خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای بخش های تولیدی و صنعتی

خدمات حسابداری

 


    1. خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای بخش های تولیدی و صنعتی

      اهمیت فعالیت های شرکت حسابداری در حوزه فعالیت های صنعتی و تولیدی مورد بحث قرار گرفته خدمات تخصصی شرکت حسابداری و به اهمیت خدمات تخصصی شرکت حسابداری در این حوزه پرداخته شده است. همچنین این مقاله شامل روش هایی است که شرکت حسابداری به کمک آنها به ارزیابی فعالیت ها، موجودی ها و هزینه کالاهای فروخته شده می پردازد.

    2. خدمات حسابداری شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره

    3. خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای بخش های تولیدی و صنعتی
      یکی از حوزه هایی که یک شرکت حسابداری تخصصی و حرفه ای به آن می پردازد، حوزه صنعتی و تولید است. حسابداری در یک شرکت یا مجموعه تولیدی با ارزیابی موجودی و هزینه کالاهای فروخته شده سر و کار دارد.
    4. خدمات حسابداری  آرمان پرداز خبره

    5. شاید این مفاهیم در سایر حوزه ها موضوعیت نداشته و یا در سطحی بسیار ساده تر مورد بررسی قرار می گیرند. برای مثال یک شرکت تولیدی باید میزان مشخصی مواد اولیه را طی فرایند های معین کاری پردازش نموده و به عنوان محصول نهایی آماده نماید. نقش شرکت  در این فرایند ارزیابی دقیق مانده ها جهت تنظیم تراز نامه آن مجموعه یا شرکت است.

      خدمات شرکت حسابداری تولیدی

    6. یک شرکت  تولیدی خدمات متنوعی به واحد های تولیدی و صنعتی ارائه می دهد که دراین بخش به معرفی و تعریف آن ها پرداخته شده است.
    7. خدمات حسابداری  حسابداری آرمان پرداز

    8. تخصیص هزینه های مستقیم: یک شرکت حسابداری تولیدی هزینه های دارایی ها را به وسیله یکی از روش های هزینه یابی استاندارد، هزینه با وزن متوسط یا روش شناسی هزینه بدان ها تخصیص می دهد.
      تخصیص هزینه های سربار: هزینه های سربار کارخانه بایستی به صورت استخرهای هزینه ای تقسیم بندی شده و سپس به واحد های تولید شده در طول هر دوره گزارش گیری اختصاص یابند. باید توجه داشت تا تعداد استخر های هزینه ای حداقل باشد تا حجم کاری حسابدار یا شرکت حسابداری نیز متعادل باشد.
    9. آزمون کاهش ارزش: که تحت عنوان پایین ترین مبنای هزینه یا قانون بازار نیز شناخته می شود و مشتمل بر فعالیت هایی است که به موجب آن مشخص می شود که آیا ارزش ثبت شده دارایی ها بیش از ارزش فعلی آن ها در بازار است یا خیر. در صورت مثبت بودن جواب این آزمون، ارزش آن دسته از دارایی ها که بالاتر از مقدار ارزش بازار ثبت شده است، باید توسط شرکت حسابداری بازنویسی شده و ارزش بازار آنها ثبت شود. این کار ممکن است در فواصل زمانی طولانی به عنوان مثال در پایان هر سال مالی انجام پذیرد.
    10. خدمات حسابداری آرمان

    11. شناسایی هزینه کالای فروخته شده: در ابتدایی ترین سطح خود، هزینه کالاهای فروخته شده عبارت است از موجودی اولیه به اضافه خرید ها با کسر موجودی پایانی.
    12. بنابراین تفکیک هزینه کالا های فروخته شده به دقت و صحت شرکت  در انجام فرایند های ارزیابی موجودی که در بالا شرح داده شده بستگی دارد. به علاوه، هر گونه هزینه های غیر عادی از جمله هزینه های مربوط به ضایعات، در بخش موجودی ثبت نمی شوند و باید مستقیما در بخش هزینه های کالای فروخته شده ثبت شوند.
    13. خدمات تخصصی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره

    14. البته این روند مستلزم شناسایی و ردیابی دقیق ضایعات است.
    15. در مجموع، حسابداری یک مجموعه تولیدی بسیار پیچیده تر و جزئی تر از حسابداری کسب و کار هایی است که موجودی خاصی را نگهداری نمی کنند.
    16. ما مراقبت از مدیریت حسابداری در تمام بخشهای تجاری و از هر اندازه ای را انجام می دهیم ، جایی که پیشرفتهای مربوطه را انجام می دهیم و تلاش خود را بر روی کسب نتایج و تصمیم گیری متمرکز می کنیم.ما حسابداری و حساب های سال و همچنین رعایت تعهدات قانونی مربوط به مدیریت آن را آماده می کنیم تا حسابداری شما به روز ، قابل اعتماد و مفید باشد. حسابداری مناسب سیستم اطلاعاتی در مورد واقعیت اقتصادی شرکت است و مدیریت و تفسیر صحیح آن ضروری است ، تصمیم گیری را تسهیل می کند که می تواند از شرایط دشوار جلوگیری کند
    17. خدمات تخصصی شرکت حسابداری ما برای شرکتهایی است که در مرحله شکل گیری ، شروع فعالیت یا نیاز به بهبود روندهای عملیاتی و مدیریتی خود برای رشد و موقعیت کسب و کار خود در بازار کسب و کار هستند ، به آنها امکان می دهد که توجه خود را معطوف به مدیریت مستقیم تجارت خود کنید.

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری ، که توسط شرکت ما ارائه می شود ، توسط متخصصان واجد شرایط انجام می شود که شامل خدمات زیر است:

      بازسازی و منظم سازی حسابداری.
      کنترل ، ثبت و روند عملیات حسابداری.
      فرآیند و صدور کتب حسابداری فیزیکی و یا الکترونیکی.
      تجزیه و تحلیل حساب ها و گزارش های مدیریت.
      تهیه صورتهای مالی ماهانه و سالانه ، تأیید شده

    18. ما در شرکت حسابداری  می دانیم که حوزه حسابداری یدر جهان سریع تر از سایر بخشها رشد کرده است که در بین متخصصان با بیشترین فرصت در بازار کار امروز مقام چهارم را به خود اختصاص داده است. مزیت بزرگ این بخش این است که امکانات زیادی برای اقدام وجود دارد ، از جمله مشاوره حسابداری می باشد.
    19.  چگونه می توان در حرفه حسابداری موفقیت حرفه ای کسب کرد؟

    20. هر کسی که خدمات تخصصی شرکت حسابداری را انتخاب می کند وظیفه مهم کمک به شرکت ها در تصمیم گیری در مورد مشاغل خود ، به ویژه در مورد محیط مالیاتی آنها است.و برای انجام فرایند به روشی قاطعانه ، کمک مدیران شرکت ضروری است. این مبتنی بر اطلاعات صحیح و دقیق است که متخصص حسابداری قادر به تجزیه و تحلیل عینی و کارآمد در مورد یک شرکت خاص است.یک پیشنهاد خوب این است که متخصص حسابداری شرکت ها را به تعهد در سازماندهی کلیه اطلاعات لازم برای تجزیه و تحلیل مانند حقوق و دستمزد ، صورت جریان های نقدی ، کنترل دارایی های املاک و مستغلات و سایر اسناد راهنمایی می کند.
    21. خدمات تخصصی شرکت حسابداری از طریق یک تیم آموزش دیده و واجد شرایط در زمینه حسابداری ، مالیات ، پرسنل ، مالیات بر درآمد ، حسابرسی ، شرکت ها و حوزه های مالیاتی مشاوره ارائه می دهد. ما فلسفه کار متمرکز بر کیفیت ، رعایت مهلت مقررات ، محرمانه بودن ، اثربخشی و حرفه ای بودن در انجام خدمات ارائه شده است.
    22.  ، ما در شرکت حسابداری  دائماً در حال نوآوری فرآیندهای خود از طریق تخصص و برنامه های آموزش مداوم ، حفظ تیم واجد شرایط و با انگیزه هستیم
    23. خدمات تخصصی شرکت حسابداری در فضای پویا تجارت و نظارتی امروز که الزامات گزارشگری مالی دائماً در حال تغییر است ، بسیاری از شرکتها با چالشهای نزدیک شدن به روندهای اصلی گزارشگری مالی روبرو هستند. با خدمات تخصصی شرکت حسابداریمی توانید حسابداری و گزارشگری مالی را با موفقیت مدیریت کنید.

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری در مورد معاملات پیچیده حسابداری و همچنین موارد گزارش دهی

    24. با پیچیده تر شدن الزامات گزارشگری مالی و افزایش قوانین  بین المللی ، شرکت ها به قابلیت های حسابداری پیشرفته ای نیاز دارند که گزارش دهی به موقع ، دقیق و موثر را امکان پذیر می کند. در نتیجه ، مهم است که شرکتها هنگام برخورد با حوزه های حسابداری پیچیده ، که شامل مسائل مربوط به انتقال به استانداردهای جدید حسابداری ، حسابداری ابزارهای مالی  ، ترکیبات تجاری و تغییرات وضعیت ، کاهش ارزش ، ادغام ، ارزیابی ، مشاوره دقیق . ، قراردادهای پیچیده و سایر معاملات حسابداری و مالیبه موقع دریافت کنند .در گزارشگری مالی و دانش در مورد استانداردهای حسابداری و همچنین الزامات نظارتی در صنایع مختلف ، ته به عنوان یک شریک تجاری و مشاور شرکت ها در استفاده از استانداردهای گزارشگری مالی ، تهیه صورتهای مالی ، آموزش کارکنان در مورد استانداردهای گزارشگری مالی و تنظیم کننده های اصلی اقدام گردد.
    25. به موقع دریافت کنند

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری . برای بهبود راه حل های سازمانی و پروژه ای برای شرکت های خرد ، کوچک و متوسط ​​و نظارت بر مشتری از طریق پروژه ها ، هنگام راه اندازی کسب و کار ، از طریق تغییر در چارچوب قانونی یا رویدادهای تجاری که ممکن است برای کارآفرینان رخ دهد و در اطراف آنها نیاز به مشاوره تخصصی دارند.

      ما مشاوره مالیاتی را در زمینه اعمال مقررات مختلف مالیاتی – قانون مالیات بر ارزش افزوده ، قانون مالیات بر درآمد ، قانون مالیات بر درآمد ، قانون مالیات بر ارزش افزوده  و سایر مقررات مربوط به مسائل مالیاتی ارائه می دهیم و می توانیم کنترل مالیات را برای مشتری انجام دهیم. .

      به عنوان بخشی از خدمات تخصصی شرکت حسابداری ، ما خدمات تحلیل  برای استانداردهای حسابداری – استانداردهای گزارشگری مالی ایران برای شرکت های کوچک و متوسط) و استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (برای شرکت های بزرگ) ارائه می دهیم. از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که ، ما مدل هایی را برای ارسال معاملات تجاری مختلف تعریف می کنیم ، مدل های معاملات تجاری را ایجاد می کنیم تا مطابق با استانداردها و قوانین حسابداری و مالیاتی ، ما مدل هایی را در روند ادغام ، ادغام ، جدا سازی و فرآیندهای تغییر ساختار مالکیت مشابه تعریف می کنیم ، روزانه به مشتریان مشاوره حسابداری در مورد ثبت مناسب تغییرات تجاری ارائه می دهیم و در تهیه صورت های مالی سالانه به شما پیشنهاد یا کمک می دهیم.

    26. خدمات حسابداری درمشاوره بازرگانی و حسابداری شرکتها

    27. ما در شرکت حسابداری  خدمات مشاوره کسب و کار و حسابداری را بر اساس سالها تجربه در زمینه حسابداری ، حسابرسی و مشاوره مالیاتی بنا نهاده ایم که براساس آنها تعدادی مدل عملی داریم که برای ارائه این خدمات لازم است.
    28. در کارآفرینی ، شروع خوب بسیار مهم است ، بنابراین تصمیماتی که هنگام راه اندازی کسب و کار گرفته می شود بسیار مهم هستند. اینکه بخواهید به عنوان تجارت شروع کنید یا به عنوان یک شرکت ، وارد سیستم مالیات بر ارزش افزوده شوید ، یا نه ، خرید محل و تجهیزات تجاری یا اجاره آنها ، با شروع کار با چند کارگر … اینها همه سوال و تصمیم است که در آنها می توانیم به شما مشاوره خوبی بدهیم زیرا ما بسیاری از کارآفرینان تازه کار را در مورد کسب و کار موفق دنبال و توصیه کرد.

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری شامل موارد زیر است:

    29. – تفسیر استانداردهای حسابداری – استانداردهای گزارشگری مالی (برای شرکت های کوچک و متوسط) و استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (برای شرکت های بزرگ) ؛
      – تعریف مدل ارسال معاملات مختلف تجاری ؛
      – توسعه مدل های معاملات تجاری برای مطابقت با استانداردها و قوانین حسابداری و مالیاتی ؛
      – تعریف مدل در فرآیند ادغام ، تملک ، تفکیک و فرآیندهای تغییر ساختار مالکیت مشابه.

      خدمات حسابداری در مشاوره مالیاتی شرکتها

    30. ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره به مشتریان طیف گسترده ای از خدمات مشاوره مالیاتی را ارائه می دهیم. ما در شرکت حسابداری از نوآوری و تجزیه و تحلیل دقیق مسائل مالیاتی را با یک رویکرد چند رشته ای ترکیب می کنیم و همراه با مشتریان خود همیشه تلاش می کنیم بهینه ترین راه حل ها را برای آنها پیدا کنیم. هدف ثابت برای مشتریان ما در شرکت حسابداری  ارائه مشاوره دقیق ، با کیفیت و به موقع در مورد محاسبه ، پرداخت و گزارش مالیات و سایر مزایای عمومی است.

      خدمات مشاوره مالیاتی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  شامل موارد زیر است:

    31. – پاسخ به سوالات مربوط به موضوعات مالیاتی مورد علاقه شما که نمی توانید جواب آنها را پیدا کنید ،
      – کمک در تهیه انواع اظهارنامه های مالیاتی ،
      – تهیه بینش و حسابرسی  های مالیاتی با هدف تعیین نظم در نگهداری مالیات ، حسابداری و سایر سوابق و داده هایی که اظهارنامه مالیاتی از آنها پر می شود و اطلاعات به اداره مالیات گزارش می شوند و پرداخت ها انجام می شود.
    32. – تعریف خطرات مالیاتی و ارائه پیشنهاداتی برای کاهش آنها ، برنامه ریزی مالیاتی و بهینه سازی مالیات به منظور تعیین چگونگی به حداقل رساندن پایه مالیات و بدهی در چارچوب قانونی ، چگونگی ساختار تجاری به بهینه ترین روش و نحوه استفاده از تخفیفات مالیاتی ، مشوق ها و معافیت ها و به طور قانونی میزان کل پس انداز مالیات را درک کنید ،
      – تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی قیمت های نقل و انتقال سهام شرکتهاو تهیه مطالعات در مورد قیمت های انتقال سهام شرکتها
    33. مشاوره حسابداری

    34. ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  معتقدیم فقط به این دلیل که به موقع مطلع نشده اید نمی خواهید جریمه بازرسی دریافت کنید ، درست است؟ دقیقاً به دلیل چنین شرایطی ، نقش یک مشاور حسابداری مهم است ، وی مقررات حسابداری را به موقع اعمال می کند ، تغییرات صحیح کسب و کار را ثبت می کند ، به شما در تهیه صورت های مالی و همچنین در تعریف مدل های معاملات تجاری کمک می کند.
    35. خواه از خدمات حسابداری خارجی استفاده می کنید و یا دارای یک واحد حسابداری داخلی هستید ، با خیال راحت با ما تماس بگیرید و ما درشرکت حسابداری آرمان پرداز خبره خوشحال خواهیم شد که به شما در زمینه چالش های خود کمک کنیم.

      چرا مشاوره حسابداری مهم است؟

    36. تغییر در مقررات حسابداری و کاربرد به روز آنها ، و همچنین تأیید صورت های مالی ، تنها برخی از شرایطی است که توصیه می شود از متخصصان باتجربه حسابداری استفاده کنید. اما سیاست مالی و گزارش دهی تنها حوزه مشاوره حسابداری نیست. حسابداران باتجربه همچنین در مورد چشم انداز توسعه شرکت و ذخایر شرکتشما به شما مشاوره می دهند.
    37. مشاوره بازرگانی ، مالیاتی و حسابداری

    38. ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره 20 سال تجربه در حسابداری ، حسابرسی و مشاوره مالیاتی را بر اساس خدمات مشاوره کسب و کار ، مالیات و حسابداری بنا نهاده ایم که براساس آنها تعدادی مدل عملی داریم که برای ارائه این خدمات ضروری هستند.مشاوره بازرگانی و حسابداری تفسیر استانداردهای حسابداری – استانداردهای گزارشگری مالی کرواسی (برای شرکت های کوچک و متوسط) و استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (برای شرکت های بزرگ) ؛
      تعریف یک مدل برای ارسال معاملات مختلف تجاری ؛
      توسعه مدل های معاملات تجاری برای مطابقت با استانداردها و قوانین حسابداری و مالیاتی ؛
      تعریف مدل ها در فرآیند ادغام ، ادغام ، جدا سازی و فرآیندهای تغییر ساختار مالکیت مشابه.
    39. مشاوره مالیاتی

    40. خدمات تخصصی شرکت حسابداری به مشتریان طیف گسترده ای از خدمات مشاوره مالیاتی را ارائه می دهیم. ما نوآوری و کامل را ترکیب می کندتجزیه و تحلیل مسائل مالیاتی با یک رویکرد چند رشته ای ، و ما همراه با مشتری همیشه در تلاش برای پیدا کردن استبرای آنها بهینه ترین راه حل ها. هدف ثابت برای مشتریان ما ارائه جزئیات ، کیفیت ومشاوره به موقع در مورد محاسبه ، پرداخت و گزارش مالیات و سایر مزایای عمومی.
    41. خدمات مشاوره مالیاتی شامل موارد زیر است:

    42. پاسخ به سوالات مربوط به موضوعات مالیاتی مورد علاقه شما و که نتوانستید پاسخ آنها را پیدا کنید.
    43. کمک در تهیه انواع اظهارنامه های مالیاتی ،
      تهیه بینش های مالیاتی و بازرسی ها با هدف تعیین صحت نگهداری مالیات ، حسابداری و سایر سوابق و داده هایی که اظهارنامه مالیاتی از آنها پر می شود و اطلاعات به اداره مالیات گزارش می شوند و پرداخت ها انجام می شود. تعریف خطرات مالیاتی و ارائه پیشنهاداتی برای کاهش آنها ،
      برنامه ریزی مالیاتی و بهینه سازی مالیات با هدف تعیین بعد از شرایط فعلی نحوه به حداقل رساندن پایه مالیات و بدهی در چارچوب قانونی ، چگونگی ساختار کسب و کار به بهینه ترین روش و نحوه استفاده از تخفیفات مالیاتی ، مشوق ها و معافیت ها و دستیابی قانونی به میزان کامل پس انداز مالیاتی

      مشاوره مالیاتی و خدمات حسابداری

    44. موفقیت تجاری هر کارآفرین به یک پایه و توسعه پایدار و پایدار به مدیریت و برنامه ریزی مالیاتی و حسابداری مسئولانه و فعال توسط نهاد تجاری شما که می تواند در تصمیم گیری های تجاری بسیار مهم باشد بستگی دارد.مشاوره در مورد مقررات مالیاتی مطابق با سیستم حقوقی ، اقتصادی ، مالیاتی و حسابداری ایران ، به روشی قابل اعتماد در استفاده صحیح از مقررات مالیاتی توسط مودیان مالیاتی ، ارائه می شود.خدمات تخصصی شرکت حسابداری  آرمان پرداز خبره خدماتی شامل  مشاوره مالیاتی ، اظهارنامه مالیاتی ، حسابداری ، گزارشگری مالی و سایر خدمات مرتبط در زمینه حسابداری  را ارائه می دهد.
    45.  

       

       

      • زمینه های فعالیت حسابرسی در شرکت حسابداری

         

         

         

        • بررسی و تهیه صورتهای مالی سالانه برای شرکتها با اشکال و اندازه های مختلف قانونی
        • بررسی یا تهیه صورتهای مالی تلفیقی ؛
        • بررسی یا تهیه صورتهای مالی برای شرکتهای شاخه خاصی از صنعت (به عنوان مثال موسسات اعتباری ، شرکتهای بیمه).
        • حسابرسی های ویژه (به عنوان مثال بررسی اعتبار ، چک اختلاس ، بررسی کارگزار و توسعه دهنده دارایی ، استفاده از چک وجوه ، چک بازسازی ، بررسی افزایش سرمایه / سهم در نوع ، بررسی تشکیل ، بررسی تبدیل و ادغام ، بررسی دفترچه).
        • ارزیابی شرکت ، تحقیق در مورد خرید شرکت یا فروش شرکت.

        حسابرسی های قانونی در آلمان فقط توسط حسابرسان و حسابرسان قسم خورده و انجمن های حرفه ای آنها (شرکت های حسابرسی و شرکت های حسابرسی) مجاز است. آنها با این وظیفه که برای آنها محفوظ است ، آنها یک وظیفه عمومی را انجام می دهند و سهم اساسی در عملکرد اقتصاد دارند ، زیرا

        • صورت های مالی سالانه حسابرسی شده به ذینفعان این شرکت به عنوان مبنای تصمیمات سرمایه گذاری ارائه می شود
        • نهادهای نظارتی شرکت ها در عملکرد کنترل خود پشتیبانی می شوند.

         

       

       

      مشاوره مالیاتی در شرکت حسابداری

      • تهیه حساب های مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقوقی و حقیقی.
      • کمک به بازرسی های مالیاتی خارجی و همچنین انجام مکاتبات با دفاتر مالیاتی و تشکیل پرونده های درمانی قانونی ؛
      • برنامه ریزی مالیاتی ، تأثیرات و مشاوره ساختاری در قوانین ملی و بین المللی ؛
      • تدوین قراردادهای شرکت (خرید) ، اساسنامه ، کار و سایر قراردادها از نظر مالیاتی یا از جنبه به حداقل رساندن بار مالیاتی ؛
      • انتخاب فرم حقوقی شرکت ها ، ادغام شرکت ها ؛
      • مشاوره برنامه ریزی مالیاتی در ارتباط با راه اندازی مشاغل و برنامه ریزی جانشینی تجارت.
      • مشاوره در مورد مسائل مربوط به قانون گمرک و مالیات ، · مشاوره مالیاتی در رابطه با تصمیمات سرمایه گذاری و تأمین مالی

       

       

       

       

      مشاوره اقتصادی و بازرگانی در شرکت حسابداری

      • مشاوره راه اندازی مشاغل؛
      • مشاوره سازمانی
      • ساخت و طراحی سیستم های گزارشگری و اطلاعاتی ؛
      • برنامه ریزی مالی و نقدینگی
      • تجزیه و تحلیل جریان نقدی ، ترازنامه و تجزیه و تحلیل موفقیت ؛
      • مشاوره در مورد بدهی بیش از حد ، تهیه مفهوم تغییر ساختار.
      • تجزیه و تحلیل بهبود نتایج ؛
      • ساخت ، طراحی و تحلیل سیستم های حسابداری هزینه ؛
      • خدمات حسابداری با استفاده از نرام افزار حسابداری  و سایر نرم افزارها (حسابداری مالی و حسابداری دستمزد و حقوق).
      • تحلیل صورتهای مالی توسط شرکت حسابداری مبنایی برای تصمیان آینده شرکت می باشد

        صورتهای مالی سالانه آنچه در دوره های زمانی بدست آمده است را مستند می کند. تجزیه و تحلیل مهم به عنوان پایه ای برای تصمیم گیری های آینده شرکت مهم است.

      • وسعت کارخدمات تخصصی شرکت حسابداری 

        برای تهیه صورتهای مالی سالیانه یا تلفیقی شامل تهیه ترازنامه و همچنین صورت سود و زیان حسابداری و در صورت لزوم ، تهیه یادداشت های مربوطه ، در صورت لزوم گزارش مدیریت و سایر اجزای صورتهای مالی ، مانند صورت جریان وجوه نقد یا صورت حقوق صاحبان سهام. تهیه ا صورتهای مالی با کیفیت بالا  از خدمات تخصصی شرکت حسابداری  است.

        انواع خدمات شرکت حسابداری

        شرکت حسابداری صورتهای مالی را ، با در نظر گرفتن اطلاعات ارائه شده ، تهیه می کندکه به موجب آن می توانیم سه نوع کار آماده سازی را به شما ارائه دهیم. بسته به عمق فعالیتهای تهیه ، صورتهای مالی سالانه سطح متفاوتی به شما و مخاطبان صورتهای مالی می دهد – .

         

        تهیه صورتهای مالی توسط شرکت حسابداری معتبر باعث ایجاد اعتماد می شود

        تهیه صورتهای مالی توسط شرکت حسابداری حرفه ای نه تنها به شما اطمینان می دهد که ارقام درست هستند – تهیه دقیق صورتهای مالی همچنین تأثیر مثبتی در ارزیابی اعتبار وام دهندگان و سایر اشخاص علاقه مند به حسابداری خارجی شما دارد. سطح بالای تخصص شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره وصلاحیت ناشی از سالها تجربه عملی باعث می شود که برای بسیاری از کارها ارتباط مناسب شما را داشته باشیم.

        خدمات حسابداری با تهیه صورتهای مالی با حسابرسی دقیق

        علاوه بر وظایف کلاسیک تهیه صورتهای مالی ، با توجه به دانش به دست آمده در طول تهیه صورتهای مالی ، ما با خدمات تخصصی شرکت حسابداری اغلب قادر هستیم در شرایط خاص برای کارهای پیچیده قانون مالیات یا راه اندازی فناوریهای اطلاعاتی مدرن در سیستمهای حسابداری یا کنترل عملیاتی شرکت شما ، راه حلهای مناسبی را برای شما تدوین کنیم.

        • وظیفه شرکت حسابداری در حسابرسی شرکتها  چیست؟

          • بررسی و تهیه صورتهای مالی سالانه برای شرکتها با اشکال و قانونی 
          • بررسی یا تهیه صورتهای مالی تلفیقی ؛
          • بررسی یا تهیه صورتهای مالی برای شرکتهای شاخه خاص از صنعت
          • حسابرسی های ویژه (به عنوان مثال بررسی اعتبار، چک اختلاس، بررسی کارگزار و توسعه دهنده دارایی، استفاده از ظهر وجوه چک، بررسی ساماندهی، بررسی افزایش سرمایه / سهم در نوع، بررسی تشکیل ، بررسی تبدیل و ادغام ، بررسی دفترچه).
          • استفاده از شرکت ، تحقیق در مورد خرید شرکت یا فروش شرکت.

           

          • صورت های مالی سالانه حسابرسی شده به ذینفعان این شرکت به عنوان مبنای تصمیم گیری سرمایه گذاری ارئه می کند.

           

          مشاوره مالیاتی

          • تهیه حساب های مالیاتی و اظهارنامه مالیاتی برای اشخاص حقوقی و حقیقی.
          • کمک به بازرسی های مالیاتی خارجی و همچنین انجام مکاتبات با دفاتر مالیاتی و تشکیل پرونده های مالیاتی
          • برنامه ریزی مالیاتی ، تأثیرگذاری و مشاوره ساختاری در قوانین
          • 0
          • انتخاب فرم حقوقی شرکت ها ، ادغام شرکت ها ؛
          • مشاوره برنامه ریزی مالیاتی در ارتباط با راه اندازی مشاغل و برنامه ریزی تجارت جانشی.
          • تأسیسات شرکت های هلدینگ ملی و بین المللی ، مونس سات دائمی ، شرکتهای تابعه و غیر تحت تأثیر جنبش مالی ، مشاوره درمورد مسائل مربوط به قانون گمرک و دارایی .

          مشاوره اقتصادی و بازرگانی

          • مشاوره راه اندازی مشاغل ؛
          • مشاوره سازمانی
          • ساخت و طراحی سیستم های گزارشگری و اطلاعاتی ؛
          • برنامه ریزی مالی و نقدینگی
          • تجزیه و تحلیل جریان نقدی ، ترازنامه و تجزیه و تحلیل موفقیت ؛
          • مشاوره در مورد بدهی بیش از حد ، تهیه مفهوم تغییر ساختار.
          • تجزیه و تحلیل بهبود نتایج ؛
          • ساخت ، طراحی و تحلیل سیستم های حسابداری هزینه ؛
          • حسابداری مالی ، حقوق و دستمزد و حسابداری حقوق و دستمزد.
          • حسابرسی های سالانه

             

            موفقیت مالی یک شرکت با کمک شرکت حسابداری معتبرسالانه اندازه گیری می شود. یک دوره کاری (معمولاً یک سال کاری) با صورت های مالی سالانه به پایان می رسد.

            بر اساس صورتهای مالی سالانه ، می توان برنامه ها و تصمیمات آینده را برای یک شرکت اتخاذ و تصمیم گیری کرد. بعلاوه ، با انتشار ترازنامه ، اشخاص ثالث می توانند وضعیت مالی شرکت را بررسی کرده و وارد روابط تجاری جدیدی شوند.

             

            از خدمات تخصصی شرکت حسابداری  حسابرسی مالی شرکتها می باشد

            در هنگام رسیدگی به موقع مالی ، یک بررسی جزئی ، اصطلاحاً مراقبت دقیق ، انجام می شود. این یک تجزیه و تحلیل دقیق از یک شرکت ایجاد می کند و در زمینه معاملات شرکت استفاده می شود تا تصویری کلی از شرکت به خریداران یا سرمایه گذاران بالقوه ارائه دهد.

            به عنوان مثال ، اگر شرکتی بخواهد در شرکت دیگری سرمایه گذاری کند ، کارشناسانی که از قبل انتخاب شده اند ، به عنوان بخشی از کنترل مالی ، وضعیت مالی شرکت مورد نظر را تجزیه و تحلیل می کنند. از  خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که معمولاً این حسابرسی جزئی را انجام می دهد و عوامل مهم تأثیرگذار و فرصت ها و ریسک های مربوط به وضعیت مالی شرکت هدف را تجزیه و تحلیل می کند.

          • به طور خلاصه ، دارایی های شرکت و موقعیت مالی و نتایج عملیات بررسی می شود تا خطر سرمایه گذاری بد را تا حد ممکن پایین نگه دارد و تصرف یا سرمایه گذاری موفقیت آمیز را امکان پذیر کند.

            خدمات حسابداری در ارزیابی سهام شرکت

            ارزیابی شرکت معمولاً در هنگام خرید و فروش شرکت ها ، سهام شرکت یا مشارکت انجام می شود. با این حال ، وام دهندگان بالقوه نیز می توانند ارزیابی شرکت را انجام دهند.

            در مورد ارزیابی شرکت ، ارزش شرکت ، ارزش سهام شرکت یا ارزیابی ادارات جداگانه در یک شرکت تعیین می شود. از  خدمات تخصصی شرکت حسابداری سهام شرکتها را ارزیابی می کند تا ارزیابی قانونی معتبری داشته باشند.

            بسیاری از روشهای ارزیابی را می توان تشخیص داد و اینکه کدام روش در هر مورد استفاده می شود ، به هدفی که مشتری و کاربر ارزیابی در ارتباط با شرکت مورد ارزیابی دنبال می کند بستگی دارد.

            مهمترین فرایندها ، به عنوان مثال ، فرآیند خالص ارزش دارایی و روند تصفیه است که هرکدام ارزش دارایی موجود یک شرکت را تعیین می کنند (املاک و مستغلات ، تأسیسات تولیدی ، تجهیزات اداری ، وسایل نقلیه و …).

            تنها تفاوت بین این دو فرآیند این است که در فرآیند تصفیه ، ارزش با این فرض تعیین می شود که تمام دارایی ها بلافاصله یا در آینده نزدیک (به عنوان مثال در صورت تصاحب) با قیمت های فعلی بازار فروخته می شوند.

             

            مشاوره و گزارش های تجاری از خدمات تخصصی شرکت حسابداریمی باشد

            مشاوره تجاری شامل وظایف و زمینه های مختلفی است ، به طوری که زمینه فعالیت مشاوره بسیار متنوع است.

            هر شرکتی می تواند از مشاوره مادر شرکت حسابداری  استفاده کند ، صرف نظر از اینکه هنوز در مرحله شروع کار است یا چندین سال است که در بازار است. شرکت ، چه در مسائل مربوط به تدارکات ، کنترل یا سرمایه گذاری ، همیشه به بهبود و مشاوره نیاز دارد. از آنجا که زمینه فعالیت بسیار گسترده است ، مشاوره تجاری را می توان به پنج گروه تقسیم کرد:

            1.
            مشاوره راه اندازی مشاغل تجزیه و تحلیل ریسک فرصت ، مشاوره در مورد انتخاب شکل قانونی مناسب ، کمک به ایجاد برنامه های تجاری

            2.
            مشاوره طراحی مشاوره مالیات ، تنظیم ساختار ، بازسازی ، مالیات

            3.
            مشاوره مدیریت عمومی ، حسابداری هزینه ، برنامه ریزی سودآوری / سرمایه گذاری ، مشاوره رتبه بندی

            4-
            مشاوره ورشکستگی مراحل ورشکستگی ، طرح ورشکستگی و سازماندهی مجدد

            5.
            مشاوره جانشینی مشاوره و پشتیبانی در انتخاب جانشین مناسب ، بررسی ، از جمله موارد دیگر ، اثرات مالیاتی مدل های مختلف واگذاری

            مشاوره تجاری معمولاً مدت زمان طولانی تری را شامل می شود تا ما به عنوان مشاور همیشه در كنار شركت باشیم ، توسعه شركت را رصد كنیم و در شرایط خاص ، از تجربه خود برای مداخله استفاده كنیم تا به تغییرات غیرمنتظره یا شرایط خاص واکنش نشان دهیم.

