راهبردهای توسعه شرکت حسابداری

خدمات حسابداری

راهبردهای توسعه شرکت حسابداری

 

 

در راهبردهای توسعه شرکت حسابداری هیچ شکی نیست  نیست که امروزه راهبردهای توسعه کسب و کار شرکتهای حرفه ای مانند حسابداران تغییر می کنند. استراتژی های قدیمی که برای سال ها کار کرده اند، کارایی خود را از دست می دهند.

 

استراتژی های جدید وجود دارد – استراتژی هایی که می توانند فرصت های جدید و هیجان انگیز را برای کمک به رشد سریع تر به عمل آورند.

 

در دنیای کسب و کار حرفه ای، شما فقط به همان اندازه استراتژی های توسعه کسب و کار شما استفاده می کنید. ابزارهای جدید و تکامل سریع آنها تا به حال تاثیر زیادی بر نحوه تمرین کارکنان خود داشته است.

 

در اینجا 9 فرصت استراتژیک برتر برای بررسی و در نظر گرفتن برای توسعه شرکت حسابداری به شما پیشنهاد می شود:

 

1) شناسایی و جدایی از توسعه و بازاریابی  شرکت حسابداری

شرکت حسابداری حرفه ای تر، اهمیت توسعه کسب و کار را به منظور رشد کار خود اهمیت می دهند. بسیاری از شرکتهای حسابداری با تفکیک فعالیت های بازاریابی و – و در مورد شرکت های بزرگ حسابداری شروع به تغییر مسئولیت های توسعه کسب و کار از تیم بازاریابی و به سمت مدیر پروژه حرکت می کنند.

 

این یک توسعه است که من به شدت تشویق می کنم، به ویژه به این دلیل که شرکت حسابداری حرفه ای (و حتی توسعه کسب و کار بین المللی) نیاز به یک مجموعه کاملا متفاوت از مهارت و تفکر کاملا متفاوت از بازاریابی حسابداری است.

هنگامی که ما با توسعه شرکت حسابداری مواجه هستیم، ما درباره ایجاد و پرورش روابط با مشتریان بالقوه، منابع ارجاعی و اتحادهای استراتژیک صحبت می کنیم. در مقابل، تلاش های اصلی بازاریابی در مورد پیدا کردن، به عنوان یک حرفه ای (آفلاین و آنلاین) است.

این توضیح می دهد که چرا پیوستن به یک شبکه حرفه ای امروز کافی نیست. شبکه می تواند، در بهترین حالت، به حرفه ای ها کمک کند با تلاش های بازاریابی (فرض کنید مردم در شبکه حمایت از این تلاش تجربه بازاریابی داشته باشند).

اما شگفت انگیز نیست که این اقدامات بازاریابی در بسیاری موارد به کار واقعی منجر نمی شود. برای اینکه این اتفاق بیافتد، باید از طریق توسعه شرکت حسابداری در داخل شبکه حرفه ای یا در عمل حرفه ای حمایت شود. و این بخش در اغلب موارد از دست رفته است!

این نیاز به یک تلاش ویژه – و کارکنان اختصاص داده شده برای حسابداری بزرگ – برای توسعه و پرورش روابط با مشتریان بالقوه است.

ما بر این باوریم که پیشروی، بسیاری از حرفه ای ها از بازاریابی سنتی به یک رویکرد توسعه بازاریابی بیشتر برای افزایش کل دوره رشد شرکت حسابداری خود تغییر خواهند کرد.

 

 

2) توسعه شرکت حسابداری را به عنوان بخشی از فرآیند جذب مشتری قرار دهید

فرصت استفاده از توسعه شرکت حسابداری به عنوان بخش مهمی از روابط مشتری و فرآیند مشارکت مشتری است.

همانطور که بیشتر در مورد چشم انداز یاد می گیرید، تعامل شما با چشم انداز می تواند (و باید) مناسب تر و شخصی تر باشد.

به عنوان مثال، شما می توانید آنها را به یک رویداد ویژه که توسط شما سازماندهی شده است دعوت کنید تا با چشم اندازهای هم اندیشان ملاقات کنید. یا شما می توانید یک مورد ارزش را برای آنها ارسال کنید – برای مثال یک کتاب جالب که مطالب ارزشمندی را ارائه می دهد یا دعوت نامه برای پیوستن به شما در سمینار.

 

3) پیاده سازی “رهبری سیستم
ما در زمان تقاضای عظیم و مداوم ما در زمان و توجه ما زندگی می کنیم. در حالی که بازاریابی همه چیز در مورد “توجه” است، توسعه شرکت حسابداری بیشتر در مورد “توجه” است.
با توجه به افزایش روزافزون محتوا و بلافاصله در دسترس بودن، توجه به عامل محدود کننده در مصرف اطلاعات، از جمله چشم انداز و ارتباطات شما تبدیل می شود.
به عنوان یک رهبر از عمل شما، باید یاد بگیرند که “رهبری توجه” را به عنوان بخشی از توسعه شرکت حسابداری خود تمرین کنید. این به این معنی یادگیری توجه شما به ارتباطات شماست تا بتوانید ایستادگی کنید.

