول شرکت حسابداری در ایران قرار دهد.

      • فداکاری و نگرش شخصی به مشتریشرکت حسابداری خبره با فعالیت حرفه ای و وانعطاف پذیر با مشتریان فعالیت می کند. شرکت حسابداری  به ایجاد وتقویت روابط طولانی مدت و رشد مشترک با مشتریان معتقد است. و در مورد هر مسئله ای که پیش می آید به هر یک از مشتریان خود خدمات ارائه می دهد. هر مشتری منحصر به فرد و مهم است و بنابراین فرایندهای کاری به صورت جداگانه برای هر مشتری تنظیم می شوند ، این رویکرد به شركت حسابداری خبره این امکان را می دهد تا درک کاملی از تجارت مشتری داشته باشد و به رفع چالش های حرفه ای کمک می کند.

        حرفه ای بودن و آرزوی تعالی

        شركت حسابداری خبره متعهد است كه با بالاترین كیفیت خدمات حرفه ای به مشتریان خود ارائه دهد ، بنابراین كاركنان حرفه ای این شركت با دقت انتخاب می شوند. کلیه حسابداران ، کارورزان ، حسابداران و سایر کارمندان سالها آموزش ، دانش و تجربه در زمینه ارائه خدمات حسابداری ، مالیاتی و مالی دارند. شرکاء و کارمندان این شرکت تجربه زیادی در بخش خصوصی و بخش دولتی ایران دارند.

        شركت حسابداری خبره متعهد هست كه مرتباً سطح حرفه ای كارمندان خود و كیفیت خدمات ارائه شده به همه مشتری های خود را حفظ کند. شرکت حسابداری سعی در حفظ سطح حرفه ای بالا ، کار دقیق ، مهلت ملاقات و تلاش برای تعالی دارد. هدف شرکت حسابداری خبره این است که با هدف اینکه یک فاکتور تأثیرگذار در حرفه حسابداری ایران باشد، رشد ، توسعه و نوآوری خود را ادامه دهد.

         

        خلاقیت و نوآوری

        دنیای حسابداری خیلی وسیع وگسترده  دیده می شود ، اما در واقعیت وسیع است که از جمله چیزهای دیگر ، باز کردن ایده های جدید ، خلاقیت و تفکر اصلی را می طلبد. دنیای حسابداری با تحولات و تغییرات سریع و قابل توجهی روبرو است ، و نیازهای مشتریان نیز به طور مکرر تغییر می کند. هر کارمند در شركت حسابداری خبره به دلیل حرفه ای بودن و همچنین تفکر خلاقانه و منحصر به فرد خود می تواند انتخاب شود.

        خدمات حسابداری

        شركت حسابداری خبره  با انجام حسابرسی و تهیه صورتهای مالی برای خوداشتغالی و شرکتها ، خدمات حسابرسی داخلی ، حسابرسی تحقیق ، مشاوره و نمایندگی با سازمان امور مالیاتی ، صورتهای سرمایه ، مدیریت ارزیابی های مالیاتی با سازمان امور مالیاتی و غیره به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

         

        خدمات حسابداری و مدیریت مالی

        قیمت گذاری ، بودجه ، جریان پول ، مدیریت موجودی ، کنترل کارایی و سودآوری.

         

         

        خدمات اضافی

        – تهیه نظرات در مورد مسائل پیچیده مالیات.

         

        – نمایندگی و پشتیبانی شرکتها در زمینه های مختلفی از جمله (پیمانکار ، تجارت ، خدمات و …)

         

        – ایجاد و پشتیبانی مداوم شرکت ها و مشاغل در ایران و خارج از کشور.

         

        – نمایندگی با سازمان امور مالیاتی ، ارزیابی ارزیابی ها و تشکیل پرونده مالیاتی.

         

        – همراهی معاملات پیچیده املاک و مستغلات ، از جمله جنبه های مالیاتی.

         

        شركت حسابداری خبره همچنین به مشتریان خود مشاوره و تهیه موافقت نامه های کار شخصی و جمعی را ارائه می دهد ،

        همراهی و مدیریت چانه زنی های خصوصی و جمعی ، همراهی منظم کارفرمایان درمورد موضوعاتی که در روابط کار ایجاد می شود.

         

        – مشاوره و مشاوره كامل در امور حسابداري و مالياتي براي كليه مشتريان اداري و غيره.

        مدیریت حساب به یک مؤلفه اصلی رشد هر مشاغل در سالهای اخیر تبدیل شده است و درک این واقعیت در بین صاحبان مشاغل و شرکت ها به دست می آید. بنابراین چرا به حسابداری و امور مالی حرفه ای نیاز دارید؟ درباره آن – در مقاله قبل از شما.