            برنامه ریزی شرکتی اساس چرخه مدیریت را نشان می دهد ، اول ، اهداف شرکت در مرحله برنامه ریزی تعریف می شود و روشهای مشخصی برای عمل توسعه می یابد. سپس اقدامات انجام شده انجام می شود. سپس مقایسه واقعی / هدف انجام می شود تا بررسی شود آیا اهداف از پیش تعیین شده محقق شده است یا خیر.

          •  اگر انحرافات قابل خواندن باشد ، اقدامات برای دوره بعدی بهینه شده و اشتباهات انجام شده اصلاح می شوند. سپس چرخه مجدداً شروع می شود تا فرآیندها بارها و بارها سازگار و بهینه شود.
          • ما در شرکت حسابداری خوشحالیم که وظیفه تهیه صورتهای مالی سالانه و / یا تلفیقی را برای شما به عنوان یک تاجر یا به عنوان نماینده قانونی یک شرکت بر عهده داریم. حداقل به لطف خدمات تخصصی شرکت حسابداری ما در زمینه سیاست های حسابداری ، شما همیشه در موقعیتی هستید که تصمیم بگیرید چگونه گزینه های خود را به کار بگیرید.

            فراتر از یک ترازنامه و حساب سود و زیان

            هر سفارش برای تهیه صورتهای مالی سالانه یا تلفیقی شامل تدوین ترازنامه و صورت سود و زیان حسابداری و همچنین در صورت لزوم ، تهیه یادداشتهای مربوطه و سایر اجزای صورتهای مالی ، مانند صورت جریان وجوه نقد یا صورت حقوق صاحبان سهام است.

            علاوه بر مستندات کافی ، تهیه با کیفیت بالا توسط شرکت ما همچنین شامل یک گواهی تهیه صورتهای مالی و یک گزارش تهیه مربوطه است.

            بسته به نوع سفارش توافق شده با شما ، کارهای کم و بیش گسترده ای را برای شما به عهده می گیریم که در نهایت می تواند شامل ، به عنوان مثال گزارش در سهامداران و / یا نهادهای کنترل (به عنوان مثال هیئت مشاوره). همچنین باید در نظر داشته باشید که خدمات دیرینه ما برای تهیه صورتهای مالی تأثیر مثبتی در ارزیابی اعتبار وام دهندگان شما دارد و بنابراین می تواند هرگونه بار بهره را کاهش دهد. سطح بالای تخصص ما و صلاحیت ناشی از سالها تجربه عملی باعث می شود که برای بسیاری از کارها ارتباط مناسب شما را داشته باشیم.

            راه حل های فردی و فناوری اطلاعات مدرن

            علاوه بر وظایف کلاسیک تهیه صورتهای مالی ، با توجه به دانش به دست آمده در طول تهیه صورتهای مالی ، ما اغلب قادر هستیم که در شرایط خاص ، برای انجام وظایف پیچیده قانون مالیات یا راه اندازی فناوری اطلاعات مدرن در سیستمهای حسابداری یا کنترل عملیاتی شرکت شما ، راه حلهای مناسبی را برای شما تدوین کنیم.

            البته ، پشتیبانی از شما در تبدیل سیستم حسابداری ، از جمله حسابداری قانون تجارت آلمان طبق HGB به حسابداری مطابق با الزامات بین المللی IFRS (استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی بین المللی) ، بخشی از صلاحیت ما نیز است .

      تحلیل انتقادی صورتهای مالی سالانه

      با استفاده از اقدامات مختلف ، صورتهای مالی سالانه شما را تحت یک حسابرسی دقیق تجاری قرار می دهیم.

      بررسی حسابرسی یک حسابرسی تجاری است ، اما حسابرسی نهایی نیست ، حتی با دامنه کاهش یافته. هدف از بررسی حسابرس افزایش اعتبار اطلاعات مندرج در صورتهای مالی سالانه است ، به موجب آن اطمینان كافی كه می تواند توسط حسابرسی برای نظر حسابرسی با بیانیه كلی مثبت (نظر حسابرسی) مطابق با تعهدات منتفی شود.

      این بررسی یک حسابرسی از صورتهای مالی نیست ، بلکه یک ارزیابی حیاتی از صورتهای مالی سالانه و در صورت وجود ، گزارش مدیریت بر اساس نظرسنجی ها و ارزیابی های قابل قبول است. این بررسی می تواند مربوط به کل صورتهای مالی سالانه و همچنین فقط برخی از قسمتهای صورتهای مالی سالانه مربوط به ارزش باشد. بررسی حسابرس باید به گونه ای برنامه ریزی و انجام شود که حسابرس بتواند پس از ارزیابی انتقادی ، با درجات مشخصی اطمینان دهد که صورت های مالی و در صورت وجود گزارش مدیریت ، مطابق با اصول حسابداری مورد استفاده در امور مادی تهیه نشده است. این اظهارات حسابرس که بر اساس بررسی حسابرس منفی تنظیم شده است ، در یک گواهی نامه گنجانده شده است.

      اقدامات زیر بخشی از یک بررسی خدمات تخصصی شرکت حسابداری است:

      1. به دست آوردن درک درستی از تجارت و صنعت شرکت
      2. نظرسنجی در مورد اصول و روشهای کاربردی حسابداری شرکت
      3. بررسی در مورد فرآیندهای شرکت در هنگام ثبت ، طبقه بندی و جمع بندی معاملات تجاری ، هنگام جمع آوری اطلاعات برای ارائه در صورتهای مالی و هنگام تهیه صورتهای مالی
      4. نظرسنجی در مورد تمام گزاره های کلیدی حسابداری
      5. نظرسنجی های مدیریت شرکت در مورد ارزیابی آنها از محیط کنترل و دانش آنها از بی نظمی در شرکت
      6. ارزیابی های تحلیلی
      7. نظرسنجی درباره اقداماتی که در جلسات سهامداران ، مدیریت شرکت ، نهاد نظارت یا کمیته ها و در جلسات دیگر تصمیم گیری شده و ممکن است در صورت های مالی و همچنین بازرسی صورت جلسه مربوطه تأثیرگذار باشد.
      8. بررسی صورت های مالی برای تصمیم گیری بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی حسابرس به عنوان یک کل ، آیا این باعث می شود که این فرضیه صورت های مالی با اصول حسابداری استفاده شده مطابقت نداشته باشد یا خیر.
      9. در صورت لزوم کسب اطلاعات از اشخاص ثالث آگاه
      10. در مورد صورتهای مالی تلفیقی ، اخذ گزارشهای حسابرسی یا گواهینامه از حسابرسان یا اشخاص ثالث خبره که مأمور حسابرسی صورتهای مالی یا بررسی صورتهای مالی شرکتهای تابعه شرکت شده اند.
      11. بررسی رویدادها را پس از تاریخ گزارش انجام دهید

      یک بررسی مناسب است ، به عنوان مثال برای:

      1. صورت های مالی سالانه یا صورت های مالی تلفیقی که نیازی به حسابرسی ندارند ، به عنوان مثال برای ارائه به بانک ها
      2. صورت های مالی موقت و سایر صورت های مالی ، به عنوان مثال برای معاملات شرکت ها
      3. محاسبات برنامه ریز

       

      برای خدمات شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره بررسی و تهیه صورتهای مالی سالانه و تلفیقی را بر عهده می گیرد . ما همچنین حسابرسی خدمات اوراق بهادار و متولی نگهداری را انجام می دهیم و به عنوان بخشی از حسابرسی های خاص مطابق با بخش شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره عمل می کنیم .

      صورت های مالی سالانه و تلفیقی

      کارکنان شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره سالها تجربه در حسابرسی و تهیه صورتهای مالی سالانه و تلفیقی مطابق با مقررات حسابداری تجاری  با در نظر گرفتن ویژگی های خاص شرکتها دارند.

      ما درشرکت حسابداری آرمان پرداز خبره حسابرسی صورتهای مالی سالانه و در صورت لزوم گزارشهای مدیریتی را برای شرکتها از هر شکل و اندازه قانونی مطابق با مقررات قانونی و حرفه ای و با توجه ویژه به مقررات خاص انجام می دهیم .

    46. ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره صورتهای مالی تلفیقی را مطابق با استانداردهای حسابداری ایران و استانداردهای بین المللی گزارشگری مالی (IFRS) حسابرسی می کنیم . ما همچنین در حسابرسی صورتهای مالی تلفیقی بعنوان بازرسان زیر حوزه بسته های گزارش دهی به صورتهای مالی تلفیقی شرکت مادر شرکت می کنیم. این امر همچنین می تواند بر اساس فعالیت های تحقیق توافق شده (“رویه های توافق شده”) انجام شود.

    47. مشاوره مالیاتی

      در زمینه مشاوره اظهارنامه – که به عنوان انطباق مالیاتی نیز شناخته می شود – از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که ما صورتهای مالی و اظهارنامه مالیاتی سالانه را برای شما آماده می کنیم. این شامل تمام اظهارنامه های مالیاتی و مانده های مالیاتی فعلی برای اشخاص حقیقی ، انجمن ها ، بنیادها و شرکت ها از هر شکل قانونی است. تهیه ترازهای تجاری و همچنین حقوق و دستمزد مداوم و حسابداری مالی نیز بخشی از خدمات ما است.

       

      • تهیه صورتهای مالی

      •  مشاوره در مورد حسابداری حقوق و دستمزد ، از جمله مالیات مربوطه و ثبت نام های تأمین اجتماعی برای همه بخش های استخدام

      در مشاوره طراحی مالیات گرا ، ما از شرکت ها ، انجمن های غیرانتفاعی ، موسسه ها و شرکت های تجاری با توجه به مشخصات مالیاتی (به عنوان مثال امتیازات مالیاتی) و جهت گیری شرکت به سمت پیشرفت ها و چالش های آینده پشتیبانی می کنیم.

       

      هر طرحی مبتنی بر دانش گسترده از ساختارهای موجود و ایده ها و امکانات شما است. فردیت و خلاقیت کانون هر مشاوره طراحی است.

      از تجربه گسترده ما در زمینه بهینه سازی طراحی ملی و بین المللی استفاده کنید. ما  در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره با کمک متخصصان  ساختارها و راه حل هایی برای اهداف شما ایجاد می کنیم. سرانجام ، ما بر مشاوره و پشتیبانی از حسابرسی های مالیاتی خارجی تمرکز می کنیم

      مشاوره تجاری

      در زمینه مشاوره بازرگانی ، ما  در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره امکان آموزش مداوم برای کارمندان داخلی و خارجی (به عنوان مثال سمینارهای مشتری با موضوعات روز) را به شما ارائه می دهیم. ما خوشحال می شویم که متنوع ترین گزینه را برای معاملات شرکتها (ادغامها و ادغامها) به شما نشان دهیم و یا در مورد بازسازی شرکتها به طور کامل به شما مشاوره دهیم

      حسابرسی  چیست؟

      دو تعریف متفاوت از اصطلاحات برای حسابرسی وجود دارد. از یک طرف ، این شامل تمام فعالیت های یک حسابرس است ، بنابراین از آنها به عنوان “حسابرسی” یاد می شود. حسابرسی کاملاً کاربردی ، فعالیت حسابرسی است که در آن حسابرس در شرکت حسابرسی و حسابرسی انجام می دهد. یک حسابرس خارجی که در شرکتی برای کار حسابرسی استخدام نشده است ، با حسابرسی مامور می شود.

      چنین بازبینی فقط به دلیل تعارض احتمالی منافع توسط اشخاص ثالث بی طرف انجام می شود. علاوه بر این ، برای انجام کنترل  با دقت و از نظر قانونی ، دانش خاصی لازم است. این شامل دانش تخصصی گسترده ای است که حسابرسان کسب کرده اند.

       

       

      حسابرس چه کاری انجام می دهد؟

      وظیفه اصلی حسابرس حسابرسی است. او حسابرسی های تجاری را انجام می دهد ، به موجب آن وظیفه کنترل وبررسی اسناد حسابداری  بسیار مهم است. این یک حسابرسی قانونی از گزارش های مدیریت و صورتهای مالی سالانه و گزارش مدیریت گروه و صورتهای مالی تلفیقی است. علاوه بر این ، ویژگی های تأیید در مورد عملکرد و نتیجه این کنترل  باید صادر شوند. این شامل حسابرسی هایی است که مربوط به صورتهای مالی تلفیقی و سالانه است.

       

      زمینه های فعالیت

      ارزیاب و متخصص

      کار به عنوان یک متخصص یا ارزیاب در تمام زمینه های مدیریت اقتصادی نیز بخشی از مشخصات حرفه ای حسابرسان است. ارزیابی شرکت نیز بخشی ازخدمات تخصصی شرکت حسابداری است.

      ارزیابی سهام  شرکت نیز بخشی از خدمات تخصصی شرکت حسابداری است

      ارزیابی شرکت به ویژه معمول است زیرا یک شرکت قبل از خرید یا فروش برنامه ریزی شده باید ارزش گذاری شود ، اما همچنین در صورت عدم تصمیم گیری برای تأمین مالی مهم. علاوه بر این ، ارزش یک شرکت در دعوا یا اختلافات دیگر مهم است. همچنین مبنای انواع تحولات شرکتی است.

      مشاوره حقوقی

      حسابرس همچنین مجاز به ارائه مشاوره حقوقی است. با این حال ، او از قدرت وکالت برخوردار نیست. او فقط ممکن است در مواردی که به طور حرفه ای با آنها درگیر است و ارتباط مستقیمی با فعالیت و وظایف او دارد ، مشاوره حقوقی ارائه دهد. بنابراین در زمینه های حقوقی که باید بر آنها تسلط داشته باشد تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهد.

      مشاوره مالیاتی

      حسابرس در امور مالیاتی کمک نامحدود می کند. وی همچنین می تواند در هیئت حل اختلاف  مالیاتی از مشتریان خود وکالت دهد.

      مشاوره کسب و کار

      همانطور که قبلاً ذکر شد ، حسابرس همچنین در مورد مسائل اقتصادی و شرکتی مشاوره می دهد حسابرس صورتهای مالی شرکتهای درگیر را بررسی می کند و آنها را ارزیابی می کند. به این ترتیب او همچنین می تواند از مذاکرات قیمت حمایت کند. مشاوران بازرگانی همچنین در زمینه های دیگر مانند استراتژی ، سازماندهی و اجرا به شرکتها مشاوره می دهند. .

      الزامات نظارتی در زمینه های حسابداری ، شفافیت و مدیریت ریسک به طور مداوم در دنیای پیچیده تجارت افزایش می یابد. از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که به طور شایسته و با مشاوره از شما پشتیبانی می کند. در این محیط چالش برانگیز ، حسابرسی فقط بررسی و تعیین صحت صورتهای مالی سالانه نیست.

       

      همراه با شما ، خطرات موجود را در شرکت و فضای کسب و کار خود شناسایی می کنیم.ما درشرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  طیف خدمات حسابرسی را به شما ارائه می دهیم ، چه حسابرسی های سالانه ، موقت یا گروهی مطابق با استانداردهایایران یا بین المللی ، بررسی اسناد ، ممیزی های ویژه یا پشتیبانی با مذاکرات قرارداد.

      با توجه به مفهوم چند رشته ای خود ، علاوه بر حسابرسی ، ما همیشه یک رویکرد مشاوره ای ، از نظر قانونی و مالیاتی در ذهن داریم. به دلیل کوتاه بودن کانالهای ارتباطی در شرکت ما ، ما می توانیم مستقیماً به متخصصان سایر مناطق دسترسی پیدا کنیم تا علاوه بر بررسی ، ارزش افزوده دیگری نیز به شما ارائه دهیم.

      تداوم تیم و افراد تماس دائمی جریان بهینه اطلاعات را تضمین می کنند و پشتیبانی چند رشته ای را امکان پذیر می کنند.

      حسابرسی صورتهای مالی سالانه و تلفیقی

      پیشینه حسابرسی 

      ، دامنه خدمات تخصصی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره با توجه به دانش خود در مورد شرکت شما و تجربه گسترده  ، می تواندخطرات موجود در فضای کسب و کار شما را شناسایی کند ، امکان ساختار مالیاتی یا قانون شرکت ها را تشخیص دهیم و بنابراین ارزش افزوده ای برای شرکت شما ایجاد کند.
      شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره نیازهای شما را درک می کند. به این ترتیب ، ما با شما همکاری می کنیم تا بهترین استراتژی حسابرسی را در هر مورد توسعه دهیم و همچنین در حرفه ای سازی حسابداری و انطباق آن با رشد خود شرکت کنیم.

      هدف خدمات تخصصی شرکت حسابداری:

      همه مدارک تحت ممیزی قانونی نیستند. نمونه آن صورتهای مالی ماهانه ، سه ماهه یا نیم سال است که اطلاعات آنها می تواند از اهمیت بالایی برای سرمایه گذاران برخوردار باشد. برای تقویت اعتماد به اطلاعات مندرج در این مقاله ، این گزینه وجود دارد که ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  یک ارزیابی مهم را بر اساس ارزیابی های قابل قبول انجام دهیم.
      ما بدون بررسی دقیق گزارشگری مالی با حسابرسی کامل و بدون بارگذاری سیستم حسابداری شما ، امنیت و ارزش اطلاعاتی صورتهای مالی را افزایش می دهیم.

       

       

       

      خدمات شرکت حسابداری

      مادر شرکت حسابداری  برای مسائل مالیاتی و تجاری شما راه حل های سفارشی ارائه می دهیم. ما مشاوره شایسته خود را با خدمات بی شماری مطابق با قانون حسابداری ، که به شما در جهت موفقیت شرکت شما کمک می کند ، تکمیل می کنیم.

      مزایای شما

      ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبرهدر مورد کلیه امور مالیاتی و تجاری مشاوره ای شایسته و فردی ارائه می دهیم. تیم ما در شرکت حسابداری از دانش روز در زمینه مالیات و قانون دارد. شما این فرصت را دارید که موضوعات ومسائل خود  را به ما بسپارید و می توانید روی عملکرد قابل اعتماد این کارها حساب کنید. البته ، ما شما را در جریان همه امور قرار خواهیم داد.

       

       

       

      خدمات مشاوره مالیاتی

      ما در شرکت حسابداری برای مسائل مالیاتی و تجاری شما راه حل های سفارشی ارائه می دهیم. ما مشاوره شایسته خود را با خدمات بی شماری مطابق با قانون حسابداری ، که به شما در جهت موفقیت شرکت شما کمک می کند ، تکمیل می کنیم.

      مزایای خدمات تخصصی شرکت حسابداری

      ما در مورد کلیه امور مالیاتی و تجاری مشاوره ای شایسته و فردی ارائه می دهیم. تیم ما دانش روز در زمینه مالیات و قانون دارد. شما این فرصت را دارید کهموضوعات خود  را به ما بسپارید و می توانید روی عملکرد قابل اعتماد این کارها حساب کنید. البته ، ما شما را در جریان همه امور قرار خواهیم داد.

      ما به عنوان مشاور مالیاتی ، خود را به عنوان مشاور در همه امور مالیاتی می بینیم. در صورت درخواست ، ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  خوشحال خواهیم شد که حسابداری ، دستمزد و حقوق و تهیه صورتهای مالی سالانه شما را انجام دهیم.

      دامنه خدمات تخصصی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره

      • برنامه ریزی مالیاتی برای کاهش بار مالیاتی
      • دفترداری و حقوق و دستمزد
      • مشاوره در مورد قانون کار و امنیت اجتماعی
      • ارتباط با شرکت های بیمه
      • تهیه صورتهای مالی سالانه
      • تهیه اظهارنامه مالیاتی
      • تشکیل پرونده در امور مالیاتی
      • نمایندگی در برابر مقامات مالیاتی
      • وکالت در برابر مقامات مالیاتی و در مراحل مالی کیفری
      • اطلاعات مستمر درباره تغییرات مالیاتی

      پیشنهاد مشاوره فردی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره

      • برنامه ریزی برای سازماندهی جدید و جدید
      • مشاوره مالیاتی بین المللی
      • تأسیس و مدیریت بنیادهای خصوصی
      • مشاوره در مورد مسائل مربوط به ارث و جانشینی شرکت ها
      • مشاوره در مورد مشارکت کارمندان
      • مشاوره نوسازی
      • رسیدگی به بازرسی های مالیاتی
      • مشاوره در مورد انتخاب فرم قانونی
      • برنامه ریزی مالیاتی و تدوین استراتژی
      • فعالیت های ارزیابی مالیات
      • مشاوره و آموزش کارکنان حسابداری
      • مشاوره در مورد حسابداری رایانه ای
      •  پشتیبانی بحث های مالی
      • صورت های مالی سالانه – آیا حسابرسی مالی منطقی است؟

        شما به عنوان مدیرعامل یک شرکت تازه تاسیس ، ا مسئولیت اطمینان از تهیه صحیح صورتهای مالی سالانه را دارید. به محض اینکه شرکت شما به عنوان متوسط ​​یا بزرگ طبقه بندی می شود ، باید صورتهای مالی و گزارش مدیریت سالانه خود را توسط حسابرس حسابرسی کنید. با این حال ، حتی برای شرکت های کوچک به معنای قانون تجارت ، یک حسابرسی داخلی  می تواند مفید یا حتی لازم باشد. […]

        منبع: shutterstock.com شماره 1149482234

        شما به عنوان مدیرعامل یک شرکت تازه تاسیس ، تنها مسئولیت اطمینان از تهیه صحیح صورتهای مالی سالانه را ندارید. به محض اینکه شرکت شما به عنوان متوسط ​​یا بزرگ طبقه بندی می شود ، باید صورتهای مالی و گزارش مدیریت سالانه خود را توسط شرکت حسابداری معتبر  حسابرسی کنید. با این حال ، حتی برای شرکت های کوچک به معنای قانون تجارت ، یک حسابرسی  می تواند مفید یا حتی لازم باشد.

        حسابرسی مالی برای چیست؟

        حسابرسی مالی – از تضمین کیفیت (خارجی) صورتهای مالی سالانه برخوردار است. نظر حسابرس فاقد صلاحیت گواهی قابلیت اطمینان صورت های مالی سالانه و گزارش مدیریت است. اعتماد به شرکت حسابرسی شده را افزایش می دهد. حسابرسی نه تنها خود اطلاعات مالی را بررسی می کند ، بلکه فرایندهای موجود در سیستم کنترل داخلی مربوط به حسابداری را نیز بررسی می کند.

        چرا باید یک شرکت  حسابرسی شود؟

        دلایل بسیار خوبی برای مدیریت یک شرکت تازه تاسیس وجود دارد تا حسابرسی داوطلبانه صورتهای مالی سالانه آنها را قبل از نیاز به حسابرسی قانونی انجام دهد.

        1. سرمایه گذاران و وام دهندگان را متقاعد کنید

        صرف نظر از این که این شرکت قرار است رشد  داشته باشد یا اقدام به خرید کند – سرمایه گذاران و وام دهندگان باید متقاعد شوند منابع مالی فراهم کنند. تصمیم سرمایه گذاری آنها همیشه بر اساس اطمینان از ارزشمند بودن سرمایه گذاری آنها است. اطلاعات مالی صحیح پیش شرط لازم برای این کار است. نکته آخر اینکه ، یک طرح تجاری همیشه بر اساس صورت مالی “مستقر” همراه با صورت سود و ترازنامه است. اگر صورت های مالی حسابرسی شده در دسترس باشد ، مذاکرات می توانند مستقیماً روی سوالات اصلی در مورد آینده متمرکز شوند.

        حتی با یک خروج برنامه ریزی شده ، صورتهای مالی سالانه حسابرسی شده به عنوان بخشی از یک حسابرسی داخلی  ، یک اطلاعات قابل اعتماد برای ارزیابی یک شرکت فراهم می کند.

        2. تعهدات قراردادی

        سرمایه گذاران و وام دهندگان می خواهند حتی پس از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری ، به کیفیت اطلاعات مالی شرکت اعتماد کنند. بنابراین منطقی است که  که طبق آن صورتهای مالی سالانه و گزارش مدیریت باید توسط شرکت حسابداری  مورد بررسی قرار گیرند.

         

        4. خدمات حسابداری دربهبود گزارشگری مالی

        اثر دیگر ، که نباید از آن غفلت شود ، این است که آمادگی داخلی برای حسابرسی مالی قبلاً انجام  شده و روندها بهبود یافته اند. خود آزمون نیز برای سازمان تأثیر یادگیری دارد. از خدمات تخصصی شرکت حسابداریاینست که با  ارائه راه حل های پیشنهادی گزارشگری مالی را بهبود می بخشد.

         

        6. ملاحظات مالیاتی

        اداره مالی همچنین الزامات روشنی را برای حسابداری مناسب با فرآیندهای مستند و مربوط به حسابداری و کنترل در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  فرموله کرده است. حتی اگر حسابداری و تهیه صورتهای مالی (تا حدی) به تأمین کنندگان خدمات سپرده شود ، مدیریت شرکت مسئولیت آن را بر عهده دارد و می ماند. این امر همچنین به صراحت برای برون سپاری نسبی یا کامل سازمانی و / یا فنی حسابداری و ثبت تعهدات نسبت به اشخاص ثالث مانند مشاوران مالیاتی یا وکلای مالیاتی اعمال می شود.

        به نظر دولت ، الزام به ایجاد اسناد رویه ای برای سیستم ها و رویه های مورد استفاده توسط شرکت اساساً مستقل از اندازه یا پیچیدگی شرکت است و بنابراین بر شرکت هایی که مشمول حسابرسی نیستند نیز تأثیر می گذارد.

        مدیریت می تواند با توجه به اسناد حسابداری  از طریق حسابرسی  اطمینان پیدا کند.

         

         

        جدول معیارهای اندازه با توجه به §267HGB و §267a HGB

        نتیجه خدمات حسابداری

        به طور خلاصه ، باید توجه داشت که کنترل نهایی  به دلایل زیادی می تواند مفید یا حتی لازم باشد. خدمات تخصصی شرکت حسابداری کیفیت گزارشگری مالی را افزایش می دهد. گزارش شرکت حسابداری   در مورد صورت های مالی سالانه  به سرمایه گذاران ، وام دهندگان و آخرین ،  مقامات مالیاتی می بخشد.

        آیا لازم است از وضعیت سلامت تجارت خود آگاهی داشته باشید یا به سادگی برای تشخیص حساب های شرکت و عملکرد آن اطلاعات لازم را کسب کنید؟

        شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره ، متشکل از همکاران کارآمد ، یک بررسی وسیع از حساب های شرکت شما را انجام می دهد که به شما امکان می دهد حسابرسی حسابداری کامل و کارآمد ایجاد شود.

         

        مزایای ارتباط  با یک شرکت حسابداری

        مزایای ارائه شده توسط  شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  در تهران بسیار زیاد است ، مانند صرفه جویی در وقت و هزینه. این شرکت در اداره تجارت و پس انداز کمک می کند. در واقع ، این شرکت می تواند به لطف پیگیری های شرکت ، از جرایم جلوگیری کند.

        خدمات تخصصی شرکت حسابداری عبارتند از:

        برنامه ریزی و بهینه سازی کاهش با اعتبارات موجود در شرکت به دست می آید. این برنامه ریزی باعث کاهش هزینه های مالیاتی می شود که عملکرد شرکت را مختل می کند.
        یکی از مزایای ارتباط با شرکت حسابداری آرمان پرداز  خبره افزایش سودآوری است. این یک تصمیم استراتژیک است که برای هر مشاغل توصیه می شود.
        کاهش هزینه ها ناشی از انطباق با برنامه های حسابداری و مالیاتی است. در واقع ، این کارشناس از تاریخ سررسید برای پرداخت هزینه های اجتماعی اطلاع دارد.
        مدیر از عملکردهای مربوط به حسابداری و مالیات آزاد می شود. در نتیجه ، او وقت بیشتری را به مدیریت اختصاص می دهد و باعث صرفه جویی در وقت می شود و تولید شرکت را افزایش می دهد.

        خدمات تخصصی شرکت حسابداری کیفیت و قابل اعتماد شرط لازم برای موفقیت یک تجارت است. یک شرکت حسابداری با کیفیت که مشاغل شما را همراهی می کند ، برای هر کسب و کاری که می خواهد موفق و توسعه یابد ، سکوی پرشی مهمی است.

        یک شرکت حسابداری نباید مسئولیتی در قبال مدیریت فعالیت های مالی تجارت داشته باشد ، یک شرکت حسابداری باید تصویری مالی از درآمد کسب و کار ، هزینه های تجاری و موارد دیگر به صاحب آن ارائه دهد.

        از خدمات تخصصی شرکت حسابداری این است که به مشتریان ما یک راه حل جامع برای مسائل مالی تجارت ارائه دهد ، شرکت حسابداری باید هنگام افتتاح مشاغل جدید صاحب مشاغل را همراهی کند ، نمایندگی تجارت را قبل از مقامات مالیاتی ، به صاحب مشاغل در مدیریت کتاب های کسب و کار راهنمایی کند ، گزارش های مالی را تهیه کند در مورد وضعیت مالی کسب و کار ، محاسبات حقوق تجارت و موارد دیگر را انجام دهید.

        یک شرکت حسابداری باید نحوه ارائه خدمات نه تنها به مشاغل یا شرکتها بلکه به کارمندان یا بازنشستگان را نیز بداند. کارمندانی وجود دارند که به یک شرکت حسابداری نیاز دارند که اقدامات لازم را برای دریافت بازپرداخت مالیات برای آنها انجام دهد. بازنشستگانی هستند که علاقه مندند از یک شرکت حسابداری در مورد انتخاب بهترین بازنشستگی یا بهترین برنامه بازنشستگی مشاوره بگیرند.

        کسانی هستند که ترجیح می دهند از یک شرکت حسابداری بزرگ استفاده کنند که ده ها حسابدار استخدام می کند و کسانی هستند که خدمات یک شرکت حسابداری کوچک و محکم را ترجیح می دهند که یک رفتار شخصی و عمیق با هر مشتری داشته باشد.

        یک شرکت حسابداری که یک شرکت کوچک یا متوسط ​​است می تواند در ارائه خدمات حسابداری برای یک منطقه خاص تجاری ، به عنوان مثال حسابداری یک کسب و کار الماس ، یا حسابداری یک کسب و کار املاک و مستغلات تخصص داشته باشد.

        یک شرکت حسابداری که یک شرکت بزرگ است می تواند حسابداران متخصص در خدمات مختلف را استخدام کند ، به عنوان مثال خدمات حسابداری برای صنعت پیشرفته ، خدمات داوری و میانجیگری تجارت ، خدمات جذب سرمایه گذار و غیره. یک شرکت حسابداری که یک شرکت بزرگ است معمولاً به بخشهای حرفه ای مانند بخش مالیات ، بخش مشاوره بازرگانی ، بخش جذب سرمایه و سرمایه گذاران و سایر موارد تقسیم می شود.

        هنگامی که می خواهید یک شرکت حسابداری انتخاب کنید ، بررسی کنید آیا شرکت خاص مورد علاقه شما برای کار با دانش حرفه ای مطابق با نیازهای خاص شما است.

        در ایران انواع مختلفی از شرکت های حسابداری وجود دارد ، شرکت های حسابداری هستند که شرکت های کوچک یا متوسط ​​هستند و شرکت های بزرگ و حتی بسیار بزرگ حسابداری وجود دارد. امروزه چندین شرکت حسابداری در ایران وجود دارد که در هر یک از آنها چند صد حسابدار استخدام شده است

        هدف از حسابرسی داخلی این است که حسابرس بتواند در مورد صورتهای مالی شرکت که توسط مدیریت شرکت تهیه شده و برای حسابرسی ارائه می شود ، نظر دهد.

        گزارش حسابرسی با هدف مشخص کردن اینكه آیا صورتهای مالی تهیه شده توسط یك سازمان تصویر واقعی و منصفانه ای ارائه می دهند یا خیر ، آیا آنها مطابق با چارچوب گزارشگری مناسب تهیه شده اند یا خیر.

        با برنامه ریزی جامع ، ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره برای درک کامل هر مشتری و تجارت وقت می گذاریم. با این کار ، ما می توانیم زمینه ها و خطرات کلیدی را که شرکت ها در معرض آنها هستند شناسایی کنیم و از این رو تلاش حسابرسی خود را بر روی آنها متمرکز کنیم.

         

        ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  تعاملات خود را بر اساس ارزیابی کنترل ها و منابع داخلی در سازمان های مشتری برنامه ریزی می کنیم ، که به نوبه خود به ما کمک می کند تا خدمات ممیزی خارجی را با صرفه انجام دهیم. توصیه های ما به مشتریان ما این امکان را می دهد تا تصمیمات عملی تجاری بگیرند که منجر به بهبود عملیات و در نتیجه کاهش کارایی شود.