 

4) حسن نیت وتلاش صادقانه

در این بازار حرفه ای بسیار رقابتی، حسابداران درک می کنند که یک رویکرد موثرتر برای توسعه شرکت حسابداری، تمرکز بر یک گروه باریک از چشم انداز برای تضمین موفقیت است.

از یک نقطه نظر عملی، زمان بیشتری را برای ایجاد روابط با یک گروه خاص از مشتریان بالقوه میسر می سازد. بهتر است یک رویکرد باریک و عمیق برای توسعه شرکت حسابداری بجای اینکه گسترده و کم عمق باشد، بهتر است.

5) استفاده از نمودار

بسیاری از شرکت های حسابداری نمی توانند به نتایج مستقیم واز هر ابتکار توسعه شرکت حسابداری در این عمل اشاره کنند.

این نیاز به تغییر دارد چرا؟

اولا، به شما کمک خواهد کرد تا فاش کنید که چه کاری انجام می دهد و چه چیزی نمی کند. حدس زدن بیشتر نیست شما باید در مورد آنچه که کار می کند و هر پروژه توسعه شرکت حسابداری را پایان می دهد،

 

دوم، راز رو به رشد شما، شناختن تعداد شماست.

 

شرکت حسابداری حرفه ای  که از توسعه شرکت حسابداری بهره می برند، – و درک نمودارها خود می تواند یکی از مهم ترین مواد برای موفقیت در توسعه شرکت حسابداری در دراز مدت باشد.

 

6) تغییر از تمرین متمرکز به مشتری متمرکز

بسیاری از شرکت های خدمات حرفه ای  حسابداریدر برخی مواقع فرصتی برای شرکت در درخواست مشتری را با مسائل پیچیده در زمینه تخصص خود می کنند. این یک فرصت عالی برای توسعهشرکت حسابداری شما در کسب و کار است.

چطور؟ با در نظر گرفتن یک راهبرد استراتژیک برای این پروژه ها.

 

به عبارت دیگر، به جای اینکه فقط توانایی های خاص خود را به زمین بگذارید، بیشتر از رویکرد راهبردی خود را برای رسیدگی به نیازهای مشتری اضافه کنید. می گویم که شما متوجه مشکلات پیچیده مشتری می شوید و به اشتراک گذاشتن چگونگ

7) ایجاد رویکرد سیستم

شرکتهای حسابداری  موفق همیشه به دنبال راه هایی برای ایجاد مشتری جدید و چشم انداز برای عمل خود هستند.

با این حال، ما شاهد یک تغییر قابل ملاحظه در نحوه برخورد شرکت حسابداری  با این نیاز هستیم. در طول 2 سال گذشته، بسیاری از مشتریان من تصمیم به پیاده سازی سیستم تولید سرب را به عنوان بخشی از توسعه کسب و کار از عمل خود انتخاب کرده اند. برای یک جلسه استراتژی رایگان

این سیستم شامل تولید مخاطبین از طریق توزیع محتوا در کانال های حقوقی (نه تنها آنلاین بلکه همچنین آفلاین)، فعالیت های ردیابی با چشم انداز کلیدی، اندازه گیری نتایج در مراحل مختلف فرآیند تعامل مشتری و تجزیه و تحلیل داده ها برای شناسایی مشتریان بالقوه است.

 

8) برجسته کردن و تمایز

اگر از شما می پرسم که شرکت حسابداری شما چه شناخته شده است، پاسخ شما را می دانید؟ شعارهای کنار گذاشتن، مانند “ما حرفه ای تر” یا “ما سریع پاسخ می دهیم”، آیا از مزایای پایدار شما آگاه هستید؟

 

شما باید با استفاده از رویکرد توسعه نوآورانه کسب و کار خود، یاد بگیرید که شرکت خود را برجسته کنید و تمایز دهید.

 

تمرکز تلاش های توسعه شرکت حسابداری خود را برای کمک به شما در بازار ایستاده و رسیدن به سمت راست کمک خواهد کرد که به شما برای جذب مشتریان جدید و به دست آوردن به رسمیت شناختن صنعت جهانی است.

 

9) فرصت های جدید درآمد را جستجو کنید

بسیاری از ارتباطات شرکت حسابداری  شما، افرادی که در شبکه شما هستند و دوست دارند و به شما اعتماد دارند، حاضر به همکاری  شما هستند تا دانش، تجربه و ایده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

 

به عنوان مثال، ما به یک شرکت کمک کردیم که آموزش ویژه خود را در تخصص خود برای مشتریان خود انجام دهیم. مشتریان از آن بسیار لذت می بردند که ما به آنها کمک کردیم تا آموزش های داخلی (آنلاین) را که برای مشتریانشان به بازار عرضه شده بود، ایجاد کنیم. این یک مرکز سودآور 6 رقمی جدید برای شرکت ایجاد کرد.