         

        در سال های اخیر ، بسیاری از سازمان ها و شرکت ها به اهمیت حسابداری حرفه ای و مدیریت مالی برای رشد یک تجارت پی بردند. اهمیت استراتژیک روابط تجاری قوی بین تجارت و مشتری همان چیزی است که امروزه بسیاری از شرکت ها را در بازار سوق می دهد. حسابداری و مدیریت مالی برای هر سازمانی که مایل به رشد و توسعه روابط اعتماد تجاری با مشتریان ، شرکا و تأمین کنندگان باشد ، به مکانیزم اصلی تبدیل شده است.

         

        بنابراین ، کار با شركت حسابداری خبره نه تنها به طور مستقیم بر رشد تجارت و عملکردهای جاری آن تأثیر می گذارد. همچنین اولویت های شرکت را ارائه می دهد: مشتریان در وهله اول. این نشان دهنده تمایل سازمان برای عرضه کالای مورد نیاز مشتری در زمان و کیفیت مطلوب است.

         

        کار با حسابداران و حسابداران حرفه ای حسابداری ، حسابداری و مدیریت مالی را ارائه می دهد. هر شرکتی – اعم از کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ ، برای اطمینان از رشد آن به حسابداری نیاز دارد. خدمات شركت حسابداری خبره شامل تهیه گزارش های کامل و ارسال آنها به سازمان امور مالیاتی ، ایجاد بودجه سالانه یا سه ماهه ، نظارت و نظارت بر عملکرد واقعی در برابر بودجه ، مدیریت گردش وجه نقد مشاغل و بسیاری دیگر از خدمات شركت حسابداری خبره است.

         

        مهمترین مزیت شركت حسابداری خبره ، دسترسی به اطلاعات است. از طریق مدیریت صحیح و منظم ، به عنوان یک صاحب مشاغل می توانید در هر زمان بدانید که وضعیت مالی کسب و کار چیست – جریان وجه نقد ، هزینه ها و درآمدها و همچنین گزینه های تجاری برای آن باز است. آیا می توانم در کانالهای جدید سرمایه گذاری کنم؟ آیا کسب و کار قادر است تمام تعهدات تجاری خود را به موقع برآورده کند؟ آیا مشتریان راضی هستند؟ اینها همه مواردی است که هر صاحب مشاغل باید همواره از آن آگاه باشد ، تا مسیری را که سازمان پیش می برد درک کند. فقط مدیریت بالاترین و دقیق ترین حسابها و امور مالی امکان کنترل مداوم بر اطلاعات و وضعیت مالی تجارت را فراهم می آورد.

         

        امروز ، هر صاحب مشاغل می داند – مدیریت حساب یک عنصر اساسی در رشد شرکت است. برای اطمینان از مدیریت موفق تجاری و حداکثر بهره وری ، از حسابداری و امور مالی با متخصصین با کیفیت برتر شركت حسابداری خبره استفاده کنید.

      • خدمات شركت حسابداری خبره برای تجارت شما چه چیزی را ارائه می دهد ، و چرا خدمات حسابداری ضروری هستند؟

         

        حسابداری چیزی برای سهولت نیست – در کسب و کارهای کوچک و بزرگ که می خواهند رشد کنند و شركت حسابداری خبره در ارائه یک محصول با کیفیت در یک زمان کوتاه به مشتریان خود موفق هست. صاحبان مشاغل بیشتر و بیشتر و بویژه مشاغل کوچک ، امروز برای به دست آوردن خدمات حرفه ای و قابل اعتماد ، تصمیم به همکاری با شركت حسابداری خبره می گیرند ، اما هنوز هم در هزینه حقوق هم صرفه جویی می کنند.

         

         

        خدمات شركت حسابداری خبره به شما به عنوان یک صاحب مشاغل یا شرکت کمک می کند تا بر توسعه و مدیریت شرکت خود متمرکز شوید. حسابداری یک حوزه پیچیده است که به دانش و کنترل حرفه ای زیادی نیاز دارد. بسیاری از مشاغل از این مسئله غفلت می کنند ، فقط بعداً متوجه می شوند که مرتکب خطای بزرگی شده اند – فقط مدیریت دقیق و منظم حساب با کیفیت بالا به شما امکان می دهد – به عنوان مالک شرکت – همه کنترل های مربوط به توسعه تجارت شما ، یافتن مسیرهای رشد جدید و تحویل محصول در هر زمان و بدون تحمیل بدهی کنترل کنید.