         

        ارتباط منظم با مشتریان  ، حل سریع مشکلات ما  را از هر نوع تضمین می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مسائل به مشکلی تبدیل نمی شوند و منجر به ارائه نتایج دلخواه می شوند. حسابرسان خارجی مورد اعتماد ما در تهران برای کاهش خطرات ، بهبود عملیات و اطمینان از انطباق با مقررات ، در کنار کسب و کار شما کار می کنند.

        در سال های اخیر ،کار شرکت ر حسابداری بیش از آن دسته از افرادی است که مراقب پرداخت مالیات و گزارش های مالی هستند. استخدام یک شرکت حسابداری امروز می تواند تفاوتی در مسیر موفقیت شرکت شما باشد.

         

        بنابراین ، امروز 5 مزیت اصلی خدمات تخصصی شرکت حسابداری  برای مراقبت از حسابداری تجارت شما را ارائه خواهیم داد.

         

        1. مالیات و برنامه ریزی مالی
        یک شرکت حسابداری حرفه ای تخصص لازم را دارد تا بداند چگونه امور مالی خود را دقیقاً بر اساس مالیات و عوارض پرداختی برای هر عمل سازماندهی کند.

        از آنجا که این موضوع پیچیده است ، داشتن یک شرکت تخصصی اطمینان حاصل می کند که متخصصان اطلاعات به روز در مورد بدهی و نحوه محاسبه مبلغ پرداختی برای هر مالیات دارند. علاوه بر این ، موارد مربوط به قانون مالیات و حسابداری نیز وجود دارد که همیشه می تواند به صرفه جویی در منابع صرف شده در هزینه های ناخواسته کمک کند.

        با به روزرسانی مالیات و پرداخت ها ، حسابداری همچنین می تواند برنامه ریزی مالی دقیق تری را برای یک دوره طولانی انجام دهد. یک برنامه خوب به پیش بینی نحوه رفتار وجوه نقد شرکت کمک می کند و اطلاعاتی را برای تغییرات مهم استراتژی تجاری شرکتها  آماده می کند.

        2. قاعده مند شدن برای به دست آوردن اعتبار
        داشتن یک شرکت حسابداری باعث می شود که وقت وهزینه  شما صرفه جویی می کند.

        یکی از اولین فعالیت هایی که شرکت حسابداری انجام می دهد ، ثبت وتشکیل پرونده در سازمان امور مالیاتی  ، تأمین اجتماعی و غیره است . فعالیت اساسی دیگر به روزرسانی اطلاعات مالی و تهیه صورتهای مالی است.

        با این اطلاعات به روز شده ، بانک ها دید شفاف و قابل اعتمادی از وضعیت مالی شرکت خواهند داشت. واخذ تسهیلات بانکی از شرکتها با بهره کم آسان می گردد.

        3. قطعیت حقوقی
        یکی از بزرگترین دلایل زیان در شرکتها ، مسائل مربوط به دادگاهها است که وقت و هزینه شرکت را در دادگاهها زیاد می کند. بنابراین ، یک شرکت حسابداری خوب همیشه دارای یک بخش حقوقی است که تمام اسناد و مدارک مربوط به تجارت شما را به روز نگه می دارد.

        این می تواند شما را از بسیاری از مشکلات حقوقی نجات دهد. از این گذشته ، با سوابق سازمان یافته ، هر زمان که به عنوان مدرک قضایی مورد استفاده قرار گیرند ، خواه در پرونده های مالیاتی ، کارگری یا دادرسی ، استفاده از آنها مشکلی نخواهد داشت.

         مزیت همکاری شرکت حسابداری

        هرکسی شرکت خود را داشته باشد و گام های اولیه خود را بر اساس یک برنامه تجاری کاملاً متشکل و با سناریوهایی کاملاً مورد بحث قرار دهد ، می داند که این تصمیم چقدر مهم بوده است. کارآفرینانی که قبل از اقدام به برنامه ریزی مشغول بودند ، در میان اکثر صاحبان شرکتهای آینده دار هستند.

         

        بدون شک از ابتدای سرمایه گذاری توسط یک طرح تجاری پشتیبانی می شوید ، یک عامل موفقیت است. یکی دیگر از عوامل موفقیت ، استخدام یک شرکت حسابداری است که توانایی نظارت بر تغییرات دارایی شرکت شما را دارد ، گزارش هایی با اطلاعات مالی و مدیریتی قوی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید برنامه تجاری خود را کنترل کرده و مسیر خود را در زمان مناسب تنظیم کنید. .

        با این حال ، تجربه طولانی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  در زمینه های مالیاتی ، مالیاتی و حسابداری ، که بیش از 20 سال کار را شامل می شود ، اینکه حسابداری یک کارضروری است.

        از آنجا که قبل از افتتاح شرکت شما ،خدمات تخصصی شرکت حسابداری ضروری است ، که در طول فعالیت های شما گفته خواهد شد ، زمانی که شما درگیر تعهدات شرکت خود خواهید شد و این ، بدون کمک شرکت حسابداری از نظر کیفیت ، انجام تعهدات مالی ، حسابداری و کار خود را به فراموشی سپرده است. این شرکتحسابداری شما است که این نقش را برای شما ایفا خواهد کرد ، زیرا در حین مراقبت از فعالیتهای اصلی تجارت خود که در آن مهارت دارید ، محافظ شما خواهد بود

        1. وضعیت ثبت نام کامل
        مشتری بودن در یک شرکت حسابداری غیرتمندانه مطمئناً ثبت نام شما در آژانس های دولتی منظم است و سوابق و اقدامات سازنده شما بهترین شکل قانونی را برای شرکت شما بیان می کند. ، ثبت منظم در تأمین اجتماعی ، همه این موارد است شما را با انتخاب یک شرکت حسابداری واجد شرایط تضمین می کند.

        2. مشاوره مکرر خدمات تخصصی شرکت حسابداری

        شرکت شما ده ها ، صدها یا هزاران معاملات روزانه برای شما ایجاد می کند. این تعدد قراردادها متنوع ترین شکل ها را دارد و به مشاوره سریع و تخصصی نیاز دارد تا فرصت ها از دست نرود یا معاملات لغو شوند. بنابراین ، با داشتن یک شرکت حسابداری در کنار شما ، که بلافاصله به تردیدهای شما پاسخ می دهد ، احتمال انجام یک معامله اشتباه به شدت کاهش می یابد ، و شما را از ضرر یا تاخیرهای بی پایان برای اصلاح فاکتورهای خود جلوگیری می کند در حالی که منتظر دریافت فروش خود هستید. یا برای خدماتی که ارائه داده اید.

        3. مدیریت تجارت خود

        غیر قابل تصور است که شما بتوانید مدیریت مالی ، اداری ، دارایی و موجودی را بدون پشتیبانی ضروری شرکت حسابداری انجام دهید. بسته به نیاز شما ، شرکت حسابداری شما می تواند ارزیابی هزینه و عملکرد مالی را بر اساس بخش ، نظارت بر جریان وجه نقد ، مدیریت مانده بانکی در حساب جاری ، گزارش برای نظارت بر کفایت سهام ، پاسخگویی به شما ارائه دهد.

        4. فرم قیمت
        هرکسی اطلاعات دارد جلو می آید. معمولاً یافتن عبارات حیرت انگیز از جمله: “چگونه آنها موفق به ساختن این قیمت می شوند؟” غالباً رقیب شما قادر به ارائه قیمت بهتر و سهم بیشتری از سهم بازار در بخشی است که در آن فعالیت می کنید فقط به این دلیل که از  خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که به طور دوره ای گزارش های غنی از اطلاعات را ارائه می دهد.

         

        اگر هزینه ها و هزینه های خود را به خوبی نمی دانید و نمی توانید آنها را با محصولاتی که می فروشید یا خدماتی که ارائه می دهید مرتبط کنید ، باور کنید: شما هرگز نمی توانید بدون به خطر انداختن دوام شرکت خود ، از قیمت رقبا خود پیشی بگیرید. ب، اگر اطلاعات صحیح داشته باشد و شما نداشته باشید ، می تواند قیمت های بهتری از قیمت شما و با کیفیت بالاتر ارائه دهید.

        5. تأمین مالی کم هزینه
        ما در این سالهای طولانی سفر یاد گرفته ایم که اعتبار همه درها را باز می کند ، با درهای خطوط اعتبار کم هزینه فرقی نمی کند. خطوط اعتباری بانکی ، به دلیل شفافیت کسب و کار ، بسیار غنی تر از اطلاعات حسابداری شما هستند. در واقع ، اگر شفافیتی وجود نداشته باشد ، فکر کردن در مورد اعتبار غیرممکن است و شفافیت شرکت شما با ارائه اسناد و مدارکی که شرکت حسابداری می تواند به شما ارائه دهد ، به نمایندگان اعتبار و شعب بانکی نشان داده می شود.

        6. برنامه ریزی مالیاتی
        جریمه مالیاتی یا استراتژی مالیاتی  بد منجر به بستن تجارت شما است. برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد ، باید مشاوران مالیاتی آماده و به روز شده ای در کنار خود داشته باشید که روزانه به شما در طراحی مالی عملیات و تولید صحیح و به موقع اسناد پشتیبان کمک کنند. شرکت حسابداری معمولاً بخش تخصصی در زمینه مالیات دارند که می تواند شما را در این امور پشتیبانی کند.

        7. ارزیابی شرکت شما
        به طور متوالی شما باید بتوانید ارزش شرکت خود را به خوبی اندازه بگیرید. به عنوان مثال ، برای فروش آن ضروری است که یک شرکت حسابداری در کنار خود داشته باشید که حسابداری تجاری منظم و صادقانه تجارت شما را ارتقا دهد ، زیرا صورتهای مالی شما حتی در صورت عدم انجام معامله نیز تحت مجازات مورد نیاز است.

        برای دفاع از شرکت خود در دادگاه (به عنوان مثال در پرونده های ورشکستگی یا کار) شما باید آن را از طریق اسناد حسابداری نیز اثبات کنید. برای این کار ، به حساب  خود اعتماد کنید.

        8.از خدمات حسابداری  امنیت در روابط کار می باشد

        شرکت حسابداری  همچنین دارای بخش های پرسنلی هستند که مسئول تهیه حقوق و دستمزد و سایر اسناد مربوط به روابط کاری شرکت شما با کارمندان خود هستند. برای آرامش خاطر و رونق تجارت شما ضروری است که این فعالیت با کیفیت و دقت بسیار بالایی انجام شود. هنگام همکاری با یک شرکت حسابداری باتجربه در این زمینه ، آرامش خاطر خواهید داشت

        9. نگهداری پرونده های الکترونیکی خود
        وقتی مسائل مربوط به مالیات ، حسابداری و بخش پرسنل مشاغل خود را به یک شرکت حسابداری می سپارید ، می توانید مطمئن باشید که داده های الکترونیکی با سابقه شرکت شما در یک مکان امن نگهداری می شود. این تعهدی است که شرکت حسابداری با مشتری خود دارد و معمولاً در بعضی از بندهای قرارداد بیان می شود. این به شما آرامش خاطر می بخشد که نیازی به ذخیره پشتیبان از حسابداری ، ارزیابی مالیات یا سوابق کار نخواهید داشت. شرکت حسابداری این کار را برای شما انجام می دهد.

        10. صرفه جویی در وقت و پول
        داشتن بخش حسابداری در شرکت خود هزینه زیادی است که ممکن است برای تجارت شما غیرقابل تحمل باشد. با این حال ، حسابداری ، مالیات و تعهدات کار هنوز هم به همین دلیل مورد نیاز است. بنابراین ، علاوه بر مزایای بیشماری که در بالا نشان داده شد ، هنگام همکاری با یک شرکت حسابداری از ایجاد هزینه بالایی برای استخدام کارمندان خودداری می کنید ، هزینه ای که اگر تمام امور روزمره حسابداری ، مالیات و پرسنل خود را داخلی می کردید ، می توانستید داشته باشید

        7 مزیت استفاده از خدمات تخصصی  شرکت حسابداری می تواند برای شرکت شما فراهم کندشامل موارد ذیل می باشد

        با فشار فزاینده ای که بر شرکت ها برای سودآوری بیشتر و رقابت پذیری بیشتر در بازار وجود دارد ، توانایی دانستن وضعیت شما ، کارآفرین ، بیش از هر زمان دیگری مهم است.

        بنابراین ، داشتن یک شرکت  حسابداری  به ابزاری اساسی برای مدیریت و بخشی حیاتی از گردش کار روزانه کسب و کار شما تبدیل می شود.

        نظارت بر معاملات درون مشاغل شما باید در صورت امکان روزانه انجام شود ، زیرا به این ترتیب می توان بخشی را که احتمالاً عملکرد خوبی دارند و همچنین بخشی را که نیاز به ایجاد برخی تغییرات دارید ، شناسایی کرد. این روند ، با توجه به نیازهای موجود ، تصمیم گیری قاطعانه تری را برای شما تضمین می کند.

        برای انجام همه این کارها ، فقط باید اطلاعات مالی خود را تا حد امکان دقیق و به روز داشته باشید.

         

        چند بار از اطلاعات حسابداری خود برای مدیریت مشاغل خود استفاده می کنید؟

        آیا اطلاعات را با سرعتی که هنوز مفید است دریافت می کنید؟

        از همه مهمتر ، آیا شما تمام اسناد و مدارک درخواستی شرکت حسابداری خود را ارائه می دهید؟

        این سوال آخر بسیار مهم است ، زیرا وقتی حسابداری شما به صورت برون سپاری انجام می شود ، اطلاعاتی که برای مدیریت دریافت خواهید کرد بازتاب مستقیم داده های ارائه شده توسط شما ، مدیر شرکت خواهد بود.

        درشرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  ، لیستی از 7 مزایایی را که شرکت حسابداری  می تواند برای شرکت شما فراهم کند ، تهیه کرده ایم

        1) اطلاعات دقیق برای تصمیم گیری

        یکی از مزایای حسابداری این است که انواع داده هایی را که شرکت شما تولید می کند سازماندهی می کند ، که در ابتدا ممکن است بسیار پیچیده به نظر برسد. این نه تنها حجم زیادی از داده را پردازش می کند ، بلکه آنها را در گزارش ها و پرس و جوهایی که برای اداره کار شما ارزشمند هستند طبقه بندی و خلاصه می کند. هیچ کس نمی خواهد به صفحات و صفحات داده نگاه کند و در آنها گم شود.

        در حسابداری ، اطلاعات به گونه ای سازماندهی می شوند که اگر به دنبال اطلاعات خاصی هستید ، می توانید آنها را به راحتی پیدا کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بدانید که امسال لوازم اداری شما چقدر خرج شده است ، به حسابی که این اطلاعات را جمع می کند دسترسی پیدا کرده و اطلاعات لازم را به دست می آورید.

        2) جایگزینی فرایندهایی که مثر نیستند

        فرآیند به عنوان گروهی از فعالیتها تعریف می شود که ورودی ها را با استفاده از منابع سازمانی به خروجی تبدیل می کند. فرایندهای هر شرکت در مقیاس متفاوت ، از موثر تا ناکارآمد و کارآمد تا ناکارآمد متفاوت است.

        چند بار شما ، یک کارآفرین ، محصول یا خدمات مناسبی دریافت کرده اید ، اما پشتیبانی مشتری آنقدر بد بوده است که هرگز کالای دیگری از آن شرکت خریداری نکرده اید؟

        داشتن حسابداری به روز امکان بهبود روشهای آن را فراهم می سازد ، كه می تواند باعث بهبود فرآیند شود ، كه می تواند موجب صرفه جویی مستقیم و غیرمستقیم زیادی برای فرآیندهای پشتیبانی سازمان شود.

        با این حال ، بیشترین سود حاصل از بهبود کلی تصویر سازمان است ، زیرا توسط مشتری انجام می شود. یک تصویر بهبود یافته می تواند پس انداز زیادی داشته باشد و سهم بازار را بهبود بخشد.

        3)استفاده از خدمات حسابداری باعث می شود که  توانایی موثرتر و کارآمدتر در مدیریت مشاغل خود داشته باشید

        تجارت شما روان پیش می رود ، اما آیا می دانید همه چیز می تواند بهتر باشد؟

        بعضی مواقع پروژه برای چند روز به حالت تعلیق در می آید یا جلساتی که به نظر مثمر ثمر می رسید اکنون به نظر می رسد ساعتها طول می کشد ، مانند چرخهایی که در لجن می چرخند؟ چگونه می توانید این نوع مشکلات را برطرف کنید؟

        پاسخ این است که با استفاده از اطلاعات استراتژیک ارائه شده توسط حسابداری خود ، بر بهبود کارایی و اثربخشی تجارت خود تمرکز کنید. این اطلاعات چه هنگام مذاکره با مشتریان و تأمین کنندگان ، چه هنگام تجزیه و تحلیل سودآوری مجموعه محصولات و / یا خدمات و یا حتی زمانی که تصمیم دارید کار خود را گسترش دهید بسیار مفید خواهد بود.

        همه تصمیمات باید براساس اطلاعات پشتیبانی شده توسط یک پایگاه داده جامع ، تهیه شده توسط شرکت حسابداری شما گرفته شود

        4) تصحیح سریعتر قیمت ها ، استخدام ها ، ذخیره سازی و خطاهای حاشیه سود

        بدیهی است که محیط مناسب برای بسیاری از کارآفرینان محیطی است که فقط آنها محصول یا خدمات خاصی را ارائه می دهند. متأسفانه ، در زندگی واقعی اینگونه نیست.

        محصولات و خدمات روزانه جدید ، هر کدام با ویژگی ها ، مزایا و معایب خود در بازار عرضه می شوند. با توجه به این ، تجزیه و تحلیل قیمت های اعمال شده توسط خود و همچنین هزینه های آن ، سیاست های قیمت گذاری و حاشیه سود آن بر عهده هر مشاغل است.

        همه این تجزیه و تحلیل ها فقط از لحظه نگهداری حسابداری به روز توسط شرکت می توانند انجام شوند ، زیرا اجازه می دهد حرکت های استراتژیک در زمان واقعی انجام شود ، مثلاً افزایش ، کاهش موجودی ، استخدام کارمندان جدید و غیره.

        5) خطوط اعتباری و مالی مناسب تری را در موسسات مالی فراهم می کند

         

        از آنجا که شکل اول بسیار بوروکراتیک و سفت و سخت است ، شکل دوم بیشترین کاربرد را در زندگی روزمره شرکت های کوچک و متوسط ​​دارد. اما در این حالت ، کارآفرین ممکن است با برخی موانع در پیش گرفتن خط اعتباری از جمله: صورتحساب در شرکت ، بدهی به سرویس درآمد فدرال ، نبود اظهاراتی که سلامت مالی شرکت را نشان می دهد و موارد دیگر.

        به همین دلایل ، داشتن یک حسابداری به روز ضروری است ، زیرا به این ترتیب ، علاوه بر اخذ وام لازم ، نرخ بهره ای که در این عملیات استفاده خواهد شد ، به طور قابل توجهی پایین تر خواهد بود.

        این به دلیل استفاده از مفهوم بازده ریسک x توسط بانک است ، یعنی هرچه فقدان اطلاعات شرکت در هنگام انعقاد یک خط اعتباری بیشتر باشد ، ریسک قرض گرفتن پول توسط بانک بیشتر است ، بنابراین به طور خودکار تسهیلات اخذ نمی شود.

         

        6) با استفاده از  خدمات حسابداری امکان اخذ معافیت های مالیاتی را داشته باشید

         

        معافیت مالیاتی نوعی کسر یا اعتباری است که توسط دولت دولتی به شرکت های خاص – یا بخشهای خاصی از اقتصاد اجازه داده می شود ، که برای کاهش بار مالیات دهندگان طراحی شده است ، در حالی که مودی فعالیتهایی را انجام می دهد که انواع خاصی از فعالیتهای تجاری را پشتیبانی می کند.

        این معافیت ها ممکن است به صورت کاهش نرخ مالیات ، معافیت ، مصونیت ، غرامت و غیره باشد. به طور طبیعی ، هر مورد متفاوت است ، اما به طور کلی ، اگر شرکت شما حسابداری منظمی داشته باشد ، احتمال داشتن مشوق های مالیاتی چند برابر می شود.

        7) توسط بازرسی های احتمالی توسط سازمان درآمد فدرال پشتیبانی می شود

        یکی از اصلی ترین تعهدات در مورد امور مالی ، به روز نگه داشتن تمام مدارک ، برای جلوگیری از جریمه است.

        برای برخی از افراد ، این در حال حاضر بخشی از زندگی روزمره آنها است ، کاری که آنها از انجام آن به تنهایی خوشحال هستند. از نظر دیگران ، داشتن یک حسابدار یا یک شرکت حسابداری منطقی تر است و همچنین ضرورت بیشتری نیز دارد ، زیرا از این طریق دیگر لازم نیست نگران تقویم تاریخ تحویل باشند و یا با آخرین قوانین آشنا شوند.

        داشتن یک حسابداری به روز ، چه با کمک یک شرکت حسابداری  و چه بدون آن ، علاوه بر کمک به حفظ تعادل مالی سالم – جلوگیری از جریمه هایی که ممکن است سنگین باشد –

        نتیجه

        اینها تنها برخی از مزایایی است که داشتن یک حسابداری به روز فراهم می کند. بسیاری دیگر را می توان ذکر کرد ، اما مهمترین این است که صرف نظر از اندازه یا رژیم مالیات شرکت شما ، به روز نگه داشتن حساب برای مدیریت شما از اهمیت اساسی برخوردار است ، به شما امکان موقعیت بهتر در بازار و کنترل بهتر در کارهای روزمره آنها ، همیشه در شرایط قانونی

        در دنیای تجارت ، تصمیم گیری قاطعانه می تواند نکته اصلی در تداوم و موفقیت شرکت شما باشد. در این مرحله است که داشتن یک شرکت  حسابداری کارآمد تفاوت ایجاد می کند. حسابداری به طور خاص مالیاتی یا قانونی متوقف شد و برای مدیران به عنوان یک تمایز درآمد و به عنوان یک پشتیبانی مدیریتی برای تصمیم گیری تبدیل شد.

        با توجه به این نکته ، ما 4 مزیت اصلی خدمات تخصصی شرکت حسابداری  برای شرکت شما به همراه دارد ، ذکر کردیم. میخواهی بیشتر بدانی؟

        1. تصمیم های قاطع را قادر می سازد
        داشتن یک تیم حسابداری در شرکت شما آسان نیست ، اغلب هزینه بر است. با این حال ، در بازار خدمات حسابداری شرکت های زیادی در مشاوره حسابداری تخصص دارند.

        یکی از وظایف حسابدار راهنمایی کارآفرینان در تصمیم گیری ، چه راهبردی و چه قانونی است. برای این ، لازم است که او بر تمام زمینه های فعالیت تسلط داشته باشد و دائماً به روز شود.

        شرکت حسابداری این فعالیت ها را تسهیل می کند ، زیرا معمولاً متخصصانی در زمینه های خاص – مالیات ، دارایی ، بخش پرسنل ، مدیریت مالی و غیره متخصص دارند.

        از این طریق ، شما از تصمیم گیری مطمئن پشتیبانی می کنید ، زیرا اطلاعاتی دریافت خواهید کرد که چندین تحلیل اقتصادی و مالی را انجام می دهد و در گزارش های معتبر نشان داده می شود.

        2. از بروز بحران های مالی جلوگیری می کند
        هدف حسابداری کنترل ارزش ویژه است. سرمایه گذاری در آن جلوگیری از ترس در آینده است ، زیرا علاوه بر کار بر روی هدف اصلی آن ، برای مدیریت سلامت مالی شرکت ها نیز اساسی است.

        از آنجایی که متخصص حسابداری دائماً در حال تجزیه و تحلیل سناریوی اقتصادی است ، می تواند پیش بینی کند که چه چیزی باید سرمایه گذاری کند و به خصوص ، چه موقع برای تهیه ذخایر مالی اقدام به کاهش رشد اقتصادی می کند.

        عملکرد اساسی دیگر این متخصص مدیریت هزینه است. با یک تجزیه و تحلیل خوب انجام شده ، می تواند هزینه های تولید را در مواقع دشواری مالی بیشتر کاهش دهد ، در نتیجه جریان های نقدی را کاهش می دهد.

        3. از تخلفات خودداری کنید
        بوروکراسی اداری ایران  ، در مورد تعهدات مربوط به شرکت ها ، بسیار مفصل است. با این حال ، با حسابداری سازمان یافته ، چنین تعهداتی مشکلی نخواهد داشت.

        غالباً ، با نوسانات در اقتصاد و تغییر در قوانین ، تغییراتی در تاریخ پرداخت مالیات و تحویل اظهارنامه های اجباری رخ می دهد. برای جلوگیری از جریمه و جریمه ، وظیفه حسابدار این است که مهلت ها و پرداخت ها را کنترل کند و برنامه ریزی کند بدون اینکه چیزی خارج از برنامه پرداخت فعلی بگذارد.

        4. نسبت های حسابداری را ارائه می دهد
        دانستن وضعیت واقعی شرکت برای تداوم فعالیت ها ضروری است. توانایی اندازه گیری اینکه چه نکاتی به نتایج مثبت می رسند و چه عواملی آسیب می رسانند ، برای تصمیم گیری ضروری است.

        یک بار دیگر ، حقایق حسابداری در سازمان ها ضروری است ، و دوباره نشان می دهد که چگونه آگاهی از توانایی مالی شرکت می تواند در شکل گیری استراتژی های مدیریت کمک کند.

        با ارزیابی شاخص ها، می توان نیازهای شرکت را بررسی کرد و برای رسیدن به راه حل درست عمل کرد. این شرکت علاوه بر نشان دادن صحت و قاطعیت تصمیمات ، توجه سرمایه گذاران و کاربران خارجی را به خود جلب می کند.

        یک حسابداری خوب علاوه بر سازماندهی فرایندهای داخلی شرکت ، مدیریت و کنترل دارایی های شرکت را نیز بهبود می بخشد. اینکه بتوانیم روی کمک تیمی حساب کنیم که پشتیبان همه اینها باشد ضروری است.

        بسیاری از حرفه ای ها از کنترل مالی کسب و کار غفلت می کنند که این یک اشتباه بزرگ است. سرمایه گذاری در خدمات تخصصی شرکت حسابداری یرای پزشکان این امکان را می دهد تا دید خود را در بازار گسترش دهد ، بر چالش ها غلبه کند ، در برابر مقامات مالیاتی تسویه حساب کند و از اهداف خود فراتر رود.

        در این مطالب ، ما اهمیت درک و مراقبت از امور مالی شما را نشان می دهیم ، علاوه بر 5 خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای پزشکان به شرح ذیل می باشد

        اهمیت درک و مراقبت از امور مالی شما
        هر کسی که کنترل پولی سختی نداشته باشد با مشکلات مالی روبرو خواهد شد. این عمدتا به این دلیل است که آنها سرمایه گذاری های ضعیف برنامه ریزی شده ای انجام می دهند ، هزینه های غیر ضروری دارند که در پایان ماه به مقدار زیادی اضافه می شود و از جمله دلایل دیگر سرمایه در گردش برای انجام تعهدات ندارند.

        این اساساً در بخش پزشکی مهم است ، زیرا هزینه های کلینیک ها و مطب ها فوق العاده زیاد است. تجهیزات و مواد گران است ، اجاره می تواند گران باشد ، شما باید منشی ها را استخدام کنید ، از جمله هزینه های دیگر.

        علاوه بر این ، از آنجا که مبالغ دریافت شده برای خدمات ارائه شده زیاد است ، میزان مالیات نیز بیشتر است ، که برای جلوگیری از وقوع هزینه های غیر ضروری و جریمه های پرهزینه ، نیاز به کنترل دقیق تر حساب ها دارد.

        به همین دلیل ، آگاهی از درآمد و هزینه ها ، برنامه ریزی برای پرداخت مالیات ، ایجاد جریان نقدی دقیق ، ایجاد ذخایر بودجه و ایجاد راهکارهای حقوقی برای دستیابی به مزایای مالیاتی و مالی ، ضروری است.

        با این وجود ، ممکن است پزشکی که بیشتر روز خود را به کار یا تحصیل اختصاص می دهد ، فعالیت خود را قطع کند و خود را وقف علم مالی و حسابداری کند. او می تواند با همکاری شرکت حسابداری تخصصی این مشکل را حل کند. مباحث زیر را برای خدمات اصلی ارائه شده توسط یک شرکت در این زمینه بررسی کنید

         

         

        12 مزیت به روز نگه داشتن حساب های شرکت شما

         

        به روز نگه داشتن حساب های شرکت شما بیش از کنترل بر پرداخت های ورودی و خروجی ، پرداخت ها و سایر اطلاعات مالی است. نتایج حسابداری منجر به اطلاعات مهم مدیریتی برای کارآفرینان ، مدیران ، سرمایه گذاران و مدیران سازمان ها می شود. علاوه بر این که پایه و اساس سایر موارد استفاده اجباری مانند مالیات ، نیروی کار ، تأمین اجتماعی و قوانین شرکت ها است.

        به روز نگه داشتن حساب های شرکت شما به معنای نه تنها نشان دادن واقعیت های اقتصادی رخ داده در ماه است .

        مزایای به روز نگه داشتن حساب های شرکت شما متنوع است ، زیرا اطلاعات ارزشمندی را برای استفاده فوری برای مدیران فراهم می کند تا با اطمینان بیشتر در مدیریت سازمان یا تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری تصمیم بگیرند.

        برای سهولت کار ، ما در اینجا 12 مزیت به روز نگه داشتن حساب های شرکت خود را ذکر کرده ایم:

        1) کنترل مالی و اقتصادی بیشتر برای شرکت شما.

        2) در دادگاه حقایقی را اثبات می کند که شواهد آنها به تخصص حسابداری بستگی دارد.

        3) اختلاف دعاوی کارگری هنگامی که شواهد ارائه شود به تخصص حسابداری بستگی دارد.

        4) در درخواست برای سازماندهی مجدد قضایی ضروری است

        5) مانع از این می شود که ورشکستگی جعلی تلقی شود ، اعضا یا دارندگان را تحت مجازات های قانون حاکم بر موضوع قرار دهد.

        6) محاسبه سود برای توزیع به شرکا بدون بروز مالیات.

        7) امکان جبران خسارات مالیاتی.

        8) اخذ خطوط اعتباری را تسهیل می کند.

        9) به شرکا ثابت کند که آنها از شرکت برای بهبود محاسبات دارایی یا فروش مشارکت ، وضعیت واقعی میراث را از شرکت خارج می کنند.

        10) در دادگاه ، وضعیت ارثی را در صورت بروز مسائلی که ممکن است بین وراث و جانشینان شریک متوفی وجود داشته باشد ، اثبات می کند.

        11) برای مدیر ، الزامات قانون مدنی جدید برزیل راجع به پاسخگویی را برآورده می کند

        12) با نظارت ماهانه موجودی آزمایش می توان شاخص ها ، اهداف را تعیین کرد و در صورت لزوم اقدامات لازم را برای دستیابی به نتایج در برنامه ریزی مالی انجام داد.

        اداره یک کار بدون حسابداری یا با حسابداری واکنشی و غیر فعال مانند این است که شب ماشین را در پیست بدون روشنایی و چراغ جلو رانندگی کنید. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، مزایای آن واضح است و نباید از آنها غافل شد.

        اگر از خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای به روز نگه داشتن حساب های شرکت خود را انتخاب کردید ، همیشه به دنبال شرکت حسابداری  باشید که قابل اعتماد باشد و خدمات با کیفیتی ارائه دهد.

        آیا اگر واقعاً نیاز به داشتن یک شرکت حسابداری برای شرکت خود دارید ، شک دارید؟ بنابراین ، این متن را که منتشر می کنیم بخوانید.

        اگر نمی دانید چگونه یک شرکت حسابداری مناسب برای شرکت خود انتخاب کنید ، ما 8 روش برای انتخاب بهترین مشاوره حسابداری برای کسب و کار شما ذکر کرده ایم.

        و ، اگر فکر می کنید شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  می تواند شرکتی ایده آل برای به روز نگه داشتن حساب های شرکت شما باشد ، با ما تماس بگیرید!

         

      دریابید که مزایای اصلی خدمات تخصصی شرکت حسابداری در  به روز نگه داشتن حسابداری چیست؟

      علاوه بر اینکه یک روال اجباری است ، به روز نگه داشتن اسناد ، امور مالی و مالیات یکی از تمایزات عمده بازار برای شرکت شما است.

       

      سازماندهی و برنامه ریزی. تصور موفقیت یک شرکت بدون در نظر گرفتن این دو متغیر دشوار است. از استفاده از نرم افزار مدیریت حسابداری گرفته تا اتخاذ استراتژی های تجاری کارآمد ، هرگونه اختلاف هزینه ای که بتواند شما را در رقابت بیشتر کند مهم است.

      به همین دلیل است که نباید از جنبه های مالی ، حسابداری و مالیاتی غافل شد. این مدیریت صحیح این اطلاعات است که به کارآفرین اجازه می دهد یارانه کافی برای تصمیم گیری ، سرمایه گذاری و به دست آوردن تشخیص مسیری را که تجارت در پیش گرفته است ، داشته باشد.

      بنابراین ، اینکه حسابداری به روز برای هر شرکتی اساسی است ، تردیدی نیست. با این حال ، آیا می دانید تحت کنترل قرار گرفتن این فاکتور واقعا چه مزایایی دارد؟ در اینجا ، ما 7 مزیت را ذکر می کنیم .