 

شما می توانید یاد بگیرند (و ما معتقدیم که باید یاد بگیرند) چگونه به طور موثر تبدیل مرکز هزینه در عمل خود را به مرکز سود جدید.ی حل مسائل مربوط به مشتری های مشابه را به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

عضویت در خبر نامه

مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید

در این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه یک مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید و به او اعتماد کنیم. در پایان اعتماد شما را به آرمان پرداز خبره جلب می کنیم. مشاور مالیاتی معتبر

ادامه مطلب »
اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و اهمیت مشاور مالیاتی در آن اهمیت مشاوره در زمینه مالیات کسب

ادامه مطلب »
انتخاب کارشناس حسابداری و مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت توسط آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت

در این نوشته می خواهیم در مورد نکاتی در خصوص انتخاب مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت و نحوه انتخاب کارشناس حسابداری بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید و جهت هرگونه نیاز به مشاور مالیاتی

ادامه مطلب »
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی

در این نوشته میخواهیم به شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی در سازمان امور مالیاتی بپردازیم. جهت هرگونه سوال در خصوص مشاور مالیاتی با ما در ارتباط باشید. مشاور مالیاتی کیست؟ مشاور مالیاتی کسی است که

ادامه مطلب »
انواع هزینه ها در حسابداری و مالی توسط مشاور مالیاتی
شرکت حسابداری
انواع هزینه ها در حسابداری

در این نوشته میخواهیم در خصوص انواع هزینه ها در حسابداری و مالی ، بهبود هزینه ها توسط مشاور مالیاتی و همچنین در خصوص انواع هزینه بپردازیم انواع هزینه ها در حسابداری یکی از مهم‌ترین مفاهیم

ادامه مطلب »
مدارک مثبته
شرکت حسابداری
مدارک مثبته

در این نوشته به مفهوم مدارک مثبته و یا اسناد مثبته و نقش آن در حسابداری و چگونگی رسیدگی به آن توسط مشاور مالیاتی می پردازیم. مدارک مثبته یا اسناد مثبته مدارک مثبته اسناد نشان‌دهنده وقوع

ادامه مطلب »
مشاور مالیاتی کیست ؟
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی کیست ؟

مشاور مالیاتی کیست؟ در این مطلب درباره مشاور مالیاتی کیست و خصوصیات یک وکیل مالیاتی خبره ، هم چنین میزان آشنایی او با قوانین مالیاتی و امور مالیاتی کشور به صورت مفصل صحبت می کنیم. با

ادامه مطلب »
اهمیت مشاوره مالیاتی
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی تمامی مشاغل نیازمند دانش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی و اهمیت مشاوره مالیاتی برای روبه رو شدن با قانون مالیات سازمان امور مالیاتی هستند. با ما باشید زیرا در این نوشته به این

ادامه مطلب »
مفاصا حساب مالیاتی
مشاور مالیاتی
مفاصا حساب و نحوه دریافت مفاصا حساب

درخواست گواهی مفاصا اولین کاری است که مودی و یا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی وی ملزم است برای دریافت گواهی مفاصا حساب مالیاتی انجام دهد. براساس ماده ۲۳۵ قانون مالیات های مستقیم، اداره امور مالیاتی

ادامه مطلب »
مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد

اشخاص حسابرس و مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، در تمام امور مالی، حسابداری و پرداخت مالیات نقش مهمی دارد. بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت

ادامه مطلب »
مالیات بر ارزش افزوده
مشاور مالیاتی
مالیات املاک و مستغلات

مالیات املاک و مستغلات ، نوعی از مالیات می باشد، که از درآمدهای به دست آمده از ملک محسوب می شود. املاک و مستغلات شامل سه نوع مالیات می شوند: مالیات بر درآمد اجاره از املاک

ادامه مطلب »
تکنولوژی نرم افزار
شرکت حسابرسی
موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی

    موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی     جمع داراییهای شرکتی ۲۰۰ میلیارد ریال است. حسابرس معتقد است تحریف داراییها بالای ۲۰ درصد، منجر به اظهار نظر مردود می‌شود (برای پرهیز از تردیدهای احتمالی در

ادامه مطلب »
بیمه‌ای به کارفرمایان
شرکت حسابداری
مدیریت سود چیست؟

مدیریت سود چیست؟   در کسب و کار برای حفظ عملیات، ارائه خدمات بهتر، و ارائه محصولات جدید، آن نیاز به سود می باشد. در هر کسب و کار، سود همیشه با زیان های خاص همراه است. مهم

ادامه مطلب »

مقاله های مرتبط

اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره

اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و

ادامه مطلب »
درخواست خود را بنویسید ...
ما را در نقشه بیابید ...