      • مشخصات شرکت حسابداری خبره
      • شرکت حسابداری خبره در زمینه حسابداری شرکتها در انحلال و ورشکستگی وطراحی وپیاده سازی سیستمهای حسابداری خدمات جامع  خدمات حسابداری کاملی را  ارائه می دهد.
      • ما همچنین در زمینه محاسبه  حقوق و دستمزد ، مدیریت پرسنل ، ثبت نام و ایجاد پرونده پرسنلی ، تهیه پیش نویس قراردادهای استخدامی و خاتمه ،  .خدمات جامع ارائه می دهدبا همکاری مشاوران امور مالیاتی ، ما خدمات مالیاتی کاملی را در زمینه ثبت وارسال اظهارنامه مالیاتی ، به تعویق افتادن مهلت تشکیل اظهارنامه مالیاتی ، بهینه سازی مالیات ، مشاوره مالیاتی ، تحلیل مالیاتی ارائه می دهدما با همکاری حسابرسان ، خدمات حسابرسی کاملی را در زمینه حسابرسی صورتهای مالی ، ممیزی صورتهای مالی موقت و خارق العاده ، ممیزی داخلی ، حسابرسی حسابداری ، گزارش حسابرس ، ممیزی مالیاتی ارائه می دهیم.برای مشتریان خود ، ما در بازرسی ها و مذاکرات ، اسناد مربوط به مراحل اعتباری و کمک های مالی ، کمکهای روش شناختی ، حسابداری ، حقوق و دستمزد و مشاوره اقتصادی ، در اختیار مقامات دولتی قرار می دهیم .

        مشخصات شرکت حسابداری خبره

         

        شرکت حسابداری خبره در زمینه حسابداری شرکتها و انحلال و ورشکستگی وطراحی وپیاده سازی سیستمهای حسابداری خدمات جامع   حسابداری کاملی را  ارائه می دهد.

         

        شرکت حسابداری همچنین در زمینه محاسبه  حقوق و دستمزد ، مدیریت پرسنل ، ثبت نام و ایجاد پرونده پرسنلی ، تهیه پیش نویس قراردادهای استخدامی و خاتمه خدمات ارائه می دهد

         

        با همکاری مشاوران امور مالیاتی ، ما خدمات مالیاتی کاملی را در زمینه ثبت وارسال اظهارنامه مالیاتی ، به تعویق افتادن مهلت تشکیل اظهارنامه مالیاتی ، بهینه سازی مالیات ، مشاوره مالیاتی ، تحلیل مالیاتی ارائه می دهیم.

         

        شرکت حسابداری خبره با همکاری حسابرسان ، خدمات حسابرسی کاملی را در زمینه حسابرسی صورتهای مالی ، حسابرسی وکنترل  صورتهای مالی سالانه ومیان دوره  ، حسابرسی  داخلی ،  گزارش حسابرس ، حسابرسی مالیاتی خدمات ارائه می دهد.

         

        شرکت حسابداری برای مشتریان خود ، در بازرسی ها و مذاکرات ، اسناد مربوط به مراحل اعتباری و کمک های مالی ،  ، حسابداری ، حقوق و دستمزد و مشاوره اقتصادی ، در اختیار هیئت مدیره شرکت قرار می دهد .

         

        ارائه خدمات ویژه شرکت حسابداری خبره به شرکتها شامل موارد ذیل می باشد

        • حسابداری و پردازش حسابها)
        • نگهداری و پردازش سوابق مالیاتی (قبلاً حسابداری ساده)
        • طراحی وپیاده سازی سیتمهای حسابداری
        • صورتهای مالی و تلفیقی سالانه
        • تهیه صورتهای مالی میان دوره ای
        • مشاوره حسابداری
        • محاسبه و پردازش دستمزدها
        • مدیریت وتدوین شرح وظایف کارکنان شرکت

        • مشاوره حقوق و دستمزد
        • تجزیه وتحلیل اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکت ها ارسال اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده  افزوده و ارث و
        • مشاوره مالیاتی (بهینه سازی ، برنامه ریزی ، تجزیه و تحلیل)
        • مشاوره اقتصادی
        • تدوین توجیه فنی واقتصادی برای اخذ وام و کمک های بلاعوض
        • ارائه خدمات حسابرس (حسابرسی صورتهای مالی ، حسابرسی حسابداری ، حسابرسی داخلی ، اظهارات حسابرس در گزارش حسابرس نهایی)

        ارائه خدمات مشاور مالیاتی (پردازش اظهارنامه مالیاتی ، تعویق مهلت تشکیل اظهارنامه مالیاتی ، بهینه سازی مالیات و برنامه ریزی