      1.با  خدمات تخصصی شرکت حسابداری کنترل مالی شرکت خود را حفظ کنید
      دلیل اول واضح است ، اما بسیاری از شرکت ها هنوز از این عامل غفلت می کنند. به روز نگه داشتن حسابداری به معنای داشتن کنترل مالی بیشتر بر کل شرکت است. به عنوان مثال پیش بینی اینكه آیا مطالبات دریافتی برای یك دوره معین برای تأمین هزینه ها كافی است یا خیر ، امكان پذیر می سازد.

      به همین ترتیب ، تهیه مبالغی برای هزینه های آینده (مانند پرداخت حقوق سیزدهم) یا تفکیک بخشی از سرمایه برای سرمایه گذاری ، بدون ایجاد خدشه در جریان نقدینگی ، امکان پذیر است. این تشخیص تنها در صورت به روز بودن “عکس” حسابداری امکان پذیر است.

      2. این اعتبار قانونی  برای شرکت است
      در صورت بروز بودن حسابداری ، حقایقی که به تخصص حسابداری بستگی دارد به راحتی در دادگاه قابل اثبات است. کارمندان بدخواه معمولاً از منافذ و معایب موجود در برنامه ریزی حسابداری برای مقابله با اطلاعاتی که بعداً اثبات آنها دشوار است ، بهره می برند. بنابراین ، به روز بودن مراقبت از این شرایط است.

      در مورد اختلافات کارگری نیز همین مسئله وجود دارد. متأسفانه ، هنوز تعداد زیادی از شرکتها وجود دارند که برخی از تعهدات را نادیده می گیرند و این انتظار را دارند که کارمندان حقوق خود را متوجه نشوند یا به دنبال آنها نباشند. این کار درستی نیست. به روز نگه داشتن حسابداری به معنای رعایت کلیه تعهدات ، همانطور که در قانون الزام شده است.

      3. با خدمات تخصصی شرکت حسابداریاخذ تسهیلات بانکی  را تسهیل می شود
      وقتی شرکتی به هر دلیلی نیاز به تأمین مالی دارد ، به موسسات مالی مراجعه می کند. اینها ، به نوبه خود ، قبل از وام ، یک سری ضمانت نامه را درخواست می کنند تا بتوانند ظرفیت آن شرکت را برای ادای بدهی های خود درک کنند.

      بسیار دشوار است که ثابت کنیم این شرکت در حالی که حتی حسابداری به درستی مدیریت نمی شود ، وظیفه خود را انجام می دهد. کمبود اسناد پشتیبان یا حتی عدم ثبت این اطلاعات چیزی است که در برابر این ساعتها سنگین است. این بانک ممکن است ریسک بیشتری برای وام در نظر بگیرد و نرخ بهره نیز بالاتر باشد.

      4- اثبات احتمالی شرکا را تسهیل می کند
      به روز نگه داشتن حسابداری مزایای مستقیم برای شرکای شرکت نیز دارد. اول ، محاسبه سود برای توزیع به آنها بدون اعمال مالیات امکان پذیر است. بنابراین ، این نوعی سرمایه گذاری است ، زیرا امکان کاهش هزینه های غیرضروری یا تأخیری را فراهم می کند.

      علاوه بر این ، استفاده صحیح از قوانین حسابداری وضعیت واقعی سهام شرکت را اعم از مثبت یا منفی به شرکا نشان می دهد. این امر عزیمت احتمالی شرکا و همچنین فروش احتمالی سهمیه های مشارکت بدون هیچ گونه مانع بزرگ بوروکراتیک را بسیار تسهیل می کند.

      .

       

      6. بررسی به موقع وضعیت مالی
      برای صدور گزارش و اطلاع از اینکه کارها برای شرکت شما خوب پیش می روند یا بد نیست ، لازم است تا پایان ماه صبر کنید. این یکی از مزایای بزرگ استفاده از نرم افزار مدیریت حسابداری است. علاوه بر خودکار کردن عملکردهای مختلف ، به شما امکان می دهند کل را در زمان واقعی مشاهده کنید.

      مزایای استفاده از چنین نرم افزاری به همین جا ختم نمی شود. اکنون مدیران شرکت شما از هرجایی به اطلاعات ورودی و خروجی دسترسی آنلاین خواهند داشت. علاوه بر این ، این راه حل ها باعث کاهش کار دستی و افزایش چابکی می شود و به متخصصان حسابداری اجازه می دهد تا زمان بیشتری را صرف تجزیه و تحلیل اطلاعات صرف کنند تا اینکه فقط اطلاعات را پر کنند.

       

      وقتی اصولی که این پایه ها بر آن بنا شده محکم باشد ، احتمال اینکه اقدامات با کیفیت توسط کارمندان به خوبی دریافت شود افزایش می یابد. به عبارت دیگر ، وقتی همه چیز مرتب باشد ، افراد تمایل به سازماندهی بیشتری نیز دارند و یک سناریو ایجاد می کنند

      مزایای استفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری

      متخصصین حسابداری برای استفاده از رشد تجارت و اطمینان از سازماندهی امور مالی ضروری هستند.

       

      هنوز هم بسیاری از کارآفرینان وجود دارند که استخدام یک متخصص حسابداری را “شر ضروری” می دانند ، اما این فکر نباید باشد. مزایای یک حسابدار در یک شرکت با هر اندازه بسیار زیاد است.

      این حرفه بسیار فراتر از وظایفی مانند کنترل هزینه ها و پرداخت مالیات است. حسابدار مدرن عملکردی استراتژیک در داخل شرکت ها دارد و می تواند به عنوان عنصری قادر به کاهش هزینه های عملیاتی ، هدایت سرمایه گذاری ها و افزایش فروش باشد. برخی از مزایای استفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری  در کمک به شرکت خود را بدانید.

      1. کنترل مالی بهتر و تمرکز بیشتر روی تجارت
      در چندین مشاغل کوچک ، معمولاً یکی از شرکا مسئولیت امور مالی را بر عهده می گیرد ، حتی اگر دانش لازم برای این کار را نداشته باشد. واگذار نکردن این کار به یک متخصص متخصص باعث می شود شرکت فرصت های شغلی خود را از دست بدهد و بارها متوجه پتانسیل هدر رفته نمی شود.

      استفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری به شرکت شما این امکان را می دهد تا علاوه بر بودجه شرکت ، اطلاعات مالی مانند سرمایه در گردش ، ظرفیت بدهی و مالیات های قابل بازیابی را تجزیه و تحلیل کند ، همچنین می تواند کنترل مالی کارآمدتری داشته باشد. این را به این واقعیت اضافه کنید که زمان بیشتری برای اختصاص کارآفرین به خود کسب و کار وجود خواهد داشت ، که خود نتیجه گیری بهتر است.

      2. برای برنامه ریزی خوب ضروری است
      هنگام برنامه ریزی و تأمین منابع برای ماه های بعدی ، ما همیشه درک دقیقی از آنچه می توان انجام داد نداریم. استفاده از اطلاعات تولید شده توسط شرکت حسابداری  برای انجام برنامه ریزی مالیاتی است که  یکی از مأموریت های شرکت حسابداری  است.

      وی مناسب ترین حرفه برای درک این است که پیامدهای هر جزئیات مانند تغییر چارچوب و نحوه محاسبه مالیات چیست. برای کسانی که می خواهند کار خود را گسترش دهند یا در مرحله رشد هستند ، حساب کردن بر خدمات تخصصی شرکت حسابداری ضروری است.

      3- حسابدار می تواند به یک حرفه مدیریت تبدیل شود
      نقش حرفه خدمات تخصصی شرکت حسابداری در شرکت ها طی سالهای اخیر بسیار تغییر کرده است. امروزه آنها بیش از “جمع” مالیات و سازمان دهندگان صفحه گسترده مالی ، می توانند به طور مستقیم در رشد شرکت شرکت کنند ، و به عنوان مشاور مالی فعالیت می کنند.

      برای مدیریت کارآمدتر ، گوش دادن به توصیه های شما در مورد سرمایه گذاری و تهیه ابزار ابزاری دیگر برای تصمیم گیری قاطعانه است. شرکت حسابداری  را به عنوان یک شخصیت اساسی در برنامه ریزی استراتژیک یک شرکت در نظر بگیرید و در این حرفه پشتیبانی بی نظیری از موفقیت خواهید داشت.

      4. تسهیلات برای به دست آوردن اعتبار
      سازماندهی امور مالی اولین قدم برای شرکت شماست که به عنوان نمونه ای از مدیریت شناخته می شود. و شک نکنید که هنگام درخواست وام از بانک ها یا حتی زمانی که استارت آپ ها برای جمع آوری سرمایه از سرمایه گذاران به بازار می روند ، حساب زیادی دارد.

      در مورد چگونگی تنظیم ترازنامه و نحوه گزارش دادن جنبه های مالی یک تجارت ، قوانین روشنی وجود دارد. افراد حرفه ای که در حوزه حسابداری نیستند ، همیشه این دانش را ندارند و در نهایت کارها را به روش های مختلف انجام می دهند. برای اطمینان از استاندارد سازی و تعالی ، از یک حسابدار برای این نوع کارها استفاده کنید.

      5. حسابداری خوب شواهد قضایی است
      یکی از مزایای تهیه  صورتهای مالی  طبق قانون و حفظ کنترل دقیق مالی این واقعیت است که این اطلاعات به عنوان حمایت قانونی از شرکا نیز عمل می کند. شرکت هایی که در چارچوب قانون عمل می کنند در برابر شکایت های قضایی از امنیت بالاتری برخوردار هستند.

       

      6. به روز رسانی حسابداری مداوم
      قانون مالیات به طور مداوم در طول سال به روز می شود. قوانین تغییر می کند ، مهلت زمانی تغییر می کند و کارآفرینان همیشه وقت ندارند که از همه اخبار مطلع شوند. متخصص حسابداری ، همراه با نرم افزار مدیریت حسابداری خوب ، از این نقش جلوگیری می کند و از بروز خطا جلوگیری می کند.

      در مورد فن آوری های جدید نیز همین امر وجود دارد. نرم افزار حسابداری مدام ابزارهایی را اضافه می کند که زندگی را برای حسابداران آسان می کند ، اما برای شناختن و استفاده از آنها باید وقت اختصاص دهید. برای یک کارآفرین ، مراقبت از این فرایندها و کار در کارهای روزمره عملا غیرممکن است ، بنابراین عملکردها را به کسانی که واقعاً موضوع را می فهمند ، واگذار کنید.

      7. همیشه مستندات سازمان یافته
      شرکت هایی که در مناقصات عمومی و مناقصه های خصوصی شرکت می کنند ، می دانند که همیشه داشتن اسناد اساسی که ویژگی های خاص تجارت را ثابت می کنند ، چقدر مهم است. همیشه به روز نگه داشتن پوشه ها با اسناد از دیگر وظایف شرکت حسابداری است.

      واقعیت ساده داشتن همه چیزهایی که در دسترس دارید باعث صرفه جویی در وقت ارزشمند شرکت شما در هنگام رقابت می شود. بنابراین زمان بیشتری برای شرکا و مدیران باقی خواهد ماند تا تمرکز خود را بر استراتژی قیمت گذاری و شرایط عملیاتی برای پیروزی در رقابت حفظ کنند.

      8. در وقت خود صرفه جویی کنید
      زمان یکی از با ارزش ترین دارایی های یک کارآفرین است. بزرگترین اثبات این موضوع ، مقدار ابزاری است که برای کاهش زمان صرف شده برای کارها وجود دارد. وقتی تابعی را انجام می دهیم که عملکردی نیست که ما بشناسیم ، رسیدن به همان نتایج بیشتر زمان می برد.

      سالهاست که یک متخصص حسابداری جزئیات فرایندهای مالی و مالیاتی را مطالعه کرده و به همین دلیل از “میانبرها” و بهترین راهها برای انجام صحیح کارها آگاه است. این کارها را به او بسپارید و مطمئن باشید همه چیز درست پیش می رود – و در مدت زمان کمتری.

      5 مزیت مهم با حسابداری مالی فعلی را به دست آورید
      حسابداری زبان تجارت است ، مبتنی بر حقایق ، ارقام و بی طرفانه توسط اصول پذیرفته شده جهانی اداره می شود. ارزش سهام و عملکرد شرکت را ارزیابی می کند تا بتواند رفاه مالی هر نهاد را بهتر درک کند.

       

      حسابداری ، هنگامی که برای اهداف مدیریت استفاده می شود ، اطلاعات ارزشمندی را فراهم می کند که به طور قابل توجهی در تصمیم گیری های استراتژیک مناسب در مورد آینده شرکت کمک می کند.

      با بهره گیری از این دانش ، این کارآفرین می تواند با شانس بیشتری برای پیروزی در فضای آشفته کسب و کار ایران می باشد.

      برای این اتفاق ، حسابداری باید بسیار به موقع باشد ، یعنی به طور دائمی به روز شود ، و اینجاست که فرصت بزرگی که فناوری به دست آورده است ، می تواند توسط صاحبان مشاغل کوچک به روشی ساده و نسبتاً ارزان مورد استفاده قرار گیرد.

      ساده سازی خدمات حسابداری به شما امکان می دهد تنها با چند کلیک بر روی رایانه اطلاعات ارزشمندی بدست آورید.

      فقط کسانی که وکیل هستند می دانند که نگه داشتن دفتر کار چقدر گران است. از ساختار ، صفحات بی شماری از کاغذ که به صورت هفتگی استفاده می شود. در آخر ماه همه چیز حساب شده و جمع می شود. و اگر كنترل هزينه ها را در دست نداشته باشيد ، خسارت حتمي است. بنابراین ضروری است


      حسابداری شرکت حقوقی از ساختار خوبی برخوردار است.
      با فکر کردن ، ما 5 نکته را برای بهینه سازی هزینه ها در حسابداری اداری از هم جدا کرده ایم.در زیر آن را بررسی کنید.برنامه ریزی مالی را تنظیم کنید.

      اول از همه ، ضروری است که از نظر اقتصادی آگاهی داشته باشید. چه چیزی هزینه بیشتری ایجاد می کند؟ گرانترین چیزها برای نگهداری چیست؟ چه چیزی را می توانید کاهش دهید؟ اگر در بخش حسابداری خود ، برنامه ریزی مالی انجام دهید و آن را مطابق با نامه دنبال کنید ، کنترل کامل هزینه ها و چگونگی کاهش آنها را در اختیار شما قرار می دهد.

      تاریخچه هزینه ها را بسازید ، جزئیات را ارزیابی کنید و هر عامل را تجزیه و تحلیل کنید.وقتی به درستی انجام شود ، می توان همه هزینه ها را بهتر مدیریت کرد. اگر آنها در حال تبدیل شدن به یک مانع در برابر سود باشند ، حتی می توانند از بین بروند. از این نظر ، شما باید بدانید دقیقاً چه چیزی برای پایداری تجارت شما ارزش دارد.از فناوری استفاده کنید.

      با شلوغی زندگی روزمره و اطلاعات زیادی که کارهای روزمره شما را در دفتر زیاد است، باید بدانید که چگونه زمان خود را برای افزایش بهره وری و در نتیجه کاهش هزینه ها تنظیم کنید. و فناوری ابزاری عالی برای کمک به شماست. امروزه می توان روی چندین نرم افزار حساب کرد که از چند طریق به مدیریت شرکت های حقوقی کمک می کنند. از اسکن اسناد گرفته تا دستور کار دیجیتال.استفاده از برنامه های خودکار بسیار راحت تر است ، زیرا در صورت انتخاب جلسات آنلاین می توانید از ورق های کاغذ گرفته تا سوخت را کاهش دهید. هر هزینه ای تفاوت کلی با هزینه های پایان ماه شما ایجاد می کند ، بنابراین اگر فرصتی برای کاهش آنها دارید ، این کار را انجام دهید.

      روندی که در مناطقی که ازشرکت حسابداری و سایر بخشها استفاده می کنند رو به رشد است ، مشاغل دور از دسترس هستند. با استفاده از این فناوری ، در حال حاضر این امکان وجود دارد که اعضای تیم برای انجام وظایف خود نیازی به حضور در کنار هم و در یک مکان نداشته باشند. هر یک از آنها می توانند در خانه خود باشند ، به شرطی که متعهد شوند در مهلت موافقت شده تحویل می دهند و بسیار خوب با همکاران ارتباط برقرار می کنند.

      کاه

      آیا می خواهید بدانید که این چگونه کار می کند و یک شرکت مشاوره حسابداری متخصص در برنامه ریزی مالیاتی در کاهش مالیات شما چه نقشی دارد؟

       

       

       

       

       

      این به این دلیل است که در قوانین و مقررات مالیاتی برخی از نقاط ضعف وجود دارد که می تواند باعث شود کارآفرین مالیات بیشتری پرداخت کند

      از طریق برنامه ریزی مالیاتی ، با کمک متخصصان حسابداری که به عنوان شریک مدیریت کسب و کار شما ساخته می شوند ، می توان به راحتی از این وضعیت جلوگیری کرد. به عبارت دیگر ، مشارکت با یک شرکت مشاوره حسابداری برای کاهش مالیات اساسی است.

      شرکت حسابداری با برنامه ریزی مالیاتی برای شرکت شما وضعیت مالیاتی فعلی ، نیازهای کسب و کار ،استراتژی های مالیاتی موجود برای انتخاب و تعهداتی که تجارت شما تحت آن قرار دارد را در نظر می گیرد

      چگونه شرکت حسابداری برنامه ریزی مالیاتی  را برای شرکتها انجام می دهد؟

       

      خوب ، برای شروع ، شما باید تجزیه و تحلیل کاملی از مالیات هایی را که قبلاً پرداخت کرده اید – و هنوز هم پرداخت می کنید – به عنوان یک تجارت عملیاتی انجام دهید. به نظر می رسد که برای اینکه این تحلیل واقعاً کارآمد باشد ، شما باید به خوبی بدانید که در رابطه با انطباق با مالیات مشاغل چه کاری انجام می دهید. و این جایی است که بسیاری از کارآفرینان این اشتباه وحشتناک را مرتکب می شوند: فکر می کنند می توانند به تنهایی از مالیات شرکت مراقبت کنند.

      هنگامی که این اتفاق می افتد ، جزئیاتی که برای صرفه جویی در منابع مالی کسب و کار شما بسیار مهم است ، مانند مالیات ، می توانند مورد ضرب و شتم قرار گیرند و برنامه ریزی مالیاتی شما تأثیر مطلوبی نخواهد داشت.

      خوب ، اولین قدم برای استفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری برنامه ریزی مالیاتی است که که می تواند برنامه ریزی مالیاتی کاملی را برای تجارت شما انجام دهد. از آنجا ، شما به عنوان یک کارآفرین ، برخی از داده ها را ارائه خواهید داد ، در حالی که حسابداری مسئولیت حسابرسی برای همه چیزهایی را که قبلا برای مالیات پرداخت شده است ، انجام می دهد تا وضعیت مالیات فعلی شرکت را درک کنید.

      در اواسط این فرآیند ، چندین مالیات اضافه پرداخت شده یافت می شود و بنابراین ، می توان درخواست بازیابی این منابع را به صورت اعتبارات مالیاتی داد ، چیزی که برای کاهش مالیات بسیار مهم است ، زیرا شما با اعتبارات بازیابی شده از مالیات می توانید مالیات کمتری پرداخت کنید. بیش از حد پرداخت مالیات

      با این حال ، برای اینکه همه اینها ممکن باشد ، شما باید از یک شرکت حسابداری تخصصی پشتیبانی کنید و به جای داخلی سازی فرآیندهای حسابداری ، مالیات و مالیات در شرکت خود ، به آنها اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. با مراقبت از متخصصان در زمینه کاهش مالیات شرکت شما ، پس انداز سریعتر از آنچه فکر می کنید می رسد!

      اگر می خواهید مالیات کمتری بپردازید ، هزینه های خود را کاهش دهید و سودآوری کسب و کار خود را افزایش دهید ، با ما تماس بگیرید و تمام راهنمایی ها ، پشتیبانی و پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنید! با کمک ما ، می توانید مطمئن باشید ، ما از همه چیز مراقبت خواهیم کرد ، در حالی که می توانید 100٪ تلاش خود را برای رونق کسب و کار خود متمرکز کنید

      10 نکته استفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای کاهش بار مالیاتی شرکت شما

      ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید ، اما اقدامات قانونی وجود دارد که می تواند برای کاهش تأثیر بار مالیات بر یک فعالیت انجام شود. با این حال ، اگرچه اجرای برخی از آنها بسیار ساده به نظر می رسد ، اما ضروری است که برای جلوگیری از اشتباه ، با احتیاط عمل کرده و به توصیه های مالیاتی اعتماد کنید.

      استفاده ازخدمات تخصصی شرکت حسابداری باعث می شود که   کاهش مالیات به درستی انجام شود ، بدون خطرات مالیاتی ، کسب و کار تعادل مثبت بیشتری را در جریان نقدینگی  حفظشودد ، پول بیشتری برای انجام تعهدات خود دارد و برای سرمایه گذاری و رقابت بیشتر مازاد تولید می شود.

       

      1. خدمات حسابداری در سازماندهی شرکت

      برای صرفه جویی در مالیات ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تجارت خود را ساماندهی کنید. در دست داشتن اسناد و كنترل كامل بر واقعيت مالي شركت ضروري است. بنابراین ، فکر کردن در مورد استراتژی هایی با هدف کاهش بار مالیاتی آسان تر است.

      برای این کار از خدمات تخصصی شرکت حسابداری کمک بگیرید. با هم می توانید استراتژی های خوبی برای بهینه سازی اقدامات شرکت خود و تصمیم گیری مبتنی بر اطلاعات  قابل اعتماد و دقیق ایجاد کنید. برای این کار ، متخصصان می توانند کنترل هایی از قبیل:

      جریان نقدی استاندارد و پیش بینی شده و روش نگهداری و تجزیه و تحلیل
      شاخص های مالی لازم و دوره تناوب ارزیابی هر یک از آنها ؛
      گزارش سفارشی حسابداری و / یا داده های مالی.
      2. بهترین چارچوب قانونی را کشف کنید

      بنابراین ، برای انتخاب شرکت حسابداری ، ضروری است که شما واقعیت تجارت خود را بدانید و مشاوره مالیاتی خوبی داشته باشید. کمک به متخصصان واجد شرایط ضروری است ، زیرا آنها قانون را عمیقاً می دانند و می فهمند که چیست:

      مهم است که به خاطر داشته باشید که ساده ترین استراژی  همیشه از نظر اقتصادی مناسب ترین و مقرون به صرفه نیست. بسته به فعالیت آن ، یک استراتژی پیچیده تر می تواند مزایای خاصی به همراه داشته باشد و صرفه جویی کند.

      به عنوان مثال ، در حالی که سود واقعی به بازده بیشتری در طول سال نیاز دارد ، اما فقط سود شرکت را با بالاترین مالیات و نه کل درآمد آن را مالیات می دهد. بنابراین ، اگر سود حاصل از فعالیت ها کم باشد ، ممکن است اقتصادی ترین انتخاب رژیم مالیاتی باشد.

      از طرف دیگر ، سود مفروض همچنین برای سنگین ترین مالیات خود دارای سیستم مالیات بر سود است ، با این وجود نرخ ها را بر روی درصدهای خاص فرض سود اعمال می کند.

       

       

       

      4- استفاده از خدمات حسابداری هزینه ها  را کاهش دهید
      .

      اگرچه پرداخت آن ضروری است ، اما اینکه کارآفرین در بیشترین دامنه سهم قرار گیرد اجباری نیست. بنابراین ، می توانید برداشت را در مقادیر کمتری حفظ کنید تا از این طریق سهم نیز کاهش یابد.

      با شرکت حسابداری  خود صحبت کنید و به فکر یک استراتژی برای کاهش مشاغل کارگر و افزایش تقسیم سود باشید. این به شما در پس انداز کمک می کند و کاملاً قانونی است. به یاد داشته باشید که باید با شرکای خود نیز صحبت کنید و این اقدام را به روشی تنظیم کنید که برای همه سودمند و برابر باشد.

      5- در صورت وجود ، شرکت را تقسیم کنید
      در برخی شرایط ، تقسیم می تواند راهی برای کاهش تأثیر مالیات باشد. درصورتی که شرکت بیش از یک فعالیت انجام دهد ، هنگام اتخاذ این معیار ، می توانید هر فعالیت را در بهترین رژیم مالیاتی قرار دهید و اقتصاد جهانی را بدست آورید ، حتی اگر برای برخی از فعالیت ها ، مالیات افزایش یابد.

      در غیر این صورت ، حتی با یک فعالیت ، زیرمجموعه می تواند با کاهش پایه محاسبه هر قسمت از شرکت و در نتیجه ایجاد نرخ مالیات پایین تر ، بار مالیاتی را کاهش دهد.

       

      اکنون ، با تقسیم شرکت به دو نتیجه زیر می توان نتیجه گرفت:

      لازم است قبل از تصمیم گیری ، مورد خاص را تجزیه و تحلیل کنید و از واقعیت مالی شرکت آگاه شوید. با این حال ، این اقدام باید در نظر گرفته شود.

      به عنوان مثال دیگر ، می توان به شرکتی که خودرو می فروشد و خدمات تعمیر و نگهداری خودرو ارائه می دهد نیز اشاره کرد. برای ارائه خدمات ، گزینه سود واقعی یا فرضی مناسب تر است.

      6. برنامه ریزی مالیاتی را انجام دهید
      این اقدام برای پس انداز ایمن شما ضروری است. با دانستن تمام مالیاتی که از این فعالیت گرفته می شود و کنترل شدید جریان نقدی و تراز مالی شرکت ، می توان به فکر راهکارهای قانونی برای کاهش مالیات بود.

      از جمله این استراتژی ها ، می توان به جبران اعتبارات مالیاتی ، اتخاذ اقداماتی اشاره کرد که از انجام واقعیت های مشمول مالیات جلوگیری می کند و موارد دیگر. برنامه ریزی مالیاتی باید با زمان و با حمایت متخصصانی انجام شود که شناخت کاملی از قوانین فعلی و خصوصیات شرکت شما دارند.

      از طریق آن ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ، می توانید تعداد خطاهای رویه ای را کاهش دهید ، از پرداخت جریمه اجتناب کنید و حتی خطر پرونده های قضایی یا دادرسی اداری را کاهش دهید.

      در برنامه ریزی مالیاتی ، یکی از بهترین روشها شبیه سازی حسابهای مالیاتی در سایر تنظیمات است ، همانطور که در مثال بالا با بررسی همه احتمالات ، این کار را کردیم.

      برای انجام این کار ، علاوه بر پیش بینی های منسجم حداقل برای سه ماه بعدی ، باید از نتایج واقعی ماههای آخر هزینه و درآمد شرکت استفاده شود ، تا نتایج قابل اعتمادی حاصل شود.

      پس از این تجسم و مقایسه هایی که این عمل امکان پذیر می کند ، مشاهده اینکه کدام رژیم مناسب ترین رژیم است یا حداقل نحوه اصلاح فرایندها برای صرفه جویی در همان چارچوب بسیار راحت تر و روشن تر می شود.

      7. حسابهای شخصی و حسابهای شرکت را مخلوط نکنید
      با مخلوط کردن هزینه های خود و هزینه های شرکت ، می توانید به مدیریت آسیب برسانید و مالیات را بالاتر ببرید. با این کار ، علاوه بر پرداخت مالیات بیشتر و ضرر و زیان با برداشت ماهانه و سود سالانه ، همچنان می توانید به مراحل اداری پاسخ دهید و جریمه های عدم صحت در محاسبات یا ارائه نادرست گزارش ها را پرداخت کنید.

      از این وضعیت آگاه باشید ، زیرا این یک اشتباه بسیار رایج است. و بدترین: بیشتر اوقات ، با حواس پرتی.

      در امور اداری و مدیریتی ، بیشترین تأثیر در این نوع خطا ، جریان وجوه نقد است. به دلیل ورود و خروج اشتباه ، کنترل شروع به تاخیر می کن

      افراد و شرکت ها باید حساب بانکی جداگانه داشته باشند. و محصولات ارائه شده توسط بانک ها ، مانند کارت های اعتباری ، نمی توانند به صورت مقطعی مورد استفاده قرار بگیرند ، مانند اقساط روی کارت شخصی برای خرید رایانه هایی که دارایی شرکت خواهند بود.

      8- فعالیت های غیر ضروری را برون سپاری کنید
      برون سپاری فعالیت های غیر ضروری شرکت کمک زیادی به کاهش بار مالیاتی می کند. به این دلیل که هرچه تعداد کارمندان شما بیشتر باشد ، مالیات بیشتری نیز باید پرداخت کنید و تعهدات بیشتری نیز داشته باشید.

      بنابراین ، به چگونگی سازماندهی کار بدون به خطر انداختن خدمات و خدمات به مشتری فکر کنید و سپس مشخص کنید که کدام مناطق را می توان به خارج از کشور تأمین کرد. علاوه بر صرفه جویی ، شما همچنین می توانید روی تیم های واجد شرایط و متخصصان به روز ، با تمرکز ویژه بر روی منطقه عملیاتی حساب کنید.

      به عنوان مثال ، شرکت می تواند به جای پرداخت کل ساختار برای راه اندازی دپارتمان مالی و حسابداری ، حسابداری را برون سپاری کند و حتی در این صورت ، از طریق مشاوره تخصصی روی متخصصان این حوزه حساب باز کند.

      با این کار در مواردی مانند:

      استخدام ابزارهای فناوری
      خرید دارایی ، مانند رایانه و مبلمان ؛
      پرداخت های با دستمزد بالا برای کارمندان انحصاری
      حقوق کارگری مختلف مانند تعطیلات ، حقوق سیزدهم و صندوق ضمانت.
      همین مورد را می توان برای مناطق دیگر مانند نظافت و نگهداری و بازاریابی نیز طراحی کرد.

      9. اصلاح کار را درک کنید
      تغییراتی که در قانون کار و قوانین مربوط به آن تصویب شده است ، با تصویب اصلاحات کار در سال 2017 ، همچنین می تواند برای شرکت ها در کاهش بار مالیات و حتی سایر بارهای هزینه ای مفید باشد.

       

      .

      10. روی خدمات حسابداری خوب حساب کنید

      همانطور که در متن مشاهده کردید ، اقدامات مختلفی می تواند به شما در پس انداز مالیات کمک کند. با این حال ، اشتباهات می تواند منجر به فرار مالیاتی شود ، که مطمئناً شما نمی خواهید.

      بنابراین ، قبل از استفاده از این استراتژی ها ، به دنبال متخصصان حسابداری بگردید و وضعیت شرکت خود را به آنها ارائه دهید. این باعث می شود با خیال راحت عمل کنید و خیالتان راحت باشد. کاهش بار مالیاتی یک ضرورت است ، اما این باید به روش صحیح انجام شود ، زیرا این تنها راه بهینه سازی سود است.

      بدانید که چگونه مالیات شرکت خود را به طور قانونی کاهش دهید
      برای باز نگه داشتن درها ، کارآفرین باید یک سازمان مالیاتی دقیق داشته باشد و به دنبال روش های قانونی برای پرداخت مالیات کمتر است. با متن زیر نحوه انجام این کار را در سازمان خود بررسی کنید. خواندن خوب!
      هیچ نظری برای این محصول وجود ندارد
      بدانید که چگونه مالیات شرکت خود را به طور قانونی کاهش دهید

      بار مالیاتی در ایران بر هزینه های یک تجارت سنگین است. با در نظر گرفتن حدود 25٪ درآمد برای تعهدات قانونی ، بسیاری از کارآفرینان درهای خود را می بندند زیرا قادر به پرداخت به موقع آنها نیستند و در عین حال ، تا حدی سودآوری را حفظ می کنند. با این حال ، بدانید که روشی برای کاهش مالیات در شرکت با رعایت احکام قانونی وجود دارد.

      برخی از استراتژی ها و تکنیک ها توسط قانون مالیاتی مجاز است که می تواند بار مالیاتی را به شدت کاهش دهد. علی رغم استفاده گسترده ، اکثر کارآفرینان هنوز ذهن خود را نسبت به این احتمالات باز نکرده اند و یا از اتخاذ آنها می ترسند و از طرف دولت تحت تحریم قرار می گیرند.

      با فکر کردن ، تصمیم گرفتم این مقاله را بنویسم. در آنجا چند مرحله ساده برای کاهش مالیات در شرکت خود پیدا خواهید کرد. دنبال کردن!

      افزایش مالیات  چگونه بر شرکت  تأثیر می گذارد؟

      پرداخت مالیات تعهدی است که به هر یک از مشاغل تشکیل شده از نظر قانونی تحمیل می شود. بنابراین ، شرکتی که از پرداخت مالیات خود به روز نیست ، می تواند علاوه بر اینکه بعداً مجبور به وصول آن است ، جریمه پرداخت کند و دچار رکود وعدم فعالیت  شود.

      این اتفاق می افتد که در صورت عدم مدیریت کارآمد مسائل مالیاتی شرکت ،  می تواند از این پرداخت ها رنج ببرد. یافتن شرکتی که در مدت زمان کوتاهی ورشکسته شده اند کار سختی نیست ، فقط به این دلیل که آنها نمی دانند چگونه یک کار مالیاتی را انجام دهند یا از عهده مدیریت مالیات خوبی برخوردار نیستند.

      چگونه مالیات شرکت را در چارچوب قانون کاهش دهیم؟

       

      با درک اهمیت تنظیم مالیات برای اطمینان از پایداری تجارت شما ، چند استراتژی ساده به شما نشان می دهم که می تواند شرکت شما را در مالیات کمتری پرداخت کند ، همه اینها در چارچوب قانون و احترام به دستورات اخلاقی است. به خواندن ادامه دهید

       

      برنامه ریزی مالیاتی را انجام دهید

      اول از همه ، شما باید یک سازمان مالیاتی کارآمد داشته باشید که تمام مالیات های تولید شده توسط هر فعالیتی را که شرکت شما انجام می دهد ، پوشش دهد. این اولین قدم است که باید به سمت یک بار مالیاتی نرم و عادلانه بردارید.

      استراتژی مالیاتی مناسب را انتخاب کنید
      علت اصلی مالیات زیاد و ناکافی انتخاب نادرست روش مالیات است.

      بسیاری بر این باورند که یک استراتژی  بهتر یا بدتر ازاستراتژی  دیگر است و این یک اشتباه مهلک برای هر شرکتی است. آنچه باید انجام شود ، تجزیه و تحلیل دقیق با در نظر گرفتن تمام خصوصیات مالی ، حسابداری و استراتژیک و همچنین مزایا و معایبی است که هر روش برای کسب و کار شما فراهم می کند.

      در پایان این تجزیه و تحلیل ، شما ، همراه با حسابداری خود ،استراتژی مالیاتی را انتخاب خواهید کرد که در آن یک مالیات برای یک سال مالی محاسبه می شود.

      با برون سپاری ، شرکت شما نیروی متخصصی برای مراقبت از خدمات قابل واگذاری مانند تمیز کردن ، حمل و نقل ، امنیت ، مالی یا حسابداری به دست می آورد. بنابراین ، این شرکت علاوه بر کاهش تقاضا با مدیریت مردم ، بخشی از هزینه ها را با مالیات کاهش می دهد.

       

      با استفاده از خدمات حسابداری معافیت  های مالیاتی را تحلیل کنید

       

       

      اهمیت حرفه ای حسابداری برای برنامه ریزی مالیاتی چیست؟

       

      ابتدای هر سال برای تصمیم گیری در این که شرکت در آن دوره تعیین شده شرکت با چه استراتژی مالیاتی فعالیت می کند بسیار مهم است. حداقل در کسانی که برنامه ریزی مالیاتی انجام می شود.

       

      بدون شرکت حسابداری معتبر ، این تصمیم بسیار پیچیده خواهد بود. این متخصص باید به مدیریت مشاغل کمک کند و فقط راهنمای مالیات را ارسال نکند. مشارکت شما برای انتخاب بهترین استراتژی  عملیاتی ، یافتن نقاط ضعف یا ضعف های قانونی و سخت کوشی برای کاهش مالیات ضروری خواهد بود.

      یک شرکت یا متخصص را انتخاب کنید که پشتیبانی گسترده ای در امور حسابداری و مالیاتی ارائه دهد ، یک شریک برای کمک به شما در پیروی از قوانین و مهلت های پرداخت ، برای محاسبه صحیح مالیات لازم وضروری می باشد.

      برای رشد یک شرکت ، همچنین نیاز به برنامه ریزی هزینه عملیاتی ، قیمت گذاری ، حاشیه سود و سایر موارد است. این تحلیل ها مزایای دیگری است که شرکت  حسابداری  ارائه می دهد.

      آیا دیدید که چگونه می توان مالیات را در شرکت کاهش داد بدون اینکه مانورهای مشکوکی را شروع کنید؟ اگر این نیاز شماست ، از خدمات تخصصی شرکت حسابداری استفاده  کنید

       

      اما ، اگرچه این تغییرات در دسترس نیستند و اصلاحات مالیاتی هنوز فقط یک احتمال است ، اله کاهش بار مالیاتی شرکت ها با اعمال مجموعه ای از اقدامات اصلاحی شرکتها  و قرار دادن شرکت در یک چارچوب قانونی  مناسب امکان پذیر است: “هنگام اجرای اقدامات برای کاهش میزان مالیات هایی که از فعالیت های شرکت اخذ می شود ، جریان نقدینگی مثبت تر می شود ، اجازه می دهد منابع مالی بهتر به سمت سرمایه گذاری ها و رشد شرکت هدایت شوند.

       

      با این وجود ، هنگام اتخاذ تدابیری که به کاهش بار مالیاتی مشاغل کمک می کند ، لازم است مدیران از برخی جنبه های مربوط به قانون کار و پارامترهای قانونی آگاهی داشته باشند. به همین دلیل ، جالب است که در صورت امکان ،از خدمات تخصصی شرکت حسابداری استفاده  کنید تا بهترین روشها را پیاده سازی کند.

      نکاتی را برای انجام یک برنامه ریزی مالیاتی محکم و موثر برای شرکت شما و از آن جهت کاهش میزان مالیات بر فعالیت های تولیدی شما آورده است.

      برنامه ریزی مالیاتی و استراتژی های سازمان

      اولین قدم اساسی این است که خود را به بهترین وجه سازمان دهی کنید. برای این منظور ، برای افزایش دانش در مورد بخشی از منابع شرکتی که برای پرداخت مالیات استفاده می شود ، حساب کردن بر عملکرد مدیران ، حسابداران و تحلیل گران مالی بسیار مهم است.

      با سازماندهی دقیق شاخص های مالی و گردش پول شرکت شما ، شناسایی زمینه هایی که می توانند اصلاح شوند و فکر کردن راه حل هایی برای کاهش میزان مالیات آسان تر می شود.

      برنامه ریزی مالیاتی به خوبی اجرا شده به متخصصان مدیریت و حسابداری شرکت اجازه می دهد تا اطلاعات کاملی از کلیه مالیات های پرداخت شده و قوانین مالیاتی داشته باشند. از طریق آن می توان علاوه بر اطمینان از عدم تکرار برخی خطاهای رویه ، از پرداخت جریمه و تأخیر جلوگیری کرد.

      چارچوب قانونی باید کاملاً مشخص باشد

      همچنین لازم است که مدیران شرکت ، همراه با متخصصان در زمینه حسابداری و مالیات ، مناسب ترین چارچوب قانونی برای شرکت را تعریف کنند ،  ، بنابراین لازم است که آگاهی داشته باشید تا از هزینه های مالیاتی بی مورد جلوگیری کنید.

       

      نکته مهم دیگر هنگامی که ما جنبه سازمانی شرکت را لمس می کنیم ، تجزیه و تحلیل امکان تقسیم شرکت به منظور کاهش بروز مالیات های دریافت شده است. بسته به شرایط شرکت ، این زیر مجموعه دارای مزیت کاهش پایه محاسبه مالیات ، تولید نرخ های مالیاتی است که بیشتر مورد توجه قرار می گیرند.

      مزایای مالیاتی

      نکته خوب برای مدیرانی که می خواهند اقداماتی را برای کاهش بار مالیاتی شرکت انجام دهند ، جستجوی مزایای مالیاتی است. از طریق آنها ، شرکت می تواند اقداماتی ، سرمایه گذاری یا مشارکت در برنامه های دولتی انجام دهد که به کاهش یا حتی معافیت مالیات های خاص کمک می کند

      چگونه مالیات را در شرکت خود کاهش دهیم
      ..

      شرکتی که مالیات زیادی برای پرداخت دارد ، برای فعالیت در بازار تلاش می کند و ریسک زیادی برای عدم فعالیت را متحمل می شود. برای مثال جای تعجب نیست که برخی از شرکت ها در ایران طی 5 سال فعالیت ورشکسته شوند.

      بخشی از شکست قطعاً نتیجه بی نظمی شخصی است. اما ، بخش دیگر به دلیل فضای غیر دوستانه برای مشاغل کوچک است. اگر می خواهید مالیات را کاهش دهید و بار مالیاتی شرکت خود را کاهش دهید ، نکاتی را که در زیر ارائه خواهیم داد بررسی کنید.

      برنامه ریزی مالی و مالیاتی را انجام دهید

      مالیات همیشه بر اساس فعالیت اقتصادی شرکت محاسبه می شود. اگر چیزی نفروشد ، کارمندی ندارد و تولید نمی کند ، مالیات نمی دهد. بنابراین ، برنامه ریزی مالی ارتباط نزدیکی با برنامه ریزی مالیاتی دارد.

      بخشی از هزینه های مالیات از این واقعیت ناشی می شود که شرکت ها برنامه درستی برای پرداخت آنها ندارند. یک مثال قابل فهم ، جریمه های سود و مالیات است که به صورت معوقه پرداخت می شود.

      علاوه بر این ، واقعیت ساده برنامه ریزی از طرف مالیات ، در حال حاضر شرکت را مطلع می کند که مالیات پرداخت خواهد شد ، اجازه می دهد آنها را طبقه بندی کرده و پایه ای برای شروع کار ایجاد کند و سعی در کاهش هزینه های مالیات دارد.

      بهترین استراتژی  مالیاتی را انتخاب کنید

      بسیاری از شرکتها برای انتخاب یک استراتژی مالیاتی که برای آنها توصیه نمی شود ، مالیات اضافی پرداخت می کنند. این امر نه تنها در شرکتها بلکه در ارائه دهندگان خدمات نیز معمول است. در واقع ، عمدتا با ارائه دهندگان خدمات ، که فکر می کنند خدمات تخصصی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  بهترین انتخاب  است.

       

      بخش حسابداری شرکت خود را سازماندهی کنید
      یک بخش حسابداری که سازماندهی نشده باشد ، حسابهای به روز شده ای نداشته باشد ، کنترل تاریخ یا حتی پرداختی نداشته باشد ، معمولاً هزینه های اضافی را برای یک شرکت ایجاد می کند ، چه در پرداخت جریمه ها ، یا پرداخت دو برابر مالیات. برای بی نظمی.

      بنابراین ، ضروری است که بخش حسابداری با استفاده از روش ها و سیستم های سازمانی برای به روز نگه داشتن حساب ها ، جلوگیری از تأخیر و فراموشی ، علاوه بر خطاهایی که باعث جریمه یا پرداخت های تکراری می شوند ، مرتب شوند.

      برای کاهش مالیات به دنبال مشوق های مالیاتی باشید
      در ایران و در جهان سرمایه داری ، یک روش معمول برای تشویق به کار چندین شرکت یا تکامل بخشهای خاصی از اقتصاد ، ایجاد مشوق های مالیاتی برای این مناطق است.

       

       

      بنابراین ، ارزش دارد که در مورد انگیزه های مالیاتی در موضوع خود خود تحقیق کنید و نحوه استفاده از آنها را برای کاهش مالیات در شرکت خود ، کاهش هزینه ها و کار به روش بهتر ارزیابی کنید.

       

      چگونه شرکت حسابداری می تواند  مالیات شرکت را کاهش می دهد ؟

       

      اکنون که اقدامات مختلفی را برای انجام و تلاش برای کاهش مالیات های پرداخت شده توسط شرکت خود دانستید ، می توانیم در مورد استراتژی صحبت کنیم که همه این موارد را تسهیل می کند: استخدام مشاور حسابداری.

      شرکت حسابداری  وظیفه انجام همه این مشاغل ، کمک به شرکت خود را در انجام مشاغل مانند سازماندهی لیست حقوق و دستمزد ، برنامه ریزی مالی و کمک به کاهش مالیات دارد تا شرکتش بتواند با رقابت بیشتر در بازار فعالیت کند.

      علاوه بر این ، لازم به یادآوری است که پس انداز مالیات می تواند (و احتمالاً خواهد بود) بسیار بیشتر از هزینه استخدام این سرویس باشد. در عمل شرکت شما سرمایه گذاری خواهد کرد تا بتوانید هزینه کمتری داشته باشید و بتوانید در بازار رقابت بهتری داشته باشید.

      علاوه بر این ، یک شرکت حسابداری خوب خوب اقدامات دیگری را نیز انجام می دهد که به شما امکان می دهد بهره وری شرکت شما افزایش یابد ، به ویژه برای مشاغل کوچک (جایی که مالک چندین وظیفه را بر عهده دارد) یا برای ارائه دهندگان خدمات. هر ساعتی که به حسابداری اختصاص داده نشود می تواند به مراقبت از سایر کارها و خدمت به مشتری اختصاص یابد.

      همانطور که می بینیم ، کاهش مالیات یک کار سنگین است ، اما برای شرکتی که می خواهد از فشار مالیاتی زیاد ایران فرار کند و با رقابت بیشتر در بازار فعالیت کند ، ضروری است. آسانترین و مقرون به صرفه ترین راه برای این کار استخدام مشاور حسابداری است.

       

      مزایای برنامه ریزی مالیاتی چیست وچگونه انجام می شود؟

       

      برنامه ریزی کسب و کار یک رشته بسیار گسترده با رشته ها و تخصص های متعدد است. به طور خلاصه ، همه چیز با برنامه ریزی استراتژیک ، تاکتیکی و عملیاتی شروع می شود و سپس همه این برنامه ریزی ها را به اعداد تبدیل می کنیم و آن را به یک بودجه تجاری تبدیل می کنیم. در این فرآیند ، ما یک گام بسیار ویژه داریم ، اما یک مرحله که می تواند سود خوبی را برای شرکت شما ایجاد کند ، به اصطلاح برنامه ریزی مالیاتی ، موضوعی است که در این پست به آن خواهیم پرداخت.

      برنامه ریزی مالیاتی اغلب توسط بسیاری از شرکت ها نادیده گرفته می شود یا حتی ناشناخته است. واقعیت این است که می تواند منبع عظیمی از فرصت ها برای شرکت شما در کاهش هزینه ها و بهبود نتایج آن باشد.

      دلیل این مزیت برنامه ریزی مالیاتی ساده است: در کشوری که مانند برزیل بار مالیات و مالیات دارد ، از طریق مطالعات و تجزیه و تحلیل مقایسه ای مالیات تجمعی یا غیر تجمعی ، هزینه ها در مقابل هزینه ها ، عملیات مالیاتی و تغییر حداکثر بار مالیاتی یا حداقل ، شما می توانید جمع آوری تمام مالیات ها را درک کنید و ، مرتبط با این ، فرصت هایی را برای کاهش هزینه های مالیات برای شرکت خود شناسایی کنید.

      در سناریویی مانند ما ، برنامه ریزی مالیاتی در عمل باید در استفاده از مشوق های مالیاتی ، در پرداخت سود سرمایه ، در توزیع سود و در اشکال مختلف مالیات برای اشخاص حقوقی و سهامداران و دارندگان سهمیه آنها وجود داشته باشد. علاوه بر اینکه حق هر شرکت برزیلی است ، دانستن چگونگی انجام برنامه ریزی مالیاتی نیز برای یک مدیر خوب ضروری است!

      بنابراین ، این مقاله را ادامه دهید تا همه چیز را در مورد برنامه ریزی مالیاتی ، مزایا ، فرم ها و چگونگی انجام آن در شرکت خود بدانید

      برنامه ریزی مالیاتی چیست؟

      برنامه ریزی مالیاتی روشی قانونی (که مطابق با قانون است) برای کاهش بار مالیاتی تحمیل شده بر اشخاص حقوقی است. به عبارت دیگر ، این یک مطالعه قبل از تحقق رویدادهای مشمول مالیات است که در بیشتر موارد ، بین بهترین مالیات برای شرکت انتخاب می شود.

      با این حال ، لازم است مراقب باشید که این نوع تحلیل را با فرار مالیاتی اشتباه نگیرید ، زیرا برنامه ریزی انتخاب بین دو یا چند گزینه قانونی است که منجر به کمترین هزینه مالیات می شود. از طرف دیگر ، فرار از آن استفاده از روشهای غیرقانونی برای دستیابی به هدف جمع آوری مالیات کمتر است ، جایی که شواهدی از کلاهبرداری یافت می شود.

      بنابراین ، درک مسئولیت تصمیم گیرنده شرکت است که محدودیت های ارائه شده توسط قانون ، انواع مالیات و برنامه ریزی استراتژی خود را برای برنامه ریزی در مالیات شرکت ها درک کند.

      چرا برنامه ریزی مالیاتی لازم است ؟

       

      علاوه بر این ، لازم به یادآوری است که در قانون شرکت ایران آشکار است که وظیفه قانونی مدیر است که از وضعیت مالی شرکت مراقبت کند. از این نظر ، همچنین دانستن قانون و کار با برنامه ریزی مالیاتی شرکت ها یکی از تفاوت هایی است که می تواند منجر به یک بودجه موثر تجاری شود.

      و اگر قبلاً یک مدیریت بودجه دارید و می خواهید مطمئن شوید که کل مراحل را به درستی انجام می دهید ، می توانید مسیر دانش خدمات حسابداری  ما را که متمرکز بر بهترین روشهای مدیریت بودجه است ، بررسی کنید

      برنامه ریزی بلند مدت مالیات
      نتایج نمودار برنامه ریزی مالیاتی بلند مدت برای مدیریت خوب و برنامه ریزی مالیاتی ، در نظر گرفتن مجموع مالیات ها و هزینه های اعمال شده در عملکرد شرکت مهم است.

      بنابراین ، پس از تجزیه و تحلیل مالیات به صورت جداگانه ، لازم است با کاهش بار مالیاتی موثر مقابله کنید. به عبارت دیگر ،

      وقتی تصمیم برای کاهش هزینه مالیاتی موثر شرکت اتخاذ می شود ، ضروری است که همه افراد درگیر از تلاش های لازم برای موفقیت در کل عملیات آگاه باشند. همچنین مهم است که تمام مطالعات با برنامه ریزی استراتژیک شرکت مطابقت داشته و رشد فعلی و آتی آن را در نظر بگیرند. بنابراین ، وقتی تغییری در مالیات ایجاد شود ، کل عملیات تراز می شود و برای تغییرات آماده می شود.

      شرکت حسابداری چه نوع برنامه ریزی مالیاتی انجام می دهد؟

      لازم به یادآوری است که برنامه ریزی مالیاتی فقط مختص شرکت های بزرگ نیست. از یک موسسه کوچک گرفته تا یک شرکت بزرگ با واحدهایی در سراسر ایران، همه می توانند از برنامه ریزی مالیاتی به عنوان ابزاری برای کاهش مالیات استفاده کنند ، فقط این نوع تحلیل و مدیریت مالیات را انجام دهند.

       

      آنچه البته تغییر می کند نحوه اعمال این برنامه ریزی است. به عنوان مثال ، در شرکتهای بزرگتر ، تأثیرات روی کلیه فرایندهای عملیات (مدیریت ، حسابداری ، مالی و غیره) باید در نظر گرفته شود.

      صرف نظر از اندازه شرکت ، می توان دو حوزه اصلی را که می توان مدیریت مالیات را در آن اعمال کرد برجسته کرد: عملیاتی و استراتژیک.

      برنامه ریزی مالیاتی استراتژیک
      برنامه ریزی استراتژیک مربوط به تغییر برخی از ویژگی های استراتژیک شرکت است ، مانند: ساختار سرمایه ، موقعیت جغرافیایی ، استخدام نیروی کار ، برون سپاری عملیات خاص و غیره.

      برنامه ریزی مالیاتی عملیاتی
      در مورد عملیاتی ، این به روشهایی گفته می شود که قبلاً توسط هنجارها یا عرف تجویز شده اند ، چه در رابطه با شکل مالیات عملیات یا حتی به نحوه حسابداری برای یک اتفاق خاص.

      علاوه بر برنامه ریزی مالیاتی استراتژیک و عملیاتی ، می توانیم سه نوع برنامه ریزی مالیاتی را نیز نشان دهیم که مربوط به لحظه اجرا هستند. آنها عبارتند از: پیشگیرانه ، اصلاحی و ویژه.

      برنامه ریزی مالیاتی پیشگیرانه
      به طور مستمر از طریق دستورالعمل ها و آیین نامه ها ، به ویژه در فعالیت های انجام تعهدات اصلی و جانبی ،برنامه ریزی مالیاتی  توسعه می یابد. البته این کار قبل از هرگونه “انتخاب اشتباه” انجام می شود ، از این رو نام آن پیشگیری است

      برنامه ریزی ویژه مالیاتی
      این نوع برنامه ریزی مالیاتی به دلیل یک واقعیت خاص که مستقیماً بر عملکرد شرکت تأثیر می گذارد ، صورت می گیرد ، از جمله: باز کردن شعب ، راه اندازی محصولات جدید ، تملک و / یا فروش شرکت ، فرایندهای تجدید ساختار شرکت (تقسیم ، ادغام ، ادغام) ، بین دیگران. این باید هر زمان که شرکت رویدادهایی داشته باشد که تأثیر تعیین کننده ای بر عملکرد آن داشته باشد ، رخ دهد.

       

      اشتباهات معمول هنگام انجام برنامه ریزی مالیاتی
      بسیاری از شرکت ها هستند که در ابتدای سال هدف خاصی را تعیین می کنند و نتیجه به دست آمده همیشه با آنچه برنامه ریزی شده مطابقت ندارد. این امر در رابطه با مدیریت مالیات نیز اتفاق می افتد. چگونه از این امر جلوگیری کنیم؟

      از برنامه محافظه کارانه استفاده نکنید
      همانطور که قبلاً گفتیم ، به منظور تهیه مزایای برنامه ریزی مالیاتی ، ایده آل است که یک برنامه محافظه کارانه تهیه شود. طرحی با در نظر گرفتن نتایج متوسط ​​و یک برنامه جسورانه. اشتباه اصلی که یک شرکت می تواند مرتکب شود این است که این سه احتمال را شبیه سازی نکرده و در پایان غافلگیر نشود.

      تصور غلط هنگام انتخاب مالیات
      یکی دیگر از اشتباهات رایج در برنامه ریزی مالیاتی شرکت ها ، مشکل در اجرای برنامه ریزی است.

      مثال: در اوایل سال ، شرکت تصمیم گرفت که زنجیره تأمین را بررسی کند و ورودی ها را از لیست خاصی از تامین کنندگان خریداری کند. با این کار می توان اعتبارات مالیاتی خود را بهینه کرد. با این حال ، موضوع تجاری همانطور که قبلاً با هیئت مدیره توافق شده بود ، خریدها را انجام نداد. همچنین ممکن است این شرکت تصمیم به تغییر رژیم مالیات داشته باشد.

       

      برای بررسی عملیات سرمایه گذاری نکنید
      مشکل بزرگ دیگر بررسی است. اگر اجرا به روشی که برنامه ریزی شده پیش نرفته است و مدیر وضعیت کار را بررسی نکرده است ، مطمئناً برنامه ریزی مالیاتی با شکست روبرو خواهد شد. وقف یکی از ویژگی های اصلی یک مدیر مالیاتی است. او باید یک دوره مشخص از روز خود را کنار بگذارد تا از نزدیک اقدامات روزمره از قبل تعیین شده در برنامه ریزی مالیاتی را بررسی کنید.

      چه کسی در برنامه ریزی مالیاتی کمک بخواهد
      تصویر جلسه برنامه ریزی مالیاتی
      برای تهیه یک برنامه ریزی عالی مالیاتی برای شرکت شما ، یک گزینه خوب ممکن است با شرکت حسابداری معتبر  باشد ، که می تواند در تصمیم گیری و مطالعات بازار برای پیشرفت شرکت کمک کند. علاوه بر این ، چندین مزیت و مزیت وجود دارد که فقط هنگام همکاری با شرکت حسابداری  برای شرکت شما یافت می شود:

      دیدگاه جامع نگرانه – از آنجا که وی هیچ رذایلی ندارد و نگاه بیرونی به تجارت دارد ، مشاور تمایل دارد تا دردسرهای اصلی این فرآیند را شناسایی کند ، بر حل مسئله تمرکز کند و تا حد ممکن عینی باشد ، این امر خصوصاً در مرحله اولیه که بسیار مهم است ، بسیار مهم است. “تشخیص” است.

       

      دانش فنی – تجربه و شایستگی از بازارهای مختلف ، امکان مقایسه عمیق تر با واقعیت های دیگر شرکت ها در همان منطقه تجاری را فراهم می کند.
      شجاعت – باز هم ، به دلیل نداشتن ارتباط با شرکت ، مشاور تمایل به تصمیم گیری منطقی دارد در جایی که یک کارمند مطمئناً تصمیم به تصمیم احساسی می گیرد.

      بی طرفی – از آنجا که مشاور بخشی از شرکت نیست و از آنجا که با ماموریت اهرم فروش ، خدمات و رشد شرکت در آنجا حضور دارد ، بی طرفی نظرات و راه حل های پیشنهادی وجود دارد.

      لازم به یادآوری است که هنگام استفاده از خدمات حسابداری ، باید ذهن باز داشته باشید تا به تشخیص مشاور گوش دهید. علاوه بر این ، مهم است که بدانید آیا نتیجه همان چیزی است که شرکت شما در حال حاضر به آن نیاز دارد یا خیر و آیا می خواهد آنچه را که شرکت حسابداری برنامه ریزی کرده است عملی کند.

       

       

       

      چگونه شرکت حسابداری می تواند به شرکت ها در کاهش مالیات کمک کند؟

      آیا به پرداخت مالیات کمتر در شرکت خود فکر کرده اید؟ با پشتیبانی یک شرکت مشاوره حسابداری متخصص در برنامه ریزی مالیاتی ، میزان مالیات پرداختی را کاهش دهید. ممکن است !

       

      خوب ،هدف شما – و همچنین رویای هر صاحب مشاغل – داشتن یک تجارت سودآور و بسیار سودآور کاملاً عملی است! کاهش مالیات واقعیتی است که شرکتها با بخشها و اندازه های مختلف در دسترس هستند و باید به دقت مورد تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی قرار گیرند تا اقدامات صحیح جهت تضمین حداکثر پس انداز برای شرکت مورد نظر انجام شود.

      آیا می خواهید بدانید که این چگونه کار می کند و یک شرکت  حسابداری متخصص در برنامه ریزی مالیاتی در کاهش مالیات شما چه نقشی دارد؟

      بنابراین ، با ما باشید و همه چیز را درک کنید!

      به هر حال این کاهش مالیات چقدر است؟

      کاهش مالیات ، برخلاف تصور شما ، غیرقانونی نیست. برعکس ، روش های کاملا قانونی برای کاهش بار مالیاتی شرکت شما وجود دارد ، بنابراین شما می توانید پس انداز کرده و منابع مالی را به سایر حوزه های کسب و کار که به بودجه بیشتری برای گسترش نیاز دارند ، هدایت کنید.

      این به این دلیل است که در قوانین و مقررات مالیاتی برخی از نقاط ضعف وجود دارد که می تواند باعث شود کارآفرین با توجه کمتری مالیات بیش از حد ، یعنی بیش از آنچه که باید بپردازد …

      از طریق برنامه ریزی مالیاتی ، با کمک متخصصان حسابداری که به عنوان شریک مدیریت کسب و کار شما ساخته می شوند ، می توان به راحتی از این وضعیت جلوگیری کرد. به عبارت دیگر ، مشارکت با یک شرکت  حسابداری برای کاهش مالیات اساسی است.

      برنامه ریزی مالیاتی برای شرکت شما وضعیت مالیاتی فعلی ، نیازهای کسب و کار ، رژیم های مالیاتی موجود برای انتخاب و تعهداتی را که تجارت شما تحت آن قرار دارد در نظر خواهد گرفت.

       

      چگونه شرکت حسابداری برنامه ریزی مالیاتی شرکتها را انجام می دهد؟

       

      خوب ، برای شروع ، شما باید تجزیه و تحلیل کاملی از مالیات هایی را که قبلاً پرداخت کرده اید – و هنوز هم پرداخت می کنید – به عنوان یک تجارت عملیاتی انجام دهید. به نظر می رسد که برای اینکه این تحلیل واقعاً کارآمد باشد ، شما باید به خوبی بدانید که در رابطه با انطباق با مالیات مشاغل چه کاری انجام می دهید. و این جایی است که بسیاری از کارآفرینان این اشتباه بزرگ را مرتکب می شوند: فکر می کنند می توانند به تنهایی از مالیات شرکت مراقبت کنند.

      وقتی این اتفاق می افتد ، جزئیاتی که برای صرفه جویی در منابع مالی کسب و کار شما بسیار مهم است ، مانند مالیات ، می توانند نادیده گرفته شوند و برنامه ریزی مالیاتی شما تأثیر مطلوبی نخواهد داشت.

      خوب ، اولین استفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری  است که می تواند برنامه ریزی مالیاتی کاملی را برای تجارت شما انجام دهد. از آنجا ، شما به عنوان یک کارآفرین ، برخی از اطلاعات را ارائه خواهید کرد ، در حالی که حسابداری مسئولیت حسابرسی برای همه چیزهایی را که قبلا برای مالیات پرداخت شده است ، انجام می دهد تا وضعیت مالیات فعلی شرکت را درک کنید.

      در اواسط این فرآیند ، چندین مالیات اضافه پرداخت شده یافت می شود و بنابراین ، می توان درخواست بازیابی این منابع را به صورت اعتبارات مالیاتی داد ، چیزی که برای کاهش مالیات بسیار مهم است ، زیرا شما با اعتبارات بازیابی شده از مالیات می توانید مالیات کمتری پرداخت کنید. بیش از حد پرداخت مالیات

      با این حال ، برای اینکه همه اینها ممکن باشد ، شما از خدمات تخصصی شرکت حسابداری استفاده  کنید و به جای داخلی سازی فرآیندهای حسابداری ، مالیات در شرکت خود ، به آنها اجازه دهید این کار را برای شما انجام دهند. با مراقبت از متخصصان در زمینه کاهش مالیات شرکت شما ، پس انداز سریعتر از آنچه فکر می کنید می رسید

      اگر می خواهید مالیات کمتری بپردازید ، هزینه های خود را کاهش دهید و سودآوری کسب و کار خود را افزایش دهید ، با ما تماس بگیرید و تمام راهنمایی ها ، پشتیبانی و پشتیبانی مورد نیاز خود را دریافت کنید! با کمک ما ، می توانید مطمئن باشید ، ما از همه چیز مراقبت خواهیم کرد ، در حالی که می توانید 100٪ تلاش خود را برای رونق کسب و کار خود متمرکز کنید!

      نکته: توجه شما به حسابدار یا دانشجوی حسابداری ، آموزش ما با هدف شروع حسابداران ، آموزش روشهای عملی حسابداری است که هر حسابدار باید بداند ، اما در دانشگاه تدریس نمی شود.

       

      اهمیت برنامه ریزی مالیاتی را در یک شرکت چیست؟

       

      تقریباً همه انواع مشاغل از کوچکترین تا بزرگترین نیاز به مهارت حسابدار دارند. یکی از این مهارت ها مربوط به تدوین برنامه ریزی مالیاتی است.

      انجام این فعالیت دلایل مختلفی دارد. یکی از اصلی ترین موارد این واقعیت است که می تواند سود بالایی برای کسب و کار ایجاد کند ، هزینه ها را کاهش دهد و همچنان نتایج بهتری کسب کند.

      علی رغم این نکات مثبت ، به دلیل پیچیدگی مالیات ایران و نیاز به حرفه ای شدن روزافزون شرکت ها ، این روش تقریباً اخیراً آغاز شد.

      حتی در این صورت ، هنوز تردیدهایی در مورد این مدیریت وجود دارد و اغلب به طور دقیق مشخص نمی شود که اهمیت آن چقدر است.

        برنامه ریزی مالیاتی چه اهمیتی دارد و چگونه می توان از آن استفاده کرد؟

      هر زمان که یک سال مالی جدید شروع می شود ، شرکت باید تمام فعالیت های خود را برنامه ریزی کند ، از جمله فعالیت های مربوط به پرداخت مالیات و سایر مالیات ها. بنابراین ، مدیریت مالیات می تواند به عنوان روشی مفهوم سازی شود که هدف آن یافتن روشهای حسابداری و مالیاتی برای کاهش مبلغ پرداختی به عنوان مالیات برای هر عملیات یا محصول است.

      این اصطلاح به عنوان اجتناب از مالیات نیز شناخته می شود و نباید آن را با فرار مالیاتی اشتباه گرفت. در حالی که دوم به معنای فرار مالیاتی و انجام رویه هایی مغایر با قانون است ، هدف اول یافتن راه های قانونی برای بدست آوردن هزینه مالیاتی کمتر است.

       

      البته این برنامه ریزی به داده های قابل اعتماد و منظم بستگی دارد. در غیر این صورت ، مشمول خطا می شود و تخمین ها و تجزیه و تحلیل های غلطی ارائه می دهد که می تواند ضرر و زیان کسب و کار را به همراه داشته باشد.

      لازم به یادآوری است که جلوگیری  از پرداخت مالیات مضاعف یکی از وظایف شرکت حسابداری است ، علمی که هدف آن کنترل دارایی ها ، تجزیه و تحلیل مالیات و سایر فعالیت های لازم برای مدیریت کل تجارت است. برای ثبت سوابق موثرو دائمی در فعالیت های شرکت ، حسابداری ستون مدیریت مالیات است ، زیرا اطلاعات به روز و لازم برای برنامه ریزی انجام شده را فراهم می کند.