      • حقوق و دستمزد و خدمات مدیریت شخصی شرکت حسابداری خبره یک راه حل مناسب برای مشتریان ارائه می کند ، به گونه ای که می تواند شما را از تمام جوانب و نگرانی هایی که مدیریت سرمایه انسانی در شرکتی که شما اداره می کنید ، برطرف کند.بنابراین فرصت بیشتری برای تمرکز بیشتر بر توسعه مشاغل خود را دارید..
        جنبه مهم دیگر که بخشی از وجود یک شرکت است ، نیروی کار است. از نظر شرکت حسابداری خبره ، کارکنان مهمترین عاملی هستند که می توانند در رشد و توسعه شرکت نقش زیادی ایفا می کند. به همین دلیل است که توجه ویژه به عامل انسانی ، مدیریت صحیح و کارآمد منابع انسانی بسیار مهم است.

         شرکت حسابداری خبره می داند که محاسبه حقوق و فرآیندهای مدیریت شخصی وقت و منابع مالی بیشتری را برای شرکت ایجاد می کند.

        خدمات حقوق و دستمزد فقط یک محاسبه حقوق و دستمزد ساده و چند شغل نیست. باید به عمیق تر نگاه کرد. شرکت حسابداری خبره درمحاسبه  حقوق و دستمزد و نیروی انسانی به شما کمک می کند تا اندازه ، تعداد و ساختار بخشهای شرکت خود را به درستی تعیین کنید. شرکت حسابداری  در استخدام کارکنان مناسب برای هر موقعیت مورد نیاز از شما پشتیبانی می کند.

        شرکت حسابداری خبره بر اساس تجربه به دست آمده و از طریق مطالعات بازار ، میزان حقوق مناسب برای هر موقعیت در شرکت را مشخص می کنند. علاوه بر این ، حتی اگر امکانات مالی نسبتاً کمی از نظر حقوق وجود داشته باشد ، شرکت حسابداری خبره از تمام مزایای آنها استفاده می کنند تا بتوانید احساس آرامش مالی در رابطه با حقوق داشته باشید.

        . علاوه بر این ، شرکت حسابداری خبره همیشه با تأثیرگذاری بر حقوق و دستمزد و خدمات مدیریت شخصی ، جدیدترین تغییرات قانونی را به روز می کند. همه این موارد به مراقبت و مسئولیت ما تبدیل می شوند. ما هر زمان که لازم باشد در رابطه با نهادهای کنترل از بازرسی کار یا اداره کار نمایندگی خواهیم کرد.

        کلیه شرکت هایی که کارمزد و خدمات مدیریت شخصی را به شرکت حسابداری خبره واگذار کرده اند ، این گام را هم برای بهینه سازی هزینه های خود و هم برای داشتن فرصت بیشتر برای توسعه مشاغل و به ویژه برای این کار برداشته اند. بهره وری و مدیریت صحیح کارکنان شرکت می باشد. کلیه مشتریانی که از خدمات حقوق و دستمزد و خدمات خود خارج شده اند ، تأثیر مثبت این تغییر را احساس کرده اند ، به همین دلیل آنها شرکت حسابداری خبره را با اطمینان به سایر شرکا توصیه می کنند.

        بدون اینکه یک لیست جامع باشد ، شرکت حسابداری بخش کوچکی از حقوق و دستمزد و خدمات مدیریت شخصی را ارائه می دهد که توسط شرکت حسابداری ارائه می شود:

        • تجزیه و تحلیل واحدهای شرکت و ارائه یک ساختار و ابعاد بهینه و کارآمد؛
        • پشتیبانی تخصصی در استخدام پرسنل مجرب؛
        • تهیه قراردادهای استخدامی ، اصلاحات اضافی ، اشکال اشتغال مندرج در قانون کار
        • تهیه اشکال فسخ قراردادهای کاری؛
        • انتقال در درخواست مجدد قراردادهای شغلی ، اسناد اضافی و خاتمه روابط کاری.
        • تکمیل اشکال مرخصی پزشکی و محاسبه آنها.
        • شواهد و محاسبه روزهای مرخصی
        • انجام محاسبه حقوق ، پردازش و تأیید داده های وارد شده در سیستم.
        • تهیه صورتهای حقوق و دستمزد ، آگهی های حقوق و دستمزد.
        • محاسبه مالیات های حقوق و دستمزد لازم برای انتقال یازمان امور مالیاتی .
        • .
        • محاسبه و تهیه یادداشتهای حسابداری مربوط به حقوق؛
        • تهیه پرونده های درخواست شده توسط بانک برای حقوق پرداخت شده توسط نقل و انتقالات بانکی.