      به این ترتیب ، ما در شرکت حسابداری  می توانیم برنامه ریزی مالیاتی را ابزاری بدانیم که فعالیتهای اقتصادی سازمان را پیش بینی می کند  و مطابق با قوانین می تواند مبلغ مالیات و مالیات پرداختی را کاهش دهد. از دیگر احتمالات جلوگیری از بروز و به تعویق انداختن پرداخت مالیات است ، هر زمان که این مطابق با قانون باشد.

       

       

      برنامه ریزی مالیاتی توسط شرکت حسابداری چه فایده ای دارد؟

      با مفهوم اینکه اجتناب از مالیات چیست ، می توانید پی ببرید که این روش صرف نظر از اندازه و بخش آنها برای شرکت ها بسیار مفید است.

      اما برای درک کاربرد واقعی مدیریت مالیات ، باید ببینیم که اهداف آن چیست. هستند آنها:

      از گرفتن مالیات مضاعف جلوگیری کنید

      این چگونه بر یک شرکت تأثیر می گذارد؟ ساده. سطح بالای مالیات های اعمال شده به امور مالی آسیب می رساند و باعث می شود شرکت ها از رقابت کمتری برخوردار شوند زیرا برای ادامه حیات خود مجبورند از قیمت های بالاتری استفاده کنند.

      با مدیریت مالیات ، می توان از بروز یا تکرار مالیات جلوگیری کرد. این به معنای جلوگیری از واقعه مشمول مالیات و عدم انجام این تعهد مالیاتی خاص است.

       

      به عبارت دیگر ، بسته به استراتژی مالیاتی شرکت شما ، مزایای مدیریت مالیات متفاوت است. این بدان معناست که برای درک مزایایی که می توانید از جلوگیری از پرداخت مالیات بدست آورید ، باید برنامه ها را بدانید.

      به همین دلیل چارچوب مالیات و مشخصات آنها را آورده ایم. در زیر آن را بررسی کنید

      تا کنون خیلی خوب. مسئله این است که وقتی حاشیه سود سازمان به دست می آید کمتر از پیش تعیین شده است ، مالیات از حاشیه فرض محاسبه می شود. یعنی شرکت بیش از آنچه باید پرداخت می کند.

      در این لحظه است که مزیت مدیریت مالیات به وجود می آید. از طریق این عمل ، می توان شبیه سازی هایی را انجام داد تا ببینید آیا این رژیم واقعاً از همه سودمندتر است یا خیر. اگر نتیجه منفی باشد ، ممکن است تجارت در رژیم سود واقعی باشد.

       

      با درک نحوه استراتژی مالیاتی و مزایایی که مدیریت می تواند به همراه داشته باشد ، می فهمیم که هیچ رژیمی وجود ندارد که کاملاً سودمند باشد. همه چیز به شرایط و زمینه ای که تجارت شما در آن قرار دارد بستگی خواهد داشت.

      چگونه می توان یک برنامه ریزی مالیاتی کارآمد انجام داد؟
      برای انجام کارآمد این برنامه ریزی ، ابتدا باید در مورد راه های دستیابی به اهداف مالیاتی فکر کنید.

      بنابراین ، ما با این قسمت شروع می کنیم و سپس عناصری را می آوریم که باید برای خود مدیریت مالیات در نظر گرفته شود. خوب بیایید شروع کنیم؟

      برای دستیابی به اهداف ، شما باید کارهایی بیش از انتخاب بهترین چارچوب مالیات انجام دهید. در واقع ، این انتخاب باید بر اساس برخی از عناصر باشد ، که از این پس خواهیم دید:

       

       

      قبلاً مشخص شد که مدیریت مالیات به اطلاعات به روز و سازگار نیاز دارد. بسته به شغل ممکن است متفاوت باشد ، اما به طور کلی اطلاعات  لازم به شرح زیر است:

      صورت حساب: توزیع جغرافیایی درآمد ، درآمد کل و مکانی که خدمات در آن ارائه شده است ؛
      خریدها: باید به صورت ایالتی ، بین ایالتی و وارداتی از هم جدا شوند.
      خدمات گرفته شده توسط شرکت ؛
      هزینه های عملیاتی؛
      حاشیه سود براساس فعالیت اقتصادی ؛
      هزینه های حقوق و دستمزد
      سرمایه گذاری و منابع مالی برای آنها ؛
      ساختار شرکت
      تحلیل و شبیه سازی سناریوها
      بر اساس اطلاعات به دست آمده در مرحله قبل ، می توانید تجزیه و تحلیل انجام دهید تا وضعیت فعلی سازمان را درک کنید. همچنین ارزش دارد شبیه سازی موقعیت های احتمالی مالیات ، با توجه به نکاتی که ممکن است تداخل ایجاد کند ، انجام شود.

      به عنوان مثال: آیا استراتژی  مالیات بر عادت خرید مشتری تأثیر می گذارد؟ یا اگر ورودی ها از تأمین کننده دیگری خریداری شود ، آیا هزینه حمل و نقل افزایش می یابد؟

      به همه موقعیت های ممکن فکر کنید و به ویژه موارد زیر را در نظر بگیرید:

      درآمد: لازم است تجزیه و تحلیل شود که آیا این تغییرات بر روی بخشی از فعالیت یا عادات خرید مشتری تأثیر می گذارد.
      سودآوری: برخی از موارد عملیاتی متفاوت است ، که ممکن است باعث تغییر در مالیات شود. در این صورت ، سودآوری شرکت ممکن است زیاد یا کاهش یابد.
      خریدها: تأیید می شود که آیا تغییرات بر اعتبارات مالیاتی تأثیر گذاشته است یا شرایط نرخ های مالیاتی متفاوت و جایگزینی مالیات.
      نیروی کار: تأثیرات احتمالی بر منابع انسانی را مشخص می کند.
      هزینه های عملیاتی: ارزیابی می کند که برای رسیدن به نتیجه مورد انتظار چه حجمی باید هزینه شود.
      مفروضات: بررسی می کند که آیا فرضیه ها خطر ارزیابی یا تفسیر مشکوک را ایجاد کرده اند؟

      اهمیت برنامه ریزی مالیاتی چیست؟

      شما قبلاً دقیقاً درک کرده اید که مدیریت مالیات با هدف برنامه ریزی شما چگونه کار می کند ، اهداف و مزایای شما چیست. اما اگر هنوز در اهمیت این عمل شک دارید ، ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  یک سری موارد را برای آگاهی شما بیان می کنیم.

      ایده این است که شما می فهمید جلوگیری  از مالیات فعالیتی است که باید توسط همه سازمان ها اتخاذ شود ، زیرا به آنها در رشد و افزایش رقابت کمک می کند.

      این دانش برای شما معتبر است ، زیرا کیفیت حرفه ای شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد در رشته خود برجسته شوید

      10 نکته برای کاهش مالیات شرکت

      مالیات شرکتها یک چهارم سود شرکت را می گیرد.
      برای محدود کردن روند برداشت پول نقد ، روشهای قانونی وجود دارد که فرمول جادویی آنها در دو کلمه است: بهینه سازی مالیات.

      از کاهش سود مشمول مالیات گرفته تا معافیت کلی از مالیات شرکت ها ، ما 10 نکته در اختیار شما قرار می دهیم تا ثروت ایجاد شده توسط تجارت خود را از چنگال مقامات مالیاتی حفظ کنید …

       

      برنامه ریزی مالیاتی

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری با  برنامه ریزی مالیاتی
      راهنمای کامل برنامه ریزی مالیاتی هوشمند و کارآمد
      مدیریت اقتصادی و مالی مناسب در زندگی روزمره در خانه و مشاغل ما می تواند به رفاه اقتصادی و کاهش قابل توجه مالیات و عوارض مختلف منجر شود. مشاوره مالیاتی و برنامه ریزی مالیاتی بخشی جدایی ناپذیر از خدمات تخصصی شرکت حسابداری است. برنامه ریزی مالیاتی چیست و چگونه انجام می شود؟ تمام پاسخ های موجود در مقاله پیش رویتان می باشد.

      برنامه ریزی مالیاتی چیست؟

      برنامه ریزی مالیاتی برنامه ریزی و محاسبه از قبل است که هدف آن کاهش یا جلوگیری از کاهش مالیاتی است. باید بین برنامه ریزی قانونی مالیات از طریق قانونی و جلوگیری از مالیات مضاعف توسط مقامات مالیاتی اعمال  می شود ، تمایز قائل شد. برنامه ریزی مالیاتی مناسب البته برنامه ای است که از حقوق مختلف برای کاهش بدهی مالیاتی استفاده می کند. برنامه ریزی مالیاتی از طریق خدمات تخصصی شرکت حسابداری به عنوان بخشی از پشتیبانی مالی که به مشتریان وی ارائه می شود ، انجام می شود.

      هدف از مدیریت صحیح مالیات چیست؟

      نقش برنامه ریز مالیاتی بررسی مراحل مختلف عملیاتی تحت قانون است که منجر به کاهش مسئولیت مالیاتی و نتایج مالیاتی بهتر برای تجارت می شود. استفاده ازخدمات تخصصی شرکت حسابداری در  مدیریت مالیات با راهنمایی مالی یک متخصص واجد شرایط همچنین می تواند از اشتباه مقامات مالیاتی که منجر به جریمه و مجازات می شود جلوگیری کند.

      تفاوت مدیریت مالیات برای یک شرکت با مشاغل چیست؟

      قوانین مختلف مالیاتی برای مشاغل تعریف شده است که به عنوان یک فروشنده مجاز یا یک شرکت محدود تعریف شده است. به عنوان مثال در یک شرکت محدود ، سهامداران شرکت طبق قانون مجاز به برداشت سود پس از مالیات هستند ، و آنها را به عنوان حقوق (تا زمانی که برای شرکت کار می کنند) یا سود سهام تعریف می کنند. این بدان معنی است که از سود شرکت برای اهداف تشخیص مالیات استفاده می شود ، بنابراین نرخ مالیات های اعمال شده برای شرکت کاهش می یابد.

       

      تفاوت های قابل توجه دیگری نیز بین مدیریت مالیات برای یک شرکت محدود در مقایسه با یک فروشنده مجاز وجود دارد ، که برای حسابداری که از قوانین مالیاتی آگاه است شناخته شده است و وی آنها را در روند برنامه ریزی مالیاتی که انجام می دهد ، در نظر می گیرد.

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری برنامه ریزی مالیاتی مناسب و آگاهی از قوانین مالیات بین المللی

      برنامه ریزی مالیاتی بین المللی ، از جمله موارد دیگر ، شامل استفاده استراتژیک از اختلافات بین قوانین مالیاتی در کشورهای مختلف است. این امر به دانش گسترده ای نیاز دارد که هم شامل قوانین محلی است و هم عملکرد مقامات مالیاتی خارج از کشور. در مشاغل جهانی ، شرایطی وجود دارد که کالاها یا محصولات از قاره به قاره دیگر منتقل می شوند و قوانین مالیاتی در کشورهایی که معاملات انجام شده یا عرضه شده اند اعمال می شود. پس انداز مالیاتی یا مالیاتی توصیه می شود از یک متخصص مالیات بین المللی که با قوانین مالیات در کشورهای مختلف آشنا است کمک بگیرید ، البته کاهش مالیات بین المللی ، منجر به افزایش سود در شرکت می شود و همچنین باعث جذابیت بیشتر آن برای سرمایه گذاران بالقوه می شود.

      در چه موارد / فرایندهای دیگری به برنامه ریزی مالیاتی نیاز خواهیم داشت؟

      برنامه ریزی مالیاتی در شرایط و فرایندهای مختلف ، از روند افتتاح یک شرکت  تأسیس یک شرکت در خارج از کشور ، از طریق ارائه صورت های مالی مانند: درآمد و هزینه ماهانه و سالانه ، تا ادغام ها ، خرید و خرید و فروش معاملات املاک و مستغلات ، استخدام کارمندان و موارد دیگر مورد نیاز است.
      همین امر در مورد شرکتهای هولدینگ که شرکتهای مختلفی را مدیریت می کنند و معاملات تملک ، فروش و ادغام شرکتها را انجام می دهند و تقریباً با هر اقدامی در یک رویداد مالیاتی روبرو هستند که نیاز به برنامه ریزی واستفاده از خدمات تخصصی شرکت حسابداری دارد ، .

       

       برنامه ریزی مالیاتی مناسب در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره:

      مهمترین نکته در کاهش مالیات شرکتها  ، کمک گرفتن از خدمات تخصصی شرکت حسابداری است که در زمینه مالیات آگاه است و از اسرار قانون آگاهی دارد. در اینجا برخی از روش هایی وجود دارد که می توانید با برنامه ریزی صحیح بار مالیاتی خود را کاهش دهید:

      انتخاب محل تولید محصول – یک انتخاب آگاهانه در کشوری که کالا تولید می شود ، در آنجا مزایای مالیاتی ارائه می شود ، می تواند موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های تولید و واردات شود.
      انتقال فعالیت اقتصادی به کشورهایی با قوانین مالیات سبک – به منظور کاهش بار مالیاتی.
      ثبت شرکت در کشورهایی که بهشت ​​های مالیاتی را تشکیل می دهند – پناهگاه های مالیاتی ، کشورهایی هستند که مالیات شرکتی اعمال نمی شود یا مالیات شرکت کاهش یافته اعمال نمی شود یا مقررات خاصی در مورد عملکردهای خاص وجود ندارد. این مطابق معاهدات مالیاتی است که بین اسرائیل و تعداد زیادی از کشورهای جهان امضا شده است.
      نگاه به آینده – با برنامه ریزی خوب مالیاتی ، چشم انداز آینده کسب و کار در نظر گرفته می شود و چند سال به جلو نگاه می کند. برای دیدن نتایج گاهی صبر لازم است.

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای  انجام برنامه ریزی مالیاتی ، مدیریت و مشاوره مالیاتی

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری مشاوره مالیاتی و پشتیبانی مالی را در طول سال ارائه می دهد ، و به عنوان بخشی از این ، قبل از ارائه اظهارنامه مالیاتی ، می دانید که چگونه محاسبه زودهنگام بدهی مالیاتی را انجام دهد.

      برنامه ریزی مناسب مالیاتی می تواند منجر به کاهش قابل توجه نرخ مالیات شود. شرکت حسابداری به خوبی در قوانین مالیاتی ، دانش و توانایی تحقق بهینه مزایای مالیاتی کسب و کارها برای شرکت ها تبحر دارد. لازم به ذکر است که خدمات تخصصی شرکت حسابداری در برنامه ریزی مالیاتی توسط یک شرکت حسابداری به عنوان هزینه شناخته شده برای اهداف مالیاتی در نظر گرفته می شود.

      شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  یک شرکت باسابقه و باتجربه است که خدمات مشاوره و برنامه ریزی مالیاتی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره متعهد به استفاده کامل از مزایای مالیاتی ناشی از قانون هستیم و بدین ترتیب سود مشتریان خود را به حداکثر می رسانیم.

      امروز با ما تماس بگیرید  و ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره خوشحال خواهیم شد که در برنامه ریزی مالیاتی هوشمند و کارآمد به شما کمک کنیم.

       مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد و آیا این حرفه برای شما حرفه ای است؟

      مسئله مالیات پیچیده ، پیچیده و شامل بسیاری از قوانین ، اعداد و اوراق بهادار است که یک فرد عادی با درماندگی با آنها روبرو می شود. در عین حال ، هر شخص و هر مشاغل (اعم از اینکه یک شرکت بزرگ باشد یا یک تجارت یک نفره) ملزم به پرداخت مالیات به یک شکل یا شکل دیگر هستند. کارمندان غالباً علاقه دارند بدانند که با حقوق بازنشستگی خود چه کار کنند ، چه مقدار برای بودجه اختصاص دهند یا اینکه پس انداز خود را بازپرداخت کنند.

       

      در حالی که مشاغل نیاز به ارائه گزارش های مختلف دارند ، پرونده های خود را با مراجع قضایی ، برنامه ریزی جریان نقدینگی و موارد دیگر ارائه می دهند. همه اینها ارتباط تنگاتنگی با مالیات دارند ، بنابراین هر کسی که دارای شرکت هست یا در زمینه های مالیاتی مربوط به مشاغل به کمک حرفه ای نیاز دارد ، می تواند از خدمات تخصصی شرکت حسابداری در بخش  مشاور مالیاتی مشورت کند.

       

      مشاور مالیاتی کیست و چه وظایفی دارد؟

       

      تعریف کلی مشاور مالیاتی ، حرفه ای است که در امور مالیاتی مشاوره می کند ، در حالی که در نمایندگی مالیات دهندگان در برابر مقامات مالیاتی کمک می کند ، و گزارش هایی را که باید به سازمان مالیاتی ارائه شود (مانند گزارش سالانه ، که جزئیات درآمد و هزینه های مشاغل را ارائه می دهد) ، در موارد مالیاتی مشاوره می دهد. هر سال). مشاوران مالیاتی به مشاغل آزاد ، کارمندان ، مشاغل و شرکت ها در زمینه های مربوط به مالیات مشاوره می دهند و به آنها کمک می کنند تا درهم پیچیده قوانین ، رویه ها ، مقررات ، گزارش ها و اشکال مختلفی که باید با آنها آشنا شوند را مدیریت کنند.

      از از خدمات تخصصی شرکت حسابداری در بخش  مشاور مالیاتی به عنوان بخشی از شغل خود موارد زیر را انجام می دهد:

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری در بخش  مشاور مالیاتی کمک در پر کردن گزارش ها – مشاور مالیاتی به مشتریان خود کمک می کند تا گزارش های مختلفی را درباره مالیات بر درآمد ، مالیات بر ارزش افزوده ، تأمین اجتماعی پر کنند و همچنین می تواند در پر کردن گزارش های مالی تجارت کمک کند. علاوه بر این ، وی می تواند گزارش ها را از طرف مشتری در صورت علاقه مشتری ارائه دهد.

      بررسی بازپرداخت مالیات – یک مشاور مالیاتی می تواند بررسی کند که آیا مشتری وی طبق داده های مختلف بازپرداخت مالیات را دریافت می کند یا خیر و در این صورت ، می تواند از طرف وی درخواست را ارائه دهد.
      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری در بخش  مشاور مالیاتی می تواند از آنها به صورت حرفه ای  در سازمان امور مالیاتی وتامین اجتماعی نمایندگی کند.
      برنامه ریزی مالیاتی – یک مشاور مالیاتی می تواند به مشاغل و شرکت ها کمک کند تا از قبل برنامه ریزی مالیاتی انجام دهند تا بتوانند از مزایای مالیاتی برخوردار شوند و مالیاتی را که باید در طول سال بپردازند کاهش دهند.

      الزامات کار در بخش مشاور مالیاتی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره ؟

      مشاور مالیاتی حرفه ای است که همیشه در بازار مورد نیاز است – از آنجا که همیشه کارمندان ، مشاغل آزاد و شرکت هایی که به خدمات ذکر شده در بالا نیاز دارند.

      کار به عنوان مشاور مالیاتی  در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره مستلزم داشتن نظم ، تحلیلی ، دقیق ، صبور ، خلاق و منظم بودن است. علاوه بر این ، از آنجا که این کار در معرض اطلاعات حساس زیادی قرار دارد ، قابلیت اطمینان تعهد به کار را داشته باشند.

       

      مشاور مالیاتی

      مشاور یکی از مهمترین جنبه های حسابداری ، که از بسیاری جهات مشتق کل حوزه حسابداری است ، مالیات است.

      یکی از دلایل اصلی الزامات قانونی برای دفترداری صحیح و مدیریت صحیح مالی این است که دولت برای مالیات واقعی فعالیت و درآمد شخصی آسان تر است. بنابراین ، از خدمات تخصصی شرکت حسابداری خدمات مشاوره مالیاتی است که  در بسیاری از موارد جزئی جدایی ناپذیر از خدمات حسابداری است ، جایی که یک مشاور مالیاتی می تواند ارزش افزوده قابل توجهی برای مشاغل فراهم کند.
      .

      تعریف نقش مشاور مالیاتی

      مشاور مالیاتی ، به روشی که با نام موقعیت خود ضمیمه می شود ، خدمات مشاوره ای را در مورد مسائل مختلف و جنبه های مربوط به مالیات ، معمولاً در ایران ارائه می دهد ،

      دنیای مشاوره مالیاتی به ویژه جامع است و شامل موارد بی شماری ، قوانین ، مقررات ، رویه ها و گزینه ها است. یک مشاور مالیاتی در مورد رفتارهای مناسب و توصیه شده در زمینه مالیات ، از قبل و با نگاه به گذشته ، به شرکت ها ، مشاغل ، افراد مستقل و کارمندان مشاوره می دهد.

      مسئولیت های مشاور مالیاتی

      پر کردن گزارش ها: یک مشاور مالیاتی به طور گسترده به مشتریان خود کمک می کند تا گزارش های مربوطه را در زمینه مالیات ، به طور عمده گزارش های سالانه برای مالیات بر درآمد ، اما همچنین گزارش های مالیات بر ارزش افزوده ، گزارش های مربوط به تأمین اجتماعی ، گزارش های مالی شرکت و موارد مشابه پر کنند.

       

      مشاور می تواند گزارش را پر کرده و به عنوان نماینده مشتری ارسال کند یا فقط در پر کردن گزارش به مشتری کمک کند.
      نمایندگی مودیان در برابر اداره مالیات: مشاوران مالیاتی غالباً مودیان را نزد مقام مالیاتی و همچنین در برخی موارد در مقابل سایر مقامات مانند تأمین اجتماعی نمایندگی می کنند. مالیات دهنده نمایندگی می تواند یک مالک مشاغل آزاد ، یک شرکت محدود ، یک انجمن و همچنین کارمندان باشد.

      برنامه ریزی مالیاتی

      برنامه ریزی مالیاتی یکی از خدمات تخصصی شرکت حسابداری می باشد ، برنامه ریزی مالیاتی پیشبرد ، برای شرکت ها و خوداشتغالی است. این یک طرح مالی قانونی و پیچیده است که برای کاهش بدهی مالیاتی سالانه و یا استفاده  بیشتر از مزایای مالیاتی مربوطه طراحی شده است.

      استرداد مالیات

      استرداد مالیاتی یکی از خدمات تخصصی شرکت حسابداری می باشد که  با توجه به گزارش ها و اطلاعات بررسی می کند که آیا مالیات دهنده حق استرداد مالیات را دارد یا خیر ، هنگامی که شرکت حسابداری  می تواند درخواست خود را از طرف مودی تنظیم می کند . ،
      شرکت حسابداری علاوه بر خدمات حرفه ای که مستقیماً به مالیات مربوط می شوند  بعضی وقتها خدمات مشاوره و پشتیبانی مشاغل ، کمک به گرفتن سرمایه ، معاملات با تأمین اجتماعی ، مشاوره در مورد قانون کار و موارد مشابه را ارائه می دهند.

      خدمات حسابداری

      حسابداری یک حوزه حرفه ای است که با تعریف ساده ، فعالیت مالی یک شرکت را ثبت می کند ، در حالی که معاملات مالی و سایر معاملات انجام شده در آن را انجام می دهد. در عمل ، این یکی از بزرگترین چالش های موجود است. پرداختن به حسابداری ساده نیست ، مستلزم آشنایی با مقررات مختلف و کوچکترین جزئیات اداره یک تجارت است.

      دقیقاً به همین دلیل است که حسابداران ، چه به روش یک طرفه و چه به روش دوبل ، همیشه مورد نیاز هستند. ما در اینجا خدمات اصلی که ممکن است برای شما فراهم کنند را به شما ارائه خواهیم کرد.

      شروع کار

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که می تواند در مراحل اداری  راه اندازی مشاغل از جمله تشکیل  پرونده های مالیات بر ارزش افزوده (از جمله ثبت مشاغل) ، مالیات بر درآمد  کمک کند.

      مدیریت اسناد حسابداری

      مدیریت اسناد حسابداری  از اساسی ترین عملیات در زمینه حسابداری است. در اصل ، اینها عملیاتی است که هدف آنها ثبت درآمد و هزینه های کسب و کار ، استفاده از دفتر رسید و پرداخت ها یا به فرم پذیرفته شده فعلی است – نرم افزار حسابداری رایانه ای. همراه با ثبت نام ، باید اسنادی مانند فاکتور ، رسید و غیره صادر کنید. در بعضی موارد لازم است سفارشات خرید ، یادداشت های تحویل و موارد دیگر را مدیریت کنید.

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که  می تواند  مدیریت مشتریان و تأمین کنندگان انجام می شود. مدیریت فروشنده این امکان را ایجاد می دهد که در صورت لزوم از اشتباهات جلوگیری کرده و دسترسی سریع به اطلاعات را برای اهداف مدیریت هزینه ، جمع آوری و موارد مشابه فراهم کند.

       

      تهیه گزارشات حسابداری

      مدیریت مالی و عملیات مختلف ثبت نام زمان زیادی را از همه افراد درگیر می گیرد – چه چیزی بیشتر از این ، مشاغلی هستند که باید در آنها به طور منظم انجام شود. از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که با تهیه گزارش های دوره ای یک بخش کلیدی از حسابداری خدمات حسابداری، از جمله گزارش هایی برای اهداف پرداخت مالیات بر ارزش افزوده یا پیش پرداخت مالیات بر درآمد ، صورت سود و زیان ، گزارش ترازنامه ، گزارش روزانه  و موارد دیگر به شرکتها خدمات ارائه می دهد.

      در این زمینه ، شرکت حسابداری  می تواند از ثبت موارد نادرست اسناد حسابداری جلوگیری نماید.

      برنامه ریزی مالیاتی

       

      برای مشاغل ، در نظر گرفتن ملاحظات مالیاتی و مطمئناً کار با برنامه ریزی مالیاتی حرفه ای یک مسئله کاملاً مشروع و آشنا است ، اگر به درستی و در چارچوب قانون انجام شود ، مقامات مالیاتی حتی بدون هیچ مشکلی این اجازه را می دهند. برنامه ریزی مالیاتی برای مشاغل کوچک و بزرگ به طور یکسان ، برای خود اشتغالی ها و شرکت های غول پیکر مرتبط است. خدمات تخصصی شرکت حسابداریدر برخی موارد شامل ابزارها و مشاوره های مربوط به برنامه ریزی مالیاتی نیز می باشد.

      اساسی ترین جنبه برنامه ریزی مالیاتی

      در زمینه خدمات تخصصی شرکت حسابداری و برنامه ریزی مالیاتی ، اساسی ترین جنبه دقیقاً برنامه ریزی مالیاتی نیست بلکه صرفاً انجام صحیح مالیات به طور منظم است. هدف اصلی این است که حسابداری جامع با توجه به تعاریف الزام آور و فردی برای هر مشاغل انجام شود ، جایی که بر اساس مدیریت حسابداری گزارش های مالیات بر ارزش افزوده دوره ای ارائه می شود و پرداخت مالیات بر ارزش افزوده مربوطه انجام می شود ، همچنین تولید اظهارنامه مالیات بر درآمد و پرداخت پیش پرداخت های مالیات بر درآمد.

      طرحی که برای کاهش بدهی مالیاتی طراحی شده است
      ماهیت برنامه ریزی مالیاتی در زمینه خدمات تخصصی شرکت حسابداری و به طور کلیکاهش مسئولیت مالیاتی است که شرکتها باید به دولت بپردازد ، این کار از طریق برنامه ریزی حرفه ای و دقیق شامل جنبه های مختلف و توجه به بسیاری از جزئیات میسر می گردد.

      همانطور که بیان شد ، اجرای برنامه ریزی مالیاتی در بخش تجارت مشروع و کاملاً قابل قبول است ، ضمن اینکه دولت این کار را تا زمانی که همه کارها تحت تعاریف مربوطه و در چارچوب قانون انجام شود ، مجاز می داند. از این رو ، پیشبرد هزینه ها و به تعویق انداختن درآمد ، برنامه ای مالیاتی است که ساده و کاملاً قانونی است ، اما ثبت اشتباه درآمد و هزینه ها غیرقانونی است.

      برنامه ریزی مالیاتی تاز خدمات تخصصی شرکت حسابداری می باشد . این یک زمینه پیچیده از خدمات است که به دقت و حرفه ای بسیار بالا نیاز دارد ، به طور مثال متفاوت از ثبت رسید-پرداخت. برنامه ریزی از قبل ، به عنوان بخشی از برنامه ریزی مالی سالانه ، بلکه به طور مداوم – عمدتا در اواخر سال مالیاتی و حتی در پایان سال مالیاتی و قبل از ارائه گزارش کامل سالانه انجام می شود.

      جنبه های مختلف برنامه ریزی مالیاتی

      برنامه ریزی مالیاتی در چارچوب حسابداری و / یا حسابداری و خدمات مشاوره مالیاتی به اشکال مختلف و متنوعی آشکار می شود. برنامه ریزی مالیاتی برای کاهش مسئولیت مالیاتی مشاغل در نظر گرفته شده است ، که باعث می شود او پول بیشتری برای سرمایه گذاری های دیگر و یا حتی برای تقسیم سود داشته باشد – یک مسئله پیچیده و بسیار متفاوت بین افراد خود اشتغالی ، مشاغل کوچک و شرکت ها .

       

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری برنامه ریزی مالیاتی است که شامل بررسی جامع ساختار هزینه ها و درآمد کسب و کار ، بررسی اولویت تعریف تجارت از نظر شرکت ، هزینه ها و درآمد برنامه ریزی ، تخصیص بودجه به کانال هایی مانند پس انداز بازنشستگی. برنامه ریزی برای سرمایه گذاری های مختلف کسب و کار و طیف وسیعی از موضوعات که اساساً مربوط به تراز هزینه ها و هزینه های تجارت و سود آن می باشد.

      برنامه ریزی مالیاتی زمانی  کارآمد هست که در واقع در هزینه های مالیاتی صرفه جویی شود .

      شرکت حسابداری نقش های زیادی دارد -شرکت حسابداری با مشاوره فردی قبل از شروع پرونده افراد خود اشتغالی ، پرونده های مربوط به مقامات ، حقوق ، مدیریت حسابداری فعلی ، گزارش های فعلی ، گزارش های شخصی در پایان سال و اظهارات سرمایه ،
      مشاوره در مورد سرمایه گذاری ، حقوق بازنشستگی ، جریان نقدی و موارد دیگر خدمات ارائه می دهد.

      تفاوت اصلی بین شرکت حسابداری وسایر مشاوران مالی  در بحث رسیدگی به شرکت هاست – شرکت حسابداری  می تواند همه مسائل مربوط به شرکت ها را کنترل کند وصورتهای مالی ه شرکت ها را کنترل و امضا کند. این کار فقط توسط شرکت حسابداری  انجام می شود (که می توانند همه موارد فوق را درست  انجام دهند).

      شرکت حسابداری  به دلیل درگیر بودن در تمام جنبه های مالیات ، در برخی موارد می تواند به عنوان نوعی مدیر مالی  برای مشاغل کوچک باشد و در مورد جریان پول ، سرمایه گذاری ها ، مسائل بازنشستگی و موارد دیگر به آنها مشاوره دهد.

      مشاوره مالیاتی

      یکی از مهمترین جنبه های حسابداری مالیات است. یکی از دلایل مهم الزام قانونی برای حسابداری  صحیح و انجام صحیح حسابداری مالی این است که به این ترتیب دولت به راحتی از فعالیت ها و درآمد کسب و کار شما مالیات می گیرد.

      به همین دلیل خدمات تخصصی شرکت حسابداری  خدمات بسیار مهمی را ارائه می کنند که به عنوان بخشی از خدمات حسابداری هنگام تأسیس یا اداره یک شرکت ارائه می شوند. به این معنا که شرکت های حسابداری وجود دارند که خدمات مشاوره مالیاتی را ارائه می دهند و این خدمات توسط یک مشاور مالیاتی واجد شرایط ارائه می شود. وی می تواند یک مدیر مالی  در زمینه مشاوره مالیاتی ، یک حسابدار یا شخصی باشد که آموزش انحصاری مشاوره مالیاتی را دیده است.

      همچنین شرکت های مشاور مالیاتی وجود دارند که خدمات حسابداری و دفترداری را به مشتریان خود ارائه می دهند که البته این بسیار رایج است. همچنین می توان مشاوره مالیاتی را به طور جداگانه برای خدمات حسابداری دریافت کرد ، اگرچه ارتباطی بین این دو وجود دارد.

      نقش مشاور مالیاتی چیست؟


      شرکت حسابداری  خدمات مشاوره مالیاتی را ارائه می دهند. دنیای مشاوره مالیاتی شامل بسیاری از مقررات ، قوانین و رویه ها است. شرکت حسابداری  به مشاغل ، شرکت ها ، کارمندان و افراد مستقل مشورت می دهند.

      مشاور مالیاتی مسئول چیست؟


      *  از خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که در بخش مشاوره مالیاتی  به مشتریان خود کمک می کند تا گزارش های مربوطه مانند گزارش های سالانه ، گزارش مالیات بر ارزش افزوده ، گزارش های تأمین اجتماعی ، گزارش های شرکت و موارد دیگر را تکمیل کنند. این احتمال وجود دارد که در بخش  مشاور مالیاتی  گزارش را تکمیل کند و آن را ارائه دهد یا اینکه فقط به مشتری کمک می کند تا گزارش را خودشات تکمیل  کنند .


      *
      * برنامه ریزی مالیاتی – یکی از خدمات تخصصی شرکت حسابداری می باشد ،  به عبارت دیگر  برنامه ریزی مالی برای کاهش میزان سالانه مالیات شرکتها را ارائه می کند.