        تهیه و ارسال ارسال لیست مربوط به حقوق

      • مشاور مالیات-مشاور مالیاتی-مشاوره مالی-مشاور مالی-اظهارنامه مالیاتی
  • نمونه نامه تشخیص مالیات مالیات اجاره املاک

  • بسمه تعالیاداره امور مالیاتی مرکز تهران رئیس محترم گروه مالیاتی 3624با سلام ؛ احتراما عطف به برگه تشخیص درآمد حاصل از اجاره املاک شماره 100000079362959 که در تاریخ 26/06/1399 به اینجانب ابلاغ گردیده مراتب زیر به استحضار می رساند.
    • اینجانب اجاره نامه رسمی شماره 0104159 ( بشرح رونوشت پیوست) فی مابین خود با مستاجر بر اساس قیمت های واقعی تهیه نموده و بر اساس آن نسبت به ارسال اظهارنامه مالیاتی اقدام نموده ام.
    • طبق نقشه ملک مجموع طول واحد حدود 9 متر بوده که طبق محاسبات ممیز محترم 46 متر لحاظ گردیده و باعث شده 80% ضریب اضافی در محاسبات لحاظ گردد.
    • قدمت ساختمان مربوط به سال 1354 بوده که بر اساس قدمت ساختمان متمنی است ضرایب تخفیف ممکن لحاظ گردد.

    خواهشمند است با عنایت به مراتب فوق دستور بررسی مجدد صادر و نسبت به استیفای حقوق اینجانب اقدام لازم صدور فرمائید

    • نمونه نامه تشخیص مالیات مالیات اجاره املاک

  • بسمه تعالیاداره امور مالیاتی مرکز تهران رئیس محترم گروه مالیاتی 3624با سلام ؛ احتراما عطف به برگه تشخیص درآمد حاصل از اجاره املاک شماره 100000075187792 مورخ 05/05/1399 که در تاریخ 26/06/99 به اینجانب ابلاغ گردیده مراتب زیر به استحضار می رساند.
    • به استناد تبصره 9 ماده 53 اینجانب ملک را به شرکت صنایع اشتعال اراک به شناسه ملی شماره 107800034390 ( بشرح مشخصات پیوست) اجاره داده که نامبرده اذعان میدارد عینا هزینه اجاره را به حساب هزینه در دفاتر قانونی لحاظ و در اظهارنامه مالیاتی خود اظهارنموده است .
    • طول مغازه 35/9 ( نه متر و سی پنج سانتی متر) بوده که در محاسبات ممیز محترم 46 متر لحاظ و بر اساس آن ضرایب اضافی به ماخذ 80% اعمال گردیده است .
    • قدمت ساختمان به سال 1354 مربوط می شود که در محاسبات مرتبط ممیز محترم ضریب قدمت 55 ساله لحاظ نگردیده است.

    لذا با عنایت به مراتب فوق خواهشمند است در راستای استیفای حقوق اینجانب نسبت به بررسی مجدد پرونده دستور مساعدت صادر فرمائید.

    • نمونه لایحه  تشخیص مالیات مالیات اجاره املاک

  • بسمه تعالیاداره امور مالیاتی مرکز تهران رئیس محترم گروه مالیاتی 3624با سلام ؛

    احتراما عطف به برگه تشخیص درآمد حاصل از اجاره املاک شماره 100000075187792 مورخ 05/05/1399 که در تاریخ 26/06/99 به اینجانب ابلاغ گردیده مراتب زیر به استحضار می رساند.

    • به استناد تبصره 9 ماده 53 اینجانب ملک را به شرکت صنایع اشتعال اراک به شناسه ملی شماره 107800034390 ( بشرح مشخصات پیوست) اجاره داده که نامبرده اذعان میدارد عینا هزینه اجاره را به حساب هزینه در دفاتر قانونی لحاظ و در اظهارنامه مالیاتی خود اظهارنموده است .
    • طول مغازه 35/9 ( نه متر و سی پنج سانتی متر) بوده که در محاسبات ممیز محترم 46 متر لحاظ و بر اساس آن ضرایب اضافی به ماخذ 80% اعمال گردیده است .
    • قدمت ساختمان به سال 1354 مربوط می شود که در محاسبات مرتبط ممیز محترم ضریب قدمت 55 ساله لحاظ نگردیده است.