      علاوه بر این خدمات تخصصی شرکت حسابداری اینست که  می تواند مشاوره مشارکت و مشاغل ، خدمات با تأمین اجتماعی ، همراهی با روند بسته شدن پرونده مالیات بر درآمد ، کمک به اخذ مالی و جذب سرمایه ، مشاوره در مورد امور قانون کار ، مشاوره در مورد مراحل مختلف تأسیس و اداره یک شرکت و موارد دیگر باشد.

      شرکت حسابداری  از نیاز مشتری و ویژگی های حسابداری شرکتها  مراقبت می کنند. این شرکت حساب های صدها مشتری مستقل را مدیریت می کند و هر یک را به روشی شخصی ، حرفه ای و مودبانه اداره می کند. زمینه های دیگری که بعضی اوقات شرکت های مشاور مالیاتی در آنها معامله می کنند شامل بیمه عمر ، بازپرداخت مالیات ، اظهارنامه سرمایه ، افتتاح نمایندگی معاف برای افراد مستقل و کارمندان ، مالیات بر درآمد منفی و موارد دیگر است.

       

       

      شرکت حسابداری  همچنین  در وقت مشتری خود صرفه جویی می کنند وبه حساب های مشتری خود را مدیریت به آنها گزارش ارائه  می دهد.

       

      به طور خلاصه ، خدمات تخصصی شرکت حسابداری  عبارتند از:

       

      حسابداری از انواع مختلف ، گزارش ماهانه ، گزارش سه ماهه و گزارش شخصی پایان سال ، ارائه ترازنامه حساب برای شرکت ها ، صورت های سرمایه ، افتتاح پرونده در تأمین اجتماعی ، مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده ، رسیدگی به انواع مختلف مقاماتی مانند تأمین اجتماعی ، مالیات بر ارزش افزوده ،

       

       

      مالیات بر درآمد ، حسابداری حقوق و دستمزد و قانون کار و همراهی و افتتاح نمایندگی مجاز ، همراهی نزدیک در موارد اختلاف کار ، برون سپاری مالی ، ب و موارد دیگر ، مشاوره تجاری و همراهی مجاور از لحظه افتتاح مشاغل ، با تهیه گزارش ، از جمله صورت سود و زیان ، با جریان نقدینگی و تجزیه و تحلیل تجارت از جمله تصمیم گیری برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه یک شرکت حسابداری معتبر می تواند به سود تجارت شما کمک کند.

       

      به جای اینکه به شما بگوییم همه آنچه می دانیم برای شما انجام می دهیم (در زیر آمده است) ، مهم است که بدانید چگونه یک شرکت حسابداری از شما و تجارت شما در برابر اشتباهات جدی که برای شما زیان دارد محافظت می کند:

      .

       

       

       

       

       

       

      در امور حسابداری اندازه تعیین می کند
      خدمات تخصصی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  به ما امکان می دهد در خط مقدم حرفه ای بایستیم و بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. در این چارچوب ، هر مشتری ارتباط شخصی مستقیمی با یکی از شرکایی دارد که وی را می شناسد و به شکلی کاملاً حرفه ای و با کیفیت از امور او مراقبت می کند. تعداد شرکا و حوزه های تخصصی آنها به ما امکان می دهد این وظیفه را برآورده کنیم.

      در این زمینه مهم است که “بخش ارتباط با مقامات مالیاتی” را که ما بطور ویژه برای انجام حرفه ای و ماهرانه رابط مداوم در تمام مواردی که نیاز به درمان دارند ، ایجاد کرده ایم.

       

       

      شرکت حسابداری  بر مسئله برنامه ریزی مالیاتی تأکید ویژه دارد.

       

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری برنامه ریزی مالیاتی است که  همان طرح معماری برای یک ساختمان است. انجام خدمات حسابداری به روشی مطمئن و دقیق ، ضمن پیمایش و مدیریت عملیات حسابداری و مالی که متکی به برنامه ریزی مالیاتی مناسب و هوشمند است ، منجر به کاهش در پرداخت مالیات و پس اندازهای مالی قابل توجه می شود. و نکته جالب در مورد آن این است که همه کارها به صورت قانونی انجام می شود و مورد قبول مقامات مالیاتی است.

       

      خدمات جامع حسابداری

      به عبارت دیگر – هر آنچه شما نیاز دارید در یک آدرس به صورت منظم ، حرفه ای و مسئولانه مدیریت می شود:
      گزارش های جاری ، گزارش های سالانه ، ارزیابی مالیات ، نمایندگی در مقامات مالیاتی ، اظهارنامه سرمایه ، برنامه ریزی مالیاتی ، تولید فیش حقوقی و حتی خدمات مکمل مانند مشاوره مالی ، پشتیبانی تجاری و افزایش سرمایه برای مشاغل از خدمات تخصصی شرکت حسابداری ای باشد.

       

       

      حسابدار – متخصص امور مالیه و مالیات
      شرکت حسابداری از حسابداران افراد حرفه ای ماهری تشکیل شده که که یک دوره آموزش آکادمیک چندین ساله را پشت سر می گذارند ، این افراد در بسیاری از مسائل مالی متخصص هستند و برای ارائه خدمات کامل و با کیفیت نیاز به مهارت در مسائل مختلف مانند مالیات ، قانون کار و موارد دیگر دارند.

       

      نقش ها و قوانین اصلی یک حسابدار و یک شرکت ارائه دهنده خدمات تخصصی شرکت حسابداری عبارتند از:

       

      مالیات: نمایندگی مشاغل در نزد مقامات مالیاتی در اسرائیل یا خارج از کشور ، عمدتا از طریق صورت های مالی دوره ای ، صورت های سرمایه ای و گزارش های سالانه.
      حسابداری و حقوق و دستمزد: یک حسابدار و کارمندان دفتر وی کلیه خدمات دفترداری را به مشاغل و همچنین حسابداری حقوق و دستمزد را تعیین می کنند که تعیین می کند میزان حقوق و دستمزد و تهیه ومحاسبه  فیش حقوقی و پرداخت به کارمندان را تعیین می کند.

      مشاوره مالی: بررسی مدیریت مالی تجارت و ارائه مشاوره برای مدیریت صحیح و كارآمدتر ، چه در سطح مشاغل و چه در سطح حساب های بانكی.
      مشاوره مالیاتی: در مورد جنبه های مختلف مالیات مشاوره ارائه دهید تا از نظر هزینه های مختلف مالیات بر اساس قانون ، تجارت به درستی مدیریت شود.

      چه موقع به خدمات تخصصی شرکت حسابداری  نیاز دارید؟

       

      در واقع ، یک تجارت باید از زمان تأسیس و در کل دوره فعالیت خود خدمات حسابدار را دریافت کند. مطمئناً هرچه تجارت بزرگتر باشد ، خدمات حسابداری قابل توجه ، بزرگ و پیچیده تر می شوند ، بنابراین خدمات جامع تری مورد نیاز است. حسابدار باید از اولین مراحل راه اندازی تجارت با مقامات مالیاتی ، تأمین اجتماعی و غیره درگیر شود – یک متخصص می تواند کل این روند را کمک ، ساده سازی و کوتاه کند.

      همچنین ،خدمات تخصصی شرکت حسابداری برای مدیریت مالی صحیح کسب و کار ضروری می باشد ، هم از نظر گزارش به مقامات و نهادهای مختلف و هم از نظر مدیریت خود وجوه در همه جنبه های مختلف موضوع ، همکاری با بانک ها و فروشندگان مختلف که نیاز به اطلاعات حسابداری معتبر دارند ، .

       

       

      انتخاب یک شرکت حسابداری خوب یک نقطه شروع قابل توجه برای تجارت خواهد بود و یک زیرساخت مدیریتی لازم را تشکیل می دهد. نقش یک شرکت حسابداری ارائه یک راه حل جامع برای کلیه امور حسابداری در تجارت است.

      شروع از راه اندازی مشاغل – راه اندازی مشاغل یا تأسیس شرکت ، مدیریت حسابداری ، مشاوره و برنامه ریزی مالیاتی ، تهیه برنامه تجاری ، محاسبات حقوق ، تهیه گزارش های سالانه و پایان دادن به بیانیه سرمایه و موارد دیگر

      وظیفه یک شرکت حسابداری اینست  که فعالیت های یک تجارت یا شرکت را مدیریت کند یا مسئولیت وضعیت مالی آن را بر عهده بگیرد. شرکت حسابداری تصویری کامل و جامع از وضعیت مالی ، حسابداری و جریان وجوه نقد کسب و کار ارائه می دهد و به صاحب مشاغل کمک می کند .

      بسیاری از شرکت های حسابداری خدمات مختلفی را در راه حل های حسابداری و دفترداری ارائه می دهند و ما در این مقاله بر انتخاب یک شرکت حسابداری مناسب برای نمایندگی تجارت شما تمرکز خواهیم کرد.

       

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری

      شرکت های حسابداری خدمات متنوع و متنوعی را ارائه می دهند. هر شرکت حسابداری خدمات زیر را ارائه می دهد:
      حسابرسی صورتهای مالی
      نمایندگی در برابر مقامات مالیاتی – مالیات بر درآمد ، مالیات بر ارزش افزوده و تأمین اجتماعی
      تهیه گزارشات ویژه و مصوبات مختلف
      مشاوره اقتصادی
      ا
      برنامه ریزی مالیاتی

       

      مشاوره در مورد ادغام یا ادغام
      مشاوره و برنامه ریزی مالیاتی بین المللی و ایجاد بهشت ​​های مالیاتی
      مشاوره حسابداری در مورد موضوعات مختلف: بررسی نرخ سود بانکی ، نظرات در دادگاه
      داوری ، میانجیگری به طور مستقل یا از طریق دادگاه
      خدمات حسابداری بین الممللی
      تهیه  ، صورتهای مالی مطابق با استانداردهای مختلف

      بایگانی اسناد حسابداری
      حسابداری حقوق و دستمزد ، تولید فیش حقوقی
      تهیه یک طرح تجاری برای مشاغل یا فعالیت های خاص
      مشاوره کسب و کار
      جذب سرمایه گذاران ، نمایندگی کارآفرینان ، کمک به یافتن سرمایه گذار برای تجارت

      مشاوره مالی

      شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره ، خدمات مشاوره مالی متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد تا به آنها در ایجاد یک سیستم مالی امن ، کارآمد و سودآور کمک کند.
      هدف اصلی ما ارائه خدمات تخصصی شرکت حسابداری در تهیه ابزارهای مالی است که به راحتی رویدادهای مالی را ردیابی کند ، اطلاعات مالی قابل توجهی را برای مدیریت مالی یک شرکت یا سازمان فراهم کند و یا برای تهیه صورتهای مالی مورد نیاز است. چه خودکار و چه دستی ، همه جنبه های سیستم مالی را در نظر خواهیم گرفت تا به یکپارچه سازی و بهبود کلیه رویه ها ، کنترل ها ،اطلاعات ، سخت افزار و پرسنل پشتیبانی درگیر در عملیات مالی کمک کنیم.

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری  شامل موارد زیر است :

      • سیستم های مالی و حسابداری
      • بررسی و بهبود عملیات حسابداری
      • سیستم های پیش بینی و پیش بینی
      • سیستم های توانمندی مالی و عملیاتی
      • سیستم های هزینه یابی
      • بررسی کاهش ضرر و زیان
      سازماندهی و بازسازی

      تجدید ساختار و سایر فعالیتهای سازمانی ممکن است نه تنها افزایش ، کاهش یا سازماندهی مجدد لایه های منابع انسانی بین بالا و پایین یک سازمان یا یک شرکت باشد ، بلکه همچنین تعیین وظایف و مسئولیتها نیز تغییر یابد. همیشه ، تغییر ساختار شرکت به معنای سازماندهی مجدد پس از یک دوره عملکرد نامطلوب ، نتایج ضعیف یا عملکرد ناکافی است.

       

      شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  طیف گسترده ای از خدمات بازسازی و سازمانی را ارائه می دهد.

       

      بهبود فرایند
      سیستم های اداری
      سیستم های منابع انسانی
      تغییر ساختار
      مهندسی مجدد فرآیند تجارت
      خدمات مشاوره ای تجارت و سرمایه گذاری

      بنگاه های اقتصادی به فعالیت ، تأمین نتایج مثبت نیاز به امنیت ، زیرساخت های عمومی ، شفافیت و فضای کارآفرینی را دارند. موفقیت یا شکست یک کسب و کار به متغیرهای متعددی متکی است. شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  خدمات گسترده ای را ارائه می دهد ، اطلاعات و توصیه هایی را  برای پیش بینی موفقیت آمیز و بهره مندی از هرگونه تغییر ، اعم از اقتصادی ، سیاسی یا اجتماعی-جمعیتی ، تهیه می کند.

      مطالعات امکان سنجی
      مطالعات و تحقیقات بازار
      مطالعات و تحقیقات اجتماعی و اقتصادی
      برنامه های تجاری
      برنامه های استراتژیک
      خدمات مشاوره منابع انسانی

       

      نقش و مأموریت ها شرکت حسابداری

      شما در حال استفاده از خدمات یک شرکت حسابداری هستید ، اما عملکرد دقیق آن چیست؟ اگر به عنوان یک مدیر، مهارت های حسابداری و مدیریتی شما محدود است و شما در این زمینه نیروهای واجد شرایط استخدام نمی کنید ، یک شرکت حسابداری می تواند مفید باشد و مواردی فراتر از مدیریت کسب و کار شما را در اختیار شما قرار می دهد.

      کسب و کار؛ در حالی که تمرکز بر توسعه استراتژی ، انطباق نظارتی ، اجرای طرح تجاری و مدیریت ریسک است ، ممکن است در ایجاد راه حل برای برنامه های مالیاتی مشکل داشته باشد.

      خدمات مشاوره مالیاتی شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  با هدف حل مشکلات مالیاتی است تا مشتریان را قادر به تصمیم گیری درست در زمان مناسب کند.

      در این زمینه ، خدمات مشاوره مالیاتی ما با هدف کمک به مشتریان ما در برنامه ریزی مالیاتی در چارچوب قانون آیین دادرسی مالیاتی ، قانون مالیات شرکت ها ، قانون مالیات بر درآمد ، قانون مالیات بر ارزش افزوده ، برای  جلوگیری از پرداخت  مالیات مضاعف است

      از خدمات تخصصی شرکت حسابداری مشاوره مالیاتی می باشد  که  از تمام ایده های عملیاتی با کلیه جنبه های برنامه ریزی مالیاتی برای  حل مشکلات شرکتها فعالیت می کند .

      مشاوره مالیاتی یکی از زمینه های اصلی خدمات تخصصی شرکت حسابداری  است و هدف ما  در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره حل مشکلات مالیاتی با اطمینان از تصمیم گیری صحیح مشتریان در زمان مناسب است.

       

      نقش های شرکت حسابداری

       

      شرکت ها و افراد می خواهند مالیات های خود را به موقع و درست اعلام کنند ، نه بیشتر – نه کمتر … اما انجام این کار به طور صحیح همیشه آسان نیست. امروزه با داشتن قوانین مالیاتی بسیار پیچیده و طولانی ، تقریباً غیرممکن است که استراتژی های مالیاتی جامع موردنیاز خود را بدون متخصص با سالها تجربه فنی نیاز داشته باشید.

      شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  سابقه زیادی در بررسی سوابق وضعیت مالی مشتریان دارد  ،در تهیه وتنظیم  اظهارنامه مالیاتی ب از استراتژی های برنامه ریزی بلندمدت مالیاتی استفاده می کند ، سودمندترین موقعیت مالیاتی را در  به حداقل رساندن بدهی های مالیاتی قانونی ، نشان می دهد .

      شرکت حسابداری می تواند  حسابداری به طور طبیعی ، اما همچنین جنبه های حقوقی ، مالیاتی و اجتماعی مدیریت تجارت شما را برعهده می گیرد. آنها همچنین می توانند در تمام زمینه های اداره کسب و کار شما مشاوره و کمک کنند. شرکت های حسابداری طیف گسترده ای از شرکت ها را در اندازه های مختلف و در بخشهای مختلف تهیه می کنند.

      شرکت حسابداری از تغییرات در قوانین آگاه است و می تواند در صورت حسابرسی مالیاتی به شما کمک کند.

      حسابرسان: آنها در مورد عملکرد شرکت نظر می دهند.

       

      ماموریت های شرکت حسابداری چندین زمینه را تحت تأثیر قرار می دهند:

       

      حسابداری: ثبت اسناد حسابداری ،  ، بررسی وتهیه صورتهای مالی در پایان سال ؛
      مالیات: اظهارنامه مالیات شرکت ها ، اظهارات مالیات بر ارزش افزوده و غیره ؛

      مطالعات برنامه ریزی مالیاتی و انطباق مالیاتی
      تدوین سیاست های مالیاتی و بهینه سازی مالیات
      برنامه ریزی وضعیت مالیاتی
      حل و فصل اختلافات مالیاتی
      بررسی اسناد مالیاتی
      تعیین و وضعیت بدهی های مالیاتی
      مشاوره مالیاتی مستمر
      مشارکت در بازرسی های مالیاتی و رسیدگی به اختلافات
      نمایندگی شرکت ها در دفاتر مالیاتی و دادگاه های مالیاتی در اختلافات مالیاتی ،
      برنامه ریزی مالیاتی و توسعه استراتژی های مالیاتی با در نظر گرفتن مقررات ملی و بین المللی

      وظایف هر شرکت حسابداری

      هر شرکتی برخی از تعهدات مربوط به مالیات ، مقامات دولتی مربوطه ، دفترداری ، سازمان شرکت ، کارمندان و غیره را دارد. بنابراین تعدادی مسئولیت وجود دارد و هرچه شرکت شما بزرگتر باشد ، تعهدات نیز بیشتر می شود. بنابراین ، اگر در حال شروع کار هستید ، با یک شرکت حسابداری معتبر تماس بگیرید.

      تعهدات اصلی شرکت

      تعهدات انواع مختلف شرکتها بسیار مشابه است. تعهد اصلی نگهداری حساب ها است ، زیرا شرکت ها نمی توانند سوابق مالیاتی را نگهداری کنند یا هزینه های آنها را به عنوان درصد مشخصی از درآمد خود مطالبه کنند. اما حسابداری مزایایی نیز برای آنها به همراه دارد – به عنوان مثال بهینه سازی مطابق با نیازهای شرکت واضح تر و آسان تر است. همچنین هر شرکت تجاری موظف است تا تاریخ 31 تیر سال بعد  اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکت را ارائه دهد.

      شرکت حسابداری چیست؟

      هر ساله شرکت ها مجبور به ارائه صورتهای مالی سالانه خود می شوند . این مبنای سود و مالیات است و بنابراین فرایند مهمی است که همه باید طی کنند. برخی از شرکتها حساب ها را به تنهایی انجام می دهند ، اما بسیاری نیز یک شرکت حسابداری را برای نظم بخشیدن به مدارک خود انتخاب می کنند.

      نگه داشتن حساب های شرکت کار ساده ای نیست. خوشبختانه ، یک شرکت حسابداری تخصص لازم را دارد تا همه چیز را به روش صحیح مدیریت کند ، و بنابراین به طور بالقوه می تواند از طریق معافیتهای مالیاتی پول ز را نیز پس انداز کند. همچنین این واقعیت است که  شرکت حسابداری با کمک در تحویل به موقع حساب ها ، از معافیت مالیاتی برخوردار می شوند واز جرایم سنگین مالیاتی جلوگیری می کند.

      مزایای استفاده از یک شرکت حسابداری غیرقابل انکار مستقیماً مالی است. به طور غیرمستقیم ، مزایای بزرگی نیز در ارتباط با این واقعیت وجود دارد که فرد می تواند وقت خود را صرف انجام کارهای عملیاتی شرکت  کند. اگر شما یک شرکت نجاری اداره می کنید ، به احتمال زیاد وقت خود را صرف ارائه خدمات خوب نجاری خواهید کرد ، نه اینکه حساب ها را خودتان نگه دارید.

      با این وجود ، واقعیت این است که بسیاری هنوز حسابداری را به تنهایی انجام می دهند و این خصوصاً در مورد شرکتهای جدید بیشتر صدق می کند. واحتمالا مدیران این نوع شرکتها  به دلیل عدم دانش در مورد آنچه که یک شرکت حسابداری در واقع انجام می دهد نهفته است. در اینجا فرایندهای زیادی وجود دارد که در این مقاله به بررسی دقیق آنها خواهیم پرداخت.


       

      یک شرکت حسابداری چه کاری انجام می دهد؟

      اکثر مردم می دانند که یک شرکت حسابداری قبل از هر چیز با حساب های سالانه کار می کند. به هر حال ، این هدف اصلی تمام حسابداری است که در یک تجارت به پایان می رسد. اما چه فرآیندهایی در کوتاه مدت توسط یک شرکت حسابداری انجام می شود؟ در زیر ، نگاه دقیق تری به نگهداری فاکتورها و  ، حساب های مالیات بر ارزش افزوده ، حقوق و دستمزد و حساب های سالانه فوق الذکر خواهیم داشت.

       

      حساب های مالیات بر ارزش افزوده

      مالیات بر ارزش افزوده یا مالیات بر ارزش افزوده در یک حساب جداگانه وارد می شود که به حساب های اصلی مرتبط است. برای اکثر قریب به اتفاق فروشهای داخل ایران، مالیات بر ارزش افزوده باید به فاکتور اضافه شود. در اینجا نرخ برای محصولات مختلف 9درصداست. وارد کردن این نرخ ها بسیار مهم است تا بتوانید مقادیر صحیح را جمع آوری کنید. بعلاوه ، حسابهای جداگانه باید به طور معمول هر سهماه یکبار نگهداری و گزارش شود.

      وقتی دوره مالیات بر ارزش افزوده به پایان رسید ، دوره ای که برای اکثر مردم سه ماه است ، پس شما با مالیات بر ارزش افزوده با دولت تسویه خواهید کرد. در اینجا شما به مالیات بر ارزش افزوده ورودی و خروجی نگاه می کنید ، و اگر مالیات بر ارزش افزوده بیشتری از آنچه پرداخت کرده اید دریافت کرده اید ، پس بدهکار دولت هستید. اگر وضعیت برعکس باشد ، پس دولت به شرکت شما بدهکار است. در صورت تمایل ، یک شرکت حسابداری از همه این حساب ها نگهداری  می کند.

      خدمات حسابداری در محاسبه حقوق و دستمزد

      یک بخش از شرکت  محاسبه  ، حقوق و دستمزد است . ا شما باید حقوق ، را حساب کنید. هنگام استخدام شخصی می توان از نظر حسابداری زیاد فکر کرد.

      از طریق یک شرکت حسابداری ، اطمینان حاصل می کنید که پرداخت به کارمندان ، به موقع وصحیح محاسبه می شود. در این صورت دیگر نگران پرداخت دیررس یا نادرست پرداخت به هر یک از این طرف ها در نتیجه ضعف در حقوق و دستمزد نیستید.

      خدمات تخصصی شرکت حسابداری در تهیه صورتهای مالی

      همانطور که گفته شد ،تهیه وتنظیم صورتهای مالی  سالانه فعالیت  اصلی یک شرکت حسابداری می باشد. همه فاکتورها وهزینه ها، تمام اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و پردازش حقوق و دستمزد همه به طور خودکار در صورتهای مالی منعکس می گردد. این به سادگی یک نمای کلی از همه وجوهی را که طی یک سال به کار و تجارت منتقل شده اند ، توضیح می دهد.

      پس از آن اظهارنامه مالیاتی عملکرد  به طور طبیعی هر سال یک بار ارسال می شوند و این مبنایی برای نتیجه شرکت می شود. این رقم مهمی برای کلیه ذینفعان داخلی و همچنین سرمایه گذاران است. یک گزارش سالانه شسته و رفته گواه یک شرکت جدی و حرفه ای است. علاوه بر این ، نتیجه مبنای نرخ مالیات قرار می گیرد. یک شرکت حسابداری خوب می تواند از معافیتهای مالیاتی استفاده کند که بار مالیاتی شما را کاهش می دهد.

       

       

      اهمیت بخش حسابداری مرتب ومنظم برای ادامه فعالیت شرکت بسیار مهم وضروری است.

      همانطور که گفته شد ، یک شرکت حسابداری با فرایندهایی کار می کند که همه آنها روی صورتهای مالی  متمرکز هستند. فاکتورها ، حقوق و دستمزد ، مالیات بر ارزش افزوده و سایر فرایندهای حسابداری در نهایت در اینجا وارد می شوند. اما چرا واقعا داشتن صورتهای مالی  بسیار مهم است؟ همانطور که در بالا ذکر شد ، پس انداز در معافیت مالیاتی  ، مطابق با مالیات ، نکته بسیار مهمی است.

      با این وجود ، چندین دلیل دیگر برای داشتن حسابهای شسته و رفته و شفاف وجود دارد. نکته دنبال کردن بودجه آنها ، از جمله موارد دیگر ، در اینجا مهم است. اگر شما در طول سال کنترل حساب ها را ندارید ، به سختی می توان میزان استفاده از پول و آنچه را که در طول سال به حساب می آید نیز ثبت کرد. همه حساب ها را به موعد مقرر موکول نکنید.

      علاوه بر این ، یک حساب مرتب و واضح از خارج نیز مهم خواهد بود. این امر باعث می شود شرکت ، از جمله موارد دیگر ، برای هر سرمایه گذار حرفه ای به نظر برسد. در صورت بزرگ بودن شرکت ، می توانید ارقام شفاف و واضحی را برای سهامداران خود نیز نشان دهید. به عنوان یک قانون کلی ، در اندازه معینی از شرکت برای دستیابی به این نتایج به یک شرکت حسابداری مراجعه خواهید کرد.

      نیازی نیست که شما همه کارها را به یک شرکت حسابداری واگذار کنید. بسیاری از شرکت ها ثبت بسیاری از فاکتورها را به تنهایی نگه می دارند زیرا باعث صرفه جویی در وقت زیادی می شود. سازماندهی این موارد در صورت لزوم برای نگهداری داخلی نیز امکان پذیر است. معمولاً کمک به مالیات بر ارزش افزوده و حقوق و دستمزد برای تهیه یک حساب مرتب ومنظم  در اکثر شرکت های ایرانی مهم است.

      عوامل مهم برای انتخاب یک شرکت حسابداری

      هنگام انتخاب یک شرکت حسابداری برای تجارت خود ، چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید برای اطمینان از درست بودن انتخاب خود به آنها توجه کنید. در اینجا ، از جمله موارد دیگر ، تجربه ، قیمت و دانش صنعت شما را می یابیم. ما به طور خلاصه و سریع این 3 عامل را در زیر مرور کرده ایم.

      تجربه

      تجربه در هر صنعتی مهم است. برای یک شرکت حسابداری ، این احتمالاً مهمتر است ، زیرا آنها در حال کار بر روی یکی از مهمترین بخشهای شرکت شما هستند ، یعنی امور مالی. اگر می خواهید به شرکت حسابداری  اعتماد کنید تا از حساب های شما مراقبت کند ، پس او ترجیحاً باید تجربه خوبی در این زمینه داشته باشد. اکثر شرکت های حسابداری از طریق مجوز آن را دارند.

      هنوز هم ممکن است بخواهید منابع را با دقت بیشتری بررسی کنید. از تجربه ، پرسیدن در مورد تجربه آنها ، پرسش از مشتریان فعلی و قبلی آنها و سایر تحقیقات دقیق در مورد یک شرکت حسابداری معمولاً توصیه می شود.

      حق الزحمه شرکت حسابداری

      اگر توان مالی بالایی ندارید ،  یک شرکت حسابداری با تجربه  فوف العاده کمک زیادی نمی کند. اگرچه بیشتر شرکت های حسابداری در نهایت نتیجه می دهند ، گرانترین قیمت همیشه بهترین نیست. در عین حال ، نباید هدف اصلی شرکت شما باشد که شما باید در تمام مدت به دنبال مقرون به صرفه ترین راه حل باشید.

      قیمت باید یک انتخاب متعادل باشد ، و در درجه اول و مهمتر شما باید از کیفیت خوب در حساب ها اطمینان حاصل کنید ، جایی که هنوز ارزش آن را دارد. با مراجعه به وب سایت های شرکت های حسابداری که در نظر دارید ، می توان یک مقایسه ساده حق الزحمه شرکت حسابداری  را انجام داد.

      صنعت دانش

      آخرین عاملی که می تواند بسیار مهم باشد ، شناخت صنعت شماست. به هر حال ، این یک حساب کاملاً متفاوت است که در یک نجار شما را با یک فروشگاه آنلاین ملاقات می کند. بنابراین ، مهم است که اگر این امکان وجود دارد ، یک شرکت حسابداری انتخاب کنید که از صنعت شما دانش داشته باشد.

      امروز شرکت حسابداری خود را پیدا کنید

      در صورت انتخاب یک شرکت حسابداری برای تجارت خود ، اگر به این نتیجه رسیده اید که به آن نیاز دارید ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید. چه شما یک تجارت کوچک را به تنهایی اداره کنید و چه اینکه ممکن است با بیش از 100 کارمند تمام وقت  داشته باشید ، این یک سرمایه گذاری قابل توجه است. پس مهم است که از انتخاب خود مطمئن باشید.

      به هر حال یک شرکت حسابداری در ایران با مزایایی که به همراه دارد مجاز خواهد بود. هنوز هم ، عاقلانه است که در چندین عامل مقایسه کنید تا شرکت حسابداری را که مناسب ترین کار شماست ، بدست آورید.

      شرکت حسابداری چیست؟

      بخش مهمی از اداره مشاغل در ایران تهیه حساب های سالانه است. این نه تنها از نظر داخلی یک منبع  اطلاعات مالی عالی است تا ببیند شرکت از نظر مالی چگونه کار کرده است ، بلکه از اهمیت بالایی نیز برخوردار است زیرا دولت به آن نیاز دارد. کلیه شرکتهای محدود و شرکتهای خصوصی که گردش مالی  بالایی دارند ، ملزم به نگهداری حساب هستند و بنابراین باید صورتهای مالی  خود را به سازمان امور مالیاتی  ارائه دهند.

      در اینجا ، البته ، نگهداری حساب های خود مجاز است ، اما برای اطمینان از کیفیت نتیجه ، بسیاری تصمیم می گیرند کار را به یک شرکت حسابداری واگذار کنند. آنها همچنین می توانند در طول دوره به طور کلی با حساب ها کار کنند ، به طوری که شما به طور مداوم و به طور مداوم ارقام خوبی را در مورد چگونگی عملکرد ماه به ماه به روز کنید.

      مزایای انتخاب یک شرکت حسابداری بسیار زیاد است ، زیرا شخص به سرعت تجربه می کند که انجام کار  حسابداری سخت و دشوار است.  پیچیدگی و استفاده از زمان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین این مورد وجود دارد که عملیاتی که انجام می دهید مسلماً با رشد بیشتر زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهند و پس از آن بهتر است یک شرکت حسابداری برای حساب ها انتخاب کنید.

      . برای اینکه بتوانید بهترین شرکت حسابداری را برای شرکت خود انتخاب کنید ، مهم است که خود را با آنچه که یک شرکت حسابداری است و آنچه که آنها کار می کنند آشنا کنید. در این مقاله نگاه دقیق تری به این موضوع خواهیم داشت.

       

       

       

      پرداخت حقوق

      به محض این که شرکت به اندازه کافی بزرگ شد ، اولین عملیات حسابداری محاسبه وپرداخت حقوق کارمندان شرکت می باشد. انجام درست این موارد مهم است ، اما افراد زیادی در اینجا اشتباه می کنند. از حقوق پایه ، گرفته تا کسر مالیات ، و نه بیشتر کلیه مزایای اجتماعی کارگران ایران ، در اینجا کارهای دیگری غیر از انتقال حقوق است. هر چیزی که شامل پرداخت حقوق می شود باید با دقت ثبت شود تا بعداً کنترل شود.

      همچنین نباید سهم بیمه کارفرما را فراموش کرد. معمولاً کسي کاري را انجام مي دهد که به آن هزينه پرداخت مي گويند ماهي يكبار. در اینجا باید یک فیش حقوقی نیز برای کارمند ارسال شود تا آنها بدانند که چقدر درآمد داشته اند ، چه میزان از حقوق تعطیلات را بدست آورده اند و چه مقدار از مالیات کسر شده است. یک شرکت حسابداری این روند را آسان می کند و آنها دردسر شما را برطرف می کنند.

      خدمات حسابداری در تهیه صورتهای مالی

      حساب های سالانه حساب هایی هستند که برای پایان سال مالی ارسال می شوند. یک سال حسابداری معمولاً یک سال تقویمی است ، اما صورتهای مالی  معمولاً در تیر ماه تحویل می شوند. این به شما زمان می دهد تا کل حساب ها را با دقت نگه دارید. در طول دوره ، آنچه را که حساب کاربری نامیده می شود ، نگهداری می کنید ، جایی که تمام عناصر فوق را شامل می شوید ، مانند ورودی اسناد ، مالیات بر ارزش افزوده و حقوق و دستمزد.