    لذا با عنایت به مراتب فوق خواهشمند است در راستای استیفای حقوق اینجانب نسبت به بررسی مجدد پرونده دستور مساعدت صادر فرمائید.

  • لایحه مالیاتی دفاعی  مالیات اجاره املاک

  • تاریخ : 21/07/99بسمه تعالی اداره امور مالیاتی 5274 شهرستان پرند با سلام ؛احتراما عطف به برگه تشخیص شماره 100000078967385 مورخ 19/06/1399 که در تاریخ 22/06/1399 به اینجانب ابلاغ گردید مراتب زیر را به استحضار می رساند.
    • اینجانب در سال 1397 طبق اجاره نامه رسمی با شناسه سند 139751152495000068 زمینی را به مساحت 5000 متر به شرح برگه واگذاری ( پیوست) به شرکت x به مبلغ ماهانه 100 میلیون ریال بر اساس قیمت اخذ شده از چندین املاک اجاره داده که قیمت مندرج در متن اجاره نامه با عنایت به سال 1397 قیمت واقعی می باشد.
    • شرکت x طی سند شماره 3389 مورخ 10/10/1397 هزینه اجاره سالانه را به مبلغ 1.200.000.000 ریال در حساب هزینه اجاره ثبت و بر اساس آن نسبت به پرداخت مالیات متعلقه ( طی فیش شماره 39177760) اقدام نمود.
    • اداره امور مالیاتی مهاباد حوزه مالیاتی مستاجر ، هزینه مذکور را بعنوان هزینه های قابل قبول لحاظ نموده که مستندات پیوست و هر نوع استعلام از آن سازمان قابل ردیابی می باشد.

    خواهشمند است با عنایت به آنکه میزان مالیات بر اجاره بیش از 60% درآمد ناخالص اجاره اینجانب می باشد که هزینه آن در دفاتر مستاجر و ثمن  آن در وجه اینجانب کارسازی گردید و از طرفی لحاظ نمودن قیمت های منطقه ای در سال 1397 ، خواهشمند است به منظور جلوگیری از تضعیع حقوق اینجانب دستور بررسی مجدد صادر فرمایید مزید بر آنکه اجاره چنین ملکی به یک واحد تولیدی صنعتی و کارگری با چنین مالیاتی هیچگونه سنخیتی نداشته و ادامه چنین فرآیندی منجر به ضررو زیان فاحش اینجانب خواهد شد که در نهایت منجر به افزایش بهای اجاره به ماخذ 357% در سال های آتی خواهد شد  .

  • بدیهی است واحد تولیدی صنعتی و کارگری در سال های آتی می بایست تقبل و به بهای تمام شده محصول خود اضافه نماید که خارج از منطق عدالت مالیاتی می باشد .خواهشمند است مساعدت فرموده در این شرایط حاد اقتصادی که مزین به شعار حمایت از تولید داخل و اشتعال پایدار می باشد و همچنین منویات مقام معظم رهبری در راستای سال جهش تولید، آن سازمان مجموعه واحدهای تولیدی و صنعتی را یاری نموده تا انشالله بتوانیم از این بحران اقتصادی سربلند خارج شویم.

 

 

  • لایحه مالیاتی دفاعی  مالیات عملکرد

 

 

 

                                                                            بسمه تعالی

 

 

 

اداره امور مالیاتی شهرستان مهاباد

موضوع : لایحه مالیاتی مالیات عملکرد سال 1397

با سلام ؛

احتراما عطف به برگه تشخیص شماره 100000079715001 که در مورخ 01/07/99 بصورت الکترونیکی به این شرکت ابلاغ گردید مراتب زیر را به استحضار می رساند.

  • آیتم شماره 7 مندرج در کار برگ رسیدگی مرتبط با دو فقره فاکتور به شماره های 2222 مورخ 18/7 /1397 و 2225 مورخ 09/08/1397 شرکت ره پویان رستاک بوده که در هنگام خرید بررسی اعتبار گواهینامه ثبت نام نامبرده در سامانه سازمان امور مالیاتی بعمل آمده و گواهینامه ثبت نام نامبرده تا 01/09/1397 دارای اعتبار بوده است مزید بر آنکه از سامانه سازمان ثبت و املاک کشور نیز استعلام لازم بعمل آورده که شرکت فعال بوده از طرفی رسید انبار –اعلامیه ورود کالا-بارنامه ومدارک حمل و سایر مستندات مرتبط ( بشرح رو نوشت پیوست) موید معامله خرید این شرکت از شرکت x بوده که در سیستم جامع مالیاتی و گزارشات فصلی نیز ارائه شده است.
  • آیتم شماره 6 مندرج در کاربرگ رسیدگی مرتبط با دو فقره فاکتور به شماره سریال های 2040 مورخ 5/02/1397 و 2053 مورخ 20/02/1397 شرکت بهجوش غرب بوده که در سیستم جامع مالیاتی ( گزارش فصلی) ارائه شده است هنگام خرید بررسی اعتبار گواهینامه ثبت نام نامبرده در سامانه سازمان امور مالیاتی بعمل آمده و گواهینامه ثبت نام نامبرده تا 17/02/1397 دارای اعتبار بوده است از طرفی رسید انبار- اعلامیه ورود کالا ، بارنامه و مدارک حمل و سایر مستندات مرتبط بشرح رونوشت پیوست موید خرید این شرکت از شرکت بهجوش غرب می باشد.