      با نزدیک شدن زمان ارسال صورتهای مالی  ، یک شرکت حسابداری حساب های عملیاتی شما را بررسی می کند. سپس آنها از این اطلاعات برای ارائه صورتهای مالی استفاده می کنند. این دو اساساً می توانند کاملاً یکسان به نظر برسند ، اما بنابراین هرگونه خطا در صورتهای مالی  حذف می شود تا اطمینان حاصل شود که آنچه به سازمان مالیاتی یا سهامداران  تحویل داده می شود کاملاً صحیح است ، سپس از نظر نتیجه ای که قبل از هر چیز باید مالیات دریافت شود.

      نحوه انتخاب یک شرکت حسابداری

      انتخاب یک شرکت حسابداری کار خیلی سختی نیست. این که آیا شما برای اولین بار یکی را انتخاب می کنید یا می خواهید حسابدار خود را تغییر دهید ، ما در انتخاب یک شرکت حسابداری 3 عامل مهم را پشت سر گذاشته ایم. همه باید جداگانه دیده شوند و هرگز نباید عامل تعیین کننده ای وجود داشته باشد که انتخاب شما را تعیین کند. اگر از این 3 به صورت مشترک استفاده کنید ، در این صورت می توانید انتخاب بهتری از شرکت حسابداری داشته باشید.

      حق الزحمه شرکت حسابداری

      اکثر مردم مستقیماً به سراغ حق الزحمه شرکت حسابداری  می روند و این خصوصاً طبیعی است اگر شما یک تجارت کاملاً جدید داشته باشید. پس از همه ، مهم است که بدانید شما یک شرکت حسابداری پیدا می کنید که توان پرداخت حق الزحمه آن را دارید. قیمت ، با این حال ، در بودجه خوب و خوب ، نباید مهمترین چیز برای انتخاب شما باشد. نه این است که ارزان ترین را انتخاب کنید و نه گران ترین آن لزوماً بهترین است.

      بدون در نظر گرفتن ، البته ، حق الزحمه شرکت حسابداری  یک عامل عالی برای استفاده برای تمایز بین دو شرکت حسابداری خوب است ، جایی که نمی توانید تفاوت های دیگر را تشخیص دهید. اگر متوجه شدید که یک شرکت حسابداری گران تر برای شما بهترین است ، پس بسیاری از استراتژی های خوب برای کاهش حق الزحمه  وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید در مرتب سازی اسناد مالی  خود کار کنید ، به طوری که یک حسابدار مجبور نیست برای مدت زمانی که طول می کشد اسناد حسابداری را ثبت نماید.

      اعتبار و سطح تجربه

      شکی نیست که هزینه های یکی از معروف ترین شرکت های حسابداری بیشتر از یک گزینه محلی است. این عمدتا بر اساس شهرت آنها و همچنین تجربه ای است که دارند. اگر شرکتی را اداره می کنید که حسابهای بسیار پیچیده ای دارد ، شاید در جایی که تعیین اینکه کدام  خدمات ومحصولات نرخ مالیات بر ارزش افزوده اعمال می شود دشوار است ، تجربه بسیار مهم است.

      قوانین مالیاتی بین المللی که شرکت شما از آنها پیروی می کند نیز یک تخصص است. از این گذشته ، اگر مدت زمان زیادی صرف آشنایی با نحوه نگهداری حساب های شما شوند ، انتخاب یک شرکت حسابداری با نرخ ساعتی پایین کمک چندانی نمی کند. بنابراین ، تجربه عاملی است که باید هنگام انتخاب یک شرکت حسابداری با دقت در نظر بگیرید.

      تجربه صنعتی

      فراتر از تجربه به طور کلی ، فقط داشتن تجربه در صنعت خود نیز مهم است. اکثر حساب ها نسبتاً مستقیم هستند و بنابراین یک شرکت حسابداری ​​می تواند با بیشتر شرکت ها کار کند. با این حال ، گاهی اوقات ، صنایعی وجود دارد که قوانین می توانند برای نحوه کار با حساب ها کاملاً مشخص باشند.

      بنابراین مهم است که مراقب باشید که حساب ها توسط شرکت حسابداری که در زمینه صنعت وحرفه شما آگاه باشد . ا شرکت حسابداری شما می تواند به سرعت حسابهای شما را مرتب ومنظم ثبت وبایگانی کند ، که باعث صرفه جویی در هزینه های بسیاری در شما می شود.

      با خدمات  حسابداری یک حساب شفاف  داشته باشید

      مهمترین مزیت انتخاب یک شرکت حسابداری حفظ یک حساب شسته و رفته و روشن است. دلایل مختلفی برای اهمیت این امر وجود دارد ، هم در داخل و هم در خارج. از نظر داخلی ، برای سهامداران و مدیریت مهم است. سهامداران توسعه در شرکت را مشاهده خواهند کرد ، در حالی که مدیریت می تواند از حسابها به عنوان یک ابزار مدیریتی برای نحوه پیگیری بودجه در طول سال استفاده کند.

      از خارج ، یک حساب شفاف و شفاف مهم است که شما صورتهای مالی  خود را به سازمان امور مالیاتی  ارسال کنید. علاوه بر این ، هنگامی که با بانک ملاقات می کنید و می خواهید تسهیلات بگیرید نیز یک منبع عالی است. نکته آخر اینکه نکته مهمی است که سرمایه گذاران بالقوه علاقه زیادی به بررسی حساب های شما خواهند داشت.

      یک شرکت حسابداری می تواند شما را راحت و کمک کند

      اول از همه و مهمترین ، شاید مهمترین نکته در انتخاب یک شرکت حسابداری این است که آنها کار شما را راحت می کنند. چه یک کارآفرین باشید و چه یک کسب و کار مستقر داشته باشید ، مدیریت و کارمندان باید روی آنچه که تجارت انجام می دهد کار کنند. صرف چندین ساعت صرف حسابداری و اعداد صرفاً سودآوری ندارد.

      بعلاوه ، هنگامی که حسابها را به تنهایی نگه دارید ، خطر خطاهای اساسی وجود دارد. بنابراین ، توصیه می شود یک شرکت حسابداری برای این شغل انتخاب کنید. اگر از فاکتورهای مناسب برای مقایسه استفاده کنید ، می توانید به نتیجه بسیار خوبی برسید ، چه اولین باری است که انتخاب می کنید یا اینکه می خواهید شرکت حسابداری  را تغییر دهید.

      چه موقع باید شرکت حسابداری را تغییر دهید؟

      بنابراین – امروز شما کار حسابداری را به یک شرکت حسابداری معتبر بسپارید. در بیشتر موارد ، این منطقی است ، زیرا هزینه آن کمتر از استخدام شخص خود برای انجام کار است. یک شرکت حسابداری  نیازهای شما را به خوبی می شناسد ایده خوبی است . بنابراین ، تغییر در این مورد نیز می تواند کمی دور از ذهن باشد. 

      چه زمانی باید واقعاً متوقف شوید و بررسی کنید که آیا ممکن است تغییر شرکت حسابداری منطقی باشد؟ اگر این کار را نکنید چه فوایدی را از دست می دهید؟ شما می توانید با دیدن اینکه آیا خود را در هر یک از نکات مقاله زیر می شناسید ، شروع کنید.

      1. شما تجربه از دست دادن مرور کلی را دارید

      ما اغلب در می یابیم که شرکت ها نگران این هستند که “کنار گذاشتن” حساب ها به معنای مرور و کنترل کمتر بر امور مالی شرکت باشد. و این در واقع در بعضی موارد درست است. این موارد اغلب مواردی است که شرکت حسابداری نمی تواند راه حل هایی ارائه دهد که به شما بینش و دید کلی بدهند.  

      حسابداری “قدیمی” 
      اکثر مدیران شرکتها  می خواهند به آینده نگاه کنند ، نه به گذشته. ارقام حسابداری این هفته می تواند به اندازه مشاهده ارقام ماه گذشته مفید باشد. پس چرا باید بنشینید و ارقام حسابداری “قدیمی” را بخوانید ، در حالی که می توانید روزانه تقریباً در زمان واقعی اطلاعات مربوط به چگونگی پیشبرد تجارت را بدست آورید؟ اگر امروز این فرصت را ندارید ، ممکن است مزایای خود را از دست بدهید یا خطر زیادی را برای تصمیم گیری صرف کنید. 

      شما که مدیر بازرگانی هستید باید فرصت پیگیری فعالانه ارقام کلیدی مالی را داشته باشید. فرصت تجزیه و تحلیل اینکه کدام یک از حوزه های تجاری باید بیشتر توسعه داده شوند و کدام یک باید رتبه بندی شوند مفید است. 

      توصیه می شود: این مهارت ها مدیر مالی برای موفقیت باید داشته باشد

      حسابداری مبتنی بر ابر
      چه کسی چه کاری انجام می دهد و چه زمانی؟ 

      حتی اگر از قبل روشن کرده باشید و توزیع کنید که کدام کارها باید بین شما انجام شود ، به عنوان مثال ، مسائل جدید ، بیماری یا جایگزینی پرسنل به این معنی است که این هنوز هم می تواند تا حدودی غیر قابل پیش بینی باشد. بنابراین ، داشتن ابزاری که همکاری و اشتراک اطلاعات را تسهیل کند مفید است.  

      اگر در یک سیستم مالی مدرن و مبتنی بر ابر همکاری کنید ، این فرصت را دارید که در زمان واقعی کارهای انجام شده و توسط چه کسی را دنبال کنید. این بدان معنی است که شما مروری خوبی دارید و در صورت تمایل می توانید آن را در سطح دقیق دنبال کنید.

      علاوه بر این ، بسیاری از سیستم ها امکان گفتگوی مستقیم در سیستم را فراهم می کنند ، بنابراین شما برای هر چیز کوچک از تلفن و ایمیل به جلو و عقب جلوگیری می کنید. این کار تجربه شما از داشتن یک مرور کلی را افزایش می دهد و علاوه بر این به شما کنترل بهتری روی آنچه اتفاق می افتد – هم در رابطه با شرکت حسابداری و هم کارمندان خودتان – می دهد.  

      توصیه می شود:  3 مهمترین مزایای حسابداری 

      2. کار برای دستی به

      طور سنتی ، حسابداری و امور مالی با بسیاری از کارهای دستی و زمانبر همراه بوده است. و امروزه هنوز هم در مورد بسیاری وجود دارد. اما بیشتر و بیشتر افراد متوجه شده اند که روش های هوشمندانه و کارآمدتری برای انجام کار وجود دارد.

      با این حال ، تفاوت زیادی در انجام کار  شرکتهای حسابداری پیشرفته هنگام استفاده از فناوری و سیستم های خوب برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود وجود دارد.

       ا

      فرایندها و روال کار 

      در سالهای اخیر بسیاری از وظایف و فرایندهای حسابداری خودکار و ساده شده اند ، .

      مثالهای دیگری از کارهایی که دارای درجه بالایی از اتوماسیون  اداری هستند می تواند رسیدگی به اسناد حسابداری  ، تطبیق حسابهای بانکی  یامحاسبه فیش حقوقی کارمندان باشد. اگر نگران کارآیی و سودآوری هستید ، باید چنین فرایندهای کاری را داشته باشید و شرکت حسابداری باید در این زمینه به شما کمک کند. 

      حتی اگر خودتان کمی با حسابداری کار کنید و بیشتر کار را کنار گذاشته اید ، بازهم برای شما بسیار مفید خواهد بود که تأمین کننده شما از راه حل های آینده نگر استفاده کند. فرآیندهای کار خودکار بیشتر به معنای کیفیت بهتر کار نیز خواهد بود زیرا منابع خطای بیشتری از بین می روند. یک شرکت حسابداری که اتوماسن مالی واداری را راه اندازی می کند  ، هزینه های شما را با گذشت زمان کاهش می دهد ، زیرا فناوری و ابزارهایی که تأمین کننده استفاده می کند ، زندگی شما و زندگی روزمره آنها را ساده می کند. 

      فواید راه اندازی اتوماسین مالی واداری الکترونیکی در شرکتها

      اگر غالباً باید کارهای دستی و وقت گیر را در بین سیستم ها انجام دهید – باید احتمال گردش کار بهتر را بررسی کنید. شرکت حسابداری در فناوری اطلاعات و فناوری مهارت دارد  و هم در آن سرمایه گذاری کرده اند قادر خواهند بود به شما در زمینه دستیابی به زیرساخت های کارآمد کمک کنند.

      نکته مهم در داشتن یک همکاری مفید و ارزشمند با شرکت حسابداری که استفاده می کنید دقیقاً ارتباط و مشارکت خوب است. اما همچنین به این معنی است که شما باید این کار را تسهیل و اختصاص دهید تا گفتگوی خوب انجام شود.

      زندگی روزمره می تواند شلوغ باشد و هفته ها به سرعت می گذرد ، اما هرچه شناخت بهتری داشته باشید ارتباط آسان تر و ارزشمندتر می شود. همچنین ، در صورت تمایل در طی یک سال برخی از جلسات جلسه منظم را ترتیب دهید تا پیش بینی خاصی در ارتباطات برای هر دو طرف وجود داشته باشد.

      اگر شرکت حسابداری  نسبت به شما و شرکت اطلاعاتی ارائه دهد و فعالانه عمل کند ، باید تجارت را بشناسد و ترجیحاً اهداف و استراتژی های شرکت را نیز بداند. در این صورت شما می توانید به میزان بیشتری تجربه داشتن یک شرکت حسابداری را داشته باشید که با همان هدفی که شما دنبال می کنید کار می کند – که باید موفق شوید.

      4- تاثیر عدم آشنایی شرکت حسابداری از زمینه فعا لیت برخی ازشرکتها    

      حتی اگر ارتباط خوبی با شرکت حسابداری داشته باشید ، ممکن است عدم درک کافی از تجارت و صنعت خود را تجربه کنید. برخی از صنایع و بازارها پیچیده تر از بقیه هستند. برای درک شرایط و عوامل محرکه کسب و کار شما ممکن است دانش و تجربه عمیق تری لازم باشد. اینها چالش هایی هستند که لزوماً فقط با ارتباط نزدیک بین شما حل نمی شوند.

      به عنوان مثال ، اگر شرکت حسابداری  در مورد مالیات بر ارزش افزوده یا قوانین مالیاتی یا عدم تجربه در مورد تجزیه و تحلیل صنعت  درک درستی از مبانی صنعت شما و آنچه برای موفقیت لازم است ندارد ، می تواند مانعی برای موفقیت شما باشد.

      شرکت های حسابداری وجود دارند که در صنایع مختلف دارای تخصص پیشرفته هستند و در تخصص های مختلف حسابداران خود سرمایه گذاری کرده اند. سپس می توانید در تجربیات مشابه مشتریان شرکت کرده و تا حد بیشتری در این راه از مشاوره و مشاوره بهره مند شوید. برای یک حسابدار دشوار است که شما را در انتخاب های استراتژیک به چالش بکشد ، اگر او از پیش شرط های شما نمی داند.

      در عین حال ، نیازها و پیش نیازهای یک شرکت می تواند با گذشت زمان تغییر کند ، به طوری که در نهایت ممکن است اکنون نیاز به صلاحیت و راهنمایی متفاوتی داشته باشید ، همان کاری که قبلاً انجام داده اید. این می تواند در مورد رشد قوی ، خریدها یا ورود شما به بازارهای جدید باشد. پس از آن خوب است که بتوانید در کنار تأمین کننده ای باشید که تمرکز خود را بر روی به اشتراک گذاشتن تخصص و تجربیات دارد ، بنابراین به یک فضای حرفه ای بزرگ دسترسی دارید

      یافتن حسابداری که به تنهایی همان تجربه و گستردگی تخصص را دارد ، مانند یک ارائه دهنده  شرکت حسابداری دشوار است.

      تغییر شرکت های حسابداری روندی دشوار و دشوار به نظر می رسد. شاید شما تصمیم بگیرید کمی بیشتر بمانید یا کمی دقیق تر به نظر برسید زیرا از زمان لازم برای شروع کار با آژانس جدید خودداری می کنید.  

      ممکن است کاملاً بدون عوارض  نباشد اما ارزش آن را داشته باشد. تأمین کنندگان آینده گرا عادت دارند کار دیگران را به عهده بگیرند و روش ها و روش هایی دارند تا انتقال را تا حد ممکن روان انجام دهند. و مهمتر از همه ، نباید مزایایی را که می توانید از طریق یک شرکت حسابداری معتبر  بدست آورید به تأخیر بیندازید.

       

      مهمترین خدمات تخصصی شرکت حسابداری به شرکتها در زمینه حسابداری است.

       

      شرکت حسابداری که در  یک شرکت فعالیت  می کند ، به مدیران شرکتها اطمینان می دهد که تمام اطلاعات مربوطه در حسابها به صورت صحیح وکامل گنجانده شده است .

       

      یک شرکت حسابداری به چه مشاغلی می تواند کمک کند

      شرکت حسابداری

       با استفاده از یک شرکت حسابداری برای نگهداری حساب و سایر مشاوره مزایای بسیاری برای شرکتها دارد. شما برای انتخاب شرکت حسابداری گزینه های مختلفی دارید. برای نگهداری کل حساب ها می توانید از شرکت حسابداری استفاده کنید یا می توانید از خدمات  آنلاین ارائه شده توسط یک شرکت حسابداری برای نگهداری حساب ها استفاده کنید. صرف نظر از این ، شما به مشاوره دسترسی دارید.

       

      بخشهایی از این مشاوره را می توان در قراردادی  که با شرکت حسابداری دارید ، گنجانده شده است ، یا اینکه می توانید ساعت به ساعت نسبت به میزان استفاده از شرکت حسابداری پرداخت کنید. اینکه توافق نامه شما با شرکت حسابداری چیست به این بستگی دارد که خود شرکت در رابطه با مسائل حسابداری یا مسائل مربوط به حسابداری دانش داشته باشد.

      استانداردهای  حسابداری دائماً در حال تغییر است. نرم افزار مورد استفاده شرکت های حسابداری ممکن است هر سال بارها و بارها به روز شود تا شامل تغییراتی در قوانین حسابداری شود ، بنابراین دسترسی به تخصص در حسابداری برای انجام امور حسابداری  مطابق با تمام استانداردهای موجود یک مزیت است. و قوانینی که همیشه در مورد نوع تجارت شما اعمال می شود.

       

      مباحث مشترکی که شرکتها می خواهند در رابطه با تفسیر مقررات دسترسی داشته باشند ، می تواند هزینه و هزینه سفر باشد. اینها موضوعاتی است که بیشتر کارمندان یک شرکت باید به آنها بپردازند. اگر در شرکت تخصص حسابداری خود را داشته باشید ، هنوز هم می تواند مفید باشد که بتوانید از یک شرکت حسابداری برای روشن کردن عدم قطعیت در مورد موضوعات مختلف استفاده کنید. کارمندان در یک شرکت حسابداری اغلب فرصت بهتری برای به روز بودن در مورد قوانینی که در مورد حسابداری اعمال می شود را نسبت به کارمندان شرکت ها دارند ، زیرا آموزش به روز بودن می تواند سخت باشد.

       

      هزینه و هزینه سفر

      سوالات حسابداری  در مورد استانداردهای حسابداری

      استانداردهای زیادی وجود دارد  که دائماً در حال تغییر هستند اعمال می شود. قوانین مربوط به هزینه ها و هزینه های سفر یک چیز است ، اما همچنین باید تغییراتی را در آیین نامه هایی که مزایای کارمندان از آنها مالیات ندارد و از آنها کسر می شود ، در نظر گرفت. مسائل زیادی در مورد حقوق ، پیش پرداخت و حقوق تعطیلات وجود دارد که بدون کمک یک شرکت حسابداری روشن شدن آنها آسان نیست.

       

      اگر یک شرکت تا حدودی پیچیده تر دارید که برای مدت طولانی  در خارج از کشور فعالیت دارید، قوانین مالیات چنان پیچیده می شود که ارزیابی قوانین خود عاقلانه نیست ، مگر اینکه در قوانین مالیات بین المللی تخصص عمیقی داشته باشید. چندین مدیر حسابداری تجربه کرده اند که کشف این نوع قوانین دشوار است. اما با یک شرکت حسابداری در کنار شما ،می تواند موضوع را به روش صحیح پیگیری کرده و آن را برای مقامات صحیح روشن کنند.

      اظهارنامه مالیاتی برای مشاغل آزاد

      مشاغل می توانند با استفاده از یک شرکت حسابداری سود زیادی ببرند. همه افراد از دانش حسابداری یکسانی در رابطه با حسابداری برخوردار نیستند ، و بنابراین دسترسی به مشاوره می تواند مهم باشد. هنگامی که زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی شما فرا می رسد ، دسترسی به یک شرکت حسابداری معتبر  می تواند به مشاغل اطمینان دهد که اظهارنامه مالیاتی خود را به درستی ثبت کنند.

      ویژگیهای بارز شرکت حسابداری معتبر چیست ؟

      • شرکت حسابداری  توانایی تحلیل دقیق رویدادهای ،مالی می باشدوبه قوانین مالیاتی وبیمه وکار وقانو ن تجارت مسلط می باشد و در راه اندازی سیستمهای مالی واداری تسلط دارد وبا توجه به نیاز شرکت از فناوریهای به روز استفاده بهینه می کند.

       

       

      بنابراین چگونه می توانید بفهمید که شرکت حسابداری به روشی سنتی کار می کند؟

      یک شرکت حسابداری سنتی هزینه ها و درآمد را به صورت دستی ثبت می کند. روال قدیمی دنبال می شود ، بدون اینکه کسی پتانسیل پیشرفت ناشی از استفاده از سیستم را ارزیابی کند.

      سیستم حسابداری الکترونیکی  فرآیندها را ساده می کند ، . کارمندان یک شرکت حسابداری سنتی از آشنایی با سیستم های جدید امتناع می ورزند. آنها ترجیح می دهند با آنچه عادت دارند کار کنند.

      در دنیای واقعی ، وقت آن است که همکاری با شذکتهای حسابداری سنتی را متوقف کنیم . فرآیندهای  سیستم های مدرن حسابداری ، مانند دریافت فاکتور خودکار با ارسال و ثبت حساب و تطبیق حساب های بانکی ، خودکار می شوند. بنابراین ، برخی از کارهای سنتی در دفاتر حسابداری از بین می رود.

      مشاغل کوچک با الزامات قانونی دست و پنجه نرم می کنند

      در حالی که در واقع نیاز به دفترداری از بین می رود ، نیاز به کمک برای اداره مشاغل مطابق با قوانین و مقررات فعلی هنوز کاملاً وجود دارد ، و شاید حتی اکنون بیش از گذشته.

      تجربه ما در شرکت حسابداری آرمان پرداز خبره  این است که برای اکثر شرکت ها سخت است که به طور مداوم از تمام قوانین و مقررات احتمالی که هنگام اداره یک کسب و کار اعمال می شود ، مطلع شوند. این فراتر از معنی نگه داشتن حساب است. چه الزامات قانونی ، الزامات رسمی ، دستورالعمل ها و روال های تضمین کیفیت باید دنبال و مستند شوند؟

      اگرچه بسیاری از این فرایندها و رویه های خودکار در یک سیستم فناوری اطلاعات انجام داد ، اما نیاز به مشاوره هنوز وجود دارد.

      مقامات کنترل گسترده ای برفعالیت  شرکت ها دارند

      و برای کسانی که به فکر این هستند که همه کارها را خودشان انجام دهند ، همچنین بهتر است بدانند که دولت همچنین از مبالغ نجومی برای اتوماتیک کردن کنترل ها ، شناسایی اختلافات و آزاد کردن منابع برای کنترل گسترده استفاده کرده است. این بدان معناست که الزامات بالاتری برای حسابهای شرکت تعیین می شود که به نوبه خود الزامات بیشتری برای اسناد و کنترل کیفیت کاری .که شرکت  انجام می دهد را به دنبال دارد.

      سوالاتی که در آغاز همکاری بایک شرکت حسابداری باید بپرسیدلات
      • آیا می توانید راه حل هایی برای صرفه جویی هزینه ها پیدا کنید
      • آیا سیستم حسابداری فعلی دید بهتری به من می دهد؟
      • آیا می توانید کارهای روزمره را ساده و بهبود دهید؟
      • آیا می توانید انواع دیگر / خدمات مکمل دیگری را ارائه دهید که کارها را برای من ساده کند؟
      • آیا می توانید در مورد سایر سیستم های حسابداری که بهتر می توانند با عملکرد من مطابقت داشته باشند
      • آیا قدرت لازم را برای صرفه جویی در وقت دارید؟
      • آیا در زمینه سیستم های حسابداری مهرت دارید

       

       

       

       

      حرفه مشاوره مالی در شرکت حسابداری

       

      از نظر ما بزرگترین تغییر در صنعت حسابداری از نظر تخصص مشاوره است. .

      شرکت حسابداری  مسئولیت بیشتری نسبت به مشتری می پذیرند ، شرکت را درک می کنند و صنعت را می شناسند. به عنوان مثال ، این ممکن است شامل مشاوره در رسیدگی به امور پرسنل ، مانند اشتغال ، اخراج ، تعطیلات ، بیماری یا جمع آوری ، مالیات ، خریدها و موارد دیگر باشد.

      این یک تغییر استراتژی است که توسط تأمین کنندگان سیستم و بخصوص بخش دولتی هدایت می شود. لیستی از خدمات مشاوره ای که یک شرکت حسابداری مدرن باید در فهرست داشته باشد را در زیر مشاهده کنید. همه شرکت های حسابداری قادر به پیشرفت این روند نخواهند بود. بزرگترین چالش بسیاری از شرکتها  برای روی آوردن به سیستم های مدرن و سرمایه گذاری در تخصص مشاوره ، بزرگترین چالش است.

      شما دیگر اصولاً یک حسابدار نیستید ، بلکه یک کنترل کننده و مشاور هستید که اطمینان می دهد شرکت هم مطابق با قوانینی عمل می کند که دائماً در حال تغییر است و هم به دیدن فرصت ها کمک می کنید. شرکت های حسابداری خوب به مشتریان خود کمک می کنند تا از حساب ها به عنوان ابزاری استفاده کنند.شرکت حسابداری حرفه  حسابداری را برای صاحبان مشاغل جالب تر می کنند.

      توانمندیهای شرکت حسابداری ؟

      بسیاری از شرکت ها حساب ها را مطابق با مهلت قانونی تحویل می دهند – و در این صورت دیگر هیچ بازخوردی دریافت نمی کنید. برخی از آنها صورتهای مالی  را کنترل می کنند ، اما عمق بیشتری در ارقام ندارند. قسمت تحلیلی حساب ها به ندرت نزد حسابدار وجود دارد ، زیرا بسیاری از آنها عادت کرده اند از مشاور حسابرسی خوب استفاده کنند.

      پیش از این ، شرکت های حسابداری فقط به حساب ها نگاه می کردند و فقط همین. حالا شما باید فراتر از اعداد خالص باشید. شخص باید پیشگام تر و علاقه مند به شرکت مشتری شود و خدمات مکمل را ارائه دهد که به طور طبیعی با حساب ها مرتبط هستند. گزینه دیگر این است که خودتان به سبک قدیمی درآید – و به زودی دیگر هیچ کس توانایی پرداخت چنین هزینه ای را ندارد …

      چیزی برای شما؟

      آیا در مورد سیستم های مبتنی بر ابر تعجب می کنید یا شاید فقط کنجکاو باشید که چقدر می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید؟ یا موارد دیگری دارید که می خواهید بهبود دهید که مربوط به حسابداری ، فاکتورها ، حقوق و مواردی از این دست است؟ برای .

       

      گفتگوی غیر رسمی یا ترتیب جلسه می توانید امروز با تلفن  از طریق تلفن 09120754199 تماس بگیرید می دهد

      چند نکته مهم خدمات تخصصی شرکت حسابداری  برای کارآمدی حسابداری شرکتها:

       

      • هنگام کار با حساب ها ساختار و مرتب می کند
      • در ثبت اسناد حسابداری تعلل نمی کند
      • به جای پرداخت نقدی ، برای هر چیزی که خریداری می کند اسناد وممستندات آن را تهیه والصاق می
      • تا حد امکان از پذیرش الکترونیکی در سیستم حسابداری استفاده می کند
      • سیستم خزانه داری مرتب ومنظم راه اندازی وپیاده سازی می کند

       

       

       

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

نوشتن دیدگاه

عضویت در خبر نامه

مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید

در این نوشته برای شما توضیح می دهیم که چگونه یک مشاور مالیاتی معتبر را بشناسید و به او اعتماد کنیم. در پایان اعتماد شما را به آرمان پرداز خبره جلب می کنیم. مشاور مالیاتی معتبر

ادامه مطلب »
اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و اهمیت مشاور مالیاتی در آن اهمیت مشاوره در زمینه مالیات کسب

ادامه مطلب »
انتخاب کارشناس حسابداری و مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت توسط آرمان پرداز خبره
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت

در این نوشته می خواهیم در مورد نکاتی در خصوص انتخاب مشاور مالیاتی متناسب با ابعاد شرکت و نحوه انتخاب کارشناس حسابداری بپردازیم. تا پایان با ما همراه باشید و جهت هرگونه نیاز به مشاور مالیاتی

ادامه مطلب »
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی
شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی

در این نوشته میخواهیم به شرح وظایف و اختیارات مشاور مالیاتی در سازمان امور مالیاتی بپردازیم. جهت هرگونه سوال در خصوص مشاور مالیاتی با ما در ارتباط باشید. مشاور مالیاتی کیست؟ مشاور مالیاتی کسی است که

ادامه مطلب »
انواع هزینه ها در حسابداری و مالی توسط مشاور مالیاتی
شرکت حسابداری
انواع هزینه ها در حسابداری

در این نوشته میخواهیم در خصوص انواع هزینه ها در حسابداری و مالی ، بهبود هزینه ها توسط مشاور مالیاتی و همچنین در خصوص انواع هزینه بپردازیم انواع هزینه ها در حسابداری یکی از مهم‌ترین مفاهیم

ادامه مطلب »
مدارک مثبته
شرکت حسابداری
مدارک مثبته

در این نوشته به مفهوم مدارک مثبته و یا اسناد مثبته و نقش آن در حسابداری و چگونگی رسیدگی به آن توسط مشاور مالیاتی می پردازیم. مدارک مثبته یا اسناد مثبته مدارک مثبته اسناد نشان‌دهنده وقوع

ادامه مطلب »
مشاور مالیاتی کیست ؟
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی کیست ؟

مشاور مالیاتی کیست؟ در این مطلب درباره مشاور مالیاتی کیست و خصوصیات یک وکیل مالیاتی خبره ، هم چنین میزان آشنایی او با قوانین مالیاتی و امور مالیاتی کشور به صورت مفصل صحبت می کنیم. با

ادامه مطلب »
اهمیت مشاوره مالیاتی
مشاور مالیاتی
اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی تمامی مشاغل نیازمند دانش مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی و اهمیت مشاوره مالیاتی برای روبه رو شدن با قانون مالیات سازمان امور مالیاتی هستند. با ما باشید زیرا در این نوشته به این

ادامه مطلب »
مفاصا حساب مالیاتی
مشاور مالیاتی
مفاصا حساب و نحوه دریافت مفاصا حساب

درخواست گواهی مفاصا اولین کاری است که مودی و یا مشاور مالیاتی و وکیل مالیاتی وی ملزم است برای دریافت گواهی مفاصا حساب مالیاتی انجام دهد. براساس ماده ۲۳۵ قانون مالیات های مستقیم، اداره امور مالیاتی

ادامه مطلب »
مشاور مالی را چگونه انتخاب کنیم
مشاور مالیاتی
مشاور مالیاتی چه کاری انجام می دهد

اشخاص حسابرس و مشاور مالیاتی در هدایت مالیات دهندگان برای رعایت قوانین، در تمام امور مالی، حسابداری و پرداخت مالیات نقش مهمی دارد. بسته به وضعیت مالیات دهنده، خدماتی که یک مشاور مالیاتی ارائه می‌دهد، متفاوت

ادامه مطلب »
مالیات بر ارزش افزوده
مشاور مالیاتی
مالیات املاک و مستغلات

مالیات املاک و مستغلات ، نوعی از مالیات می باشد، که از درآمدهای به دست آمده از ملک محسوب می شود. املاک و مستغلات شامل سه نوع مالیات می شوند: مالیات بر درآمد اجاره از املاک

ادامه مطلب »
تکنولوژی نرم افزار
شرکت حسابرسی
موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی

    موضوعی برای بحث در زمینه حسابرسی     جمع داراییهای شرکتی ۲۰۰ میلیارد ریال است. حسابرس معتقد است تحریف داراییها بالای ۲۰ درصد، منجر به اظهار نظر مردود می‌شود (برای پرهیز از تردیدهای احتمالی در

ادامه مطلب »
بیمه‌ای به کارفرمایان
شرکت حسابداری
مدیریت سود چیست؟

مدیریت سود چیست؟   در کسب و کار برای حفظ عملیات، ارائه خدمات بهتر، و ارائه محصولات جدید، آن نیاز به سود می باشد. در هر کسب و کار، سود همیشه با زیان های خاص همراه است. مهم

ادامه مطلب »

مقاله های مرتبط

اهمیت مشاور مالیاتی آرمان پرداز خبره

اهمیت مشاور مالیاتی

اهمیت مشاور مالیاتی در این نوشته میخواهیم به اختصار در خصوص اهمیت مشاور مالیاتی به قلم کارشناس آرمان پرداز خبره بپردازیم. کسب و کار و

ادامه مطلب »
درخواست خود را بنویسید ...
ما را در نقشه بیابید ...