 

 

 

 

 

3-آیتم شماره 1 مندرج در کاربرگ رسیدگی مرتبط با خرید یک پارت ( رول ورق ) بوده که فاکتور رسمی همراه با مشخصات کامل از فروشنده اخذ و در سیستم جامع مالیاتی گزارشات فصلی نیز ارائه شده است.

با عنایت به مراتب فوق این شرکت قبل از انجام معاملات مندرج در بند 1 و 2 بشرح فوق اقدام به اخذ استعلام از سیستم جامع مالیاتی و اخذ فاکتور رسمی مستند به بارنامه و مدارک حمل ، رسید انبار که تماما گواهی بر صحت انجام معامله بوده نموده است. از اینرو با توجه به اینکه این شرکت یک واحد تولید صنعتی و کارگری میباشد خواهشمند است درشرایطی که با تحریم های ظالمانه روبرو هستیم و در راستای حمایت از تولید داخلی و اشتغال پایدار و همچنین منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سال جهش تولید و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق این شرکت خواهشمند است دستور فرمائید مراتب بررسی و نسبت به استیفای حقوق از دست رفته ای اقدام گردد

انواع  مشاوره در شرکت حسابداری خبره

– ارائه مشاوره ، نظرات و توضیحات در زمینه تعهدات مالیاتی ،
– کمک در انتخاب شکل مالیات ،
– نمایندگی در تماس با مقامات مالیاتی ،
– تجزیه و تحلیل اسناد از نظر صحت و بهینه سازی مالیات ،
– تدوین استراتژی رفتار در بازرسی های مالیاتی و اقدامات مالیاتی ،
– نمایندگی مشتری در دادرسی در مراجع مالیاتی در همه موارد و در دادگاه های اداری ،
– انجام پرونده ها در مقامات مالیاتی هر دو پرونده ،
– تهیه توضیحات ، تجدیدنظر خواهی و سایر ادعاها ،
– کمک در رابطه با بازپرداخت مالیات بر ارزش افزوده ،
– کمک در زمینه بازپرداخت مالیات بیش از حد پرداخت شده ،
– تهیه برنامه های کاربردی برای صدور تفسیر مالیاتی.

– مشاوره در مورد تفسیر و کاربرد الزامات حسابداری و گزارشگری ،
– تجزیه و تحلیل و پشتیبانی در زمینه به روزرسانی سیاست حسابداری ،
– تجزیه و تحلیل روند موجود جریان اطلاعات مالی ،
– تدوین دستورالعمل های گردش اسناد ،
– پشتیبانی در طراحی فرآیندهای حسابداری ،
– کمک در انتخاب و مشارکت در پیاده سازی سیستم حسابداری.

– کمک در ثبت نام و انتخاب فرم قانونی مناسب شرکت ،
– کمک در ادغام و تبدیل شکل قانونی اشخاص ،
– کمک در مرحله تعلیق ، انحلال شرکت و انجام مراحل ترمیم و ترمیم ،
– بهینه سازی فرآیندهای اقتصادی ،
– به روزرسانی اطلاعات شرکت در ثبت دادگاه ملی ،
– کمک در تهیه و اجرای استراتژی اقدام ،
– پشتیبانی در تهیه و اجرای برنامه های مالی ،
– مشاوره در انتخاب منابع مالی ،
– مشاوره در زمینه قانون کار.

– کمک در ثبت نام و انتخاب فرم قانونی مناسب شرکت ،
– کمک در تهیه و اجرای یک استراتژی اقدام ،
– پشتیبانی در تهیه و اجرای برنامه های مالی ،
– کمک در ترکیب و تغییر شکل قانونی اشخاص ،
– کمک در مراحل تعلیق و تصفیه شرکت و انجام مراحل تركیب و ترمیم ،
– كمك در تهیه و اجرای استراتژی اقدام ،
– مشاوره در انتخاب منابع تأمین مال

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

عضویت در خبر نامه

مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید

در این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه یک مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید و به او اعتماد کنیم. در پایان اعتماد شما را به آرمان پرداز خبره جلب می کنیم. مشاور مالیاتی معتبر

ادامه مطلب »
اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و اهمیت مشاور مالیاتی در آن اهمیت مشاوره در زمینه مالیات کسب

ادامه مطلب »
انتخاب کارشناس حسابداری و مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت توسط آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت

در این نوشته می خواهیم در مورد نکاتی در خصوص انتخاب مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت و نحوه انتخاب کارشناس حسابداری بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید و جهت هرگونه نیاز به مشاور مالیاتی

ادامه مطلب »
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی

در این نوشته میخواهیم به شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی در سازمان امور مالیاتی بپردازیم. جهت هرگونه سوال در خصوص مشاور مالیاتی با ما در ارتباط باشید. مشاور مالیاتی کیست؟ مشاور مالیاتی کسی است که

ادامه مطلب »
انواع هزینه ها در حسابداری و مالی توسط مشاور مالیاتی
شرکت حسابداری
انواع هزینه ها در حسابداری

در این نوشته میخواهیم در خصوص انواع هزینه ها در حسابداری و مالی ، بهبود هزینه ها توسط مشاور مالیاتی و همچنین در خصوص انواع هزینه بپردازیم انواع هزینه ها در حسابداری یکی از مهم‌ترین مفاهیم

ادامه مطلب »
مدارک مثبته
شرکت حسابداری
مدارک مثبته

در این نوشته به مفهوم مدارک مثبته و یا اسناد مثبته و نقش آن در حسابداری و چگونگی رسیدگی به آن توسط مشاور مالیاتی می پردازیم. مدارک مثبته یا اسناد مثبته مدارک مثبته اسناد نشان‌دهنده وقوع

ادامه مطلب »
مشاور مالیاتی کیست ؟
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی کیست ؟

مشاور مالیاتی کیست؟ در این مطلب درباره مشاور مالیاتی کیست و خصوصیات یک وکیل مالیاتی خبره ، هم چنین میزان آشنایی او با قوانین مالیاتی و امور مالیاتی کشور به صورت مفصل صحبت می کنیم. با

ادامه مطلب »
اهمیت مشاوره مالیاتی
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی تمامی مشاغل نیازمند دانش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی و اهمیت مشاوره مالیاتی برای روبه رو شدن با قانون مالیات سازمان امور مالیاتی هستند. با ما باشید زیرا در این نوشته به این

ادامه مطلب »
مفاصا حساب مالیاتی
مشاور مالیاتی
مفاصا حساب و نحوه دریافت مفاصا حساب

درخواست گواهی مفاصا اولین کاری است که مودی و یا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی وی ملزم است برای دریافت گواهی مفاصا حساب مالیاتی انجام دهد. براساس ماده ۲۳۵ قانون مالیات های مستقیم، اداره امور مالیاتی

ادامه مطلب »
مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد

اشخاص حسابرس و مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، در تمام امور مالی، حسابداری و پرداخت مالیات نقش مهمی دارد. بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت

ادامه مطلب »
مالیات بر ارزش افزوده
مشاور مالیاتی
مالیات املاک و مستغلات

مالیات املاک و مستغلات ، نوعی از مالیات می باشد، که از درآمدهای به دست آمده از ملک محسوب می شود. املاک و مستغلات شامل سه نوع مالیات می شوند: مالیات بر درآمد اجاره از املاک

ادامه مطلب »
تکنولوژی نرم افزار
شرکت حسابرسی
موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی

    موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی     جمع داراییهای شرکتی ۲۰۰ میلیارد ریال است. حسابرس معتقد است تحریف داراییها بالای ۲۰ درصد، منجر به اظهار نظر مردود می‌شود (برای پرهیز از تردیدهای احتمالی در

ادامه مطلب »
بیمه‌ای به کارفرمایان
شرکت حسابداری
مدیریت سود چیست؟

مدیریت سود چیست؟   در کسب و کار برای حفظ عملیات، ارائه خدمات بهتر، و ارائه محصولات جدید، آن نیاز به سود می باشد. در هر کسب و کار، سود همیشه با زیان های خاص همراه است. مهم

ادامه مطلب »

مقاله های مرتبط

اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره

اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و

ادامه مطلب »
درخواست خود را بنویسید ...
ما را در نقشه بیابید ...